Maar dan heb jij dus een goed gehoor. Ik ben daar in ieder geval niet mee gezegend.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik op een willekeurige woensdagavond dat alarm hoor afgaan, is het mij wel duidelijk dat het ernst is hoor.
Hoho, Peu maakt ervan om voor drank met sex te betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus wees blij, is hij degene die met de lelijkerd opgescheept zit
Dan moet je 'm wel horenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik op een willekeurige woensdagavond dat alarm hoor afgaan, is het mij wel duidelijk dat het ernst is hoor.
Aan bijna dove mensen hebben we toch niets na de Apocalyps, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan heb jij dus een goed gehoor. Ik ben daar in ieder geval niet mee gezegend.
Heb je die 77 Lager al?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, Peu maakt ervan om voor drank met sex te betalen.
Ik niet he
Eens wel... Ik luister echter Arrow en City FM.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
R2 voel ik me nog te jong voor. R3 vind ik teveel rock. 538 draaien ze echt veel hetzelfde. Net als Slam, maar dat vind ik wel leuk om een uurtje naar te luisteren net als Fresh. Meestal wissel ik tussen die zenders.
oeh, die vind ik zo verschrikkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens wel... Ik luister echter Arrow en City FM.
Ik bel jou wel dan, als het afgaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan heb jij dus een goed gehoor. Ik ben daar in ieder geval niet mee gezegend.
Arrow op het radiootje in de keuken bij het kokenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens wel... Ik luister echter Arrow en City FM.
BNR luister ik ook wel eens ja, als ik overdag in de auto zit vind ik dat wel relaxed.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Arrow op het radiootje in de keuken bij het kokenBNR bij het opstaan, verder hoor ik nooit radio.
Bij City is het heel afhankelijk waar je bent. In Twente is 't rock, maar in Brabant van die piratenmuziek.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Arrow is me te beperkt, dat is echt alleen maar "oude" muziek. Ik hoor nu ook gewoon the Artic monkeys en dingen als Justice, maar ook Foo fighters en op dit moment zelfs Adele.
Kink is een leuke mix tussen oud, nieuw, pop, rock, alternatief.
Kink vind ik nog wel OK maar tijdens het werk zet ik toch eigenlijk altijd mijn eigen muziek aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Arrow is me te beperkt, dat is echt alleen maar "oude" muziek. Ik hoor nu ook gewoon the Artic monkeys en dingen als Justice, maar ook Foo fighters en op dit moment zelfs Adele.
Ik ken die zender serieus nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Trailer ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil 'm zien
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2813789721/
Neergeslagen? Door de automaat?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
Oei, wat word ik verschrikkelijk neergeslagen hier omdat de Coca-Cola automaat leeg is. Ik had net zo'n behoefte aan zo'n koud, condensdruppelend tintelend knalrood blikje.
quote:
Loop ff naar citybox aan de overkant, daar hebben ze wel altijd een volle automaatquote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
Oei, wat word ik verschrikkelijk neergeslagen hier omdat de Coca-Cola automaat leeg is. Ik had net zo'n behoefte aan zo'n koud, condensdruppelend tintelend knalrood blikje.
quote:
tsja, met je moeder is ook niet stoerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gewoon keihard afgewezen door de jongens, ze willen niet eens mee naar de stad om iets te lunchen.
*kijkt naar TT*quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik word gewoon keihard afgewezen door de jongens, ze willen niet eens mee naar de stad om iets te lunchen.
Die reactiequote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil 'm zien
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2813789721/
quote:vaughanlisa 3 days ago
this looks so good and woerd. but is the whole film in german? because i cant stand watching a film while having to look at subtitles.
Tricksy21 repliesEarliest reply 3 days ago
The whole movie is in greek, so unfortunately you would have to read the subtitles.
Oh, goede tip. Normaal ga ik naar de Albert Heijn dan toe, maar da's best een eindje en het is - in tegenstelling tot mijn verwachting - best frisjes. Heb alleen maar een overhemd met korte mouwen aan en had geen zin daar naartoe te lopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loop ff naar citybox aan de overkant, daar hebben ze wel altijd een volle automaat
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
*kijkt naar TT*
Misschien kan je ze nog overhalen
Die hier in Ede staat zo zacht vergeleken met die in Utrecht, volgens mij zou ik er doorheen slapenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Áls we hier in Nederland zulke vette alarmen hadden gehad. Maar deze troep hoor je meestal niet eens, en als je hem al hoort is het totaal niet angstaanjagend, waar dat ding natuurlijk wel voor gemaakt is.
Oh, ik welquote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig geen films kijken over onmogelijke liefdes.
quote:
Moet je wel ff vragen trouwens, want je komt niet zomaar binnen, maar meestal zijn ze wel tof daar. Kwam er heel lang bijna dagelijks.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, goede tip. Normaal ga ik naar de Albert Heijn dan toe, maar da's best een eindje en het is - in tegenstelling tot mijn verwachting - best frisjes. Heb alleen maar een overhemd met korte mouwen aan en had geen zin daar naartoe te lopen.
Tijd voor wat thee dan maar.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
R2 voel ik me nog te jong voor. R3 vind ik teveel rock. 538 draaien ze echt veel hetzelfde. Net als Slam, maar dat vind ik wel leuk om een uurtje naar te luisteren net als Fresh. Meestal wissel ik tussen die zenders.
Nieuwe uitdrukking: "It's all German to me."quote:
But it looked so woerd!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nieuwe uitdrukking: "It's all German to me."
Echt hoor, wat een domme, kansloze mensen...
quote:
Ik ken ook geen 'jonge' mensen die vaak naar Radio 2 luisteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik assoccieer die zender met mijn ouders
kan het ook niet helpen.
Dingen als R&B en zeikmutsen als Rihanna hoor je niet op Kink gelukkig... af en toe eens een hiphopnummer, of iets licht alternatief dansbaars, maar geen totale fake-muziek...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
nou ja 'vaak', als ik op Q voor de dertigste keer Rihanna, Katy Perry en Adele voorbij hoor komen dan zet ik hem op NL2 of op Kink.
Oh, misschien moet ik die zender toch eens gaan opzoekenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als R&B en zeikmutsen als Rihanna hoor je niet op Kink gelukkig... af en toe eens een hiphopnummer, of iets licht alternatief dansbaars, maar geen totale fake-muziek...
Kinkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als R&B en zeikmutsen als Rihanna hoor je niet op Kink gelukkig... af en toe eens een hiphopnummer, of iets licht alternatief dansbaars, maar geen totale fake-muziek...
Van stilte ga ik me juist enorm opgesloten en prikkelbaar voelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
Ik luister nooit radio. Maar ik ben zo iemand die stilte erg kan waarderen, ik moet niet heel de dag geluid hebben, dan raak ik overprikkeld - hoe autistisch dat ook mag klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |