Dat was ook echt vooral op het water. Eenmaal op de grachten was het heerlijk. Maar op het kanaal en op de Nieuwe Meer: brrrrrrrquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Heb van de wind niet zoveel meegemaakt eigenlijk. En nee, ik was niet te lam om het te merken
.
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dicht.
Mja, zelf vind ik het wel een groot verschil, maar goed, dat hoor je altijd na zulke opmerkingenquote:
GODdamnit! Daar wilde ik dus heen, maar vrienden wilden naar Thomasquote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die hetero
Die hetero, hoe je het ook brengtquote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die hetero
Was 't druk bij het TUE terrein?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Zouden de 2 pakjes sigaretten vrijdagavond (plus bijna 1 overdag) en de 3 pakjes zaterdag trouwens een reden kunnen zijn waarom ik mijn stem kwijt ben?
Of dat iig in combinatie met mijn eindeloze gelul de hele tijd, maar nu hard vanwege de muziek?
#dingenomovernatedenken
Ja zo gaat dat bij onsquote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hetero, hoe je het ook brengt.
Kijk daar!!!!! Een hetero!!!! pak em!!!!!!
Je buiten/binnen stem bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Zouden de 2 pakjes sigaretten vrijdagavond (plus bijna 1 overdag) en de 3 pakjes zaterdag trouwens een reden kunnen zijn waarom ik mijn stem kwijt ben?
Of dat iig in combinatie met mijn eindeloze gelul de hele tijd, maar nu hard vanwege de muziek?
#dingenomovernatedenken
Dit was Koninginnenacht, niet dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GODdamnit! Daar wilde ik dus heen, maar vrienden wilden naar Thomas
Ik snap het wel hoor, vond het gewoon grappigquote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat bij ons
Het is voor "ons" gewoon een makkelijke aanduiding. Net zoals jullie ook vast wel zeggen "die homo" als er maar 1 in de groep was. Of je een collega wil aanduiden of wat dan ook. Tis gewoon net als "die ginger zonder ziel" (pleonasme) een kenmerk om ff die ene aan te duiden
O jullie roepen gewoon "Daar, die kut op poten!"quote:Op maandag 2 mei 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, vond het gewoon grappig.
En wat kan mij het verder schelen of ze een ziel heeft, daar kan je toch niet aanzitten.
Alsof de tieten en kont niet belangrijk zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jullie roepen gewoon "Daar, die kut op poten!"
Niet hardopquote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jullie roepen gewoon "Daar, die kut op poten!"
Het was heel groot, dus er waren wel heel veel mensen, maar nog niet volquote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was 't druk bij het TUE terrein?
Ik zag overal borden dat alle pleinen vol waren, behalve TUE en Strijp S
Toen was ik..... net richting de Effenaar aan 't lopen. The Heavy treedde op, en om 18u wilde we naar Junkie XL en dat was in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was heel groot, dus er waren wel heel veel mensen, maar nog niet vol
Dat was tussen 4 en 5.
Daar ben ik niet geweest. Lag net iets te ver buiten de route vond ik om ff te gaan kijken. Mijn barman was daar welquote:Strijp S ben ik tussen 12 en 1 geweest, toen was er bijna niemand
Nou was een meisje, die middelste. EN ze hurkte meer dan dat ze buktequote:Op maandag 2 mei 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dus het lijkt nu net alsof die gast de vriend in het midden van achteren neemt?. Ik zou me er niet zo snel voor lenen
.
Toch een beetje een vage actie, met k;dag loop je toch gewoon naar die gast toe? Boeiend verderquote:Op maandag 2 mei 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou was een meisje, die middelste. EN ze hurkte meer dan dat ze bukte
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De foto doet hem geen recht, maar hij was echt heel mooi
Makkelijk gezegd voor hetero'squote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch een beetje een vage actie, met k;dag loop je toch gewoon naar die gast toe? Boeiend verder.
Drempeltjes?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
Zo. Kotsmisselijk op kantoorThanks, herr Buschauffeur
Die dude met dat grijze shirt op de achtergrond geniet er ook van zo te zienquote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De foto doet hem geen recht, maar hij was echt heel mooi
Want?quote:
Drempels, lijken op een scootmobiel, krappe bochten en remactiesquote:
Jawel, maar hij kan t toch altijd proberen.quote:
Makkelijk gezegd als hetero.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar hij kan t toch altijd proberen.
Je hoeft hem toch niet meteen te versieren?quote:
Ik had een hoedje op, dus als je naar blonde krullen hebt gezocht.....quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Oh gelukkig maar Ang3l.
Heb nog wel de hele dag naar je uit gekeken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan nog! Niet iedereen kan het waarderen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft hem toch niet meteen te versieren?.
Ja dat was dus de meneer waar de hele foto om gingquote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dude met dat grijze shirt op de achtergrond geniet er ook van zo te zien
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een hoedje op, dus als je naar blonde krullen hebt gezocht.....Ik zie geen hoedje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid![]()
Dat was jouw hetero?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was dus de meneer waar de hele foto om ging
maar met Koninginnennacht/dag kan je het toch wel proberen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog! Niet iedereen kan het waarderen hoor
Waardoor? Maar een mooie man op de foto hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen hoedje...
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid
Was dat maar waar!quote:
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen hoedje...
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid
Te laat.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |