Ja dat doen die buitenlandertjes expres om ons op te naaien. Normaal spreken ze uitzonderlijk goed ABN...quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef Crutch het volgende:
Wat een rotkop.
Ik kon mijn vuist nog maar net tegenhouden anders was mijn beeldscherm kapot.
Goed topic.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
"de leven"> Anti-intellectualisme in onze samenleving
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
"de leven"> Anti-intellectualisme in onze samenleving
wat?quote:Op maandag 7 december 2015 23:39 schreef arifi het volgende:
Wat een achterlijke tokkie-terroristjes hier. Ik heb veel volken meegemaakt, maar het hollandertjes-volkje is werkelijk één van de meeste achterlijke volkjes die ik ooit meegemaakt heb. Een volkje met het intellect van een demente aap. Jullie kunnen mensen wel verbaal blijven terroriseren, maar intelligent zullen jullie helaas nooit worden. en zo een beetje 7 van de 10 hollandertjes die ik tegenkom, kunnen simpelweg NIET spellen. Maar arrogantie staat wel op jullie voorhoofd gdrukt. Jullie zijn intern blind.
Mensen noemen jullie ook wel haat-tokkies. Opgevoed met haat in het bloed.
Uhm, wat zit je dwars jongen?quote:Op maandag 7 december 2015 23:39 schreef arifi het volgende:
Wat een achterlijke tokkie-terroristjes hier. Ik heb veel volken meegemaakt, maar het hollandertjes-volkje is werkelijk één van de meeste achterlijke volkjes die ik ooit meegemaakt heb. Een volkje met het intellect van een demente aap. Jullie kunnen mensen wel verbaal blijven terroriseren, maar intelligent zullen jullie helaas nooit worden. en zo een beetje 7 van de 10 hollandertjes die ik tegenkom, kunnen simpelweg NIET spellen. Maar arrogantie staat wel op jullie voorhoofd gdrukt. Jullie zijn intern blind.
Mensen noemen jullie ook wel haat-tokkies. Opgevoed met haat in het bloed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |