Hij doet heel veel met computers. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen aan het werk wilde op de laptop en ik geen nieuw wachtwoord hadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo'n zwager die 'iets met computers doet'?
shoppen mag ook, maar doelde op schoppenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet heel veel met computers. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen aan het werk wilde op de laptop en ik geen nieuw wachtwoord had
Hij moet jou een Ferrari geven om sex met je te hebben? Nu snap ik waarom je droog staatquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten wat er voor mij te ruilen was. Dan zou er wel minstens een Ferrari ofzo in moeten zitten voor het slachtoffer
Er zijn genoeg singles die wel even je netwerk komen fiksen voor een beurt hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten wat er voor mij te ruilen was. Dan zou er wel minstens een Ferrari ofzo in moeten zitten voor het slachtoffer
Ja, idd. Alleen als het gratis isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou het zelf angstvallig geheim 'dat ik iets met computers doe', voor je het weet mag je bij Jan en Alleman de computer fixen.
Goed, tegenwoordig een nog makkelijkere oplossing voor:
Is goed hoor, ik kost normaal 120e per uur, maar voor jou, vrienden/familie prijs: 60e
Plots is het dan niet meer nodig.
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Er bestaat trouwens een marktplaats waar er met ruilhandel wordt gewerkt he
Schijnt nog goed te lopen ook...
Ik hemquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij moet jou een Ferrari geven om sex met je te hebben? Nu snap ik waarom je droog staat
Ik wil er best voor betalen hoor. M'n computer loopt al sinds eind augustus ofzo te kloten en m'n zwager is te overspannen om me te helpen, dus als ik weer een auto kan lenen gooi ik de pc achterin en ga ik naar de tokoquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou het zelf angstvallig geheim 'dat ik iets met computers doe', voor je het weet mag je bij Jan en Alleman de computer fixen.
Goed, tegenwoordig een nog makkelijkere oplossing voor:
Is goed hoor, ik kost normaal 120e per uur, maar voor jou, vrienden/familie prijs: 60e
Plots is het dan niet meer nodig.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000
!!! Neuken?quote:
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik benquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las er een behoorlijke tijd terug een stuk over in de krant. Nu staat er van alles en nog wat. Nooit gekeken, though.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik ben
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000
Ja, wil je van die Ferrari af of nietquote:
ach, ik wil best lief zijn voor iemand als ik er sex voor krijgquote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik ben
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadVoor ¤10.000 mag ze wel een gouden clitoris hebben.
man, voor dat geld kan je bijna trouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadVoor ¤10.000 mag ze wel een gouden clitoris hebben.
Ik hoor niks hierquote:
quote:
ik woon er nu bovenop, is ook niet leuk neequote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier duurde het ook even, en toen viel het kwartjeschrok me weer wild.
Jij misschien, ik kan mezelf wel reddenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn gedoemd als de pleuris uitbreekt.
Dat zijn alle goede doelen reclames toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Waarom maken ze een commercial voor Kika zo bloed- en bloedirritant?.
die van het wnf nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn alle goede doelen reclames toch?
Mwah, niet allemaal. Maar deze begint echt met zo'n irritant pratend kutkind niet normaal zo debiel...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van WNF zijn altijd uitzonderlijk mooi om te zienquote:
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik houd dat zo. Ik steun KWF al.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet allemaal. Maar deze begint echt met zo'n irritant pratend kutkind niet normaal zo debiel...
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars isquote:
Tis radio, KinkFM.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van WNF zijn altijd uitzonderlijk mooi om te zien
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik houd dat zo. Ik steun KWF al.
IFAWquote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
maar goed, hij heeft drank!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars is
quote:
Oh nou dan schrap ik punt 1 wel op mijn to do list voor als er een ramp uitbreekt .quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars is
Slaat dit op de TT?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nou dan schrap ik punt 1 wel op mijn to do list voor als er een ramp uitbreekt .
Ik schrok al, big in ruil voor bootyquote:
Uitermate treffend omschreven.quote:
Ik 8 uur per dag, op mijn werkquote:
Nu je het zegt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok al, big in ruil voor booty
Op welk gebied?quote:
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok al, big in ruil voor booty
Ik als ik achter mn pc of in de auto zit. Groot deel van de tijd dusquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.
Dan nietquote:
In de auto een CD, op de pc m'n eigen muziek.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik als ik achter mn pc of in de auto zit. Groot deel van de tijd dus
Hoezo spamquote:Erik commented on Dad catches daughter on webcam.
5
Daddy catches daughter on WEBCAM... EMBARRASING!
isozbanks.com
Video
7 hours ago · Like ·
Ik hoor het in m'n gedachten...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik 8 uur per dag, op mijn werk.
Normaal hoor ik de reclame niet eens zeg maar, maar dit kind irriteert zo enorm. Heel langzaam zeikerig stemmetje en het eindigt echt met : samen met MIJ opaaaaaaaaaaa.......
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nadeel van eigen muziek is dat je nooit eens wat nieuws hoort.
Kink is een redelijk alternatief.
Libertéquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luchtalarm rules, 1 van de tofste geluiden ooit
Maar niet deze in Nederland. Dan moet je een mooie 2T22 hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Q-music zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbij
Maar dat geldt voor alle zenders eigenlijk wel.
Het is aan de ene kant wel gaaf, maar aan de andere kant schrik ik me steeds helemaal wild. In Utrecht ook omdat dat ding in m'n achtertuin staat, in Ede denk ik eerst: wasda? en dan schrik ik van het idee dat het 't luchtalarm isquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*klinkt als?*quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet deze in Nederland. Dan moet je een mooie 2T22 hebben.
ja, daar ontkom je nergens aan, maar kink wisselt wel redelijk vaak en ze draaien veel verzoekjes etc..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbij
Nee hoor, Radio 1 niet. Alleen is concentreren met Radio 1 erg lastig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In plaats van: hé, er gaat een toeter af is het meer: fuck fuck fuck de Duitsers komen eraan naar binnennnnn!!!quote:
Totdat er een hele lelijke vrouw komt en die wil een krat whisky met urenlange sex betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.
Een kussensloop over dr hoofd doet wonderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat er een hele lelijke vrouw komt en die wil een krat whisky met urenlange sex betalen.
Valt wel mee, op kantoor staat de radio aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nadeel van eigen muziek is dat je nooit eens wat nieuws hoort.
Kink is een redelijk alternatief.
O, dan zit ik dus elke eerste maandag van de maand al in de schuildkelder om 1 minuut over 12quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In plaats van: hé, er gaat een toeter af is het meer: fuck fuck fuck de Duitsers komen eraan naar binnennnnn!!!
Sinds wanneer kun je als consument whisky in kratten kopen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat er een hele lelijke vrouw komt en die wil een krat whisky met urenlange sex betalen.
Hij is toch kroegbaas...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je als consument whisky in kratten kopen?
aha, en nu met audio ondersteuning?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In plaats van: hé, er gaat een toeter af is het meer: fuck fuck fuck de Duitsers komen eraan naar binnennnnn!!!
Ja. Áls we hier in Nederland zulke vette alarmen hadden gehad. Maar deze troep hoor je meestal niet eens, en als je hem al hoort is het totaal niet angstaanjagend, waar dat ding natuurlijk wel voor gemaakt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dan zit ik dus elke eerste maandag van de maand al in de schuildkelder om 1 minuut over 12
sowieso, goede whisk(e)y koop je in kisten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je als consument whisky in kratten kopen?
He ja, laten we elke maand de complete bevolking doodsbang maken, dat zal ze leren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Áls we hier in Nederland zulke vette alarmen hadden gehad. Maar deze troep hoor je meestal niet eens, en als je hem al hoort is het totaal niet angstaanjagend, waar dat ding natuurlijk wel voor gemaakt is.
Dus wees blij, is hij degene die met de lelijkerd opgescheept zitquote:
'In ze omgeving'... zegt al zoveelquote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je als ouder MDMA toegediend ofzo.
Dat ding is toch gemaakt voor rampen, niet voor die test?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
He ja, laten we elke maand de complete bevolking doodsbang maken, dat zal ze leren.
OMG.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je als ouder MDMA toegediend ofzo.
Beter hadden ze dat petje wat meer over zijn kop getrokkenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG.
Dat petje. Dat taalgebruik ook. Mijn hemel.
Als ik op een willekeurige woensdagavond dat alarm hoor afgaan, is het mij wel duidelijk dat het ernst is hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding is toch gemaakt voor rampen, niet voor die test?
Wel toepasselijke tekst op zijn shirtquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG.
Dat petje. Dat taalgebruik ook. Mijn hemel.
R2 voel ik me nog te jong voor. R3 vind ik teveel rock. 538 draaien ze echt veel hetzelfde. Net als Slam, maar dat vind ik wel leuk om een uurtje naar te luisteren net als Fresh. Meestal wissel ik tussen die zenders.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ben ik ook regelmatig zat. Radio 2 is ook nog wel te doen.
houdt je alert!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
He ja, laten we elke maand de complete bevolking doodsbang maken, dat zal ze leren.
Maar dan heb jij dus een goed gehoor. Ik ben daar in ieder geval niet mee gezegend.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik op een willekeurige woensdagavond dat alarm hoor afgaan, is het mij wel duidelijk dat het ernst is hoor.
Hoho, Peu maakt ervan om voor drank met sex te betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus wees blij, is hij degene die met de lelijkerd opgescheept zit
Dan moet je 'm wel horenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik op een willekeurige woensdagavond dat alarm hoor afgaan, is het mij wel duidelijk dat het ernst is hoor.
Aan bijna dove mensen hebben we toch niets na de Apocalyps, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan heb jij dus een goed gehoor. Ik ben daar in ieder geval niet mee gezegend.
Heb je die 77 Lager al?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, Peu maakt ervan om voor drank met sex te betalen.
Ik niet he
Eens wel... Ik luister echter Arrow en City FM.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
R2 voel ik me nog te jong voor. R3 vind ik teveel rock. 538 draaien ze echt veel hetzelfde. Net als Slam, maar dat vind ik wel leuk om een uurtje naar te luisteren net als Fresh. Meestal wissel ik tussen die zenders.
oeh, die vind ik zo verschrikkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens wel... Ik luister echter Arrow en City FM.
Ik bel jou wel dan, als het afgaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan heb jij dus een goed gehoor. Ik ben daar in ieder geval niet mee gezegend.
Arrow op het radiootje in de keuken bij het kokenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens wel... Ik luister echter Arrow en City FM.
BNR luister ik ook wel eens ja, als ik overdag in de auto zit vind ik dat wel relaxed.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Arrow op het radiootje in de keuken bij het kokenBNR bij het opstaan, verder hoor ik nooit radio.
Bij City is het heel afhankelijk waar je bent. In Twente is 't rock, maar in Brabant van die piratenmuziek.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Arrow is me te beperkt, dat is echt alleen maar "oude" muziek. Ik hoor nu ook gewoon the Artic monkeys en dingen als Justice, maar ook Foo fighters en op dit moment zelfs Adele.
Kink is een leuke mix tussen oud, nieuw, pop, rock, alternatief.
Kink vind ik nog wel OK maar tijdens het werk zet ik toch eigenlijk altijd mijn eigen muziek aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Arrow is me te beperkt, dat is echt alleen maar "oude" muziek. Ik hoor nu ook gewoon the Artic monkeys en dingen als Justice, maar ook Foo fighters en op dit moment zelfs Adele.
Ik ken die zender serieus nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Trailer ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil 'm zien
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2813789721/
Neergeslagen? Door de automaat?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
Oei, wat word ik verschrikkelijk neergeslagen hier omdat de Coca-Cola automaat leeg is. Ik had net zo'n behoefte aan zo'n koud, condensdruppelend tintelend knalrood blikje.
quote:
Loop ff naar citybox aan de overkant, daar hebben ze wel altijd een volle automaatquote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
Oei, wat word ik verschrikkelijk neergeslagen hier omdat de Coca-Cola automaat leeg is. Ik had net zo'n behoefte aan zo'n koud, condensdruppelend tintelend knalrood blikje.
quote:
tsja, met je moeder is ook niet stoerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gewoon keihard afgewezen door de jongens, ze willen niet eens mee naar de stad om iets te lunchen.
*kijkt naar TT*quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gewoon keihard afgewezen door de jongens, ze willen niet eens mee naar de stad om iets te lunchen.
Die reactiequote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil 'm zien
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2813789721/
quote:vaughanlisa 3 days ago
this looks so good and woerd. but is the whole film in german? because i cant stand watching a film while having to look at subtitles.
Tricksy21 repliesEarliest reply 3 days ago
The whole movie is in greek, so unfortunately you would have to read the subtitles.
Oh, goede tip. Normaal ga ik naar de Albert Heijn dan toe, maar da's best een eindje en het is - in tegenstelling tot mijn verwachting - best frisjes. Heb alleen maar een overhemd met korte mouwen aan en had geen zin daar naartoe te lopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loop ff naar citybox aan de overkant, daar hebben ze wel altijd een volle automaat
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
*kijkt naar TT*
Misschien kan je ze nog overhalen
Die hier in Ede staat zo zacht vergeleken met die in Utrecht, volgens mij zou ik er doorheen slapenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Áls we hier in Nederland zulke vette alarmen hadden gehad. Maar deze troep hoor je meestal niet eens, en als je hem al hoort is het totaal niet angstaanjagend, waar dat ding natuurlijk wel voor gemaakt is.
Oh, ik welquote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig geen films kijken over onmogelijke liefdes.
quote:
Moet je wel ff vragen trouwens, want je komt niet zomaar binnen, maar meestal zijn ze wel tof daar. Kwam er heel lang bijna dagelijks.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, goede tip. Normaal ga ik naar de Albert Heijn dan toe, maar da's best een eindje en het is - in tegenstelling tot mijn verwachting - best frisjes. Heb alleen maar een overhemd met korte mouwen aan en had geen zin daar naartoe te lopen.
Tijd voor wat thee dan maar.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
R2 voel ik me nog te jong voor. R3 vind ik teveel rock. 538 draaien ze echt veel hetzelfde. Net als Slam, maar dat vind ik wel leuk om een uurtje naar te luisteren net als Fresh. Meestal wissel ik tussen die zenders.
Nieuwe uitdrukking: "It's all German to me."quote:
But it looked so woerd!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nieuwe uitdrukking: "It's all German to me."
Echt hoor, wat een domme, kansloze mensen...
quote:
Ik ken ook geen 'jonge' mensen die vaak naar Radio 2 luisteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik assoccieer die zender met mijn ouders
kan het ook niet helpen.
Dingen als R&B en zeikmutsen als Rihanna hoor je niet op Kink gelukkig... af en toe eens een hiphopnummer, of iets licht alternatief dansbaars, maar geen totale fake-muziek...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
nou ja 'vaak', als ik op Q voor de dertigste keer Rihanna, Katy Perry en Adele voorbij hoor komen dan zet ik hem op NL2 of op Kink.
Oh, misschien moet ik die zender toch eens gaan opzoekenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als R&B en zeikmutsen als Rihanna hoor je niet op Kink gelukkig... af en toe eens een hiphopnummer, of iets licht alternatief dansbaars, maar geen totale fake-muziek...
Kinkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als R&B en zeikmutsen als Rihanna hoor je niet op Kink gelukkig... af en toe eens een hiphopnummer, of iets licht alternatief dansbaars, maar geen totale fake-muziek...
Van stilte ga ik me juist enorm opgesloten en prikkelbaar voelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
Ik luister nooit radio. Maar ik ben zo iemand die stilte erg kan waarderen, ik moet niet heel de dag geluid hebben, dan raak ik overprikkeld - hoe autistisch dat ook mag klinken
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van stilte ga ik me juist enorm opgesloten en prikkelbaar voelen.
Xenofoobquote:
Belgenquote:
als ik geconcentreerd bezig ben dan heb ik het ook niet in de gaten als de muziek uit isquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
Ik luister nooit radio. Maar ik ben zo iemand die stilte erg kan waarderen, ik moet niet heel de dag geluid hebben, dan raak ik overprikkeld - hoe autistisch dat ook mag klinken
Ik heb dit alleen thuis hoor, maar als ik alleen ben dan valt de stilte echt als een betonblok en voel ik me ongemakkelijk. Ik heb graag een beetje geluid in huis, anders voelt het zo leeg.quote:
Net als dat Belgenquote:
Ik vind het toch een beetje een raar land hoor. Ik vind de belgen 1 op 1 wel vriendelijk opzich,maar het blijft een wazig volkjequote:
Ik vind StuBru wel echt een goede zender. Niet dat schreeuwerige van de Nederlandse radio en meestal gewoon goede muziekquote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje een raar land hoor. Ik vind de belgen 1 op 1 wel vriendelijk opzich,maar het blijft een wazig volkje.
Ik vind hun manier van spreken echt geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje een raar land hoor. Ik vind de belgen 1 op 1 wel vriendelijk opzich,maar het blijft een wazig volkje.
Ik word echt gek als ik heel de dag muziek in mijn huis hoor. Maar ik verdraag geluiden sowieso slecht, een klapperende deur ofzo roept al moordneigingen bij mij op.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit alleen thuis hoor, maar als ik alleen ben dan valt de stilte echt als een betonblok en voel ik me ongemakkelijk. Ik heb graag een beetje geluid in huis, anders voelt het zo leeg.
Buiten kan ik wel in stilte zijn
Ik vind kink niet zo schreeuwerig eigenlijk, er wordt sowieso niet al te veel geluld.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind StuBru wel echt een goede zender. Niet dat schreeuwerige van de Nederlandse radio en meestal gewoon goede muziek
Van een klapperende deur word ik ook moordzuchtig, zo irritant. Of een trillende koelkast ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word echt gek als ik heel de dag muziek in mijn huis hoor. Maar ik verdraag geluiden sowieso slecht, een klapperende deur ofzo roept al moordneigingen bij mij op.
Vlaams klinkt veel vriendelijker en rustiger vind ik. En oprechter, niet zo gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind kink niet zo schreeuwerig eigenlijk, er wordt sowieso niet al te veel geluld.
Ach, het is maar achtergrondmuziek.
Of de klok van de buren die elk kwartier slaatquote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van een klapperende deur word ik ook moordzuchtig, zo irritant. Of een trillende koelkast ofzo.
Ik heb het niet zo op de zachte Gquote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vlaams klinkt veel vriendelijker en rustiger vind ik. En oprechter, niet zo gemaakt
Als het maar achtergrondmuziek is dan kan een zender met Rihanna dus ook prima
Monotone geluiden van huishoudelijke apparaten storen mij ook mateloos. Of een druppelende kraan.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word echt gek als ik heel de dag muziek in mijn huis hoor. Maar ik verdraag geluiden sowieso slecht, een klapperende deur ofzo roept al moordneigingen bij mij op.
Dus je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de zachte G.
Nee, dat kan niet, al zou ik het niet eens horen zou het nog niet kunnen.
gggggoedemiddagggggquote:
Gezellig met de zachte Gay!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig met de zachte Gay!
Dat is onze slogan, van ons feest
Dat is echt te slecht jaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig met de zachte Gay!
Dat is onze slogan, van ons feest
kei bedankt hequote:
Ik werd helemaal week als mijn ex 'vliegtuig' zei. Hij had het ooit op mijn voicemail ingesproken (gewoon als onderdeel van het gesprek) en dat heb ik maanden bewaard en regelmatig beluisterd.quote:
En achthonderdachtentachtig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werd helemaal week als mijn ex 'vliegtuig' zei. Hij had het ooit op mijn voicemail ingesproken (gewoon als onderdeel van het gesprek) en dat heb ik maanden bewaard en regelmatig beluisterd.
aghonderdaggentaggentigquote:
Wilde ik net iets over zeggen. Vind het heel irritant als die lui 'goedkoper' zeggen, want dan zeggen ze vaak 'goeiekoper'quote:
kutvolk is het...verminkte duitsersquote:
Alleen als ze boos zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja een boze zuiderling kan je dan ook nooit serieus nemen
Ik zeg ook wel eens goeiekoper hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wilde ik net iets over zeggen. Vind het heel irritant als die lui 'goedkoper' zeggen, want dan zeggen ze vaak 'goeiekoper'
Verder geen problemen met hun accent hoor
Sommige dingen kan je beter stil houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens goeiekoper hoor
Maar ik kom dan ook uit een plek tegen de Limburgse en Vlaamse grens aan.
-1 voor jouquote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens goeiekoper hoor
Maar ik kom dan ook uit een plek tegen de Limburgse en Vlaamse grens aan.
Ik heb liever dat mensen me niet altijd serieus nemen en dus onderschatten dan dat ze denken dat ik in een woonwagen woon en hun autoradio kom jattenquote:
Ik schaam me er niet voorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter stil houden.
En zie waarom je single bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen me niet altijd serieus nemen
*werpt speer in borst* GET OVER HEEEERE!quote:
dan ook -1 voor mij, die accepteer ik met trotsquote:
Top, bottom, versatile!quote:
Jij bent op bezoek, pas je maar aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag bij de Griek in Eindhoven kreeg ik de vraag of ik rijst of friet bij mijn maaltijd wilde. Ik zei: doe maar patat. Keek hij mij een potje glazig aan.
Goed, dat je het anders noemt, prima, maar je kunt toch Goddomme wel weten dat patat friet is???
Het is een griek. Ze hebben 098203803 miljard schuld en rijden op ezels.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag bij de Griek in Eindhoven kreeg ik de vraag of ik rijst of friet bij mijn maaltijd wilde. Ik zei: doe maar patat. Keek hij mij een potje glazig aan.
Goed, dat je het anders noemt, prima, maar je kunt toch Goddomme wel weten dat patat friet is???
Ik heb daarna ook netjes friet gezegd. Maar was wel weer duidelijk dat het noorden een stuk slimmer is dan het zuiden. Als zelfs al in de technologie hoofdstad ze niet iets simpels als patat = friet begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij bent op bezoek, pas je maar aan.
Dat moeten de allochtonen die naar Nederland komen ook
Deze jongen was duidelijk geen Griekquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een griek. Ze hebben 098203803 miljard schuld en rijden op ezels.
Wie dacht je dat je voor je had? Einstein?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
quote:pa·tat (de)
1 (geen meervoud) in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels
2 (patatten) (in België; informeel) aardappel
3 (patatten) (in België; informeel) klap, slag
friet (de; frieten)
1 patat
i got your backquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom laat je mij dat zien? Ik was toch wel heel duidelijk dat ik WEL beide namen ken???
Dat is de lastigste. Van Zero naar Heroquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral die eerste 0 krijgen ze zo moeilijk weg
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
minstens 30.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een beetje diep dat. Dat laffe schuren heeft niemand wat aan.
Die kennikniequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Athene. Ergens achteraf in een klein-Azie straatje
Op de Kruisstraat. En ja, het is een vleeshut. Met hele goede Gyros. Dus ook dat bij mijn lam, kip en rund.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kenniknie
De ilios is lekker, dat is meer een echt Grieks restaurant ipv zo'n standaard klimop kitscherig beeldje vreetschuur geval (niks mis met vreetschuren trouwens...VLEESCH!)
Best veel nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Waarom de neuk draait F&F 5 maar in 6 bioscopen??
18 kom ik net achter, waarvan 6 Pathé's.quote:
F&F is niet echt meer boeiend toch...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 kom ik net achter, waarvan 6 Pathé's.
Ik vind het verschrikkelijk weinig als je ziet dat de gehele cast uit de 4 voorgaande er bij is. Aangevuld met Dwayne Johnson
Deze echt wel. Kom op, knokpartij tussen Vin Diesel en Rockquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
F&F is niet echt meer boeiend toch...
Krijg een beetje een WWF beeld hierbijquote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze echt wel. Kom op, knokpartij tussen Vin Diesel en Rock
Kan me altijd wel vermaken met zulke films.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze echt wel. Kom op, knokpartij tussen Vin Diesel en Rock
Ik vind the rock en vin ongeveer de slechste acteurs ooit dus niet mijn ding.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 kom ik net achter, waarvan 6 Pathé's.
Ik vind het verschrikkelijk weinig als je ziet dat de gehele cast uit de 4 voorgaande er bij is. Aangevuld met Dwayne Johnson
ik dacht dat het over het forum gingquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
F&F is niet echt meer boeiend toch...
Tja bij het woord "dacht" ging het al foutquote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht dat het over het forum ging
Want dat subforum draait in de bios??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht dat het over het forum ging
Ik had niet alles gelezen, maar snapte die vechtpartij in F&F nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat subforum draait in de bios??
Zou samen met OUD in aanmerking komen voor de saaiste zoetsappige film die er ooit gemaakt is denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat subforum draait in de bios??
O daarzoquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de Kruisstraat. En ja, het is een vleeshut. Met hele goede Gyros. Dus ook dat bij mijn lam, kip en rund.
Nopu sorry hoor, maar dat had ie wel een uitzonderlijke dodo te pakken daarquote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo lekker beperkt.
Hier spreekt iedereen in de horeca zoveel mogelijk vreemde talen, want het stikt van de toeristen, maar daar doen ze opeens alsof een volkomen normaal Nederlands woord totaal onbekend is.
Ja, geweldig. Vandaar dat ik het ook Klein-Azie noemdequote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daarzoJa die ken ik wel.
Kruisstraat is een beetje allochtoon central. Daar zit vanalles aan tokootjes en restaurants en marktjes en zo.
De wereld wordt wakkerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Waarom de neuk draait F&F 5 maar in 6 bioscopen??
Een van m'n vrienden woont daar, dus als we gaan kokkerelnichten dan neemt ie wel altijd vanalles lekkers meequote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Vandaar dat ik het ook Klein-Azie noemdeIk hou van dat soort straatjes
Let me in?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
saw3d en let me in draaiden ook bijna nergens
divx_rip.... ik verwacht geen kijkbaar beeldquote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar ze kunnen me wat, als het zo moet, dan maar niet!
fast_and_furious_5_divx_rip.torrent, here we come!
Hij draaide niet bij mij in de buurt, dan moest ik naar Den Haag of Amsterdam, en daar draaide hij zo achterlijk laat dat ik gelijk een hotel moest nemen. Dan maar nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let me in?
O die heb ik wel gewoon in de bios gezien
Origineel was beter, maar de remake was ook best te pruimen.
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
divx_rip.... ik verwacht geen kijkbaar beeld.
Ik download niets meer dat niet minstens 720P isquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Tofste straat van Nederland overigens (qua naam) zit in Zwolle: Korte Ademhalingssteeg.
Een steegje op weg naar de Grote Markt, daar (Grote Markt) waren de terechtstellingen, aan de andere kant de gevangenisquote:
Tranny-alley is datquote:
Oh ik ladingen, vooral series, kijk toch op een klein schermpjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik download niets meer dat niet minstens 720P is.
Ja ok, series wil ik een DVD-rip nog wel eens van proberen, maar ook die zijn steeds vaker in HD te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ik ladingen, vooral series, kijk toch op een klein schermpje
En dat voor de man die auto's haatquote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is gewoon een toffe film
Tenminste, dat lijkt me
hier, maar er wordt niets boeiends gepost om op te reagerenquote:
Je kan de 2+3 facebook link doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier, maar er wordt niets boeiends gepost om op te reageren.
We hebben 't over filmsquote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier, maar er wordt niets boeiends gepost om op te reageren.
Te vinden wel, maar ze staan dan in 50% van mijn scherm, met nog wat internet ernaast. Beetje onzinnig om dan een versie te downloaden die 8x zo groot is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, series wil ik een DVD-rip nog wel eens van proberen, maar ook die zijn steeds vaker in HD te vinden.
Ik zie al 55 langskomen.quote:
true Gritquote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
The Fighter!The Kings speech!
![]()
Dat zijn films
ik zag het ook langskomen, wat is hetquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie al 55 langskomen.
Ik had niet verwacht dat nog zoveel van mijn vrienden op die linkjes zouden klikken
iets waar je niet op moet klikken als je net wakker bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag het ook langskomen, wat is het
Klik er maar op, is wel humor.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag het ook langskomen, wat is het
Over 7.2 kan ik nog niets zeggenquote:
Dat meisje in Cambodja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over 7.2 kan ik nog niets zeggen
Wat waren de hoogtepunten van je reis?
het is ook te obvious dat het nep is, snap niet dat mensen er in trappenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel weer raak op FB met die klik-traps hoor, echt de hele dag vage apps. Zou wel eens de doodsteek van FB kunnen worden over een tijdje..
Betaald?quote:
Wat een laffe, climaxloze KUTmuziekquote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Wie een (rustig) stukje van de set van zaterdag wil horen:
Ze was niet uit Cambodja en ik hoef niet te betalen voor een dame.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaald?
Ik wil een cambodjaans meisje adopteren. Ze zijn zo mooi
Dat is niet naarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het delete je hele familie en is het net alsof je nooit hebt bestaan.
Deel 1 en 2 paste perfect bij de sfeer van de boeken. Dromerig, onschuldig, lief.quote:
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
The Fighter!The Kings speech!
![]()
Dat zijn films
De rol van Bale!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.
O caps lock... en te lui om ana te passen
Ik wil een japans of chinees kindjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaald?
Ik wil een cambodjaans meisje adopteren. Ze zijn zo mooi
Jezus, ik lijk wel een mongoolquote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.
O caps lock... en te lui om ana te passen
Nog 1,5 minuut teveel, hoe leeg moet je leven zijn als je naar het huwelijk van een onbekend paar gaat kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Voor wie niet heeft gekeken:
http://michielveenstra.tu(...)-niet-naar-the-royal
Royal Wedding in 1,5 minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |