Een Yaris heeft geen gevoelquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog met een beetje gevoel en alles gaat goed
het begint weer te dagenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je onze discussies niet meer?
het ligt zo erg aan jezelf dat de auto kapoet is gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee op
waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een Yaris heeft geen gevoelEn jij moet je mond houden ja
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Je kan ook gewoon zeggen dat Audi mij genezen heeft
Omdat je me op mijn ziel trapt, rotjochquote:
Zelfs de lesauto doet het nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
het begint weer te dagen
[..]
het ligt zo erg aan jezelf dat de auto kapoet is gegaan
Owh hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haha nee gek. Ik heb nog geen 500 meter getubed. Was veel te gezellig in de bars er voor en zo doet 99% van de mensen het.
Alleen de eerste dag een tube gehuurd. De andere dagen gewoon alleen naar de rivier om te drinken. Maar ssssst niet verder vertellen. We zeggen dat we gaan tuben maar we gaan gewoon een mooi feestje maken aan de rivier.
Dude, jij hebt echt issuesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.
Een gebrek aan opvoeding en vermoedelijk erfelijk en terminaal.
En dan te bedenken dat mijn ouders geen Opel rijden of hebben gereden. Dus aan de opvoeding ligt het niet, erfelijk dus ook niet en terminaal is het ook al niet anders had ik nog steeds een Opel gereden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.
Een gebrek aan opvoeding en vermoedelijk erfelijk en terminaal.
Jij hebt tenminste een zielquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je me op mijn ziel trapt, rotjoch
Dat moet een goed ding geweest zijn dan. Wat voor iets was het?quote:
Maar dan hoef je nog niet zo te doen uit jaloeziequote:
toyota aurisquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet een goed ding geweest zijn dan. Wat voor iets was het?
die hondaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ]
En zo iets maar mooier en met krat etc etc
[ afbeelding ]
En een[ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen reet om wat anderen vinden.
LOL, die heb ik ook staan, moet alleen nog weer afgesteld worden, ding is helemaal opgeknapt. Gaat wel weg binnenkort.quote:
Ja je noemt iedereen vrienden. Er is gewoon geen betere omschrijving die lekker in de mond ligt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh haha
Ik trapte erin
Met al je nieuwe beste vrienden (zoals een vriend van mij altijd zegt als hij weer eens leuke mensen heeft ontmoet op vakantie waarvan hij weet dat hij ze toch nooit meer zal spreken)
Heb jij eigenlijk nog leuke blijvende contacten aan je reis overgehouden? Of allemaal in de categorie 'beste vrienden'?
Jaloezie?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan hoef je nog niet zo te doen uit jaloezie
Gebruik je zo'n ding nou wel eens serieus? Of zeg ik nou iets geks?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, die heb ik ook staan, moet alleen nog weer afgesteld worden, ding is helemaal opgeknapt. Gaat wel weg binnenkort.
Hoe is het met de cabrio?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Jaloezie?
Ik zit straks met mijn bezwete bilnaad op de lederen stoelen van een 20 jaar oude bmw cabrio hoor
Ik heb wel een imitatie moet ik er eerlijk bij zeggen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Jaloezie?
Ik zit straks met mijn bezwete bilnaad op de lederen stoelen van een 20 jaar oude bmw cabrio hoor
He mevrouw, nog 'interessante' dingen gezien?quote:
Hmm, is niet verzekerd enzo, we zouden em op kantoor gebruiken, maar ding is pas net af. We wilden em gebruiken om in de stad naar afspraken ed te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruik je zo'n ding nou wel eens serieus? Of zeg ik nou iets geks?
Dit is ook een imitatie, maakt het niet minder leuk om op te rijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb wel een imitatie moet ik er eerlijk bij zeggen.
Vroeger hadden we wel veel Honda C, SS, Dax en monkey bikes.
Vrienden hadden een import handel zelfs. Zelf ook nog mee geweest op inkoop in Engeland.
'Vage kennissen' klinkt ook weer zo raar jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja je noemt iedereen vrienden. Er is gewoon geen betere omschrijving die lekker in de mond ligt.
Kom ik hier weet terug bij mijn echte vrienden en dan zeg ik: Ja een vriendin van me daar. of een vriend van mij in Thailand.
Je hebt heul geen vrienden in Thailand! We kennen je.![]()
Ja uhhh dat zijn dus reisgenoten.
Blijvend? De tijd moet het leren. 90% leuk zo lang het is. 5% stom zo lang het is en misschien ooit een paar ontmoeten zien. Vrienden.... nee nu niet. Wel hele leuke mensen maar door de afstand onmogelijk of niet realistisch.
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een autoquote:
Nee dusquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, is niet verzekerd enzo, we zouden em op kantoor gebruiken, maar ding is pas net af. We wilden em gebruiken om in de stad naar afspraken ed te gaan.
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppenquote:
Vanwege praktische zaken weinig. Te weten dat ik naar mijn werk met de auto ga.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebruik je zo'n ding nou wel eens serieus? Of zeg ik nou iets geks?
Goed, je krijgt de groetjes van em!quote:
blijft leuk speelgoedquote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb wel een imitatie moet ik er eerlijk bij zeggen.
Jawel, voor kleine stukjes wel eens, omdat stil staan zonde is.quote:
Nou mijn broer wil een nieuwe en die is 2000 euro en daar is die best vol van.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppen
Het is een sterke mening geen haat. Ik heb geen ruimte voor negativiteit en haat in mijn leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een auto![]()
Maar vanwaar die blinde haat tegen Opel? Het is maar een merk man
Mooi hè, kwaliteitsspullen. Net zoals de vroegere Raleighfietsen. Ik weet niet eens of dat merk nog bestaat eigenlijk.quote:
Ik ken dan ook alleen maar saaie burgerlullen met net zo'n type fiets als ikquote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou mijn broer wil een nieuwe en die is 2000 euro en daar is die best vol van.
Een vriend van me heeft vorig jaar een custom made lowrider gekocht en die is er ook best trots op.
quote:
dat is gewoon compensatiedrang grrr. dit soort reacties onderscheidt de echte mannen van de onzekere mietjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in die van mijn pa. Zelf heb ik niet eens een auto![]()
Maar vanwaar die blinde haat tegen Opel? Het is maar een merk man
quote:
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.quote:
14 jaar oud, waarvan de laatste 8 jaar niks meer dan het noodzakelijke er aan gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits goed onderhouden kan een goede fiets vele tientallen jaren mee. En zelfs al je hem slecht onderhoudt kom je nog een heel eind.
duh, ik heb niet eens een fietsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoor je nou nooit eens iemand over opscheppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |