Ik vond de 1e na het vertrek van SK het beste, maar eerlijk gezegd heb ik de laatste albums weinig tot geen aandacht gegeven. Het nieuwe album ga ik wel aandacht geven, maar da's meer omdat 1 van m'n grote helden op 2 nummers meedoet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef peaceman het volgende:
In a bar.. is een geweldig album, maar ik vind dEUS minder geworden toen Stef Kamil de band uit is gegaan. En de laatste 2 keer dat ik ze live zag, overtuigden ze me helaas ook niet.
Dat kan ik me best voorstellen. Als je de stem van een leadzanger niet mooi vindt, haak je snel af.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb SK altijd een beetje 'gemaakt' gevonden met z'n geknepen stem. TV Song van Moondog Jr. vond ik mooi, maar daarna ben ik nooit heel enthousiast geweest.
quote:
Naja, spin-off is het niet echt, het is een festival met de gemiddelde Bravo en X-ray-programmering, bij de Westergasfabriek. Niets voor jouquote:
Ik ken nog wel wat mensen die een kaartje nodig hebben, dus mocht je er twee te pakken kunnen krijgen..... Had graag met je meegedaan maar heb zelf geen tijd hehe.quote:Op maandag 9 mei 2011 06:11 schreef Maarten1 het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die kaartjes gaan proberen te krijgen dinsdag?
Samen doen?
Laatste keer stond the Offspring volgens mij op de zondagmiddag.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me af,
Is Arctic Monkeys de enige (waarschijnlijk) afsluiter die bekend is gemaakt? Of moeten wij daar een The Offspring ook als kanshebber bij tellen?
Ik weet alleen zeker dat Omar souleyman de afsluiter voor zondag is.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me af,
Is Arctic Monkeys de enige (waarschijnlijk) afsluiter die bekend is gemaakt? Of moeten wij daar een The Offspring ook als kanshebber bij tellen?
Tel daar within temptation ook maar bij opquote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vraag me af,
Within Temptation afsluiter?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tel daar within temptation ook maar bij op
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Within Temptation afsluiter?
Lijkt me niet, eerder een Anouk net als vorig jaar denk ik?
Maarja Blink mocht ook ineens afsluiten en ik schat de status van Offspring toch hoger inquote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Laatste keer stond the Offspring volgens mij op de zondagmiddag.
Ik zou gelijk facebook meepakken sowieso. Myspace komt steeds minder op.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Google is te traag.
Maar zou alleen myspace doorzoeken genoeg zijn? En waar vind ik een beginlijst met artiesten?.
Offspring is een HMH-band, Afsluiten is doorgaans voor Ahoy/stadionacts. Offspring zal echt niet afsluiten tenzij er niemand groter te boeken is.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maarja Blink mocht ook ineens afsluiten en ik schat de status van Offspring toch hoger in
Dat zou echt een tegenvaller zijn jaquote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef Luni het volgende:
Het zxou me toch erg tegenvallen als The Chemical Brothers niet komen.
Vorige keer hadden ze de Alpha propvol.....als afsluiterquote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat zou echt een tegenvaller zijn ja![]()
Zouden ze dan wel alpha afsluiter kunnen zijn? Zie ze zelf liever in de Bravo bijvoorbeeld maar daar zijn ze denk ik toch te groot voor.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat zou echt een tegenvaller zijn ja![]()
Zouden ze dan wel alpha afsluiter kunnen zijn? Zie ze zelf liever in de Bravo bijvoorbeeld maar daar zijn ze denk ik toch te groot voor.
dat dusquote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze de Alpha propvol.....als afsluiter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |