RRB dus.quote:Update: de kaarten zijn inmiddels weer uitverkocht. #LL11. Ongeldig maken van kaarten uit zwarthandel gaat door tot start festival >>
Dat is wat ik ook hadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef insan3 het volgende:
Ik drukte precies om 11:00 en 1 seconde en kon bestellen, maar daarna dus die pagina met opnieuw zoeken en dat je niet op volgende/vorige moet drukken. (en dat heb ik dus echt niet gedaan :S)
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ben er vrij zeker van dat ze daar de lijnen uitschakelen totdat het is uitverkocht…quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wil je ook.... 278 kaarten verkopen, waar er duizenden kaarten willen kopen, met een systeem zoals die er nu is in de vorm van Ticketmaster. Een groot drama.
Gelukkig had ik al tickets btw.
Als alles vlekkeloos zou lopen dan zou het binnen 5 seconden uitverkocht zijn. Snap niet dat mensen zo zeuren over die site.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wil je ook.... 278 kaarten verkopen, waar er duizenden kaarten willen kopen, met een systeem zoals die er nu is in de vorm van Ticketmaster. Een groot drama.
Gelukkig had ik al tickets btw.
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als alles vlekkeloos zou lopen dan zou het binnen 5 seconden uitverkocht zijn. Snap niet dat mensen zo zeuren over die site.
Je kunt toch nog steeds gewoon kaarten kopen bij vaste verkooppunten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze, terwijl al die keren een bewijs is dat het voor geen meter werkt, het fysiek kaartjes kopen bij een postkantoor hebben afgeschaft. Dan weet je zeker dat je kaartjes hebt, omdat je zelf bepaald hoe lang je wacht voor de deur.
Volgens mij voor grote/drukke concerten/evenementen niet meer toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Thracier het volgende:
[..]
Je kunt toch nog steeds gewoon kaarten kopen bij vaste verkooppunten?
Is een keuze van de Organisatie gewoon denk ik. Pinkpop heeft het wel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij voor grote/drukke concerten/evenementen niet meer toch?
Maar Pinkpop is dan ook niet binnen een uur uitverkocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is een keuze van de Organisatie gewoon denk ik. Pinkpop heeft het wel bijvoorbeeld.
Oh lekker is dat, mag ik even dubbel betalen voor een ticket dankzij de dag vrij die je dan moet nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Scheelt in ieder geval een hoop irritatie en eindeloos wachten en er uitgekicked worden. Nu is het een loterij. In Engeland hebben ze het wel goed voor elkaar qua ticketverkoop (Glastonbury bijvoorbeeld), hier niet.
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze, terwijl al die keren een bewijs is dat het voor geen meter werkt, het fysiek kaartjes kopen bij een postkantoor hebben afgeschaft. Dan weet je zeker dat je kaartjes hebt, omdat je zelf bepaald hoe lang je wacht voor de deur.
Niet iedereen zit op zijn werk achter een PC en die moeten dus ook vrij nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh lekker is dat, mag ik even dubbel betalen voor een ticket dankzij de dag vrij die je dan moet nemen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op zijn werk achter een PC en die moeten dus ook vrij nemen.
Gewoon genant dat dat Ticketmaster geen werkend systeem kan bouwen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:01 schreef peaceman het volgende:
alsof ll al sinds jaar en dag in een uur uitverkoopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |