En dat had 'ie pas nadat jij erin gereden had?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee op
en dan nog met een beetje gevoel en alles gaat goedquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Ik kan echt wel rijden hoor.
Die audi heeft wel meer ruimte dan die GTC had... GTC was drama, audi is nog een groentje op dat gebied dus goed!quote:
Nee, daarvoor heeft ie het ook een keer gehad, toen had ik m'n rijbewijs nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat had 'ie pas nadat jij erin gereden had?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
Als je ooit een opel hebt gehad zou je je audi echt weer in moeten leveren! Je maakt Audi ten schande. Een succes supporter.
Een Yaris heeft geen gevoelquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog met een beetje gevoel en alles gaat goed
het begint weer te dagenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je onze discussies niet meer?
het ligt zo erg aan jezelf dat de auto kapoet is gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader had het ook. Is nog twee keer naar de garage gebracht, hield er toen op de snelweg mee op
waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een Yaris heeft geen gevoelEn jij moet je mond houden ja
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Je kan ook gewoon zeggen dat Audi mij genezen heeft
Omdat je me op mijn ziel trapt, rotjochquote:
Zelfs de lesauto doet het nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
het begint weer te dagen
[..]
het ligt zo erg aan jezelf dat de auto kapoet is gegaan
Owh hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haha nee gek. Ik heb nog geen 500 meter getubed. Was veel te gezellig in de bars er voor en zo doet 99% van de mensen het.
Alleen de eerste dag een tube gehuurd. De andere dagen gewoon alleen naar de rivier om te drinken. Maar ssssst niet verder vertellen. We zeggen dat we gaan tuben maar we gaan gewoon een mooi feestje maken aan de rivier.
Dude, jij hebt echt issuesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.
Een gebrek aan opvoeding en vermoedelijk erfelijk en terminaal.
En dan te bedenken dat mijn ouders geen Opel rijden of hebben gereden. Dus aan de opvoeding ligt het niet, erfelijk dus ook niet en terminaal is het ook al niet anders had ik nog steeds een Opel gereden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je voor een opel kiest ben je door en door rot en is genezing uitgesloten.
Een gebrek aan opvoeding en vermoedelijk erfelijk en terminaal.
Jij hebt tenminste een zielquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je me op mijn ziel trapt, rotjoch
Dat moet een goed ding geweest zijn dan. Wat voor iets was het?quote:
Maar dan hoef je nog niet zo te doen uit jaloeziequote:
toyota aurisquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet een goed ding geweest zijn dan. Wat voor iets was het?
die hondaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ]
En zo iets maar mooier en met krat etc etc
[ afbeelding ]
En een[ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen reet om wat anderen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |