Tsja, we bleven niet op 1 plek hangen, dus dan pas je je maar aanquote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dicht.
Ook heineken over het algemeen... toen ben ik aan de drugs gegaan, en overgestapt op frisdrank!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dicht.
ib4 alcohol is ook een drugs!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ook heineken over het algemeen... toen ben ik aan de drugs gegaan, en overgestapt op frisdrank!
Wrom nie?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde een reactie posten, maar bedacht me op tijd dat ik die echt niet kan posten
Spreid je winstkansen?quote:
Ik was eigenlijk bijna beschamend nuchter voor een k'dagquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ook heineken over het algemeen... toen ben ik aan de drugs gegaan, en overgestapt op frisdrank!
Dat was ook echt vooral op het water. Eenmaal op de grachten was het heerlijk. Maar op het kanaal en op de Nieuwe Meer: brrrrrrrquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Heb van de wind niet zoveel meegemaakt eigenlijk. En nee, ik was niet te lam om het te merken
.
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mja, zelf vind ik het wel een groot verschil, maar goed, dat hoor je altijd na zulke opmerkingenquote:
GODdamnit! Daar wilde ik dus heen, maar vrienden wilden naar Thomasquote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die hetero
Die hetero, hoe je het ook brengtquote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die hetero
Was 't druk bij het TUE terrein?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Zouden de 2 pakjes sigaretten vrijdagavond (plus bijna 1 overdag) en de 3 pakjes zaterdag trouwens een reden kunnen zijn waarom ik mijn stem kwijt ben?
Of dat iig in combinatie met mijn eindeloze gelul de hele tijd, maar nu hard vanwege de muziek?
#dingenomovernatedenken
Ja zo gaat dat bij onsquote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hetero, hoe je het ook brengt.
Kijk daar!!!!! Een hetero!!!! pak em!!!!!!
Je buiten/binnen stem bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Zouden de 2 pakjes sigaretten vrijdagavond (plus bijna 1 overdag) en de 3 pakjes zaterdag trouwens een reden kunnen zijn waarom ik mijn stem kwijt ben?
Of dat iig in combinatie met mijn eindeloze gelul de hele tijd, maar nu hard vanwege de muziek?
#dingenomovernatedenken
Dit was Koninginnenacht, niet dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GODdamnit! Daar wilde ik dus heen, maar vrienden wilden naar Thomas
Ik snap het wel hoor, vond het gewoon grappigquote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat bij ons
Het is voor "ons" gewoon een makkelijke aanduiding. Net zoals jullie ook vast wel zeggen "die homo" als er maar 1 in de groep was. Of je een collega wil aanduiden of wat dan ook. Tis gewoon net als "die ginger zonder ziel" (pleonasme) een kenmerk om ff die ene aan te duiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |