En dat voor de man die auto's haatquote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is gewoon een toffe film
Tenminste, dat lijkt me
hier, maar er wordt niets boeiends gepost om op te reagerenquote:
Je kan de 2+3 facebook link doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier, maar er wordt niets boeiends gepost om op te reageren.
We hebben 't over filmsquote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier, maar er wordt niets boeiends gepost om op te reageren.
Te vinden wel, maar ze staan dan in 50% van mijn scherm, met nog wat internet ernaast. Beetje onzinnig om dan een versie te downloaden die 8x zo groot is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, series wil ik een DVD-rip nog wel eens van proberen, maar ook die zijn steeds vaker in HD te vinden.
Ik zie al 55 langskomen.quote:
true Gritquote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
The Fighter!The Kings speech!
![]()
Dat zijn films
ik zag het ook langskomen, wat is hetquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie al 55 langskomen.
Ik had niet verwacht dat nog zoveel van mijn vrienden op die linkjes zouden klikken
iets waar je niet op moet klikken als je net wakker bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag het ook langskomen, wat is het
Klik er maar op, is wel humor.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag het ook langskomen, wat is het
Over 7.2 kan ik nog niets zeggenquote:
Dat meisje in Cambodja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over 7.2 kan ik nog niets zeggen
Wat waren de hoogtepunten van je reis?
het is ook te obvious dat het nep is, snap niet dat mensen er in trappenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel weer raak op FB met die klik-traps hoor, echt de hele dag vage apps. Zou wel eens de doodsteek van FB kunnen worden over een tijdje..
Betaald?quote:
Wat een laffe, climaxloze KUTmuziekquote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Wie een (rustig) stukje van de set van zaterdag wil horen:
Ze was niet uit Cambodja en ik hoef niet te betalen voor een dame.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaald?
Ik wil een cambodjaans meisje adopteren. Ze zijn zo mooi
Dat is niet naarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het delete je hele familie en is het net alsof je nooit hebt bestaan.
Deel 1 en 2 paste perfect bij de sfeer van de boeken. Dromerig, onschuldig, lief.quote:
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
The Fighter!The Kings speech!
![]()
Dat zijn films
De rol van Bale!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.
O caps lock... en te lui om ana te passen
Ik wil een japans of chinees kindjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaald?
Ik wil een cambodjaans meisje adopteren. Ze zijn zo mooi
Jezus, ik lijk wel een mongoolquote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.
O caps lock... en te lui om ana te passen
Nog 1,5 minuut teveel, hoe leeg moet je leven zijn als je naar het huwelijk van een onbekend paar gaat kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Voor wie niet heeft gekeken:
http://michielveenstra.tu(...)-niet-naar-the-royal
Royal Wedding in 1,5 minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |