De standaard "leuke auto" van dit moment.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie rijden...
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.Klein verschil
Precies, ik vindt mijn auto ook niet mooi, maar goed, ben al blij dat ik überhaupt rij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.Klein verschil
Andere mannen hebben er ook een mening over hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat anderen er een mening over hebben.
die lijkt er helemaal niet opquote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is net zoiets als die multipla toen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind daar het nieuwe model van mooier.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk maar deze vind ik mooier.
[ afbeelding ]
ik ken een 'man' die dat wel een leuke auto vindquote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere mannen hebben er ook een mening over hoor
Die is exact gelijk aan die van mij. Ford Ka is een vrouwenauto.
Dat ziet er erg tof uitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.
Als ik 1 week over zou mogen doen dan zou het Laos zijn.
Paar dagen Luang Prabang en paar dagen tuben in Vang vieng.
Ik voel een tweede huwelijksreis aankomenquote:Als ik ergens naar terug ga is het Koh Tao in Thailand.
Ik had al die activiteiten niet achter jou gezochtquote:Kitesurfen in Mui Ne was ook heel tof en ga ik zeker hier mee door.
Vanaf die hoek wel ja. De achterkant vind ik echt zonde.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind daar het nieuwe model van mooier.
[ afbeelding ]
die was wèl raar en lelijk bedoel je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar die was ook zo raar en lelijk
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Wicked-Game het volgende:
Durf niet meer na die BMW invasiegave bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echte mannen geven geen reet om wat anderen vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere mannen hebben er ook een mening over hoor
Die is exact gelijk aan die van mij. Ford Ka is een vrouwenauto.
Oh die heb ik ooit te leen gehad, wat een gruwel was datquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef CherryLips het volgende:
als m'n zus ooit haar yaris wegdoet, wil ik die ook wel hebbendat is echt een boodschappenwagentje.
Ik kan niet normaal optrekken in dat ding, maar ik dacht dat dat aan mij lagquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die heb ik ooit te leen gehad, wat een gruwel was dat
Dat ligt aan de autoquote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal optrekken in dat ding, maar ik dacht dat dat aan mij lag
Tuben is niet doodeng! Het gewoon een heel mooi feest!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ziet er erg tof uit
Behalve dat tuben dan. Lijkt me doodeng
[..]
Ik voel een tweede huwelijksreis aankomen![]()
[..]
Ik had al die activiteiten niet achter jou gezocht
Gaat dat niet heel hard dan? Met kans op omklappen enzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuben is niet doodeng! Het gewoon een heel mooi feest!
En ik kan er ook niks aan doen. Weet niet welke indruk mensen van mij hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Wicked-Game het volgende:
Durf niet meer na die BMW invasieFuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwen?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jawel, aangezien ik er niet in rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Stom onding is het!quote:
quote:
ligt aan jezelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Net als toen ik net m'n rijbewijs had en in de Nissan van m'n vader reed en dat ding enorm begon te schokkendacht dat het aan mij en mijn schakelkunsten lag, want toen ik eenmaal het woonerf af was, ging het wel weer. Bleek het aan de auto te liggen
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trouwen? Daar doe ik niet aan... fuck is goed
Haha nee gek. Ik heb nog geen 500 meter getubed. Was veel te gezellig in de bars er voor en zo doet 99% van de mensen het.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat dat niet heel hard dan? Met kans op omklappen enzo?
Klopt. Is ook geheel mijn vooroordeel
Is nu mooi bijgesteld
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee opquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij bent die lastige die zelf wilt rijden, ja probleem
In de auto?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Trouwen? Daar doe ik niet aan... fuck is goed
En dat had 'ie pas nadat jij erin gereden had?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee op
en dan nog met een beetje gevoel en alles gaat goedquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Ik kan echt wel rijden hoor.
Die audi heeft wel meer ruimte dan die GTC had... GTC was drama, audi is nog een groentje op dat gebied dus goed!quote:
Nee, daarvoor heeft ie het ook een keer gehad, toen had ik m'n rijbewijs nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat had 'ie pas nadat jij erin gereden had?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
Als je ooit een opel hebt gehad zou je je audi echt weer in moeten leveren! Je maakt Audi ten schande. Een succes supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |