Deze versie is wel humorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog 1,5 minuut teveel, hoe leeg moet je leven zijn als je naar het huwelijk van een onbekend paar gaat kijken.
Wat voor traps?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel weer raak op FB met die klik-traps hoor, echt de hele dag vage apps. Zou wel eens de doodsteek van FB kunnen worden over een tijdje..
Dit was een rustig momentje, kwam later wel echt goed losquote:
O die dingen jaquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan klik je ergens op en spam je al je vrienden helemaal onder
Oh tof! Maar ik ben zo iemand die nooit ergens op kliktquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan klik je ergens op en spam je al je vrienden helemaal onder
en ik danquote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh tof! Maar ik ben zo iemand die nooit ergens op klikt
En ik heb geen vrienden natuurlijk
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.quote:
Dat je nog precies weet waar wat was, daar had ik in de vs al moeite mee en dat was maar drie wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.
Als ik 1 week over zou mogen doen dan zou het Laos zijn.
Paar dagen Luang Prabang en paar dagen tuben in Vang vieng.
Als ik ergens naar terug ga is het Koh Tao in Thailand.
Kitesurfen in Mui Ne was ook heel tof en ga ik zeker hier mee door.
Ik heb jou heul niet op facebook!quote:
Ik snap niet dat je het kan vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je nog precies weet waar wat was, daar had ik in de vs al moeite mee en dat was maar drie weken
grote steden niet, maar ik ben naar een paar stranden en kleine gehuchten in Florida geweest waarbij ik nu denk: was dit nou Naples of Kendall of Florida City of Lauderdalequote:
Ik weet alles nog denk ik. Inclusief de namen van de mensen waar ik mee was en globaal welke periode. Van sommige dagen kan ik de complete 24 uur navertellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
grote steden niet, maar ik ben naar een paar stranden en kleine gehuchten in Florida geweest waarbij ik nu denk: was dit nou Naples of Kendall of Florida City of Lauderdale
ontdekt of zelf opgezocht?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
damn, nieuwe naakt shoot ontdekt van die oh oh cherso trol
Ik denk dat het gwoon niet in je zit. Of je moet er heel erg veel moeite voor gaan doen maar dat lijkt me een beetje de lol weg halen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Dan doe ik toch echt iets verkeerdnou ja, volgende keer beter
nu nog kijken waar precies.
Ik kan ook niet zelf op reis gaan, ik loop alleen maar te dwalen en heb geen richtingsgevoel. Nadeel: je mist veel dingen. Voordeel: je komt op bijzondere plekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gwoon niet in je zit. Of je moet er heel erg veel moeite voor gaan doen maar dat lijkt me een beetje de lol weg halen.
In mn gezicht geworpen op geenstijl.quote:
Wat mis je dan? Je bent zelfs niet in staat om de populaire hoogtepunten van een stad te bezoeken?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zelf op reis gaan, ik loop alleen maar te dwalen en heb geen richtingsgevoel. Nadeel: je mist veel dingen. Voordeel: je komt op bijzondere plekken
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Je bent zelfs niet in staat om de populaire hoogtepunten van een stad te bezoeken?
Zie daar DE reden om gewoon niet op geenstijl te komen (naast dat het gewoon een kutsite is voor en door puisterige relkneuzen).quote:
Taxi ik wil daar en daar heen werkt niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitzoeken hoe je ergens moet komen enzo, dat gaat nog weleens mis.
Ja dat heb ik de laatste keer ook maar gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Taxi ik wil daar en daar heen werkt niet?
Al is dat in de states wel wat duurder. In Azie kost het meestal geen drol.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik de laatste keer ook maar gedaan.
In de VS heb je ook geen alternatief, alleen in New Orleans heb ik een paar keer de tram gepakt. Het duurt gewoon even voor ik weet waar wat zit, maar ze hadden de tram omgeleid dus ik kon die klotehalte niet vinden en heb dat hele eind moeten gelopen, dat kostte veel tijd. Vervolgens haalde ik twee dingen door elkaar en ben ik een keer verkeerd gelopen, dus heb ik wat gemist.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al is dat in de states wel wat duurder. In Azie kost het meestal geen drol.
En dan nog pak je soms het ov.
Ze hebben geen bus?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS heb je ook geen alternatief, alleen in New Orleans heb ik een paar keer de tram gepakt. Het duurt gewoon even voor ik weet waar wat zit, maar ze hadden de tram omgeleid dus ik kon die klotehalte niet vinden en heb dat hele eind moeten gelopen, dat kostte veel tijd. Vervolgens haalde ik twee dingen door elkaar en ben ik een keer verkeerd gelopen, dus heb ik wat gemist.
Niet overal. In Miami heb ik me kapot gezocht naar een bus, die reed twee keer per uur en zou twee uur over de rit doen die met de auto misschien 40 minuten zou zijn, en de taxi zou heel duur worden. Ja, laat dan maar, anders kwam ik nooit op tijd terug.quote:
Tja het is soms even zoeken en doen. En in Azie kan je altijd wel iemand inhuren voor een zacht bedrag.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet overal. In Miami heb ik me kapot gezocht naar een bus, die reed twee keer per uur en zou twee uur over de rit doen die met de auto misschien 40 minuten zou zijn, en de taxi zou heel duur worden. Ja, laat dan maar, anders kwam ik nooit op tijd terug.
Bentley is VAG, en je kan wel weer zien dat de decals en rode accentent weer bij Porsche vandaan komen. Daarnaast een Bentley Supersport de ultieme voetballers wagen.quote:
Die stickers laat ik wel verwijderen. Voor de rest natuurlijk een beest van een wagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bentley is VAG, en je kan wel weer zien dat de decals en rode accentent weer bij Porsche vandaan komen. Daarnaast een Bentley Supersport de ultieme voetballers wagen.
Tja, ik weet het niet... ze zijn zo lomp groot. Voor het geld zou ik eerder wat italiaans nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die stickers laat ik wel verwijderen. Voor de rest natuurlijk een beest van een wagen.
Voor dat geld kan je meerdere auto's nemen. Wees niet bang.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet... ze zijn zo lomp groot. Voor het geld zou ik eerder wat italiaans nemen
Ja want die lijken allemaal op elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
Iets italiaans
Er zijn veel mooiere autosport dan die italiaanse
over t algemeen bedoelen mensen in mijn beleving met ' italiaanse autos' wel vaak dezelfde soort ja, maar als dat hier niet t geval is, mn excuses.quote:
Al flink aan het sparen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die stickers laat ik wel verwijderen. Voor de rest natuurlijk een beest van een wagen.
daarom zijn het ook wijvenauto'squote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
Volgens mij heeft nog geen enkele man ooit zo'n auto (voor zichzelf) gekocht.
Als ik dat zou moeten rijden als leaseauto zou ik de baan weigeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
Ben je 52 en heb je een kort en pittig kapsel?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dat zou moeten rijden als leaseauto zou ik de baan weigeren.
Je kan me niet serieus vertellen dat je dat mooi vindt!!!quote:
Ik heb niet eens een autoquote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie rijden...
Nee, de blauwequote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je 52 en heb je een kort en pittig kapsel?Zeker ook nog in de kleur groen of geel? De auto dan, niet je kapsel.
Een Ford Ka niet? Ik kan er al zo 2 bedenken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ford Ka
E30quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja, dat is over de hele wereld ook 100% te vermijdenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Picanto...Een auto met als naam iets wat je ook bij de snackbar kan bestellen...
S80quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Je weet wel dat t een bmw isquote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik vind BMW's dan weer gruwelijk lelijk
Hij is te betalen!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja die vind ik ook wel gaaf hoor, maar een beetje realisme kan geen kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik al eerder over gelezenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet wel dat t een bmw is(of je kent Rival
)
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is te betalen!Dat bedoel ik, zo'n Picanto is veel goedkoper, best zuinig en geen belastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 7 jaar garantie.
Tap tap tap
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Ik heb een buurjongen die net een rijbewijs heeft....
Die rijdt trots rond in de (oud model) Ka van zijn moeder... arm uit het raam, petje erbij.. en trots hoor
Dat zijn geen mannen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een Ford Ka niet? Ik kan er al zo 2 bedenken.
quote:
De 250 ook geen belasting!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zo'n Picanto is veel goedkoper, best zuinig en geen belastingen 7 jaar garantie.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Wicked-Game het volgende:
je hebt het net nog over de mini, toch echt een bmw product...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik vind BMW's dan weer gruwelijk lelijk
Oude auto. Geen computers.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar meer onderhoud zekerik ben een vrouw he.
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |