Ik schrok al, big in ruil voor bootyquote:
Uitermate treffend omschreven.quote:
Ik 8 uur per dag, op mijn werkquote:
Nu je het zegt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok al, big in ruil voor booty
Op welk gebied?quote:
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok al, big in ruil voor booty
Ik als ik achter mn pc of in de auto zit. Groot deel van de tijd dusquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
booty in ruil voor drank, bij een luchtalarm, is geen slechte deal lijkt me.
Dan nietquote:
In de auto een CD, op de pc m'n eigen muziek.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik als ik achter mn pc of in de auto zit. Groot deel van de tijd dus
Hoezo spamquote:Erik commented on Dad catches daughter on webcam.
5
Daddy catches daughter on WEBCAM... EMBARRASING!
isozbanks.com
Video
7 hours ago · Like ·
Ik hoor het in m'n gedachten...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik 8 uur per dag, op mijn werk.
Normaal hoor ik de reclame niet eens zeg maar, maar dit kind irriteert zo enorm. Heel langzaam zeikerig stemmetje en het eindigt echt met : samen met MIJ opaaaaaaaaaaa.......
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nadeel van eigen muziek is dat je nooit eens wat nieuws hoort.
Kink is een redelijk alternatief.
Libertéquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Luchtalarm rules, 1 van de tofste geluiden ooit
Maar niet deze in Nederland. Dan moet je een mooie 2T22 hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Q-music zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Kink geluisterd, maar toen kwam ook steeds hetzelfde nummer voorbij
Maar dat geldt voor alle zenders eigenlijk wel.
Het is aan de ene kant wel gaaf, maar aan de andere kant schrik ik me steeds helemaal wild. In Utrecht ook omdat dat ding in m'n achtertuin staat, in Ede denk ik eerst: wasda? en dan schrik ik van het idee dat het 't luchtalarm isquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*klinkt als?*quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar niet deze in Nederland. Dan moet je een mooie 2T22 hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |