Hij doet heel veel met computers. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen aan het werk wilde op de laptop en ik geen nieuw wachtwoord hadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo'n zwager die 'iets met computers doet'?
shoppen mag ook, maar doelde op schoppenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet heel veel met computers. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen aan het werk wilde op de laptop en ik geen nieuw wachtwoord had
Hij moet jou een Ferrari geven om sex met je te hebben? Nu snap ik waarom je droog staatquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten wat er voor mij te ruilen was. Dan zou er wel minstens een Ferrari ofzo in moeten zitten voor het slachtoffer
Er zijn genoeg singles die wel even je netwerk komen fiksen voor een beurt hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten wat er voor mij te ruilen was. Dan zou er wel minstens een Ferrari ofzo in moeten zitten voor het slachtoffer
Ja, idd. Alleen als het gratis isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou het zelf angstvallig geheim 'dat ik iets met computers doe', voor je het weet mag je bij Jan en Alleman de computer fixen.
Goed, tegenwoordig een nog makkelijkere oplossing voor:
Is goed hoor, ik kost normaal 120e per uur, maar voor jou, vrienden/familie prijs: 60e
Plots is het dan niet meer nodig.
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Er bestaat trouwens een marktplaats waar er met ruilhandel wordt gewerkt he
Schijnt nog goed te lopen ook...
Ik hemquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij moet jou een Ferrari geven om sex met je te hebben? Nu snap ik waarom je droog staat
Ik wil er best voor betalen hoor. M'n computer loopt al sinds eind augustus ofzo te kloten en m'n zwager is te overspannen om me te helpen, dus als ik weer een auto kan lenen gooi ik de pc achterin en ga ik naar de tokoquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou het zelf angstvallig geheim 'dat ik iets met computers doe', voor je het weet mag je bij Jan en Alleman de computer fixen.
Goed, tegenwoordig een nog makkelijkere oplossing voor:
Is goed hoor, ik kost normaal 120e per uur, maar voor jou, vrienden/familie prijs: 60e
Plots is het dan niet meer nodig.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000
!!! Neuken?quote:
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik benquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las er een behoorlijke tijd terug een stuk over in de krant. Nu staat er van alles en nog wat. Nooit gekeken, though.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik ben
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000
Ja, wil je van die Ferrari af of nietquote:
ach, ik wil best lief zijn voor iemand als ik er sex voor krijgquote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |