E30quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie rijden...
Ja, dat is over de hele wereld ook 100% te vermijdenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Picanto...Een auto met als naam iets wat je ook bij de snackbar kan bestellen...
S80quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Je weet wel dat t een bmw isquote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik vind BMW's dan weer gruwelijk lelijk
Hij is te betalen!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja die vind ik ook wel gaaf hoor, maar een beetje realisme kan geen kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik al eerder over gelezenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet wel dat t een bmw is(of je kent Rival
)
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is te betalen!Dat bedoel ik, zo'n Picanto is veel goedkoper, best zuinig en geen belastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 7 jaar garantie.
Tap tap tap
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Ik heb een buurjongen die net een rijbewijs heeft....
Die rijdt trots rond in de (oud model) Ka van zijn moeder... arm uit het raam, petje erbij.. en trots hoor
Dat zijn geen mannen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een Ford Ka niet? Ik kan er al zo 2 bedenken.
quote:
De 250 ook geen belasting!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zo'n Picanto is veel goedkoper, best zuinig en geen belastingen 7 jaar garantie.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
je hebt het net nog over de mini, toch echt een bmw product...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik vind BMW's dan weer gruwelijk lelijk
Oude auto. Geen computers.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar meer onderhoud zekerik ben een vrouw he.
Uhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |