quote:
dat is gewoon compensatiedrang grrr. dit soort reacties onderscheidt de echte mannen van de onzekere mietjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een auto![]()
Maar vanwaar die blinde haat tegen Opel? Het is maar een merk man
quote:
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.quote:
14 jaar oud, waarvan de laatste 8 jaar niks meer dan het noodzakelijke er aan gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.
duh, ik heb niet eens een fietsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppen
Ik wil deze denk ik. Maar dan met voor en achter bagage drager en kratquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken dan ook alleen maar saaie burgerlullen met net zo'n type fiets als ik
Het is iig iets minder gangbaar dan opscheppen over je auto
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
We kunnen hem op een trailer zetten. kan je achter het stuur en doen alsof je ermee rijdt
Nou ja, kwaliteit, de remmen hielden er al gelijk mee op en de eerste versnelling heeft het nooit echt gedaan, maar hij was al tweede (of derde) hands. Zat nog een kinderzitje achterop toen we hem kochtenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, kwaliteitsspullen. Net zoals de vroegere Raleighfietsen. Ik weet niet eens of dat merk nog bestaat eigenlijk.
Mijn band is lek gestokenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
We kunnen hem op een trailer zetten. kan je achter het stuur en doen alsof je ermee rijdt
Ik heb geen autoquote:
Die is leukquote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil deze denk ik. Maar dan met voor en achter bagage drager en krat
[ afbeelding ]
Nee, duidelijk geen enkele ruimte voor negativiteit en haat:quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een sterke mening geen haat. Ik heb geen ruimte voor negativiteit en haat in mijn leven.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.
Een gebrek aan opvoeding en vermoedelijk erfelijk en terminaal.
Dat is gewoon een sterke meningquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
Als je ooit een opel hebt gehad zou je je audi echt weer in moeten leveren! Je maakt Audi ten schande. Een succes supporter.
Ik en onderhoudenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch?quote:
even met je tijd mee gaan he... daggeren!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat maar, da's net zoiets als dry-fucken, mafkees
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat maar, da's net zoiets als dry-fucken, mafkees
Af en toe nieuwe banden zijn wel noodzakelijk onderhoud, geen band die het 20 jaar vol houdt, waarschijnlijk niet eens als je hem 20 jaar stil in de schuur zet.quote:
Ja, absoluutquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik ben gek op mijn krat als ik weer lekker de stad in ga.
Boodschappen er in en gaan. Niks geen geklooi met tassen aan mijn stuur.
Ik ben al oudquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
even met je tijd mee gaan he... daggeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |