quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag bij de Griek in Eindhoven kreeg ik de vraag of ik rijst of friet bij mijn maaltijd wilde. Ik zei: doe maar patat. Keek hij mij een potje glazig aan.
Goed, dat je het anders noemt, prima, maar je kunt toch Goddomme wel weten dat patat friet is???
quote:pa·tat (de)
1 (geen meervoud) in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels
2 (patatten) (in België; informeel) aardappel
3 (patatten) (in België; informeel) klap, slag
friet (de; frieten)
1 patat
i got your backquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom laat je mij dat zien? Ik was toch wel heel duidelijk dat ik WEL beide namen ken???
Dat is de lastigste. Van Zero naar Heroquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral die eerste 0 krijgen ze zo moeilijk weg
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag bij de Griek in Eindhoven kreeg ik de vraag of ik rijst of friet bij mijn maaltijd wilde. Ik zei: doe maar patat. Keek hij mij een potje glazig aan.
Goed, dat je het anders noemt, prima, maar je kunt toch Goddomme wel weten dat patat friet is???
minstens 30.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een beetje diep dat. Dat laffe schuren heeft niemand wat aan.
Die kennikniequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Athene. Ergens achteraf in een klein-Azie straatje
Op de Kruisstraat. En ja, het is een vleeshut. Met hele goede Gyros. Dus ook dat bij mijn lam, kip en rund.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kenniknie
De ilios is lekker, dat is meer een echt Grieks restaurant ipv zo'n standaard klimop kitscherig beeldje vreetschuur geval (niks mis met vreetschuren trouwens...VLEESCH!)
Best veel nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Waarom de neuk draait F&F 5 maar in 6 bioscopen??
18 kom ik net achter, waarvan 6 Pathé's.quote:
F&F is niet echt meer boeiend toch...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 kom ik net achter, waarvan 6 Pathé's.
Ik vind het verschrikkelijk weinig als je ziet dat de gehele cast uit de 4 voorgaande er bij is. Aangevuld met Dwayne Johnson
Deze echt wel. Kom op, knokpartij tussen Vin Diesel en Rockquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
F&F is niet echt meer boeiend toch...
Krijg een beetje een WWF beeld hierbijquote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze echt wel. Kom op, knokpartij tussen Vin Diesel en Rock
Kan me altijd wel vermaken met zulke films.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze echt wel. Kom op, knokpartij tussen Vin Diesel en Rock
Ik vind the rock en vin ongeveer de slechste acteurs ooit dus niet mijn ding.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 kom ik net achter, waarvan 6 Pathé's.
Ik vind het verschrikkelijk weinig als je ziet dat de gehele cast uit de 4 voorgaande er bij is. Aangevuld met Dwayne Johnson
ik dacht dat het over het forum gingquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
F&F is niet echt meer boeiend toch...
Tja bij het woord "dacht" ging het al foutquote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht dat het over het forum ging
Want dat subforum draait in de bios??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht dat het over het forum ging
Ik had niet alles gelezen, maar snapte die vechtpartij in F&F nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat subforum draait in de bios??
Zou samen met OUD in aanmerking komen voor de saaiste zoetsappige film die er ooit gemaakt is denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want dat subforum draait in de bios??
O daarzoquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de Kruisstraat. En ja, het is een vleeshut. Met hele goede Gyros. Dus ook dat bij mijn lam, kip en rund.
Nopu sorry hoor, maar dat had ie wel een uitzonderlijke dodo te pakken daarquote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo lekker beperkt.
Hier spreekt iedereen in de horeca zoveel mogelijk vreemde talen, want het stikt van de toeristen, maar daar doen ze opeens alsof een volkomen normaal Nederlands woord totaal onbekend is.
Ja, geweldig. Vandaar dat ik het ook Klein-Azie noemdequote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daarzoJa die ken ik wel.
Kruisstraat is een beetje allochtoon central. Daar zit vanalles aan tokootjes en restaurants en marktjes en zo.
De wereld wordt wakkerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Waarom de neuk draait F&F 5 maar in 6 bioscopen??
Een van m'n vrienden woont daar, dus als we gaan kokkerelnichten dan neemt ie wel altijd vanalles lekkers meequote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Vandaar dat ik het ook Klein-Azie noemdeIk hou van dat soort straatjes
Let me in?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
saw3d en let me in draaiden ook bijna nergens
divx_rip.... ik verwacht geen kijkbaar beeldquote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar ze kunnen me wat, als het zo moet, dan maar niet!
fast_and_furious_5_divx_rip.torrent, here we come!
Hij draaide niet bij mij in de buurt, dan moest ik naar Den Haag of Amsterdam, en daar draaide hij zo achterlijk laat dat ik gelijk een hotel moest nemen. Dan maar nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let me in?
O die heb ik wel gewoon in de bios gezien
Origineel was beter, maar de remake was ook best te pruimen.
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
divx_rip.... ik verwacht geen kijkbaar beeld.
Ik download niets meer dat niet minstens 720P isquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Tofste straat van Nederland overigens (qua naam) zit in Zwolle: Korte Ademhalingssteeg.
Een steegje op weg naar de Grote Markt, daar (Grote Markt) waren de terechtstellingen, aan de andere kant de gevangenisquote:
Tranny-alley is datquote:
Oh ik ladingen, vooral series, kijk toch op een klein schermpjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik download niets meer dat niet minstens 720P is.
Ja ok, series wil ik een DVD-rip nog wel eens van proberen, maar ook die zijn steeds vaker in HD te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ik ladingen, vooral series, kijk toch op een klein schermpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |