ja, stel je voor dat anderen er een mening over hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
Volgens mij heeft nog geen enkele man ooit zo'n auto (voor zichzelf) gekocht.
Leuk maar deze vind ik mooier.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt het net nog over de mini, toch echt een bmw product...
eneuhmmm
[ afbeelding ]
t=1304344542]afbeelding[/url] ]
De standaard "leuke auto" van dit moment.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie rijden...
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.Klein verschil
Precies, ik vindt mijn auto ook niet mooi, maar goed, ben al blij dat ik überhaupt rij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik rij het, ik zei niet dat ik het MOOI vind.Klein verschil
Andere mannen hebben er ook een mening over hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat anderen er een mening over hebben.
die lijkt er helemaal niet opquote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is net zoiets als die multipla toen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind daar het nieuwe model van mooier.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk maar deze vind ik mooier.
[ afbeelding ]
ik ken een 'man' die dat wel een leuke auto vindquote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere mannen hebben er ook een mening over hoor
Die is exact gelijk aan die van mij. Ford Ka is een vrouwenauto.
Dat ziet er erg tof uitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.
Als ik 1 week over zou mogen doen dan zou het Laos zijn.
Paar dagen Luang Prabang en paar dagen tuben in Vang vieng.
Ik voel een tweede huwelijksreis aankomenquote:Als ik ergens naar terug ga is het Koh Tao in Thailand.
Ik had al die activiteiten niet achter jou gezochtquote:Kitesurfen in Mui Ne was ook heel tof en ga ik zeker hier mee door.
Vanaf die hoek wel ja. De achterkant vind ik echt zonde.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind daar het nieuwe model van mooier.
[ afbeelding ]
die was wèl raar en lelijk bedoel je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar die was ook zo raar en lelijk
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Wicked-Game het volgende:
Durf niet meer na die BMW invasiegave bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echte mannen geven geen reet om wat anderen vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere mannen hebben er ook een mening over hoor
Die is exact gelijk aan die van mij. Ford Ka is een vrouwenauto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |