Deze versie is wel humorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog 1,5 minuut teveel, hoe leeg moet je leven zijn als je naar het huwelijk van een onbekend paar gaat kijken.
Wat voor traps?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel weer raak op FB met die klik-traps hoor, echt de hele dag vage apps. Zou wel eens de doodsteek van FB kunnen worden over een tijdje..
Dit was een rustig momentje, kwam later wel echt goed losquote:
O die dingen jaquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan klik je ergens op en spam je al je vrienden helemaal onder
Oh tof! Maar ik ben zo iemand die nooit ergens op kliktquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan klik je ergens op en spam je al je vrienden helemaal onder
en ik danquote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh tof! Maar ik ben zo iemand die nooit ergens op klikt
En ik heb geen vrienden natuurlijk
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.quote:
Dat je nog precies weet waar wat was, daar had ik in de vs al moeite mee en dat was maar drie wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.
Als ik 1 week over zou mogen doen dan zou het Laos zijn.
Paar dagen Luang Prabang en paar dagen tuben in Vang vieng.
Als ik ergens naar terug ga is het Koh Tao in Thailand.
Kitesurfen in Mui Ne was ook heel tof en ga ik zeker hier mee door.
Ik heb jou heul niet op facebook!quote:
Ik snap niet dat je het kan vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je nog precies weet waar wat was, daar had ik in de vs al moeite mee en dat was maar drie weken
grote steden niet, maar ik ben naar een paar stranden en kleine gehuchten in Florida geweest waarbij ik nu denk: was dit nou Naples of Kendall of Florida City of Lauderdalequote:
Ik weet alles nog denk ik. Inclusief de namen van de mensen waar ik mee was en globaal welke periode. Van sommige dagen kan ik de complete 24 uur navertellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
grote steden niet, maar ik ben naar een paar stranden en kleine gehuchten in Florida geweest waarbij ik nu denk: was dit nou Naples of Kendall of Florida City of Lauderdale
ontdekt of zelf opgezocht?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
damn, nieuwe naakt shoot ontdekt van die oh oh cherso trol
Ik denk dat het gwoon niet in je zit. Of je moet er heel erg veel moeite voor gaan doen maar dat lijkt me een beetje de lol weg halen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Dan doe ik toch echt iets verkeerdnou ja, volgende keer beter
nu nog kijken waar precies.
Ik kan ook niet zelf op reis gaan, ik loop alleen maar te dwalen en heb geen richtingsgevoel. Nadeel: je mist veel dingen. Voordeel: je komt op bijzondere plekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gwoon niet in je zit. Of je moet er heel erg veel moeite voor gaan doen maar dat lijkt me een beetje de lol weg halen.
In mn gezicht geworpen op geenstijl.quote:
Wat mis je dan? Je bent zelfs niet in staat om de populaire hoogtepunten van een stad te bezoeken?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zelf op reis gaan, ik loop alleen maar te dwalen en heb geen richtingsgevoel. Nadeel: je mist veel dingen. Voordeel: je komt op bijzondere plekken
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Je bent zelfs niet in staat om de populaire hoogtepunten van een stad te bezoeken?
Zie daar DE reden om gewoon niet op geenstijl te komen (naast dat het gewoon een kutsite is voor en door puisterige relkneuzen).quote:
Taxi ik wil daar en daar heen werkt niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitzoeken hoe je ergens moet komen enzo, dat gaat nog weleens mis.
Ja dat heb ik de laatste keer ook maar gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Taxi ik wil daar en daar heen werkt niet?
Al is dat in de states wel wat duurder. In Azie kost het meestal geen drol.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik de laatste keer ook maar gedaan.
In de VS heb je ook geen alternatief, alleen in New Orleans heb ik een paar keer de tram gepakt. Het duurt gewoon even voor ik weet waar wat zit, maar ze hadden de tram omgeleid dus ik kon die klotehalte niet vinden en heb dat hele eind moeten gelopen, dat kostte veel tijd. Vervolgens haalde ik twee dingen door elkaar en ben ik een keer verkeerd gelopen, dus heb ik wat gemist.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al is dat in de states wel wat duurder. In Azie kost het meestal geen drol.
En dan nog pak je soms het ov.
Ze hebben geen bus?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS heb je ook geen alternatief, alleen in New Orleans heb ik een paar keer de tram gepakt. Het duurt gewoon even voor ik weet waar wat zit, maar ze hadden de tram omgeleid dus ik kon die klotehalte niet vinden en heb dat hele eind moeten gelopen, dat kostte veel tijd. Vervolgens haalde ik twee dingen door elkaar en ben ik een keer verkeerd gelopen, dus heb ik wat gemist.
Niet overal. In Miami heb ik me kapot gezocht naar een bus, die reed twee keer per uur en zou twee uur over de rit doen die met de auto misschien 40 minuten zou zijn, en de taxi zou heel duur worden. Ja, laat dan maar, anders kwam ik nooit op tijd terug.quote:
Tja het is soms even zoeken en doen. En in Azie kan je altijd wel iemand inhuren voor een zacht bedrag.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet overal. In Miami heb ik me kapot gezocht naar een bus, die reed twee keer per uur en zou twee uur over de rit doen die met de auto misschien 40 minuten zou zijn, en de taxi zou heel duur worden. Ja, laat dan maar, anders kwam ik nooit op tijd terug.
Bentley is VAG, en je kan wel weer zien dat de decals en rode accentent weer bij Porsche vandaan komen. Daarnaast een Bentley Supersport de ultieme voetballers wagen.quote:
Die stickers laat ik wel verwijderen. Voor de rest natuurlijk een beest van een wagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bentley is VAG, en je kan wel weer zien dat de decals en rode accentent weer bij Porsche vandaan komen. Daarnaast een Bentley Supersport de ultieme voetballers wagen.
Tja, ik weet het niet... ze zijn zo lomp groot. Voor het geld zou ik eerder wat italiaans nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die stickers laat ik wel verwijderen. Voor de rest natuurlijk een beest van een wagen.
Voor dat geld kan je meerdere auto's nemen. Wees niet bang.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet... ze zijn zo lomp groot. Voor het geld zou ik eerder wat italiaans nemen
Ja want die lijken allemaal op elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
Iets italiaans
Er zijn veel mooiere autosport dan die italiaanse
over t algemeen bedoelen mensen in mijn beleving met ' italiaanse autos' wel vaak dezelfde soort ja, maar als dat hier niet t geval is, mn excuses.quote:
Al flink aan het sparen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die stickers laat ik wel verwijderen. Voor de rest natuurlijk een beest van een wagen.
daarom zijn het ook wijvenauto'squote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
Volgens mij heeft nog geen enkele man ooit zo'n auto (voor zichzelf) gekocht.
Als ik dat zou moeten rijden als leaseauto zou ik de baan weigeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
Ben je 52 en heb je een kort en pittig kapsel?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dat zou moeten rijden als leaseauto zou ik de baan weigeren.
Je kan me niet serieus vertellen dat je dat mooi vindt!!!quote:
Ik heb niet eens een autoquote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie rijden...
Nee, de blauwequote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je 52 en heb je een kort en pittig kapsel?Zeker ook nog in de kleur groen of geel? De auto dan, niet je kapsel.
Een Ford Ka niet? Ik kan er al zo 2 bedenken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
E30quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja, dat is over de hele wereld ook 100% te vermijdenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Picanto...Een auto met als naam iets wat je ook bij de snackbar kan bestellen...
S80quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Je weet wel dat t een bmw isquote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik vind BMW's dan weer gruwelijk lelijk
Hij is te betalen!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja die vind ik ook wel gaaf hoor, maar een beetje realisme kan geen kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik al eerder over gelezenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet wel dat t een bmw is(of je kent Rival
)
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is te betalen!Dat bedoel ik, zo'n Picanto is veel goedkoper, best zuinig en geen belastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 7 jaar garantie.
Tap tap tap
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Ik heb een buurjongen die net een rijbewijs heeft....
Die rijdt trots rond in de (oud model) Ka van zijn moeder... arm uit het raam, petje erbij.. en trots hoor
Dat zijn geen mannen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een Ford Ka niet? Ik kan er al zo 2 bedenken.
quote:
De 250 ook geen belasting!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zo'n Picanto is veel goedkoper, best zuinig en geen belastingen 7 jaar garantie.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
je hebt het net nog over de mini, toch echt een bmw product...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik vind BMW's dan weer gruwelijk lelijk
Oude auto. Geen computers.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar meer onderhoud zekerik ben een vrouw he.
Uhuhquote:
ja, stel je voor dat anderen er een mening over hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
Leuk maar deze vind ik mooier.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt het net nog over de mini, toch echt een bmw product...
eneuhmmm
[ afbeelding ]
t=1304344542]afbeelding[/url] ]
De standaard "leuke auto" van dit moment.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.Klein verschil
Precies, ik vindt mijn auto ook niet mooi, maar goed, ben al blij dat ik überhaupt rij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.Klein verschil
Andere mannen hebben er ook een mening over hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat anderen er een mening over hebben.
die lijkt er helemaal niet opquote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is net zoiets als die multipla toen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind daar het nieuwe model van mooier.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk maar deze vind ik mooier.
[ afbeelding ]
ik ken een 'man' die dat wel een leuke auto vindquote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere mannen hebben er ook een mening over hoor
Die is exact gelijk aan die van mij. Ford Ka is een vrouwenauto.
Dat ziet er erg tof uitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.
Als ik 1 week over zou mogen doen dan zou het Laos zijn.
Paar dagen Luang Prabang en paar dagen tuben in Vang vieng.
Ik voel een tweede huwelijksreis aankomenquote:Als ik ergens naar terug ga is het Koh Tao in Thailand.
Ik had al die activiteiten niet achter jou gezochtquote:Kitesurfen in Mui Ne was ook heel tof en ga ik zeker hier mee door.
Vanaf die hoek wel ja. De achterkant vind ik echt zonde.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind daar het nieuwe model van mooier.
[ afbeelding ]
die was wèl raar en lelijk bedoel je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar die was ook zo raar en lelijk
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Wicked-Game het volgende:
Durf niet meer na die BMW invasiegave bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echte mannen geven geen reet om wat anderen vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere mannen hebben er ook een mening over hoor
Die is exact gelijk aan die van mij. Ford Ka is een vrouwenauto.
Oh die heb ik ooit te leen gehad, wat een gruwel was datquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef CherryLips het volgende:
als m'n zus ooit haar yaris wegdoet, wil ik die ook wel hebbendat is echt een boodschappenwagentje.
Ik kan niet normaal optrekken in dat ding, maar ik dacht dat dat aan mij lagquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die heb ik ooit te leen gehad, wat een gruwel was dat
Dat ligt aan de autoquote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal optrekken in dat ding, maar ik dacht dat dat aan mij lag
Tuben is niet doodeng! Het gewoon een heel mooi feest!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ziet er erg tof uit
Behalve dat tuben dan. Lijkt me doodeng
[..]
Ik voel een tweede huwelijksreis aankomen![]()
[..]
Ik had al die activiteiten niet achter jou gezocht
Gaat dat niet heel hard dan? Met kans op omklappen enzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuben is niet doodeng! Het gewoon een heel mooi feest!
En ik kan er ook niks aan doen. Weet niet welke indruk mensen van mij hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Wicked-Game het volgende:
Durf niet meer na die BMW invasieFuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwen?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jawel, aangezien ik er niet in rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Stom onding is het!quote:
quote:
ligt aan jezelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Net als toen ik net m'n rijbewijs had en in de Nissan van m'n vader reed en dat ding enorm begon te schokkendacht dat het aan mij en mijn schakelkunsten lag, want toen ik eenmaal het woonerf af was, ging het wel weer. Bleek het aan de auto te liggen
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trouwen? Daar doe ik niet aan... fuck is goed
Haha nee gek. Ik heb nog geen 500 meter getubed. Was veel te gezellig in de bars er voor en zo doet 99% van de mensen het.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat dat niet heel hard dan? Met kans op omklappen enzo?
Klopt. Is ook geheel mijn vooroordeel
Is nu mooi bijgesteld
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee opquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij bent die lastige die zelf wilt rijden, ja probleem
In de auto?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Trouwen? Daar doe ik niet aan... fuck is goed
En dat had 'ie pas nadat jij erin gereden had?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee op
en dan nog met een beetje gevoel en alles gaat goedquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Ik kan echt wel rijden hoor.
Die audi heeft wel meer ruimte dan die GTC had... GTC was drama, audi is nog een groentje op dat gebied dus goed!quote:
Nee, daarvoor heeft ie het ook een keer gehad, toen had ik m'n rijbewijs nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat had 'ie pas nadat jij erin gereden had?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
Als je ooit een opel hebt gehad zou je je audi echt weer in moeten leveren! Je maakt Audi ten schande. Een succes supporter.
Een Yaris heeft geen gevoelquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog met een beetje gevoel en alles gaat goed
het begint weer te dagenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je onze discussies niet meer?
het ligt zo erg aan jezelf dat de auto kapoet is gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee op
waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een Yaris heeft geen gevoelEn jij moet je mond houden ja
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Je kan ook gewoon zeggen dat Audi mij genezen heeft
Omdat je me op mijn ziel trapt, rotjochquote:
Zelfs de lesauto doet het nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
het begint weer te dagen
[..]
het ligt zo erg aan jezelf dat de auto kapoet is gegaan
Owh hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haha nee gek. Ik heb nog geen 500 meter getubed. Was veel te gezellig in de bars er voor en zo doet 99% van de mensen het.
Alleen de eerste dag een tube gehuurd. De andere dagen gewoon alleen naar de rivier om te drinken. Maar ssssst niet verder vertellen. We zeggen dat we gaan tuben maar we gaan gewoon een mooi feestje maken aan de rivier.
Dude, jij hebt echt issuesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.
Een gebrek aan opvoeding en vermoedelijk erfelijk en terminaal.
En dan te bedenken dat mijn ouders geen Opel rijden of hebben gereden. Dus aan de opvoeding ligt het niet, erfelijk dus ook niet en terminaal is het ook al niet anders had ik nog steeds een Opel gereden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een zielquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je me op mijn ziel trapt, rotjoch
Dat moet een goed ding geweest zijn dan. Wat voor iets was het?quote:
Maar dan hoef je nog niet zo te doen uit jaloeziequote:
toyota aurisquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet een goed ding geweest zijn dan. Wat voor iets was het?
die hondaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ]
En zo iets maar mooier en met krat etc etc
[ afbeelding ]
En een[ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen reet om wat anderen vinden.
LOL, die heb ik ook staan, moet alleen nog weer afgesteld worden, ding is helemaal opgeknapt. Gaat wel weg binnenkort.quote:
Ja je noemt iedereen vrienden. Er is gewoon geen betere omschrijving die lekker in de mond ligt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh haha
Ik trapte erin
Met al je nieuwe beste vrienden (zoals een vriend van mij altijd zegt als hij weer eens leuke mensen heeft ontmoet op vakantie waarvan hij weet dat hij ze toch nooit meer zal spreken)
Heb jij eigenlijk nog leuke blijvende contacten aan je reis overgehouden? Of allemaal in de categorie 'beste vrienden'?
Jaloezie?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan hoef je nog niet zo te doen uit jaloezie
Gebruik je zo'n ding nou wel eens serieus? Of zeg ik nou iets geks?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, die heb ik ook staan, moet alleen nog weer afgesteld worden, ding is helemaal opgeknapt. Gaat wel weg binnenkort.
Hoe is het met de cabrio?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Jaloezie?
Ik zit straks met mijn bezwete bilnaad op de lederen stoelen van een 20 jaar oude bmw cabrio hoor
Ik heb wel een imitatie moet ik er eerlijk bij zeggen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Jaloezie?
Ik zit straks met mijn bezwete bilnaad op de lederen stoelen van een 20 jaar oude bmw cabrio hoor
He mevrouw, nog 'interessante' dingen gezien?quote:
Hmm, is niet verzekerd enzo, we zouden em op kantoor gebruiken, maar ding is pas net af. We wilden em gebruiken om in de stad naar afspraken ed te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruik je zo'n ding nou wel eens serieus? Of zeg ik nou iets geks?
Dit is ook een imitatie, maakt het niet minder leuk om op te rijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb wel een imitatie moet ik er eerlijk bij zeggen.
Vroeger hadden we wel veel Honda C, SS, Dax en monkey bikes.
Vrienden hadden een import handel zelfs. Zelf ook nog mee geweest op inkoop in Engeland.
'Vage kennissen' klinkt ook weer zo raar jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja je noemt iedereen vrienden. Er is gewoon geen betere omschrijving die lekker in de mond ligt.
Kom ik hier weet terug bij mijn echte vrienden en dan zeg ik: Ja een vriendin van me daar. of een vriend van mij in Thailand.
Je hebt heul geen vrienden in Thailand! We kennen je.![]()
Ja uhhh dat zijn dus reisgenoten.
Blijvend? De tijd moet het leren. 90% leuk zo lang het is. 5% stom zo lang het is en misschien ooit een paar ontmoeten zien. Vrienden.... nee nu niet. Wel hele leuke mensen maar door de afstand onmogelijk of niet realistisch.
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een autoquote:
Nee dusquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, is niet verzekerd enzo, we zouden em op kantoor gebruiken, maar ding is pas net af. We wilden em gebruiken om in de stad naar afspraken ed te gaan.
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppenquote:
Vanwege praktische zaken weinig. Te weten dat ik naar mijn werk met de auto ga.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruik je zo'n ding nou wel eens serieus? Of zeg ik nou iets geks?
Goed, je krijgt de groetjes van em!quote:
blijft leuk speelgoedquote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb wel een imitatie moet ik er eerlijk bij zeggen.
Jawel, voor kleine stukjes wel eens, omdat stil staan zonde is.quote:
Nou mijn broer wil een nieuwe en die is 2000 euro en daar is die best vol van.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppen
Het is een sterke mening geen haat. Ik heb geen ruimte voor negativiteit en haat in mijn leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een auto![]()
Maar vanwaar die blinde haat tegen Opel? Het is maar een merk man
Mooi hè, kwaliteitsspullen. Net zoals de vroegere Raleighfietsen. Ik weet niet eens of dat merk nog bestaat eigenlijk.quote:
Ik ken dan ook alleen maar saaie burgerlullen met net zo'n type fiets als ikquote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou mijn broer wil een nieuwe en die is 2000 euro en daar is die best vol van.
Een vriend van me heeft vorig jaar een custom made lowrider gekocht en die is er ook best trots op.
quote:
dat is gewoon compensatiedrang grrr. dit soort reacties onderscheidt de echte mannen van de onzekere mietjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een auto![]()
Maar vanwaar die blinde haat tegen Opel? Het is maar een merk man
quote:
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.quote:
14 jaar oud, waarvan de laatste 8 jaar niks meer dan het noodzakelijke er aan gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.
duh, ik heb niet eens een fietsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppen
Ik wil deze denk ik. Maar dan met voor en achter bagage drager en kratquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken dan ook alleen maar saaie burgerlullen met net zo'n type fiets als ik
Het is iig iets minder gangbaar dan opscheppen over je auto
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
We kunnen hem op een trailer zetten. kan je achter het stuur en doen alsof je ermee rijdt
Nou ja, kwaliteit, de remmen hielden er al gelijk mee op en de eerste versnelling heeft het nooit echt gedaan, maar hij was al tweede (of derde) hands. Zat nog een kinderzitje achterop toen we hem kochtenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, kwaliteitsspullen. Net zoals de vroegere Raleighfietsen. Ik weet niet eens of dat merk nog bestaat eigenlijk.
Mijn band is lek gestokenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
We kunnen hem op een trailer zetten. kan je achter het stuur en doen alsof je ermee rijdt
Ik heb geen autoquote:
Die is leukquote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil deze denk ik. Maar dan met voor en achter bagage drager en krat
[ afbeelding ]
Nee, duidelijk geen enkele ruimte voor negativiteit en haat:quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een sterke mening geen haat. Ik heb geen ruimte voor negativiteit en haat in mijn leven.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een sterke meningquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
Als je ooit een opel hebt gehad zou je je audi echt weer in moeten leveren! Je maakt Audi ten schande. Een succes supporter.
Ik en onderhoudenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch?quote:
even met je tijd mee gaan he... daggeren!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat maar, da's net zoiets als dry-fucken, mafkees
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat maar, da's net zoiets als dry-fucken, mafkees
Af en toe nieuwe banden zijn wel noodzakelijk onderhoud, geen band die het 20 jaar vol houdt, waarschijnlijk niet eens als je hem 20 jaar stil in de schuur zet.quote:
Ja, absoluutquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik ben gek op mijn krat als ik weer lekker de stad in ga.
Boodschappen er in en gaan. Niks geen geklooi met tassen aan mijn stuur.
Ik ben al oudquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
even met je tijd mee gaan he... daggeren!
Vrijdag nog gedaan in de kroegquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
even met je tijd mee gaan he... daggeren!
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
Homo's die daggeren met buurvrouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan in de kroegMet de buurvrouw
Er zijn grenzen he..quote:
Ik wil er ook nog eentje, met een mooie houten aardappelkrat erop.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik ben gek op mijn krat als ik weer lekker de stad in ga.
Boodschappen er in en gaan. Niks geen geklooi met tassen aan mijn stuur.
Dan fiets je of niet veel of hele kleine stukjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik en onderhoudenIs alweer vijf jaar geleden dat ik er nieuwe banden op heb laten zetten en ehm. Dat was het.
"Dit betekent niets voor me hoor, als ik zo met mijn kruis tegen je aanrij, echt!"quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Homo's die daggeren met buurvrouwen
hallo, geen rare dingen zeggen....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Af en toe nieuwe banden zijn wel noodzakelijk onderhoud, geen band die het 20 jaar vol houdt, waarschijnlijk niet eens als je hem 20 jaar stil in de schuur zet.
quote:
Really dude! Het is FOK!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, duidelijk geen enkele ruimte voor negativiteit en haat:
[..]
[..]
Dat is gewoon een sterke mening![]()
Maar nogmaals: wat is er ooit gebeurd dat je zó'n hekel aan een merk kan hebben? Elk merk maakt wel eens miskleunen maar bij jou komt het over dat je nog geen Opel zou willen als het unaniem tot beste auto ter wereld werd verklaard...
Ik heb het over fietsbandenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
hallo, geen rare dingen zeggen....
er zitten 23 jaar oude banden onder de auto waar ik nu in rij
Dat heb ik met die fietstassen. De fietspaaltjes staan dan vaak echt te dicht bij elkaar om mijn fiets er nog tussen te krijgenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog eentje, met een mooie houten aardappelkrat erop.
Maar heb je nooit last dat ie in sommige fietsenrekken niet goed past? (die hoge)
Of dat het best wel zwaar trapt? Dat commentaar hoor ik vaak.
niet zeiken gaat lastig als je van het weekend meer dan 1.80 per liter betaaldequote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen.
Of niet zo zeiken over de hoge kosten.
Pick one
Ik fiets kleine stukjesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan fiets je of niet veel of hele kleine stukjes.
Of je staat heel vaak met een lekke band, dat kan ook.
Tegenwoordig ben ik zo verstandig niet meer op banden te bezuinigen of vervanging uit te stellen. De paar tientjes die je over een periode van jaren bespaard zijn de ellende echt niet waard.
Wat doe je.... ik dacht het echt zo wasquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je 1 van de zeldzame die nog steeds denkt dat FOK! het gemiddelde nederland vertegenwoordigd? Want dat zou heel treurig zijn voor dit land.
Ik zat vorig jaar een keer vast tussen de paaltjesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik met die fietstassen. De fietspaaltjes staan dan vaak echt te dicht bij elkaar om mijn fiets er nog tussen te krijgen
Gelukkig bestaat er zoiets als lantaarnpalen
Ik betaalde van het weekend niets voor mijn rondje met de fietsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
niet zeiken gaat lastig als je van het weekend meer dan 1.80 per liter betaalde
Ssshht! Niet verder vertellen!quote:
Je zwamt maar wat raak dus, precies waar het al op leek.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Really dude! Het is FOK!
Denk je nou echt serieus dat het mij wat uit maakt waar andere mensen in rijden? Vind je het echt de moeite waard om daar deze discussie over aan te gaan?
Want het maakt me echt geen reet uit wat jij, je vader of wie dan ook wil rijden. Sterker nog het maakt me geen hol uit wat mijn vrienden rijden. Bij de meeste is dat volvo en dat is mijn merk ook niet.
Het maakt me ook niet wat voor kleding je draagt maar ik zal het niet nalaten om C&A virtueel de grond in te trappen want dat is nou eenmaal FOK! en gedeeltelijk het vermaak wat komt kijken bij een forum.
De leukste users op het forum hebben over het algemeen sterke meningen. Of denk je dat ze in het echt ook zo zitten te koken van woeden?![]()
Ik dacht dat je wel lang genoeg mee liep op FOK! om te weten hoe het werkt.
Ben je 1 van de zeldzame die nog steeds denkt dat FOK! het gemiddelde nederland vertegenwoordigd? Want dat zou heel treurig zijn voor dit land.
Ik heb nu geen versnellingen en ik heb nu een vrij zware dus die trapt inderdaad niet licht.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog eentje, met een mooie houten aardappelkrat erop.
Maar heb je nooit last dat ie in sommige fietsenrekken niet goed past? (die hoge)
Of dat het best wel zwaar trapt? Dat commentaar hoor ik vaak.
Now I'm confusedquote:
CL-actiequote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar een keer vast tussen de paaltjesWas bij een vriendin, had allemaal zooi van haar in de fietstassen zitten en de fiets had een terugtraprem, dat was al even wennen. Ik zie paaltjes en denk: dat gaat niet passen. REMMEN REMMEN REMMEN kak, geen handrem
DAN Steeph, DAN!!!!!!!!!! DAN de ander!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, alle groepen zijn wel vertegenwoordigd op fok hoor!
De ene wat meer als de ander. De wereldvreemde nerd bijvoorbeeld
Ja dan had ik het toch goedquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoeld die gewoon te zeggen dat die je wilt palen
Ja alleen jij had dat niet door.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zwamt maar wat raak dus, precies waar het al op leek.
Maar je doet er vast alles aan om je brandstofverbruik te beperken, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
niet zeiken gaat lastig als je van het weekend meer dan 1.80 per liter betaalde
Ik ben voor 7 versnellingen gegaan en nog geen seconde spijt van gehadquote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nu geen versnellingen en ik heb nu een vrij zware dus die trapt inderdaad niet licht.
Dat is de reden dat ik een nieuwe wil. In elk geval met minimaal 3 versnellingen en misschien 7 en die gazelle is volgens mij vrij licht.
Ik had eerst een houten krat. Een echt oude Whiskey krat maar die is stuk gevallen.![]()
Toen even snel voor een plastic gegaan maar die houten zijn inderdaad veel leuker.
Rekken doe ik zelden aan. Gewoon neer pleuren. Alleen op het station maar daar zijn zelfs 3 rijen gereserveerd voor grote maten zoals bakfietsen en fietsen met grote krat.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Prostitutie Chersonissos
Hoe triest ben je dan?.
Als je als vent zelfs daar al niets kan scoren dan kan je maar beter gelijk van een hoog gebouw springen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Prostitutie Chersonissos
Hoe triest ben je dan?.
Doe je ook ruilhandel?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja alleen jij had dat niet door.
Volgende keer zal ik de kosten door berekenen. Per karakter gaat dat.
BTW nummer of zwart?
ja ik ga fietsen naar zandvoortquote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betaalde van het weekend niets voor mijn rondje met de fiets
Hooguit een boterham van 5 cent extra
100 euro extra maar inderdaad ik denk het geld waard. Ik ga van de week eens mijn baas vragen hoe het zit met fietsenplan. Volgens mij kan dat naast de lease dus dan zou het helemaal geen lastige keuze zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben voor 7 versnellingen gegaan en nog geen seconde spijt van gehad
Thailand kan altijd nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je als vent zelfs daar al niets kan scoren dan kan je maar beter gelijk van een hoog gebouw springen.
Ik wissel nooit van versnelling, heb er drie maar fiets altijd in twee. Tenzij ik wind ik de rug heb, dan drie. Ik snap dat niet, van die mensen die voortdurend met hun versnellingen zitten te knoeien, je kan toch ook gewoon doortrappen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben voor 7 versnellingen gegaan en nog geen seconde spijt van gehad
Ik fiets altijd naar Kijkduin jaquote:
quote:
nog zo'n viespeukquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoeld die gewoon te zeggen dat die je wilt palen
Ik schakel altijd. Maar dan ook echt heel veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wissel nooit van versnelling, heb er drie maar fiets altijd in twee. Tenzij ik wind ik de rug heb, dan drie. Ik snap dat niet, van die mensen die voortdurend met hun versnellingen zitten te knoeien, je kan toch ook gewoon doortrappen?
Die ouwe van me wil binnenkort van z'n Opel af!quote:
Ik vind het echt het geld waard jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
100 euro extra maar inderdaad ik denk het geld waard. Ik ga van de week eens mijn baas vragen hoe het zit met fietsenplan. Volgens mij kan dat naast de lease dus dan zou het helemaal geen lastige keuze zijn.
Well my, thanksquote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee dat heet gezond zijn... en kom op missb is niet afstotelijk.
zeker, zorg altijd voor voldoende lucht in mijn banden!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je doet er vast alles aan om je brandstofverbruik te beperken, toch?
Mijn baas is vrij makkelijk. De belastingdienst zou dwars kunnen liggen maar volgens mij is dat niet het geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het echt het geld waard ja
Heb laatst zelfs de eerste versnelling gebruikt toen ik een duin op moest fietsen
Wij hebben het ook met fietsplanachtig iets gedaan, maar dat was sowieso niet naast leaseauto. ben benieuwd hoe dat bij jou gaat
Mijn knieen zijn erg blij met de versnellingenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wissel nooit van versnelling, heb er drie maar fiets altijd in twee. Tenzij ik wind ik de rug heb, dan drie. Ik snap dat niet, van die mensen die voortdurend met hun versnellingen zitten te knoeien, je kan toch ook gewoon doortrappen?
Daarom heb ik sensoren in mijn banden. Tenminste dat dacht ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
zeker, zorg altijd voor voldoende lucht in mijn banden!!!!!!
Ik fiets altijd in 3. Tenzij flinke wind tegen of bergop.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb 2 fietsen, 1 zonder en een met 7 versnellingen. 7 vind ik wel enorme overkill, gebruik er hoogstens 3 van en meestal staat ie gewoon in zijn 6 idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's toch niet huilen! En complimentjes zijn gewoon lastig jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je niet gaan huilen... of krijg je nooit complimentjes
Er is altijd wel wat te regelen met een bruto-nettoverhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn baas is vrij makkelijk. De belastingdienst zou dwars kunnen liggen maar volgens mij is dat niet het geval.
Laat doordouwen maar aan de homo's over, zelfs op de fiets!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik fiets altijd in 3. Tenzij flinke wind tegen of bergop.
Ik ben een bikkel
Blozende vrouwen zijn cutequote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's toch niet huilen! En complimentjes zijn gewoon lastig ja
Dat is wel een beetje blij gemaakt worden met een dooie mus ja...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik sensoren in mijn banden. Tenminste dat dacht ik.![]()
Die werken alleen als je een klapband of lekker band hebt.Nee dat voel ik zelf niet!
2km ofzo?quote:
Tja geen onderzoek gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje blij gemaakt worden met een dooie mus ja...
Ach, volgende generatie heeft dat waarschijnlijk wel.
wat een complimentquote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee dat heet gezond zijn... en kom op missb is niet afstotelijk.
je versnellingen zijn kapot bedoel je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik fiets altijd in 3. Tenzij flinke wind tegen of bergop.
Ik ben een bikkel
niet met runflat banden. of iig nauwelijks.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik sensoren in mijn banden. Tenminste dat dacht ik.![]()
Die werken alleen als je een klapband of lekker band hebt.Nee dat voel ik zelf niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |