Dan nog! Niet iedereen kan het waarderen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft hem toch niet meteen te versieren?.
Ja dat was dus de meneer waar de hele foto om gingquote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dude met dat grijze shirt op de achtergrond geniet er ook van zo te zien
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een hoedje op, dus als je naar blonde krullen hebt gezocht.....Ik zie geen hoedje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid![]()
Dat was jouw hetero?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was dus de meneer waar de hele foto om ging
maar met Koninginnennacht/dag kan je het toch wel proberen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog! Niet iedereen kan het waarderen hoor
Waardoor? Maar een mooie man op de foto hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen hoedje...
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid
Was dat maar waar!quote:
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen hoedje...
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid
Te laat.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!
Nou nee. Beetje oppassen bij wie en waar je dat doetquote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar met Koninginnennacht/dag kan je het toch wel proberen?
Jij bent duidelijk heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardoor? Maar een mooie man op de foto hoor
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!
Ze is veel te jong voor jullie!quote:
oke, nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat is bij hetero's net zo trouwens, kan ook niet altijd zomaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Beetje oppassen bij wie en waar je dat doet
Hoe jong is veel te jong?quote:
Wat je in Thailand neukt, telt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Ik denk dat ik wel jonger heb gehad.
Hij was echt heel mooiquote:
Gelukkig telt jouw mening echt nergens. Waarom neem je nog de moeite om hem te ventileren.quote:
Perfect, ben 26quote:
Nee oke, dat is ook wel zo. Niet iedere dame vindt aandacht altijd leuk, en soms kan er een agressief vriendje naast staan natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat is bij hetero's net zo trouwens, kan ook niet altijd zomaar.
Omdat ze in September pas 21 wordtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Edit je nu van 21 naar 20? Gaat ze terug in de tijd?
Oh, ik durf dat niet eensquote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke, dat is ook wel zo. Niet iedere dame vindt aandacht altijd leuk, en soms kan er een agressief vriendje naast staan natuurlijk
Maar ik zou echt nooit zomaar op een wildvreemde vent afstappen als ik niet een vermoeden zou hebben dat hij 't kon waarderen. Nou ja, ligt er aan in welke kroeg.
Dat dus, in bepaalde kroegen/clubs zou ik zonder meer op een vrouw afstappen en in anderen absoluut niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke, dat is ook wel zo. Niet iedere dame vindt aandacht altijd leuk, en soms kan er een agressief vriendje naast staan natuurlijk
Maar ik zou echt nooit zomaar op een wildvreemde vent afstappen als ik niet een vermoeden zou hebben dat hij 't kon waarderen. Nou ja, ligt er aan in welke kroeg.
Ja ik heb in de donkere hardrock kroeg op stratum zelfs wel eens met een jongen staan zoenen. Daar heb ik er iets minder moeite meequote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, in bepaalde kroegen/clubs zou ik zonder meer op een vrouw afstappen en in anderen absoluut niet.
Maar wel veeeeeeeeeeel vaker. Aangezien 90% hetero/bi is (of doet alsof).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat is bij hetero's net zo trouwens, kan ook niet altijd zomaar.
Ze is 20 jaquote:
Stratum, ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben voorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb in de donkere hardrock kroeg op stratum zelfs wel eens met een jongen staan zoenen. Daar heb ik er iets minder moeite meeMaar zo op een plein tussen tig mensen? ... Neuh. Ik pas wel ff op. Wil geen dreun
Gewoon een keertje lenen kan toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is 20 ja
Dus dan is het wel legaal.
Maar als ze al van iemand is, dan is ze van mij
jij doet er toch niks meequote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is 20 ja
Dus dan is het wel legaal.
Maar als ze al van iemand is, dan is ze van mij
Langste kroegenstraat van Europa, schijnt.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stratum, ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben voor
Hmmz. Als je me wat geld toeschuift valt er over te praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon een keertje lenen kan toch wel?
Lijkt me een goed plan, welquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Sammz... zullen jij, de tetters en ik gewoon op assertiviteitscursus gaan?
Kan ik niet in natura betalen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Als je me wat geld toeschuift valt er over te praten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ik niet in natura betalen?
een homo die een bi in natura laat betalen zodat hij kan seksen met een vriendin
That's a turn-on for her.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Eerst met mij naar bed om met haar naar bed te mogen?
Zoiets ja, ultieme koehandelquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst met mij naar bed om met haar naar bed te mogen?
hup, ga je zwager shoppenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
onbeveiligde netwerken
zwagers die het netwerk thuis aanpassen en ik er dus niet meer op kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |