Nee klopt. maar ja... flirten mag toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is inderdaadl wel een klein succesje. Maar jij ging geen hetero's meer doen enzo?
Echtquote:
Ze voldeed overigens ook aan het stereotype desperate for attention. Ze ging naast me zitten en direct met 'r haar spelen en met haar borsten tegen mij aanleunenquote:
Ja zo help ik jullie beetje bij beetje.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
* ArTiC streept weer een concurrent weg bij de vrouwen
Soms ook niets mis mee hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze voldeed overigens ook aan het stereotype desperate for attention. Ze ging naast me zitten en direct met 'r haar spelen en met haar borsten tegen mij aanleunen
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze voldeed overigens ook aan het stereotype desperate for attention. Ze ging naast me zitten en direct met 'r haar spelen en met haar borsten tegen mij aanleunen
Hoezo wist je dat het niet ging eindigen in stomende sex? Een betere bevestiging had je dr niet kunnen gevenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Niet geneukt. Wel aangesproken door een vrouw van 30 die wel enigszins aanhankelijk was (en ook wel aantrekkelijk), maar op een gegeven moment gaf ze wel toe dat ze alleen maar bevestiging zocht van dat ze er leuk uit zag. Bevestiging gegeven, boot verder afgehouden als het toch niet eindigt in stomende seks.
Ook nog een oud-collegaatje gezien en gesproken die wel héél easy is, zoals altijd was er weer een grandioos uitzicht op haar Dolomieten. Alleen haar vriend van 16 jaar ouder stond ernaast, dus ik ben beschaafd gebleven.
[..]
[..]
Gut feeling. Opportunist en smooth talker die ik ben heb ik natuurlijk wel geprobeerd om haar te versieren maar ik zag geen opening. Pun intended.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wist je dat het niet ging eindigen in stomende sex? Een betere bevestiging had je dr niet kunnen geven
Nu voor jou:quote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gut feeling. Opportunist en smooth talker die ik ben heb ik natuurlijk wel geprobeerd om haar te versieren maar ik zag geen opening. Pun intended.
Dat is dan wel jammer ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gut feeling. Opportunist en smooth talker die ik ben heb ik natuurlijk wel geprobeerd om haar te versieren maar ik zag geen opening. Pun intended.
ja er stond een goed windje 's ochtends.... maar, ik ga nooit meer zonder bootquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
EchtDit was zeker voor herhaling vatbaar
Op de heenweg was het wel enorm koud, maar dat werd snel beter toen we in de stad waren.
Je zag geen opening? .... .... .. MIquote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanneer is die housewarming van jou?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
ja er stond een goed windje 's ochtends.... maar, ik ga nooit meer zonder boot
En dan zeggen ze dat mijn soort makkelijk is!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wist je dat het niet ging eindigen in stomende sex? Een betere bevestiging had je dr niet kunnen geven
Ik wilde een reactie posten, maar bedacht me op tijd dat ik die echt niet kan postenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mijn soort makkelijk is!
Ik ben ook eigenlijk niet echt lam geweest, had de dag erna wel een enorme kater. Maar ja, wat wil je dan ook:quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Heb van de wind niet zoveel meegemaakt eigenlijk. En nee, ik was niet te lam om het te merken
.
Niets is makkelijker te scoren dan een onzekere vrouw. De dingen die vrouwen doen voor een beetje bevestiging..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in de stad zelf was het prima. maar we zijn ook op het IJ geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Heb van de wind niet zoveel meegemaakt eigenlijk. En nee, ik was niet te lam om het te merken
.
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dichtquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet echt lam geweest, had de dag erna wel een enorme kater. Maar ja, wat wil je dan ook:
Grolsch
Amstel
Dommelsch
Heineken
Bavaria
Kronenburg
Alles lekker door elkaar, en wel veel (maar over een lange tijd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |