Ik ben voor 7 versnellingen gegaan en nog geen seconde spijt van gehadquote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nu geen versnellingen en ik heb nu een vrij zware dus die trapt inderdaad niet licht.
Dat is de reden dat ik een nieuwe wil. In elk geval met minimaal 3 versnellingen en misschien 7 en die gazelle is volgens mij vrij licht.
Ik had eerst een houten krat. Een echt oude Whiskey krat maar die is stuk gevallen.![]()
Toen even snel voor een plastic gegaan maar die houten zijn inderdaad veel leuker.
Rekken doe ik zelden aan. Gewoon neer pleuren. Alleen op het station maar daar zijn zelfs 3 rijen gereserveerd voor grote maten zoals bakfietsen en fietsen met grote krat.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Prostitutie Chersonissos
Hoe triest ben je dan?.
Als je als vent zelfs daar al niets kan scoren dan kan je maar beter gelijk van een hoog gebouw springen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Prostitutie Chersonissos
Hoe triest ben je dan?.
Doe je ook ruilhandel?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja alleen jij had dat niet door.
Volgende keer zal ik de kosten door berekenen. Per karakter gaat dat.
BTW nummer of zwart?
ja ik ga fietsen naar zandvoortquote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betaalde van het weekend niets voor mijn rondje met de fiets
Hooguit een boterham van 5 cent extra
100 euro extra maar inderdaad ik denk het geld waard. Ik ga van de week eens mijn baas vragen hoe het zit met fietsenplan. Volgens mij kan dat naast de lease dus dan zou het helemaal geen lastige keuze zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben voor 7 versnellingen gegaan en nog geen seconde spijt van gehad
Thailand kan altijd nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je als vent zelfs daar al niets kan scoren dan kan je maar beter gelijk van een hoog gebouw springen.
Ik wissel nooit van versnelling, heb er drie maar fiets altijd in twee. Tenzij ik wind ik de rug heb, dan drie. Ik snap dat niet, van die mensen die voortdurend met hun versnellingen zitten te knoeien, je kan toch ook gewoon doortrappen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben voor 7 versnellingen gegaan en nog geen seconde spijt van gehad
Ik fiets altijd naar Kijkduin jaquote:
quote:
nog zo'n viespeukquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoeld die gewoon te zeggen dat die je wilt palen
Ik schakel altijd. Maar dan ook echt heel veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wissel nooit van versnelling, heb er drie maar fiets altijd in twee. Tenzij ik wind ik de rug heb, dan drie. Ik snap dat niet, van die mensen die voortdurend met hun versnellingen zitten te knoeien, je kan toch ook gewoon doortrappen?
Die ouwe van me wil binnenkort van z'n Opel af!quote:
Ik vind het echt het geld waard jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
100 euro extra maar inderdaad ik denk het geld waard. Ik ga van de week eens mijn baas vragen hoe het zit met fietsenplan. Volgens mij kan dat naast de lease dus dan zou het helemaal geen lastige keuze zijn.
Well my, thanksquote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee dat heet gezond zijn... en kom op missb is niet afstotelijk.
zeker, zorg altijd voor voldoende lucht in mijn banden!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je doet er vast alles aan om je brandstofverbruik te beperken, toch?
Mijn baas is vrij makkelijk. De belastingdienst zou dwars kunnen liggen maar volgens mij is dat niet het geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het echt het geld waard ja
Heb laatst zelfs de eerste versnelling gebruikt toen ik een duin op moest fietsen
Wij hebben het ook met fietsplanachtig iets gedaan, maar dat was sowieso niet naast leaseauto. ben benieuwd hoe dat bij jou gaat
Mijn knieen zijn erg blij met de versnellingenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wissel nooit van versnelling, heb er drie maar fiets altijd in twee. Tenzij ik wind ik de rug heb, dan drie. Ik snap dat niet, van die mensen die voortdurend met hun versnellingen zitten te knoeien, je kan toch ook gewoon doortrappen?
Daarom heb ik sensoren in mijn banden. Tenminste dat dacht ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
zeker, zorg altijd voor voldoende lucht in mijn banden!!!!!!
Ik fiets altijd in 3. Tenzij flinke wind tegen of bergop.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb 2 fietsen, 1 zonder en een met 7 versnellingen. 7 vind ik wel enorme overkill, gebruik er hoogstens 3 van en meestal staat ie gewoon in zijn 6 idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's toch niet huilen! En complimentjes zijn gewoon lastig jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je niet gaan huilen... of krijg je nooit complimentjes
Er is altijd wel wat te regelen met een bruto-nettoverhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn baas is vrij makkelijk. De belastingdienst zou dwars kunnen liggen maar volgens mij is dat niet het geval.
Laat doordouwen maar aan de homo's over, zelfs op de fiets!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik fiets altijd in 3. Tenzij flinke wind tegen of bergop.
Ik ben een bikkel
Blozende vrouwen zijn cutequote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's toch niet huilen! En complimentjes zijn gewoon lastig ja
Dat is wel een beetje blij gemaakt worden met een dooie mus ja...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik sensoren in mijn banden. Tenminste dat dacht ik.![]()
Die werken alleen als je een klapband of lekker band hebt.Nee dat voel ik zelf niet!
2km ofzo?quote:
Tja geen onderzoek gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje blij gemaakt worden met een dooie mus ja...
Ach, volgende generatie heeft dat waarschijnlijk wel.
wat een complimentquote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee dat heet gezond zijn... en kom op missb is niet afstotelijk.
je versnellingen zijn kapot bedoel je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik fiets altijd in 3. Tenzij flinke wind tegen of bergop.
Ik ben een bikkel
niet met runflat banden. of iig nauwelijks.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik sensoren in mijn banden. Tenminste dat dacht ik.![]()
Die werken alleen als je een klapband of lekker band hebt.Nee dat voel ik zelf niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |