quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadVoor ¤10.000 mag ze wel een gouden clitoris hebben.
man, voor dat geld kan je bijna trouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadVoor ¤10.000 mag ze wel een gouden clitoris hebben.
Ik hoor niks hierquote:
quote:
ik woon er nu bovenop, is ook niet leuk neequote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier duurde het ook even, en toen viel het kwartjeschrok me weer wild.
Jij misschien, ik kan mezelf wel reddenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn gedoemd als de pleuris uitbreekt.
Dat zijn alle goede doelen reclames toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Waarom maken ze een commercial voor Kika zo bloed- en bloedirritant?.
die van het wnf nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn alle goede doelen reclames toch?
Mwah, niet allemaal. Maar deze begint echt met zo'n irritant pratend kutkind niet normaal zo debiel...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van WNF zijn altijd uitzonderlijk mooi om te zienquote:
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik houd dat zo. Ik steun KWF al.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet allemaal. Maar deze begint echt met zo'n irritant pratend kutkind niet normaal zo debiel...
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars isquote:
Tis radio, KinkFM.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van WNF zijn altijd uitzonderlijk mooi om te zien
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik houd dat zo. Ik steun KWF al.
IFAWquote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
maar goed, hij heeft drank!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars is
quote:
Oh nou dan schrap ik punt 1 wel op mijn to do list voor als er een ramp uitbreekt .quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, geen saté babi voor jou als het voedsel schaars is
Slaat dit op de TT?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nou dan schrap ik punt 1 wel op mijn to do list voor als er een ramp uitbreekt .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |