Hij doet heel veel met computers. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen aan het werk wilde op de laptop en ik geen nieuw wachtwoord hadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo'n zwager die 'iets met computers doet'?
shoppen mag ook, maar doelde op schoppenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet heel veel met computers. Beetje jammer alleen dat ik vanmorgen aan het werk wilde op de laptop en ik geen nieuw wachtwoord had
Hij moet jou een Ferrari geven om sex met je te hebben? Nu snap ik waarom je droog staatquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten wat er voor mij te ruilen was. Dan zou er wel minstens een Ferrari ofzo in moeten zitten voor het slachtoffer
Er zijn genoeg singles die wel even je netwerk komen fiksen voor een beurt hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten wat er voor mij te ruilen was. Dan zou er wel minstens een Ferrari ofzo in moeten zitten voor het slachtoffer
Ja, idd. Alleen als het gratis isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou het zelf angstvallig geheim 'dat ik iets met computers doe', voor je het weet mag je bij Jan en Alleman de computer fixen.
Goed, tegenwoordig een nog makkelijkere oplossing voor:
Is goed hoor, ik kost normaal 120e per uur, maar voor jou, vrienden/familie prijs: 60e
Plots is het dan niet meer nodig.
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Er bestaat trouwens een marktplaats waar er met ruilhandel wordt gewerkt he
Schijnt nog goed te lopen ook...
Ik hemquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij moet jou een Ferrari geven om sex met je te hebben? Nu snap ik waarom je droog staat
Ik wil er best voor betalen hoor. M'n computer loopt al sinds eind augustus ofzo te kloten en m'n zwager is te overspannen om me te helpen, dus als ik weer een auto kan lenen gooi ik de pc achterin en ga ik naar de tokoquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou het zelf angstvallig geheim 'dat ik iets met computers doe', voor je het weet mag je bij Jan en Alleman de computer fixen.
Goed, tegenwoordig een nog makkelijkere oplossing voor:
Is goed hoor, ik kost normaal 120e per uur, maar voor jou, vrienden/familie prijs: 60e
Plots is het dan niet meer nodig.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000
!!! Neuken?quote:
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik benquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las er een behoorlijke tijd terug een stuk over in de krant. Nu staat er van alles en nog wat. Nooit gekeken, though.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik ben
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen het er net was heb ik eens gekeken en toen stond het vol met vieze klusjesmannen. Of vrouwen die seks wilden ruilen voor een schuldaflossing van ¤10.000
Ja, wil je van die Ferrari af of nietquote:
ach, ik wil best lief zijn voor iemand als ik er sex voor krijgquote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik prefereer toch geld voor mijn diensten. Materialist die ik ben
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadVoor ¤10.000 mag ze wel een gouden clitoris hebben.
man, voor dat geld kan je bijna trouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadVoor ¤10.000 mag ze wel een gouden clitoris hebben.
Ik hoor niks hierquote:
quote:
ik woon er nu bovenop, is ook niet leuk neequote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier duurde het ook even, en toen viel het kwartjeschrok me weer wild.
Jij misschien, ik kan mezelf wel reddenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn gedoemd als de pleuris uitbreekt.
Dat zijn alle goede doelen reclames toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Waarom maken ze een commercial voor Kika zo bloed- en bloedirritant?.
die van het wnf nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn alle goede doelen reclames toch?
Mwah, niet allemaal. Maar deze begint echt met zo'n irritant pratend kutkind niet normaal zo debiel...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van WNF zijn altijd uitzonderlijk mooi om te zienquote:
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik houd dat zo. Ik steun KWF al.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet allemaal. Maar deze begint echt met zo'n irritant pratend kutkind niet normaal zo debiel...
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars isquote:
Tis radio, KinkFM.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van WNF zijn altijd uitzonderlijk mooi om te zien
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik houd dat zo. Ik steun KWF al.
IFAWquote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
maar goed, hij heeft drank!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars is
quote:
Oh nou dan schrap ik punt 1 wel op mijn to do list voor als er een ramp uitbreekt .quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars is
Slaat dit op de TT?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nou dan schrap ik punt 1 wel op mijn to do list voor als er een ramp uitbreekt .
Ik schrok al, big in ruil voor bootyquote:
Uitermate treffend omschreven.quote:
Ik 8 uur per dag, op mijn werkquote:
Nu je het zegt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok al, big in ruil voor booty
Op welk gebied?quote:
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok al, big in ruil voor booty
Ik als ik achter mn pc of in de auto zit. Groot deel van de tijd dusquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.
Dan nietquote:
In de auto een CD, op de pc m'n eigen muziek.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik als ik achter mn pc of in de auto zit. Groot deel van de tijd dus
Hoezo spamquote:Erik commented on Dad catches daughter on webcam.
5
Daddy catches daughter on WEBCAM... EMBARRASING!
isozbanks.com
Video
7 hours ago · Like ·
Ik hoor het in m'n gedachten...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik 8 uur per dag, op mijn werk.
Normaal hoor ik de reclame niet eens zeg maar, maar dit kind irriteert zo enorm. Heel langzaam zeikerig stemmetje en het eindigt echt met : samen met MIJ opaaaaaaaaaaa.......
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nadeel van eigen muziek is dat je nooit eens wat nieuws hoort.
Kink is een redelijk alternatief.
Libertéquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luchtalarm rules, 1 van de tofste geluiden ooit
Maar niet deze in Nederland. Dan moet je een mooie 2T22 hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Q-music zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbij
Maar dat geldt voor alle zenders eigenlijk wel.
Het is aan de ene kant wel gaaf, maar aan de andere kant schrik ik me steeds helemaal wild. In Utrecht ook omdat dat ding in m'n achtertuin staat, in Ede denk ik eerst: wasda? en dan schrik ik van het idee dat het 't luchtalarm isquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*klinkt als?*quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet deze in Nederland. Dan moet je een mooie 2T22 hebben.
ja, daar ontkom je nergens aan, maar kink wisselt wel redelijk vaak en ze draaien veel verzoekjes etc..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbij
Nee hoor, Radio 1 niet. Alleen is concentreren met Radio 1 erg lastig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In plaats van: hé, er gaat een toeter af is het meer: fuck fuck fuck de Duitsers komen eraan naar binnennnnn!!!quote:
Totdat er een hele lelijke vrouw komt en die wil een krat whisky met urenlange sex betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.
Een kussensloop over dr hoofd doet wonderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat er een hele lelijke vrouw komt en die wil een krat whisky met urenlange sex betalen.
Valt wel mee, op kantoor staat de radio aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nadeel van eigen muziek is dat je nooit eens wat nieuws hoort.
Kink is een redelijk alternatief.
O, dan zit ik dus elke eerste maandag van de maand al in de schuildkelder om 1 minuut over 12quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In plaats van: hé, er gaat een toeter af is het meer: fuck fuck fuck de Duitsers komen eraan naar binnennnnn!!!
Sinds wanneer kun je als consument whisky in kratten kopen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat er een hele lelijke vrouw komt en die wil een krat whisky met urenlange sex betalen.
Hij is toch kroegbaas...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je als consument whisky in kratten kopen?
aha, en nu met audio ondersteuning?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In plaats van: hé, er gaat een toeter af is het meer: fuck fuck fuck de Duitsers komen eraan naar binnennnnn!!!
Ja. Áls we hier in Nederland zulke vette alarmen hadden gehad. Maar deze troep hoor je meestal niet eens, en als je hem al hoort is het totaal niet angstaanjagend, waar dat ding natuurlijk wel voor gemaakt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dan zit ik dus elke eerste maandag van de maand al in de schuildkelder om 1 minuut over 12
sowieso, goede whisk(e)y koop je in kisten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je als consument whisky in kratten kopen?
He ja, laten we elke maand de complete bevolking doodsbang maken, dat zal ze leren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Áls we hier in Nederland zulke vette alarmen hadden gehad. Maar deze troep hoor je meestal niet eens, en als je hem al hoort is het totaal niet angstaanjagend, waar dat ding natuurlijk wel voor gemaakt is.
Dus wees blij, is hij degene die met de lelijkerd opgescheept zitquote:
'In ze omgeving'... zegt al zoveelquote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je als ouder MDMA toegediend ofzo.
Dat ding is toch gemaakt voor rampen, niet voor die test?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
He ja, laten we elke maand de complete bevolking doodsbang maken, dat zal ze leren.
OMG.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je als ouder MDMA toegediend ofzo.
Beter hadden ze dat petje wat meer over zijn kop getrokkenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG.
Dat petje. Dat taalgebruik ook. Mijn hemel.
Als ik op een willekeurige woensdagavond dat alarm hoor afgaan, is het mij wel duidelijk dat het ernst is hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ding is toch gemaakt voor rampen, niet voor die test?
Wel toepasselijke tekst op zijn shirtquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG.
Dat petje. Dat taalgebruik ook. Mijn hemel.
R2 voel ik me nog te jong voor. R3 vind ik teveel rock. 538 draaien ze echt veel hetzelfde. Net als Slam, maar dat vind ik wel leuk om een uurtje naar te luisteren net als Fresh. Meestal wissel ik tussen die zenders.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ben ik ook regelmatig zat. Radio 2 is ook nog wel te doen.
houdt je alert!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef L-E het volgende:
[..]
He ja, laten we elke maand de complete bevolking doodsbang maken, dat zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |