iets waar je niet op moet klikken als je net wakker bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag het ook langskomen, wat is het
Klik er maar op, is wel humor.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag het ook langskomen, wat is het
Over 7.2 kan ik nog niets zeggenquote:
Dat meisje in Cambodja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over 7.2 kan ik nog niets zeggen
Wat waren de hoogtepunten van je reis?
het is ook te obvious dat het nep is, snap niet dat mensen er in trappenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel weer raak op FB met die klik-traps hoor, echt de hele dag vage apps. Zou wel eens de doodsteek van FB kunnen worden over een tijdje..
Betaald?quote:
Wat een laffe, climaxloze KUTmuziekquote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Wie een (rustig) stukje van de set van zaterdag wil horen:
Ze was niet uit Cambodja en ik hoef niet te betalen voor een dame.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaald?
Ik wil een cambodjaans meisje adopteren. Ze zijn zo mooi
Dat is niet naarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het delete je hele familie en is het net alsof je nooit hebt bestaan.
Deel 1 en 2 paste perfect bij de sfeer van de boeken. Dromerig, onschuldig, lief.quote:
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
The Fighter!The Kings speech!
![]()
Dat zijn films
De rol van Bale!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
tHE fIGHTER HEB IK GEZIEN. BEST AARDIG. dUUDE ME IETS TE LANG.
O caps lock... en te lui om ana te passen
Ik wil een japans of chinees kindjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaald?
Ik wil een cambodjaans meisje adopteren. Ze zijn zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |