dan ook -1 voor mij, die accepteer ik met trotsquote:
Top, bottom, versatile!quote:
Jij bent op bezoek, pas je maar aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag bij de Griek in Eindhoven kreeg ik de vraag of ik rijst of friet bij mijn maaltijd wilde. Ik zei: doe maar patat. Keek hij mij een potje glazig aan.
Goed, dat je het anders noemt, prima, maar je kunt toch Goddomme wel weten dat patat friet is???
Het is een griek. Ze hebben 098203803 miljard schuld en rijden op ezels.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag bij de Griek in Eindhoven kreeg ik de vraag of ik rijst of friet bij mijn maaltijd wilde. Ik zei: doe maar patat. Keek hij mij een potje glazig aan.
Goed, dat je het anders noemt, prima, maar je kunt toch Goddomme wel weten dat patat friet is???
Ik heb daarna ook netjes friet gezegd. Maar was wel weer duidelijk dat het noorden een stuk slimmer is dan het zuiden. Als zelfs al in de technologie hoofdstad ze niet iets simpels als patat = friet begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij bent op bezoek, pas je maar aan.
Dat moeten de allochtonen die naar Nederland komen ook
Deze jongen was duidelijk geen Griekquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een griek. Ze hebben 098203803 miljard schuld en rijden op ezels.
Wie dacht je dat je voor je had? Einstein?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
quote:pa·tat (de)
1 (geen meervoud) in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels
2 (patatten) (in België; informeel) aardappel
3 (patatten) (in België; informeel) klap, slag
friet (de; frieten)
1 patat
i got your backquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom laat je mij dat zien? Ik was toch wel heel duidelijk dat ik WEL beide namen ken???
Dat is de lastigste. Van Zero naar Heroquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral die eerste 0 krijgen ze zo moeilijk weg
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
minstens 30.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een beetje diep dat. Dat laffe schuren heeft niemand wat aan.
Die kennikniequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Athene. Ergens achteraf in een klein-Azie straatje
Op de Kruisstraat. En ja, het is een vleeshut. Met hele goede Gyros. Dus ook dat bij mijn lam, kip en rund.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kenniknie
De ilios is lekker, dat is meer een echt Grieks restaurant ipv zo'n standaard klimop kitscherig beeldje vreetschuur geval (niks mis met vreetschuren trouwens...VLEESCH!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |