abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 18:11:10 #1
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96214937

Welkom in het McDonald's Crew topic. Waar alle McDonald's Medewerkers ervaringen delen.
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!

Medewerkers
Battlefan - Utrecht Lange Viestraat
Yannick567 - Gorinchem
TheGirlNextDoor - Enschede Drive Woonboulevard
Studiotje - Amersfoort Noord
MarkoAlmelo - Almelo Oost
misz--kelliej - Purmerend
mstyle - Zwolle
-_Guitarist_- - Holten
gewoonfaye - Arnhem Rijnstraat

Acties

Happy Meal

McDeal
Met je persoonlijke pas korting op kleding, electronica, dagjes uit, zwemmen, naar de bioscoop, en nog veel meer!
Log hier in en bekijk de laatste acties.

Komende actie(s)
- Nieuwe Wrap
- Nieuwe Flurry
- Nieuwe Shake
- Nog een nieuwe Flurry

Vorige delen
mc donalds medewerkers topic
McDonald's Crew #2
McDonald's Crew #3
McDonald's Crew #4
McDonald's Crew #5
McDonald's Crew #6: Optimized Beef in aantocht
McDonald's Crew #7
McDonald's Crew #8: Waar de glazen hun return maken!
McDonald's Crew #9: Met een nieuwe kortingsbonnenactie
McDonald's Crew #10: New York Crispy in aantocht
McDonald's Crew #11: Waar Yannick567 en Spamkip de baas spelen

Je kunt de OP vinden in de FOK!wiki, klik hier en pas gelijk de OP aan als je een nieuw topic opent!
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 1 mei 2011 @ 18:12:10 #2
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96214965
Lapo:

quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Battlefan het volgende:
:') Blij dat wij wc-vrouwen hebben en dat er op koninginnedag genoeg personeel en beveiliging was :')
- Walt Disney
pi_96219369
Ik heb gewerkt van 20.00-1.30 gister op koninginnedag, het was niet super druk (en daar was ik wel blij mee) maar wel alleen maar vervelende gasten. Rooster was ook weer zo lekker, het was uiteindelijk zo dat we iemand op het eerste raam hadden, die daar nog maar 2 of 3 keer gestaan had, terwijl hij wel super goed is in de keuken..
Ik snapte er weer eens niets van! Maar uiteindelijk wel een lekker dagje gehad op de werkvloer!
  zondag 1 mei 2011 @ 20:18:20 #4
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96219415
*O*

Nee, maar echt, er waren te weinig mensen, van de 4 op raam 2 waren er 3 een manager bijvoorbeeld, dan 4 kassa's, 1 kiosk persoon en dan 2/3 in de keuken en 1 (soms 2) op de BOP.

Maar 't toilet sloeg echt alles :') damn, dat mensen zo smerig kunnen zijn door gewoonweg buiten het toilet hun behoefte te doen, afschuwelijk.
pi_96241334
Bij ons was het lekker rustig op koninginnedag! :D Bij ons wil je echt niet komen met pasen/pinksteren/hemelvaart wanneer de woonboulevards open zijn, zitten wij precies naast }:|

Donderdag & vrijdag hebben we KSK/FOR/SOR (hoe heet dat tegenwoordig? Al die wisselende namen ook altijd...) over de vloer, ik ben benieuwd hoe t gaat dan! :')
pi_96244152
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Liannuh het volgende:
Bij ons was het lekker rustig op koninginnedag! :D Bij ons wil je echt niet komen met pasen/pinksteren/hemelvaart wanneer de woonboulevards open zijn, zitten wij precies naast }:|

Donderdag & vrijdag hebben we KSK/FOR/SOR (hoe heet dat tegenwoordig? Al die wisselende namen ook altijd...) over de vloer, ik ben benieuwd hoe t gaat dan! :')
Pinksteren! Nu al zin in :P
pi_96244693
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Pinksteren! Nu al zin in :P
Haha bij jullie ook al zo gruwelijk druk? Met hemelvaart ben ik gelukkig op vakantie. Alhoewel pasen toch wel flink tegenviel :(
pi_96245263
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Haha bij jullie ook al zo gruwelijk druk? Met hemelvaart ben ik gelukkig op vakantie. Alhoewel pasen toch wel flink tegenviel :(
Dat is volgens mij nog steeds de drukste tijd bij ons, Pinksteren :P altijd leuk, de hele vloer vol met mensen die werken en nog moet iedereen aanpoten om het een beetje op rolletjes te laten lopen :P En natuurlijk word dan de Side-by-side drive echt getest bij ons :P
pi_96247756
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dat is volgens mij nog steeds de drukste tijd bij ons, Pinksteren :P altijd leuk, de hele vloer vol met mensen die werken en nog moet iedereen aanpoten om het een beetje op rolletjes te laten lopen :P En natuurlijk word dan de Side-by-side drive echt getest bij ons :P
Haha, wij lopen echt zwaar achter wat dat betreft! Geen side-by-side drive, geen ding waar mensen zelf hun bestellin op kunnen aangeven en ook niet van die handheld dingen...
pi_96254551
Ik werkt bij het rustigste restaurant van nederland (denk ik :P)
pi_96254856
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is dat niet heel saai? :P Ik vind het juist altijd wel leuk als die drive/counter helemaal vol staat, proberen zo snel mogelijk weer leeg te krijgen! :D
pi_96255013
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Is dat niet heel saai? :P Ik vind het juist altijd wel leuk als die drive/counter helemaal vol staat, proberen zo snel mogelijk weer leeg te krijgen! :D
Soms wel, ik werk 1 avond in de week (19-23) en ik begin altijd al om 19.15 met voorsluit _O-
pi_96256233
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Soms wel, ik werk 1 avond in de week (19-23) en ik begin altijd al om 19.15 met voorsluit _O-
Pfoee ik zou gek worden! :P Werk nu eigenlijk alleen maar in het weekend en op drukke tijden. Als ik dan eens een x doordeweeks werk verveel ik me echt zo erg :D Maar is denk ik ook maar net wat je gewend bent :P
  maandag 2 mei 2011 @ 17:23:06 #14
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96256788
Als het rustig is ga ik me ook dood vervelen, liever druk en dan opeens naar de klok kijken en denken, holy fuck, nu al ** uur? :P
pi_96257131
Een McDonald's Crew topic :P ik heb 8 jaar bij Delft Noord gewerkt :)
pi_96267387
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Ralphmeister het volgende:
Een McDonald's Crew topic :P ik heb 8 jaar bij Delft Noord gewerkt :)
Delft Noord _O_
pi_96272673
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat denk ik niet :P
pi_96275712
Het rustigste restaurant van Nederland is volgens mij Kesteren. Dat ziet er ook nog eens enorm lelijk uit :')

Staat ergens bij streetview, lelijke bouwkeet.
pi_96279006
Nee, ik vergiste me. Het is Kessel, ergens in Limburg _O-

http://goo.gl/maps/XTlD
pi_96280757
Trots zijn dat je bij de Mac werkt :')
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:16:45 #22
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96281214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, ik vergiste me. Het is Kessel, ergens in Limburg _O-

http://goo.gl/maps/XTlD
Dat is zo'n geval van vroeger druk, tot dat de doorgaande weg werd vervangen door een snelweg :')
- Walt Disney
pi_96290468
Weer hier iemand iets over een nieuwe soort salade...?
pi_96290639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef Krimpen het volgende:
Weer hier iemand iets over een nieuwe soort salade...?
Nieuwe soort salade?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:29:04 #25
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96294843
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
Anonimity is a bliss
pi_96297354
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
Arnhem Rijnstraat toch? Ik woon in Arnhem! :D
pi_96297374
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden? :P
pi_96301911
Laat ik me hier maar even voorstellen:
Crewlid:
McDonald's 's-Hertogenbosch
- Markt C&A
- Hoogesteenweg

Ik heb de meest unieke kleding in nederland, namelijk een zwarte blouse(samen met de oude blauwe halterschort)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:18:48 #29
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96304184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef LimaOscarLima het volgende:
Laat ik me hier maar even voorstellen:
Crewlid:
McDonald's 's-Hertogenbosch
- Markt C&A
- Hoogesteenweg

Ik heb de meest unieke kleding in nederland, namelijk een zwarte blouse(samen met de oude blauwe halterschort)
Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeft :')
pi_96305177
ik heb slechts 3 soorten petjes:
Hoe meer je weet hoe lekkerder je eet(leugenaars)
blauwe M
road to america
pi_96306400
Ik had vandaag crewtrainersworkshop op het hoofdkantoor. Niets nieuws geleerd eigenlijk, maar dat had ik ook niet echt verwacht.

Gister ben ik naar het nieuwe restaurant in zaandam geweest om daar een presentatie te krijgen over een wrap die we gaan testen, zijn 1 van de 6 restaurants en ik ben er echt blij mee want hij is ECHT heel erg lekker! Hij is een stuk groter dan de wrap die we nu hebben, wordt gestoomd en heeft een nieuwe saus erop en een ander nieuw ingredient. Vanaf volgende week dinsdag issie bij ons beschikbaar en dan gaan de chicken salsa en de tomato cheese wrap eruit. Benieuwd hoe het gaat lopen en offie na 2 x nog zo lekker is!!

[ Bericht 8% gewijzigd door misz--kelliej op 03-05-2011 22:53:42 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:17:07 #32
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96307177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef LimaOscarLima het volgende:
ik heb slechts 3 soorten petjes:
Hoe meer je weet hoe lekkerder je eet(leugenaars)
blauwe M
road to america
:')

Ik heb alleen de standaard pet met de blauwe M, iemand hier had een pet, compleet uit elkaar geknipt, stukken zwart tussen gezet en lelijk in elkaar genaaid omdat haar hoofd te groot was voor de normale petten :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:42:32 #33
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96308594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik heb alleen de standaard pet met de blauwe M, iemand hier had een pet, compleet uit elkaar geknipt, stukken zwart tussen gezet en lelijk in elkaar genaaid omdat haar hoofd te groot was voor de normale petten :')
Ik had een standaard pet, crewtrainers pet, BOP pet en een pet uit de VS :')
- Walt Disney
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:22:03 #34
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96318311
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Liannuh het volgende:

[..]

En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden? :P
Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainster :)
Anonimity is a bliss
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:30:05 #35
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96318870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had vandaag crewtrainersworkshop op het hoofdkantoor. Niets nieuws geleerd eigenlijk, maar dat had ik ook niet echt verwacht.

-heel verhaal-
Mag je dit wel op fok zetten?
Anonimity is a bliss
pi_96319908
Het wordt bij ons gewoon gecommuniceerd naar de gasten enzovoorts, dus zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou mogen.
Net zoals dat je die 19-weetikveel-burger hebt in bepaalde restaurants, daar wordt ook over gesproken in het CUL-topic voor zover ik weet, dus zal dit ook wel mogen. Het is geen top secret experiment, gewoon een wrap die getest wordt in 6 restaurants ;)
pi_96321992
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainster :)
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale! :D Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden :P

Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog? :P
pi_96322148
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale! :D Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden :P

Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog? :P
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat :r
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:35:07 #39
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96322787
Meeste tests langdurige zijn in restaurants van McOpCo, andere in heel er gemiddelde restaurants :P
- Walt Disney
pi_96326503
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef Battlefan het volgende:
Meeste tests langdurige zijn in restaurants van McOpCo, andere in heel er gemiddelde restaurants :P
Dat dus :+ En over het andere gesproken, zulke dingen mag je best op FOK vertellen, zolang het al gecommuniceerd is naar gasten, en anders niet :9

Maar ben wel benieuwd dan. Zal wel zo'n maaltijdwrap zijn die ze ook in Duitsland hebben denk ik?
pi_96330650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat :r
hahaha Beuningen ligt naast Nijmegen, zijn gewoon franchise en dus niet bepaald naast A'dam ;)
pi_96330771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Daarnaast is het mij ook een raadsel hoe ze dat geflikt hebben. We hebben dit jaar alleen nog maar 100% CSO score's gehaald...
pi_96333050
Het is inderdaad een maaltijdwrap, volgens mij hebben ze hem ook in duitsland, heb er wel collega's over gehoord in ieder geval. En wij zijn inderdaad een McOpCo restaurant.

Nu maar mn bedje uit en richting werk... =P
pi_96334184
Hoe eet je dat dan fatsoenlijk op, 2 delight patty's? Dat bedenk ik me ook nog steeds bij de Sensation/Salsa, dat broodje is echt 2x te klein voor de patty.
pi_96336089
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam :D
Anonimity is a bliss
pi_96336475
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam :D
Geen BOP? Tijd voor verbouwing dan :')
pi_96336804
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Haha ja i know, kom nog wel eens bij jullie! Jammer dat je niet mee kon doen met de friet, volgensmij is dat best een leuk station om mee te doen met sterrenslag!
pi_96337247
Wij hebben ook geen BOP, toch hebben ze meegedaan met BOP voor sterrenslag.
..
pi_96338391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef Frankvbr het volgende:
Wij hebben ook geen BOP, toch hebben ze meegedaan met BOP voor sterrenslag.
Wow netjes! Hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_96338934
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef Liannuh het volgende:

Wow netjes! Hoe hebben jullie dat gedaan?
Je kan op zich al redelijk trainen met soc's. En ze zijn 2 of 3x naar een andere vestiging gegaan om te oefenen. Ze zijn volgens mij alleen niet ver gekomen. Ze geven bij sterrenslag ook geen scores vrij, en welke fouten er gemaakt zijn. Wat ik dan weer vreemd vind, want het doel is juist toch om iedereen perfect te leren werken.
..
pi_96339036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Remzz het volgende:
Hoe eet je dat dan fatsoenlijk op, 2 delight patty's? Dat bedenk ik me ook nog steeds bij de Sensation/Salsa, dat broodje is echt 2x te klein voor de patty.
Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!
pi_96339379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!
En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen eten :P
pi_96341545
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Liannuh het volgende:

[..]

En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen eten :P
Juist. Heel dat broodje onder de saus :') Lekker kut met eten is dat. Ik heb informatie over de wraps gelezen, en het zijn inderdaad die grote wraps die ze al in het buitenland hebben. Zien er smakelijk uit :9
pi_96342201
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik heb informatie over de wraps gelezen, en het zijn inderdaad die grote wraps die ze al in het buitenland hebben. Zien er smakelijk uit :9
Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wraps :9~
pi_96342667
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wraps :9~
Ze worden eerst getest in 6 restaurants, dan gaan ze daar dingen over analyseren etc., en als het succesvol is komt er wellicht een tweede testronde voordat ze echt in het assortiment komen :9
pi_96372302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeft :')
Ik heb ook een redelijk unieke cap (ja, cap nog), de golden cap. Komt nog uit de tijd dat er geen crewtrainers waren (weet niet of dat landelijk was of alleen bij ons). In ieder geval alleen Zutphen en Winterswijk kennen dat. Tegenwoordig zijn wij eigenlijk een soort veredelde crewleden als ondersteuning voor de crewtrainers.

Hier foto van mijn reserve-cap, nogal verfrommeld doordat hij in de was terecht is gekomen.

Reden dat ik niet voor crewtrainer ga is dat ik weinig werk en toch al hetzelfde verdien als een crewtrainer.
pi_96373547
Die vervelende personeelsfeesten altijd :9 :9 :9
pi_96375497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die vervelende personeelsfeesten altijd :9 :9 :9
Ja dat is idd jammer
pi_96380458
Morgen een sollicitatiegesprek bij een Mac in Eindhoven. Als management trainee. Op de site staat een erg korte en vage omschrijving:

quote:
Maak je ambities waar! Velen zijn je al voorgegaan en wie weet groei jij binnen ongeveer een jaar door naar Floormanager. Naast je training in het restaurant volg je ook trainingen bij het McDonald's Opleidingscentrum in Amsterdam.
Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?
blijf van mijn sig af homo!
pi_96395696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek bij een Mac in Eindhoven. Als management trainee. Op de site staat een erg korte en vage omschrijving:

[..]

Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?
Ik ben net anderhalf jaar trainee geweest en nu floormanager. Het houd eigenlijk gewoon in dat jij verantwoordelijk bent voor de gang van zaken in het restaurant dus van de keuken tot de counter en van de toiletten tot de drive.

Maar werk je al bij de McDonalds, of solliciteer je vanuit een opleiding o.i.d.?
pi_96395743
Vanuit een opleiding inderdaad.

Je bent verantwoordelijk voor de gang van zaken... dit klinkt nog erg vaag. Je stuurt mensen aan die de dingen moeten doen? Of jij wordt aangestuurd om die dingen te doen?

Als het eerste het geval, zit je dan niet in het vaarwater van een floormanager?
blijf van mijn sig af homo!
pi_96395748
Gaan ze die euroknallers nog een keer veranderen?

Bijv Quaterpounder 2,- Big mag burger 2,- Mc Chicken 2,-
Cheeseburger 1,-

Enzo?

Ik zie die euroknallers nooit veranderen namelijk.
Interessant he ?
pi_96395788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Vanuit een opleiding inderdaad.

Je bent verantwoordelijk voor de gang van zaken... dit klinkt nog erg vaag. Je stuurt mensen aan die de dingen moeten doen? Of jij wordt aangestuurd om die dingen te doen?

Als het eerste het geval, zit je dan niet in het vaarwater van een floormanager?
Ligt compleet aan de zaak. Ik werk op een hele kleine zaak waar ik eignelijk vanaf de eerste dag alleen shift draaide en de taken van een floormanager deed. Op een grotere zaak word je eerst als zonemanager gebruikt en word je dus aangestuurd door een floormanager/assistent.
pi_96403374
Als het volgens het boekje gaat ben je als management trainee nog nergens verantwoordelijk voor, je loopt samen met een ervaren manager (wellicht een floormanager of een 2e assistent) shift, hij/zij laat jou wat dingen regelen en zo gaat dit langzaam aan verder tot het alleen lopen van shift. Als je cursussen hebt gevolgd op het hoofdkantoor, zoals de Basic Shift Management cursus, mag je voor het eerst alleen shift lopen.

Maar zoals hier al gezegd wordt, dat ligt aan het restaurant waar je werkt. Als je in een groot/druk restaurant werkt zul je niet snel alleen gezet worden. Ik stond een week of 3/4 samen met een ervaren manager en mocht het daarna zelf proberen :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:16:23 #65
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96416646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Gaan ze die euroknallers nog een keer veranderen?

Bijv Quaterpounder 2,- Big mag burger 2,- Mc Chicken 2,-
Cheeseburger 1,-

Enzo?

Ik zie die euroknallers nooit veranderen namelijk.
In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothie
Anonimity is a bliss
pi_96416720
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothie
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen :9

Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
pi_96417631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen :9

Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!
pi_96417674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!
Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallers
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:17:25 #69
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96418444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Fruit&Yoghurt en side salades.. eeuwige zonde dat die geen euroknallers meer zijn
Anonimity is a bliss
  vrijdag 6 mei 2011 @ 03:11:12 #70
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_96419841
Is de McSicano al in het assortiment?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_96423655
Wij hebben ook een vrij groot restaurant, maar trainee's gaan toch al vrij snel zelf shifts draaien. Dan hebben ze de opleiding nog lang niet voltooid. Set-up en sluit wordt in het begin wel flink begeleidt.
Eerst denken, dan typen
pi_96424689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallers
Flurry een euro knaller :'), het is nu al nauwelijks bij te houden.
pi_96430331
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn :)
Interessant he ?
pi_96430579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn :)
Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.
pi_96431971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.
Is een Big Mac 3,60 bij jullie? Bij ons sinds een tijdje 3,40, en dan vond ik al schandalig duur :P
pi_96432028
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Is een Big Mac 3,60 bij jullie? Bij ons sinds een tijdje 3,40, en dan vond ik al schandalig duur :P
Geen idee precies. maar iig rond de 3,50.

REMZZ ?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:46:02 #77
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96439542
Hier is een BigMac 3,65 en het zal me niks verbazen als die binnenkort nog hoger word.

Maar de McFlurry :') 2,65, de tering, toen ik begon bij de McD was die nog net geen 2 euro :P
pi_96439743
McFlurry kost hier ¤2,65. Schandalig duur ja.
pi_96440286
En ik maar denken dat wij zo duur zijn! 2,30 voor een Flurry bij ons...

En 55 cent voor fritessaus vind ik ook belachelijk veel :|
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:48:19 #80
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96441979
Hier 50 cent, of het moet deze week veranderd zijn :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:36:29 #81
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96446188
2,10 voor een Flurry bij ons, 3,25 voor een Big Mac :+ En Studiotje, het ontbijt is bij jullie schandalig duur :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Big Mac 2,- kan toch?
Kip6 menu en Fish menu zijn goedkoper dan de andere menu's :)
- Walt Disney
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:37:48 #82
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96446262
Bij ons is een flurry 2.35, een bigmac 3.35 en frietsaus 50 cent..

Wie schaamt zich nog meer als een volwassenen een smoothie koopt en je dan zo'n kneuzig kutflesje neerzet?
Anonimity is a bliss
pi_96447940
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij ons is een flurry 2.35, een bigmac 3.35 en frietsaus 50 cent..

Wie schaamt zich nog meer als een volwassenen een smoothie koopt en je dan zo'n kneuzig kutflesje neerzet?
Die smoothie.. tja. Daar kan je niks aan doen. Ik vind het eerder 'beschamend' als mensen 4 McFlurries bestellen en ze ¤10,60 moeten betalen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:11:57 #84
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96448084
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die smoothie.. tja. Daar kan je niks aan doen. Ik vind het eerder 'beschamend' als mensen 4 McFlurries bestellen en ze ¤10,60 moeten betalen.
Voor dat bedrag koop je er 5 bij ons en dan heb je nog 10 cent over :')

Die smoothie, gemiste kans :')
- Walt Disney
pi_96450945
Als die Smoothie nou net zo groot was als een fristi/chocomel dan was ¤1,- een schappelijkere prijs geweest.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:41:37 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96456659
De euroknallers in de OP kunnen wel een update gebruiken :P

Hoor je trouwens bij een normaal menu een klein flesje of een 0,5l flesje water te krijgen?
pi_96456758
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef Erasmo het volgende:
De euroknallers in de OP kunnen wel een update gebruiken :P

Hoor je trouwens bij een normaal menu een klein flesje of een 0,5l flesje water te krijgen?
Klein flesje, dus 0.33

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 22:44:01 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:44:49 #88
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96456816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klein flesje, dus 0.33
K. Opvolgende vraag, op welke locaties wordt nou de 1955 burger getest?
pi_96457141
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:

Smoothies en donuts zijn echt mijn bijverkoop producten; maar dan wel op raam 1.
Op het tweede probleem kunnen ze dan heel goed het verschil tussen een grote cola en een smoothie uitleggen :')

Management bij ons roept dat wij de goedkoopste McDo van 't land zouden zijn... En als ik hier zo de prijzen hoor vliegen, is er niemand met lagere prijzen.
Big Mac/QP/McChicken: 3,25
Kip 9/20: 3,75/6,95
Flurry: 2
Frietsaus: 0,45

Alleen een ijshoorntje is bij ons relatief duur: ¤0,95
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:54:42 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96457292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Smoothies en donuts zijn echt mijn bijverkoop producten; maar dan wel op raam 1.
Op het tweede probleem kunnen ze dan heel goed het verschil tussen een grote cola en een smoothie uitleggen :')
Ik zie echt zelden mensen een donut kopen :P

In het VK hebben ze het wel mooi geregeld met de sauzen, daar staat gewoon een vetpomp in het restaurant.
pi_96457590
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat klopt, en daarom hebben wij af en toe zo'n maand, waarin een product actief bijverkocht wordt. Bijvoorbeeld de donuts, die gaan dan naar ¤1,- en dan moeten we er in een maand zo'n 2000 - 2500 verkopen (weet de doelstelling niet meer precies). En dan zit er ook nog een competitief element in; strijdend tegen het andere drive-restaurant binnen onze franchise.

En dan kunnen ze hard gaan! héél hard!
pi_96457675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

K. Opvolgende vraag, op welke locaties wordt nou de 1955 burger getest?
Enschede centrum en Hengelo zuid volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 23:04:00 ]
pi_96457852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Enschede centrum en Hengelo zuid volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet.
Jep en 2 andere Mcopco's maar geen idee welke
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:35:26 #94
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96459153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:06 schreef Remzz het volgende:

[..]

Jep en 2 andere Mcopco's maar geen idee welke
Bodengraven en ik dacht Leiderdorp
- Walt Disney
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:36:27 #95
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96459206
quote:

[..]

Relatief duur? Volgensmij een van de goedkopere :+ Bij ons is ie 1 euro :P
- Walt Disney
pi_96460181
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Geen idee precies. maar iig rond de 3,50.

REMZZ ?
3,45
pi_96461484
quote:

[..]

Management bij ons roept dat wij de goedkoopste McDo van 't land zouden zijn... En als ik hier zo de prijzen hoor vliegen, is er niemand met lagere prijzen.

Bij ons is een ijshoorn duur: ¤1,25, gebak gaat bij ons redelijk goed.
Zoals ik in bovenstaande quote lees zijn jullie nog relatief goedkoop :')
pi_96461503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Bij ons is een ijshoorn duur: ¤1,25, gebak gaat bij ons redelijk goed.
Zoals ik in bovenstaande quote lees zijn jullie nog relatief goedkoop :')
Gebak :') ;( :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2011 00:36:08 ]
pi_96461533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Gebak :');(:D
Wist je niet dat wij een ruim assortiment aan gebak hadden dan? Woensdag vlaaiendag, bij elk groot menu 2 vlaaipunten voor de halve prijs :@

jij haas marko, beetje ninja edit :')
pi_96461562
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wist je niet dat wij een ruim assortiment aan gebak hadden dan? Woensdag vlaaiendag, bij elk groot menu 2 vlaaipunten voor de halve prijs :@

jij haas marko, beetje ninja edit :')
:D :D
Gebak haal ik bij de bakker :6
pi_96461594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:D :D
Gebak haal ik bij de bakker :6
Haas eerste klas. _o-

Wedstrijden in de franchise hadden wij ook wel eens. Weet nog wel de wedstrijd wie de meeste frietsaus verkoopt. Hele dozen gingen er mee naar huis met crew :')
pi_96461616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Haas eerste klas. _o-

Wedstrijden in de franchise hadden wij ook wel eens. Weet nog wel de wedstrijd wie de meeste frietsaus verkoopt. Hele dozen gingen er mee naar huis met crew :')
_O-
wel met 50% korting hoop ik _O-
pi_96461663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

_O-
wel met 50% korting hoop ik _O-
Destijds nog wel ja. Als we nu zo'n wedstrijd houden kan dat met 70%, dus dat is best goedkoop :')
pi_96463120
Als ik dit zo lees, zijn wij het goedkoopst tot nu toe..
Big mac, QP, Chicken 3,25
Frietsaus 0,45
Ijshoorn 0,75
Flurry 2,00
Kip 9 3,50

Kan echt niet wachten tot dinsdag, dan begint bij ons die nieuwe wrap! Zijn 2 delight patties, in het buitenland wordt ie inderdaad gevoerd met een chickenpatty door de helft, maar dat hoeven we gelukkig niet te doen.
pi_96467626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In het VK hebben ze het wel mooi geregeld met de sauzen, daar staat gewoon een vetpomp in het restaurant.
Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.

Als je met zijn 2'en gaat met een menu en een flurry na, dan ben je net zoveel kwijt als dat je een pannenkoek gaat eten met wat drinken en 2 bolletjes ijs na. En dan wordt ik ook nog eens bediend.

Mac die ik alleen nog maar als het snel en niet anders kan. Terwijl ik vroeger regelmatig kwam.
pi_96468357
quote:

[..]

Dat zijn precies onze prijzen voor de prijsverhogingen. Nu is het bij ons:

Bic Mac/QP/McChicken: 3,45
Kip9: 3,95
Flurry: 2,15
Frietsaus: 0,50

Ik vind vooral frietsaus 0,50 euro absurd hoog, zo'n klein bakje..... Verder als iemand een kip9 vraagt, geef ik altijd het advies om 2xkip6 te nemen, dat is bij ons dan 5 cent meer voor 3 extra nuggets :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.

Als je met zijn 2'en gaat met een menu en een flurry na, dan ben je net zoveel kwijt als dat je een pannenkoek gaat eten met wat drinken en 2 bolletjes ijs na. En dan wordt ik ook nog eens bediend.

Mac die ik alleen nog maar als het snel en niet anders kan. Terwijl ik vroeger regelmatig kwam.
Ik ben het ermee eens. Ik merk ook regelmatig dat mensen schrikken van het hoge bedrag wanneer ze afrekenen. Soms geloven ze het zelfs niet. En dat terwijl wij landelijk gezien ook tot de goedkopere helft horen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nightshadow op 07-05-2011 12:05:20 ]
pi_96469005
Die frietsaus/ketchup pomp is dus niks voor in Nederland. Hetzelfde verhaal voor een frisdranktaptoren in het restaurant waarbij je onbeperkt gaan hervullen.
We leven in Nederland he? Zie je het al voor je.. mensen die bakjes ketchup vullen voor thuis :')
Buiten dat moet ik er niet aan denken zeg. Wat een teringzooi zal dat geven.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:52:35 #108
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96470204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ik vind vooral frietsaus 0,50 euro absurd hoog, zo'n klein bakje..... Verder als iemand een kip9 vraagt, geef ik altijd het advies om 2xkip6 te nemen, dat is bij ons dan 5 cent meer voor 3 extra nuggets :')
2 keer kip 6 is hier goedkoper dan 1 keer kip 9, toch wanneer ik het aangeef dat ze dan goedkoper uit zijn melden de mensen vaak: Ja, maar 12 kan ik er niet op :')

Donuts, Appeltaart en die andere muffin zooi verkopen hier tegenwoordig amper :') eerst stond het vaak de hele tijd op de counter een beetje de aandacht te trekken in zo'n vitrine ding en tegenwoordig staat het op 2 dienbladen achter op een beker rij ding die niet gebruikt word :') (voor Mr. Tapper). :P Smoothy is gewoon belachelijk duur voor dat tyfus flesje.

Maar ja, vanavond weer werken, lekker warm vandaag dus het word ijsjes hel waardoor de ijsmachine het niet meer aankan en iedereen naar de andere gaat die het dan 5 minuten later ook niet meer doet waardoor we boze gasten krijgen met de opmerking: "McDonald's zonder ijs? Dat kan toch niet!" :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:26:56 #109
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96470936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het ermee eens. Ik merk ook regelmatig dat mensen schrikken van het hoge bedrag wanneer ze afrekenen. Soms geloven ze het zelfs niet. En dat terwijl wij landelijk gezien ook tot de goedkopere helft horen.
Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..

Gister had ik iemand aan mijn kassa. Vis menu. dus ik vraag 'met cola en frietsaus?' Ja was goed. Zet ik het neer, vraagt ze wat voor een drinken ze heeft. Cola... nee, ze wil sprite. Om gek van te worden. Net zoals mensen die 'een voordeelmenu willen...' en dan afwachten tot je dingen gaat pakken. Grmbl
Anonimity is a bliss
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:34:06 #110
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96471060
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..

Gister had ik iemand aan mijn kassa. Vis menu. dus ik vraag 'met cola en frietsaus?' Ja was goed. Zet ik het neer, vraagt ze wat voor een drinken ze heeft. Cola... nee, ze wil sprite. Om gek van te worden. Net zoals mensen die 'een voordeelmenu willen...' en dan afwachten tot je dingen gaat pakken. Grmbl
"Mag ik een Voordeel menu?"
> "Welke wilt u?"
"Oh, kun je kiezen"

pi_96471072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

"Mag ik een Voordeel menu?"
> "Welke wilt u?"
"Oh, kun je kiezen"

nee alleen met een bigmac :Y
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:47:58 #112
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96471373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

nee alleen met een bigmac :Y

Ook belachelijk duur he, een groot Big Tasty menu met een milkshake en 2 frietsaus, ¤10,20 ofzo :')
pi_96473313
Waarom is de MC donnalds in NL zo duur dan?
Als je naar de burger king gaat krijg je echt veel grotere burgers voor het zelfde geld.

En in de VS en Duitsland krijg je echt veel meer voor je geld en vooral duitsland werkt met kortingsbonnen.
Onze euroknallers zijn al 5 jaar hetzelfde :?

Bij de ikea kan je ook onbeperkt cola sprite casis enzo bijvullen waarom niet bij de Mc donnalds?

Waar ik me echt aan erger is op die fotos zien die burgers er heel netjes uit maar als je er 1 koopt ziet het echt soms eruit als een drama op een hamburger maar 1 ringetje augurk :') een beetje ketjup en dat is het.
Interessant he ?
pi_96473602
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ook leuk als ze zeggen dat ze een menu willen, vervolgens vraag je welke, zeggen ze 'ja'. Als je ze erop gewezen hebt dat ze kunnen kiezen vraag je medium of groot, en zeggen ze weer 'ja'. 'Wat wilt u er bij drinken?' - 'Ja'

Ik heb hier ook nog wel is als de bestelling betaald is en ik vraag of ze het mee willen nemen of binnen opeten, ze hier opeten zeggen, en vervolgens als je bijna klaar bent zeggen 'oh, maar ik wilde het toch meenemen' :') best jammer is dat.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:36:53 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96475945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Die frietsaus/ketchup pomp is dus niks voor in Nederland. Hetzelfde verhaal voor een frisdranktaptoren in het restaurant waarbij je onbeperkt gaan hervullen.
We leven in Nederland he? Zie je het al voor je.. mensen die bakjes ketchup vullen voor thuis :')
Zal wel meevallen, je hebt het wel over het VK he :P

Bovendien hebben ze een vergelijkbaar systeem bij de Ikea en daar gaat het ook prima.

Volgens mij had Enschede centrum heel vroegah nog een refill automaat staan...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:53:11 #116
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96483969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ook leuk als ze zeggen dat ze een menu willen, vervolgens vraag je welke, zeggen ze 'ja'. Als je ze erop gewezen hebt dat ze kunnen kiezen vraag je medium of groot, en zeggen ze weer 'ja'. 'Wat wilt u er bij drinken?' - 'Ja'

Ik heb hier ook nog wel is als de bestelling betaald is en ik vraag of ze het mee willen nemen of binnen opeten, ze hier opeten zeggen, en vervolgens als je bijna klaar bent zeggen 'oh, maar ik wilde het toch meenemen' :') best jammer is dat.
Oh dat is zo irritant. Dat flikken ze nou altijd bij mij net nadat ik de frietjes heb neergelegd en die dus all over the place liggen. Zie ze dan nog maar in een zakje te krijgen. Vandaag was er zo'n man, zijn blouse zat zo strak dat je zijn buik tussen de knoopjes zag.. ik wou dus zeggen: een salade en een cola light, maar dat is dan ook zo lullig. Dus hij bestelde... een big mac menu... groot. Met cola. Light? Nee, cola. En een extra hb. Ah dat verklaart! Dacht ik, neemt die man er ook nog een flurry bij. Meneer, je eet jezelf nog eens dood! Ik wilde hem door elkaar rammelen, maar bleef beleefd en zei dat is dan 9.20 alstublieft..

Tot zover mijn lief dagboek verhaal
Anonimity is a bliss
pi_96483972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Natuurlijk wel. Het is gewoon een mentaliteit. En je gaat mij niet vertellen dat mensen die kleine bakjes mee naar huis nemen. En een zooi, dat zal allemaal nog wel meevallen.

Het komt de snelheid van de service wel ten goede. In de VS krijg je gewoon een beker (waarom je daarin kan kiezen qua formaat is me nog even een raadsel) en dan kan je zelf dat ding vullen. Scheelt de medewerkers weer een stuk werk.

Ook mooi in de VS is hoe ze het klaarmaken, niks met van die warmhoudlampen en onzin. Gewoon vers maken en direct serveren. Burgers liggen in een soort van laatje om warm te blijven,en dan bouwen ze hem dus a la minute.

Probleem in NL is de hoge prijs die bedrijven kwijt zijn aan allerlei onzin in dit kut land. Het is niet de schuld van de Mac dat de prijzen zo hoog zijn, net als bij brandstof. De overheid heeft overal wel een belasting of debiele regel voor. Ondernemen is geen reet aan hier.
pi_96484130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Ook mooi in de VS is hoe ze het klaarmaken, niks met van die warmhoudlampen en onzin. Gewoon vers maken en direct serveren. Burgers liggen in een soort van laatje om warm te blijven,en dan bouwen ze hem dus a la minute.

Dat is dus niet waar, je hebt gelijk dat ze de burgers in een tray bewaren. Maar het vlees kan dan al 10 tot 20 minuten oud zijn, terwijl in Nederland elke burger die word ingepakt vers vlees zit dat 20 seconden daarvoor nog op de grill lag.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:02:43 #119
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96484322
quote:
Probleem in NL is de hoge prijs die bedrijven kwijt zijn aan allerlei onzin in dit kut land. Het is niet de schuld van de Mac dat de prijzen zo hoog zijn, net als bij brandstof. De overheid heeft overal wel een belasting of debiele regel voor. Ondernemen is geen reet aan hier.
Ze rijden toch voor een deel op hun eigen frituurvet?
pi_96484478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, je hebt gelijk dat ze de burgers in een tray bewaren. Maar het vlees kan dan al 10 tot 20 minuten oud zijn, terwijl in Nederland elke burger die word ingepakt vers vlees zit dat 20 seconden daarvoor nog op de grill lag.
Liever 10 tot 20 minuten in zo'n ding, dan een doosje waar alles warm in is geworden en slap wordt na een minuut of 5 :{
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:06:57 #121
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96484500
quote:

[..]

Dat gebeurt op kva toch ook?
Anonimity is a bliss
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:10:31 #122
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96484657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom is de MC donnalds in NL zo duur dan?
Als je naar de burger king gaat krijg je echt veel grotere burgers voor het zelfde geld.

En in de VS en Duitsland krijg je echt veel meer voor je geld en vooral duitsland werkt met kortingsbonnen.
Onze euroknallers zijn al 5 jaar hetzelfde :?

Bij de ikea kan je ook onbeperkt cola sprite casis enzo bijvullen waarom niet bij de Mc donnalds?

Waar ik me echt aan erger is op die fotos zien die burgers er heel netjes uit maar als je er 1 koopt ziet het echt soms eruit als een drama op een hamburger maar 1 ringetje augurk :') een beetje ketjup en dat is het.
Reclamefoto's he.. maar ik denk dat je bij de mac gewerkt moet hebben om echt te weten hoe het is. De opbouw enzo.

En sorry, maar je spelling irriteert me best wel, al heb ik qua interpunctie ook geen recht van spreken
Anonimity is a bliss
pi_96484715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?
pi_96484797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?
Ik oordeel niet over de smaak, want daarover kan je twisten. Zo vind ik BK echt niet te vreten, altijd koude kut hamburgers met een halve doorweekte tomaat om de kosten te drukken. In een kloterig papiertje. Maar iedereen zijn meug.

In de VS kan je zelf kiezen of je er ijs (dus water) bijdoet. Voor de rest smaakte het prima de cola. Maar dat doet het hier ook bij de Mac.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:15:31 #125
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96484855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Zeuren mag in CUL
Anonimity is a bliss
pi_96484957
ALs je vrijwel niets biedt, is eigenlijk alles teveel qua prijs. Wat zullen ze zich kapot lachen.
pi_96485010
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat gebeurt op kva toch ook?
Bij KVA gebeurde dat juist niet; dat was ook op voorraad maken en de broodjes lagen dan in de bin.

Gebaseerd op dat verhaal uit de States is er in NL wel BOP (Bridge Operating Platform). Daarbij worden de producten die bereid worden met patties die gefrituurd worden, op die wijze geproduceerd. Deze patties liggen in een dergelijk mandje op voorraad, een bestelling wordt real-time doorgegeven, en het betreffende crewlid 'bouwt het broodje' (vers dus!) en plaats uiteindelijk de benodigde patty op het broodje.

Aan de andere kant van de plas gebeurd dit dus ook voor de producten met rundvlees. Daarin worden de vleespatties gegrild, en vervolgens in een mandje in een soort warmhoudkast geplaatst. Wachtend om op het broodje geplaatst te worden.

Waarom dat systeem in Nederland voor de producten met rundvlees nog niet gebruikt wordt, weet ik niet. Ik kan alleen maar gissen:
- Te veel vraag naar producten met rundvlees...?
- Kwaliteit...?
- Resultaten in de USA vallen tegen...?
- Te kostbare investering...?

Ik weet het niet... anderen misschien wel?
pi_96485681
Goedenavond,
als Mac-Klant, favoriete bestelling 6kip, mcfish en hamburger, heb ik een vraagje.
Heb altijd het idee dat ik genaaid wordt als ik een menu bestel en een McShake bestel ipv. cola.
Klopt dit?
Hell To The Liars
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:47:05 #129
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96486220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
Goedenavond,
als Mac-Klant, favoriete bestelling 6kip, mcfish en hamburger, heb ik een vraagje.
Heb altijd het idee dat ik genaaid wordt als ik een menu bestel en een McShake bestel ipv. cola.
Klopt dit?
Het is 70 cent duurder (bij ons dan), maar je wordt niet genaaid. Drinken staat los van menu zegmaar en bij een milkshake is die dan duurder. Een shake is normaal ook duurder, dus in een menu ook
Anonimity is a bliss
pi_96486317
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Het is 70 cent duurder (bij ons dan), maar je wordt niet genaaid. Drinken staat los van menu zegmaar en bij een milkshake is die dan duurder. Een shake is normaal ook duurder, dus in een menu ook
OK bedankt, dan lijkt het maar zo. Maar bedankt.
Komt denk ik ook door dat je opeens een bedrag rond de 5,50 euro ziet staan en dan bij het bestellen van de shake opeens 7,80 ofzo ziet staan :)

Ik kom er zo vaak dat sommige meisjes vragen bij loket 1, jij hebt toch een goldcard, dan krijg ik korting :P
De eerst keer dat ze vroeg of ik een goldcard had en een knipoog gaf, dacht ik toch echt dat ze vroeg of ik een creditcard heb, de moneygrabber :D
Hell To The Liars
pi_96486417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

OK bedankt, dan lijkt het maar zo. Maar bedankt.
Komt denk ik ook door dat je opeens een bedrag rond de 5,50 euro ziet staan en dan bij het bestellen van de shake opeens 7,80 ofzo ziet staan :)

En vergeet de frietsaus niet! nog bijna een euro d'r bovenop })
pi_96486641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef Krimpen het volgende:

[..]

En vergeet de frietsaus niet! nog bijna een euro d'r bovenop })
Ach, ik kan klagen over de Mac.
Eerlijk is eerlijk het is geen michelin ster waard..
Maar dat ik op een kilometer van mijn huis tot 02.00 's nachts er eten kan halen, daar zijn heel veel mensen uit de Hoeksche Waard jaloers op :)
Het eten is goed te doen, alleen de prijs/ kwaliteit is niet in evenwicht.
Hell To The Liars
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:02:57 #133
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96486778
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Bij KVA gebeurde dat juist niet; dat was ook op voorraad maken en de broodjes lagen dan in de bin.

Gebaseerd op dat verhaal uit de States is er in NL wel BOP (Bridge Operating Platform). Daarbij worden de producten die bereid worden met patties die gefrituurd worden, op die wijze geproduceerd. Deze patties liggen in een dergelijk mandje op voorraad, een bestelling wordt real-time doorgegeven, en het betreffende crewlid 'bouwt het broodje' (vers dus!) en plaats uiteindelijk de benodigde patty op het broodje.

Aan de andere kant van de plas gebeurd dit dus ook voor de producten met rundvlees. Daarin worden de vleespatties gegrild, en vervolgens in een mandje in een soort warmhoudkast geplaatst. Wachtend om op het broodje geplaatst te worden.

Waarom dat systeem in Nederland voor de producten met rundvlees nog niet gebruikt wordt, weet ik niet. Ik kan alleen maar gissen:
- Te veel vraag naar producten met rundvlees...?
- Kwaliteit...?
- Resultaten in de USA vallen tegen...?
- Te kostbare investering...?

Ik weet het niet... anderen misschien wel?
Daar komt ook de naam BOP vandaan, het moet gezien worden als een brug tussen het oude (Grill Direct noemde ze dat, KVA viel daar ook onder, nu alleen de Grill nog) en het nieuwe, Made For You. Er zijn zeker plannen om daar op over te gaan, daar komt het hele BOP project vandaan, omdat in 1x een te grote overstap zou zijn en het binnen Europa anders is qua hoeveelheid en samenstelling van bestellingen in vergelijking met de VS.
- Walt Disney
pi_96486877
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:02 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Daar komt ook de naam BOP vandaan, het moet gezien worden als een brug tussen het oude (Grill Direct noemde ze dat, KVA viel daar ook onder, nu alleen de Grill nog) en het nieuwe, Made For You. Er zijn zeker plannen om daar op over te gaan, daar komt het hele BOP project vandaan, omdat in 1x een te grote overstap zou zijn en het binnen Europa anders is qua hoeveelheid en samenstelling van bestellingen in vergelijking met de VS.
Bedankt voor de aanvulling :)
pi_96487055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ach, ik kan klagen over de Mac.
Eerlijk is eerlijk het is geen michelin ster waard..
Maar dat ik op een kilometer van mijn huis tot 02.00 's nachts er eten kan halen, daar zijn heel veel mensen uit de Hoeksche Waard jaloers op :)
Het eten is goed te doen, alleen de prijs/ kwaliteit is niet in evenwicht.
100% mee eens dat het geen michelin ster waardig is; maar ik kan me geen enkel michelin ster waardig restaurant indenken, waarbij mensen zo snel geholpen worden. Waarbij 16-jarigen het eten bereiden. Waarbij je voor een menu + dessert ongeveer ¤10,- kwijt bent. Waarbij (zoals je zelf al noemt) je van 's ochtends vroeg, tot diep in de nacht terecht kunt...
pi_96487154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:11 schreef Krimpen het volgende:

[..]

100% mee eens dat het geen michelin ster waardig is; maar ik kan me geen enkel michelin ster waardig restaurant indenken, waarbij mensen zo snel geholpen worden. Waarbij 16-jarigen het eten bereiden. Waarbij je voor een menu + dessert ongeveer ¤10,- kwijt bent. Waarbij (zoals je zelf al noemt) je van 's ochtends vroeg, tot diep in de nacht terecht kunt...
Ik heb het idee, kan het alleen niet uitvoeren.
Maar de eerste die , gekookte aardappelen, sperziebonen, biefstuk drive through voor 8,50 euro, opent, kan over 5 jaar stoppen met werken.
Hell To The Liars
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:55:23 #137
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96488763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar de eerste die , gekookte aardappelen, sperziebonen, biefstuk drive through voor 8,50 euro, opent, kan over 5 jaar stoppen met werken.
Ik zou dus echt nooit naar een reastaurant gaan om dat te bestellen en in een zakje mee naar huis nemen :') gatver.

(as we speak zit ik naast een collega die na elk frietje smakt als de tering en daarna kreunt alsof die een bakje frietsaus heeft gevuld)
pi_96488969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik zou dus echt nooit naar een reastaurant gaan om dat te bestellen en in een zakje mee naar huis nemen :') gatver.

(as we speak zit ik naast een collega die na elk frietje smakt als de tering en daarna kreunt alsof die een bakje frietsaus heeft gevuld)
Dat is de truc, een mooie afdek schotel zoals shoarma of nog iets luxer, mensen voelen zich best schuldig als ze weer vette hap halen bij de mac. Met hollandse pot denken ze dat ze goed bezig zijn ;)
Hell To The Liars
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:14:53 #139
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96489483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat dachten de mensen van Stampot to go ook, maar dat is onderhand een stille dood gestorven...
pi_96491703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat dachten de mensen van Stampot to go ook, maar dat is onderhand een stille dood gestorven...
Toen ik jouw reactie nog niet gezien had wilde ik dat inderdaad posten ja. Dat is ook geen succes geworden. Kennelijk is het dus nog best lastig om zoiets op te starten, buiten het fastfood gebeuren om. Ik las laatst wel ergens dat er, volgens mij was het in Spanje, een drive-thru supermarkt was. Dat liep volgens mij best wel :9

quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Zeuren mag in CUL
En dat ja O+
:6
pi_96491816
Ik heb trouwens nog wel een leuk filmpje over McDonald's, over dat gehele concept waarbij onder andere dat vlees op voorraad ligt en wacht op productie.

McDonald's d10 heet het.
pi_96498701
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een leuk filmpje over McDonald's, over dat gehele concept waarbij onder andere dat vlees op voorraad ligt en wacht op productie.

McDonald's d10 heet het.
Leuk filmpje, hierin merk je toch wel dat wij (in ieder geval Zutphen) nog wat achterlopen op de ontwikkelingen.
pi_96508902
Heeft een van jullie die kortingsbonnen al bekeken? Er staat iets van 'maandag tot en met vrijdag'. Komt over alsof ze in het weekend niet geldig zijn |:(
  zondag 8 mei 2011 @ 19:54:35 #144
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96515697
Heb er al meerdere voorbij zien komen van gasten, en daar stond het niet op. Denk dat je een unieke variant hebt :')
- Walt Disney
pi_96515910
Gorinchem moet weer speciaal doen :')
pi_96529457
Niks over Gorinchem he! _O_
  zondag 8 mei 2011 @ 23:26:53 #147
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96529902
- Walt Disney
pi_96542126
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Yannick567 het volgende:

McDonald's d10 heet het.
Wat een vet filmpje ^O^
Hoe kom je daar aan, aangezien het echt nog maar een paar keer is bekeken?
pi_96546780
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:47 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat een vet filmpje ^O^
Hoe kom je daar aan, aangezien het echt nog maar een paar keer is bekeken?
Als ik me niet vergis heb ik dat van die Spamsno.. Spamkip/Matthijs gehad. :)
  maandag 9 mei 2011 @ 14:44:10 #150
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96546935
Wat heeft iedereen toch met die spamkip :')
- Walt Disney
pi_96551644
Ohja, hier heet je anders. Noem jezelf gewoon zoals je heet, haas! :+
  maandag 9 mei 2011 @ 21:12:55 #152
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_96568108
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen ;(
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  maandag 9 mei 2011 @ 22:24:04 #153
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96573443
Havi toch? :P
pi_96575263
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:
Havi toch? :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:03:34 #155
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96579723
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:@ Weet ik het gast
pi_96579899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:D

Ik moet morgen weer is werken, ik zal wel is ffies op de doos kijken.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:24:16 #157
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96580647
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen ;(
Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijken
Anonimity is a bliss
pi_96581199
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
pi_96585616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Remzz het volgende:
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
pi_96585754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS :Y

[..]

Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen _O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:58:54 #161
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96588709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen _O-
Wanneer hadden we fishnuggets dan?
Anonimity is a bliss
pi_96588752
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wanneer hadden we fishnuggets dan?
Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij :@
pi_96588789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij :@
Neeuh, echt geen 4/5 jaar, eerder 3 jaar! ;)
pi_96588814
ah oke :D ja ik wist het ook niet meer precies :Y
pi_96588860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
McDonalds deel 15, stedentripweken & de McFLurry KitKat
2 jaar geleden pas zelfs ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:04:48 #166
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96588965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
Anonimity is a bliss
pi_96589011
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
Ik werk er al uuuh 7 jaar ;( :@

Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het :W :W :W mac

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 11:14:39 ]
pi_96590629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ik werk ook maar 4 uurtjes per week! En werk er nu 4,5 jaar.
pi_96591051
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg :D
pi_96591294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg :D
Ik schijn ook al een half jaar een vast contract te hebben volgens mijn restaurant manager, nooit ondertekend. Misschien moet ik die maar snel tekenen, ze mogen mij volgens de CAO nog één tijdelijk contract aanbieden, maar dat weten ze volgens mij niet. Hebben jullie nog ergens over onderhandeld in het contract?

Denk alleen dat ze niet zo makkelijk onderhandelen. Ik verdien al meer dan 3x meer dan een 15-jarige geloof ik.
pi_96594156
Hier doen ze niet zo heel moeilijk met contracten voor onbepaalde tijd, mits je maar goed werkt. Van de andere kant hebben ze je voor die 4 uurtjes nou ook niet echt hard nodig.
Eerst denken, dan typen
pi_96600826
quote:

[..]

SPOILER
Same for me! Werk er nu 6 jaar, ben over +/- 2 weken klaar met mn studie. Alleen wil ik eigenlijk niet weg, en willen hun mij ook niet weg hebben. Ze willen dat ik manager word. Maarja, management trainee worden na je HBO is best wel euh, jammer denk ik.

Vandaag de eerste 0% score van dit jaar gehaald! :D Wij zijn slecht...
pi_96606756
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijk :') Maarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden :+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:20:55 #174
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96610646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijk :') Maarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden :+
4 jaar en 4 maand *O*

Ik werk er eind deze maand 4 jaar :P

quote:

[..]

SPOILER
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen. :P Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was :@
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:07:01 #175
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96613597
Ik werk er nu 5 jaar :+
- Walt Disney
pi_96613685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Studiotje het volgende:

[..]

4 jaar en 4 maand *O*

Ik werk er eind deze maand 4 jaar :P

[..]

Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen. :P Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was :@
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-

Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees.. :')
pi_96619224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-

Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees.. :')
Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!
pi_96620777
Me vriendin werkt bij de Mac... toen ik het hoorde kon ik me niet inhouden :D _O-

SPOILER
Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.
pi_96622044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!
Gezellig is misschien het verkeerde woord, maar hoe je sommige dingen hoort. Hoe bepaalde dingen geregeld zijn etc.
pi_96622073
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Dale. het volgende:
Me vriendin werkt bij de Mac... toen ik het hoorde kon ik me niet inhouden :D _O-

SPOILER
Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.
En, heeft je dat geleerd, die straf? :+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:14:18 #181
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96628518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Lal :') Maar 's nachts is leuker, een kleiner groepje en je maakt nog eens wat mee :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:43:53 #182
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96630250
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien... O+

En de gesprekken in het rokershok.

Voor de sfeer zou ik er voor altijd willen blijven werken
Anonimity is a bliss
pi_96631164
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien... O+

Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden.. :7
_O_
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:25:38 #184
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96633706
Bij ons wisselt het sterk, hangt er echt vanaf met wie je staat :')
- Walt Disney
pi_96634026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden.. :7
_O_
Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.
Anonimity is a bliss
pi_96639385
quote:

Hahaha heel herkenbaar! :D Zo gaat dat bij ons ook :P Gelukkig merken de gasten ook dat wij het zo naar onze zin hebben en ouwehoeren ze soms ook flink mee :P
pi_96641610
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.
Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?
pi_96643110
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?
Mag dat niet?
Anonimity is a bliss
pi_96643753
quote:

Ook hier heel herkenbaar, behalve van de gesprekken in het rokershok omdat wij die niet hebben! Misschien na de verbouwing, geen idee van eigenlijk.
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Mag dat niet?
Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.
pi_96647959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.
Bij ons wordt een manager naar een andere vestiging van onze franchisenemer overgeplaatst als hij een relatie heeft met gewone crew... Is niet echt de bedoeling dat die in dezelfde zaak werken :p Onze regio heeft trouwens wel erg veel stelletjes, (verliefd,samenwonend of getrouwd) maar werken allemaal in een andere vestiging...
pi_96742142
Ik moet morgen voor het eerst werken in Zwolle centrum. :P
Geen idee wat ik moet doen op mijn eerste dag :P
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoen :') faal.
My dials are pupillated.
pi_96742474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoen :') faal.
Op je werk natuurlijk.
pi_96742748
broek en shirt thuis aan.rest op werk. ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:47:07 #194
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96747900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Wij moeten alles mee naar huis nemen. De meeste komen al aangekleed aan, pet en schort doen ze even snel daar. Schort is toch niet moeilijk. Dubbelvouwen naar binnen omslaan en touwtje achterlangs naar voren en vastknopen
Anonimity is a bliss
pi_96748218
jaja omkleden. Het is wat :')
pi_96751748
Ik kleed mij meestal daar om. Aangezien ik altijd om 17:00 begin en het dan druk is, is dat een mooie smoes om te laat te komen dat de kleedhokjes vol zaten :Y
*is eigenlijk al ruim een jaar niet meer te laat op het werk geweest

Maar bij de meeste Mac's zijn ze nog wel zo slim in je contract te zetten dat je zelf zorg moet dragen voor je kleding (wassen, strijken etc.). Als dat er niet in staat kan je je baas de kleding laten wassen :P
pi_96760612
Ik ga gewoon in werkkleding, hoef me niet om te kleden daar. Tenzij ik op de fiets ga en het is 30 graden (lees: warm) buiten, dan wel :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:33:59 #198
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96762480
Ik kleed me ook altijd thuis om, maar crewleden komen bij ons vrijwel allemaal in eigen kleding, managers nooit :P
- Walt Disney
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:33:21 #199
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_96768882
Het is in jou geval de bedoeling dat je, je beneden om kleed, en zorgt dat je vijf minuten van te voren meld bij de manager die op dat moment shift heeft. Je mag niet met je Werkkleding over straat.

Ik kan het weten (A)
pi_96770357
Zo. Drukte weer voorbij.
In de topdrukte het volgende continu op t scherm:
45 Bigmac
20 kroket
20 chicken
30 hb
20 cb
80 friet
15 kip9
10 kip6

Hamburgers vielen nog mee maar chickens en kroketten was niet tegenop te bakken.
Eerst denken, dan typen
pi_96781923
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef Piger het volgende:
Zo. Drukte weer voorbij.
In de topdrukte het volgende continu op t scherm:
45 Bigmac
20 kroket
20 chicken
30 hb
20 cb
80 friet
15 kip9
10 kip6

Hamburgers vielen nog mee maar chickens en kroketten was niet tegenop te bakken.
80 friet?
Waar werk jij :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:00:49 #202
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96794333
80 friet, volgens mij heb je gewoon collega's die de bestelling niet weg serven.. :')

Enfin! Effe over zo'n Side by Side drive! 't is al echt te merken dat het zo zijn voordelen heeft, het is (of lijkt) minder druk, je hebt meer ruimte op raam 2 en het is gewoon een soort van leuker.

Alleen heb je ook mensen die doorrijden, de palen waar je besteld staan nu voor de 'hoek' van het gebouw, voorheen stond de opneempaal net na de hoek. De slimme aso's die te hard rijden die scheren zo langs de paal heen en rijden door, dan krijgen ze door dat op de plek van de oude paal nu een weg zit waar een paal aan zit. Als het druk is moeten ze een rondje rijden, anders mogen ze bij raam 1 hun bestelling plaatsen :') Maar come on, op die palen staat, aan de zijkant: Hier opnemen. Lompe blafmongolen :P

Daarnaast hebben we natuurlijk ook een 'vernieuwde' buitenkant, best aardig alleen ze vonden de bakstenen zo mooi dat die nog steeds zichtbaar zijn en het dak alleen echt nieuw is :') Op het dak zitten dan weer logo's en McDonald's teksten, de teksten die hebben sinds het begin gewerkt, de M'en boven de drive ramen en zijkant van het gebouw hebben het ook vanaf het begin gedaan. De andere M'en (ingang en 'welkoms' paal) hebben het nog nooit gedaan. Nu hebben van die slimme lui van de week zitten controleren waarom ze het niet doen en ja hoor! Ze hebben achteruitgang, van alle verlichting rondom het gebouw doen alleen de 2 boven de drive ramen het nog, de rest is uit en knippert zo nu en dan :') Ook staan terreinlichten uit en ziet het er nogal donker uit :') Geniaal gewoon, faalhazen.
pi_96795592
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Studiotje het volgende:
80 friet, volgens mij heb je gewoon collega's die de bestelling niet weg serven.. :')
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.
Eerst denken, dan typen
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:49:02 #204
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96795937
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:39 schreef Piger het volgende:

[..]

14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.
14? De tering, welke McD werk jij man :')
pi_96796206
Arnhem. Is volgens mij één van de grootste.
Eerst denken, dan typen
pi_96809000
Hier in de buurt een cafetaria gevonden die nog de chickensate heeft. had hem gevraagd waar
hij dat vandaan had. de leverancier van onze geliefde shakemachine die wekelijks wel iets heeft.

INTERFastfood
  zondag 15 mei 2011 @ 02:13:31 #207
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96825595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:58 schreef Piger het volgende:
Arnhem. Is volgens mij één van de grootste.
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan? :P
- Walt Disney
pi_96826118
quote:
6s.gif Op zondag 15 mei 2011 02:13 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan? :P
Duiven heeft geen 14 kassa's, werk je niet bij Arnhem Gelredome?
pi_96832448
Volgende week maandag mijn eerste management bijeenkomst :)
pi_96846980
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Eerst denken, dan typen
  zondag 15 mei 2011 @ 19:53:14 #211
124788 WebHawkjuh
pi_96853063
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijken
Oei, jij zit in de Rijnstraat, daar kom ik het vaakst! (Woon vlakbij Arnhem)

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand toevallig al een antwoord op deze vraag? O-)
  maandag 16 mei 2011 @ 01:08:01 #212
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96871690
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Vergelijkbaar met de McDonald's die vroeger in de Jaarbeurs zat gok ik :P
- Walt Disney
  maandag 16 mei 2011 @ 01:32:13 #213
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96872188
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Wie ben jij dan? :o moest je op koninginnedag als inleen naar rijnstraat. Mijn rijnstraat <3
Anonimity is a bliss
pi_96872733
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen :9
  maandag 16 mei 2011 @ 07:56:04 #215
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96874259
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen :9
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ik
Anonimity is a bliss
pi_96876623
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ik
Haha met de vierdaagse/zomerfeesen in Nijmegen hebben we in de stad geen euroknallers, alleen simpele burgers (geen tasty en wraps bijvoorbeeld) en geen specials. En de prijzen gaan echt flink omhoog... :P
pi_96881200
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:

Wie ben jij dan? :o moest je op koninginnedag als inleen naar rijnstraat. Mijn rijnstraat <3
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzien :9 ..?

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.
Eerst denken, dan typen
pi_96892158
De reclame van de McFlurry Rolo en Milkshake Framboos, versch van de pers :9

maandag 16 mei 2011 @ 17:57:43 #219
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96895116
Kansloos kut weer :')
  maandag 16 mei 2011 @ 18:20:53 #220
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96896113
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Piger het volgende:

[..]

Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzien :9 ..?

[..]

Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)
Anonimity is a bliss
pi_96896248
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)
Dat is flink aanpoten dan :') Maar grillpatties voor salades hebben dezelfde baktijd als QP/tasty :9
  maandag 16 mei 2011 @ 18:30:14 #222
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96896551
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat is flink aanpoten dan :') Maar grillpatties voor salades hebben dezelfde baktijd als QP/tasty :9
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzakt :')
Anonimity is a bliss
  maandag 16 mei 2011 @ 18:56:20 #223
124788 WebHawkjuh
pi_96897754
Waar staat BOP voor? :@
pi_96897777
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waar staat BOP voor? :@
Bridge Operating Platform

Daar worden alle kipproducten, kroketten etc gemaakt

http://www.missethoreca.n(...)nVisVersBereiden.htm

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:57:46 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 19:00:11 #225
124788 WebHawkjuh
pi_96897964
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bridge Operating Platform

Daar worden alle kipproducten, kroketten etc gemaakt

http://www.missethoreca.n(...)nVisVersBereiden.htm
Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?
(Heb er zelf in 2005 gewerkt, volgens mij heette het toen anders)
  maandag 16 mei 2011 @ 19:04:03 #226
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96898165
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?
(Heb er zelf in 2005 gewerkt, volgens mij heette het toen anders)
Nee dat is het niet, dat is gewoon KVA met zo'n ding met laatjes. Ken je Bo? :D
Anonimity is a bliss
  maandag 16 mei 2011 @ 19:06:25 #227
124788 WebHawkjuh
pi_96898299
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nee dat is het niet, dat is gewoon KVA met zo'n ding met laatjes. Ken je Bo? :D
Bo O+ Mijn excuus voor als ik te laat terugkwam van pauze. "Ja ik stond met Bo te praten / Ah dat verklaart het, ga maar lekker aan 't werk".
Nelson werkt er ook nog hé?
pi_96898321
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzakt :')
Is het zo'n oud pand dan? :9 Wel kansloos als dat niet zou kunnen omdat de vloer het dan zou begeven _O-
  maandag 16 mei 2011 @ 19:08:09 #229
124788 WebHawkjuh
pi_96898393
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Is het zo'n oud pand dan? :9 Wel kansloos als dat niet zou kunnen omdat de vloer het dan zou begeven _O-
Is wel een pand wat er aan z'n uiterlijk te zien al honderden jaren staat. Staat ook echt in het midden van de oude binnenstad.
  maandag 16 mei 2011 @ 19:11:17 #230
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96898624
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Bo O+ Mijn excuus voor als ik te laat terugkwam van pauze. "Ja ik stond met Bo te praten / Ah dat verklaart het, ga maar lekker aan 't werk".
Nelson werkt er ook nog hé?
die is weer terug van weggeweest O+ En mark, ken je die ook? Die donkere die nu manager is
Anonimity is a bliss
  maandag 16 mei 2011 @ 19:12:00 #231
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96898678
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Het was een van de eerste McDonalds in Nederland... En nooit veranderd verder
Anonimity is a bliss
  maandag 16 mei 2011 @ 19:14:00 #232
124788 WebHawkjuh
pi_96898820
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

die is weer terug van weggeweest O+ En mark, ken je die ook? Die donkere die nu manager is
Pfoe, geen idee. Misschien als ik z'n gezicht zie. Wanneer werk je weer? Kan ik kijken of ik je kan spotten :') Ben zeker doordeweeks vaak in de binnenstad te vinden...
pi_96901297
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:

Kan me nog herinneren dat jullie regelmatig brood moesten halen met de lift. (Sowieso die lift :s) Hoe doen jullie dat tijdens koninginnedag dan? Weinig plek om complete torens brood neer te zetten, maar t vliegt er wel doorheen.
Eerst denken, dan typen
  maandag 16 mei 2011 @ 22:02:29 #234
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96912330
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Pfoe, geen idee. Misschien als ik z'n gezicht zie. Wanneer werk je weer? Kan ik kijken of ik je kan spotten :') Ben zeker doordeweeks vaak in de binnenstad te vinden...
Woensdag ben ik weer aan de beurt, 's avonds dat dan weer wel
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Piger het volgende:

[..]

Kan me nog herinneren dat jullie regelmatig brood moesten halen met de lift. (Sowieso die lift :s) Hoe doen jullie dat tijdens koninginnedag dan? Weinig plek om complete torens brood neer te zetten, maar t vliegt er wel doorheen.
3 kratten brood op elkaar pleuren en als er eentje leeg is, die eraf gooien, die deur bij de counter eruit halen en overal mensen vandaan halen
Anonimity is a bliss
pi_96912420
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 22:03:58 ]
pi_96913397
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:

3 kratten brood op elkaar pleuren en als er eentje leeg is, die eraf gooien, die deur bij de counter eruit halen en overal mensen vandaan halen
Dat moet echt een zooi daar zijn met koninginnedag. En 3 kratjes bigmac brood heb je er in een kwartier al doorheen.
Eerst denken, dan typen
  maandag 16 mei 2011 @ 23:15:16 #237
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96918247
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Piger het volgende:

[..]

Dat moet echt een zooi daar zijn met koninginnedag. En 3 kratjes bigmac brood heb je er in een kwartier al doorheen.
Ik stond er overdag en counter, je krijgt er vrij weinig van mee
Anonimity is a bliss
pi_96924497
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Over beeldvorming gesproken! Daar heb ik nog een verhaal van, maar die is meer voor het crew topic
Nou Faye.. nu heb je me nieuwsgierig gemaakt c_/
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:24:18 #239
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96928152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nou Faye.. nu heb je me nieuwsgierig gemaakt c_/
Ik had dus een vrouw aan mijn kassa en die wilde een mcflurry Stroopwafel, want die stond op dat bordje voor de kassa. Dus ik maak die flurry en dat ding ziet er natuurlijk meer uit als chaos na een tornado dan als wat op dat bord staat. Verder zat de flurry best vol, dus dat was het probleem niet, maar die vrouw was helemaal boos omdat de flurry niet op die van de reclame leek. :') en ze snapte het maar niet. Uiteindelijk liep ze boos weg, met flurry
Anonimity is a bliss
pi_96930032
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik had dus een vrouw aan mijn kassa en die wilde een mcflurry Stroopwafel, want die stond op dat bordje voor de kassa. Dus ik maak die flurry en dat ding ziet er natuurlijk meer uit als chaos na een tornado dan als wat op dat bord staat. Verder zat de flurry best vol, dus dat was het probleem niet, maar die vrouw was helemaal boos omdat de flurry niet op die van de reclame leek. :') en ze snapte het maar niet. Uiteindelijk liep ze boos weg, met flurry
Mensen kunnen soms zo moeilijk doen! Ik had er enige tijd geleden ook ééntje. Ik was net voor de rush nog even de lobby in (we hadden die dag geen lobby-personeel) om de prullenbakken te legen. Dus ik vervang een vuilniszak die half vol was. Komt er een vrouw naar mij toe (zoiets van): "Ik vind dat niet kunnen dat je een halve zak vervangt. Ik ga dit melden bij je manager". Dus ik maar terug bluffen naar haar hoe: "Dan kunt u beter gelijk naar de bedrijfsleider gaan, ik doe dit in opdracht van hem". En toen liep ze ook weg zonder één woord te laten vallen :')
pi_96932456
Mensen die zeuren omdat de caramelsaus niet over de 'stervorm' van het ijs loopt zoals op het plaatje.
Please. :{w
pi_96932953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Yannick567 het volgende:
Mensen die zeuren omdat de caramelsaus niet over de 'stervorm' van het ijs loopt zoals op het plaatje.
Haha of mensen die bijvoorbeeld bij de chili wrap dachten dat ze de chilisaus apart in een bakje kregen, zoals ook op het bord stond :P

En ik vind het ook prachtig om te zien wat voor gezichten mensen trekken als ik de smoothie op het dienblad zet, hilarisch :D
pi_96933406
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:42 schreef Liannuh het volgende:

Haha of mensen die bijvoorbeeld bij de chili wrap dachten dat ze de chilisaus apart in een bakje kregen, zoals ook op het bord stond :P

En ik vind het ook prachtig om te zien wat voor gezichten mensen trekken als ik de smoothie op het dienblad zet, hilarisch :D
Tegelijkertijd vind ik t dan ook weer vreemd dat mcdonalds reclame maakt met sausjes en dressings die in een apart bakje liggen. Wat is daar nou weer het nut van?
Eerst denken, dan typen
pi_96933486
om het luxer te laten lijken.
pi_96933855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
om het luxer te laten lijken.
Ja en mensen die McDonalds kennen weten dat dit nergens op slaat. De mensen die wat minder vaak bij McDonalds komen zijn teleurgesteld.
Eerst denken, dan typen
pi_96934969
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Piger het volgende:

[..]

Tegelijkertijd vind ik t dan ook weer vreemd dat mcdonalds reclame maakt met sausjes en dressings die in een apart bakje liggen. Wat is daar nou weer het nut van?
Ik denk niet zozeer om het luxer te laten lijken, eerder voor de beeldvorming van de gast zodat ze zien wat voor saus het is. Komt duidelijker over denk ik?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:32:30 #247
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96939791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Yannick567 het volgende:
Ik zeg dan meestal iets van dat het nou eenmaal niet gaat en dat ze het ook best zelf mogen proberen
Anonimity is a bliss
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:35:04 #248
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96939891
Ik had laatst een leuke aan mijn kassa: ik wil zo'n wrap, honingmosterd, maar zonder mosterd.

Ehhm
Anonimity is a bliss
pi_96940249
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had laatst een leuke aan mijn kassa: ik wil zo'n wrap, honingmosterd, maar zonder mosterd.

Ehhm
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'

Maar het is wel een beetje misleidend ja, die saus in dat kuipje ernaast. Ik heb regelmatig mensen die vragen honingmosterdsaus bij hun kipnuggets.
pi_96940386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Maar het is wel een beetje misleidend ja, die saus in dat kuipje ernaast. Ik heb regelmatig mensen die vragen honingmosterdsaus bij hun kipnuggets.
Chickensaus bij de nuggets :D Lekkeerrr!!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:51:55 #251
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96940572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Mcchicken sensation :')
Anonimity is a bliss
pi_96941116
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Mcchicken sensation :')
Die is ook geniaal ja. 'Bigtasty hamburger' :7
pi_96941186
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:05 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die is ook geniaal ja. 'Bigtasty hamburger' :7
"Ik wil een euroknaller" :{
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:45 #254
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96941296
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:07 schreef Liannuh het volgende:

[..]

"Ik wil een euroknaller" :{
Daar trek ik zo'n kutkop van he... Echt een spuughekel heb ik daaraan.

Ik had ook een keer een vrouw die een hamburger plain bestelde en een bigmac plain bedoelde, 'want dat is toch ook een hamburger'
Anonimity is a bliss
pi_96941571
hetzelfde met mensen die om "een medium voordeelmenu" vragen. of een "mckrokket".

maar dit doet me herinneren aan een aantal jaar geleden, toen ik nog wel regelmatig kassa stond.

"doe maar een medium strawberry milkshake banaan, twee strawberry milkshake chocola, en een strawberry milkshake aardbei".
Serieus, weet die kerel niet wat strawberry betekent, kan hij gewoon helemaal geen engels of wat?
Eerst denken, dan typen
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:33:42 #256
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96945267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Piger het volgende:
hetzelfde met mensen die om "een medium voordeelmenu" vragen. of een "mckrokket".

maar dit doet me herinneren aan een aantal jaar geleden, toen ik nog wel regelmatig kassa stond.

"doe maar een medium strawberry milkshake banaan, twee strawberry milkshake chocola, en een strawberry milkshake aardbei".
Serieus, weet die kerel niet wat strawberry betekent, kan hij gewoon helemaal geen engels of wat?
mckrokket ja, die is ook echt walgelijk, of nog erger: M C krokket

vishamburgers, stukjes kip, die normale saus van de nuggets, melk (en dan een milkshake bedoelen), die daar! (over happy meal toetjes)

Wat voor een toetje wil je in je HM?
EEN MCFLURRY
Wat wilt u in het HM?
Visburger.
Mag ik u helpen?
Ik wil een voordeelmenu... met friet!
Anonimity is a bliss
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:49:35 #257
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96945970
"Ik wil een burger" "Ja ik wil die *wijs*" "Ja die ene met kip"

|:(
- Walt Disney
pi_96946091
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:33 schreef gewoonfaye het volgende:

mckrokket ja, die is ook echt walgelijk, of nog erger: M C krokket

vishamburgers, stukjes kip, die normale saus van de nuggets, melk (en dan een milkshake bedoelen), die daar! (over happy meal toetjes)

Wat voor een toetje wil je in je HM?
EEN MCFLURRY
Wat wilt u in het HM?
Visburger.
Mag ik u helpen?
Ik wil een voordeelmenu... met friet!
Prachtig ja. M C krokket ook wel eens mogen horen. Maar dat hoor ik nou nooit bij een ander broodje, zoals een M C fish filet of M C chicken.

Daarnaast vragen ze ook vaak om een extra frietsaus, dan sla je er maar gewoon twee aan.

Trouwens. Fish Filet is niet eens zo heel raar in een happy meal. Die hebben we ooit gehad, met ketchup volgens mij. Er zijn ook nog steeds mensen die proberen een warm appelgebak te bestellen.
Eerst denken, dan typen
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:56:49 #259
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96946269
Bij ons hangt er nog steeds een bord in de lobby van warm appelgebak :') En het is niet iets wat je makkelijk weg kan halen :P

En iets met vis mag wel weer terug komen in de happy meal, eigenlijk is het slecht zoals het nu is
- Walt Disney
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:44:53 #260
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96948530
Vis Nuggets :') die stonken echt hard.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:43:19 #261
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_96951467
garnalen ruiken lekker wilde je zeggen
pi_96955190
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons hangt er nog steeds een bord in de lobby van warm appelgebak :') En het is niet iets wat je makkelijk weg kan halen :P

En iets met vis mag wel weer terug komen in de happy meal, eigenlijk is het slecht zoals het nu is
Bij ons kan er wel een vis in het HM! Niet meer die met ketchup, maar een gewone vis. Ze betalen er wel meer voor, maar het kan wel. Net zoals en kroket en een groenteburger!
pi_96974354
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Bij ons kan er wel een vis in het HM! Niet meer die met ketchup, maar een gewone vis. Ze betalen er wel meer voor, maar het kan wel. Net zoals en kroket en een groenteburger!
Vandaar dat ik altijd die boze mensen aan mijn kassa krijg, 'want daar en daar kan het wel' :')
Het blijft ook leuk als mensen met een Engels accent producten bestellen ja. M C Krokket is er zoeen, of Hamburger op zijn bekakt Engels uitspreken. Damn _o-
Maar, die ene die Faye zei, 'Ik wil een Euroknaller' :') Die hoor ik elke dag hier, voornamelijk scholieren :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:09:46 #264
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96974399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik altijd die boze mensen aan mijn kassa krijg, 'want daar en daar kan het wel' :')
Het blijft ook leuk als mensen met een Engels accent producten bestellen ja. M C Krokket is er zoeen, of Hamburger op zijn bekakt Engels uitspreken. Damn _o-
Maar, die ene die Faye zei, 'Ik wil een Euroknaller' :') Die hoor ik elke dag hier, voornamelijk scholieren :D
'doe mij maar een euroknaller' is eigen schuld van de mc donalds, ze zeggen het in de reclames ook ongeveer zo. rest is wel dom ja
pi_96976510
Een keer was ik zo chagrijnig dat ik een side salade aansloeg. 'Oh, dat wilde je niet? Nee want je zei euroknaller en ik dacht dat je een salade bedoelde'
Anonimity is a bliss
pi_96982850
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 07:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Een keer was ik zo chagrijnig dat ik een side salade aansloeg. 'Oh, dat wilde je niet? Nee want je zei euroknaller en ik dacht dat je een salade bedoelde'
Haha soms is het zo heerlijk om je lekker dom voor te doen! Bijvoorbeeld als iemand een menu bestelt vragen "welke van de 6 menu's wilt u?" Even laten weten dat ze irritant zijn :P
pi_96992747
'Ik wil nummer 3....'
Anonimity is a bliss
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:55:33 #268
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96996702
Ik wil een groot Bigmac menu
> Wat voor drinken wilt u er bij
En ik wil een happymeal
> Hamburger, Cheeseburger of Kip Nuggets?
En mijn vrouw wilt een McChicken menu
}:|
pi_96996780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Ik wil een groot Bigmac menu
> Wat voor drinken wilt u er bij
En ik wil een happymeal
> Hamburger, Cheeseburger of Kip Nuggets?
En mijn vrouw wilt een McChicken menu
"Ik wil een big mac menu"
"Wilt u een groot of een medium menu"
"Ja"

pi_96996835
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef Liannuh het volgende:

[..]

"Ik wil een big mac menu"
"Wilt u een groot of een medium menu"
"Ja"

Ik wil een medium menu... Met Frietsaus, dat was het.
Anonimity is a bliss
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:59:37 #271
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96996914
Wilt u het hier opeten of meenemen? :)
> Meenemen... naar mijn tafel, kom nou, ga het hier toch niet opeten,
pi_96996964
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Studiotje het volgende:
:D _O-
pi_96997063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben zo'n man die altijd komt, het ingepakt wil hebben en het dan boven opeet
Anonimity is a bliss
pi_96997146
Ik wil een supersize menu/het allergrootste menu/ extra large menu / klein menu
Anonimity is a bliss
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:04:53 #275
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96997199
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wij hebben zo'n man die altijd komt, het ingepakt wil hebben en het dan boven opeet

Ooit eens gehad dat een gezin het ingepakt wou hebben en nadat ik dat volledig had gedaan pakte ze het op en zeiden ze vriendelijk bedankt. Ik was trots, want ik had het goed gedaan :). Draait de man des gezins om om mij even te bedanken. Nu voelde hij zich thuis omdat hij het normaal altijd mee naar huis nam :') en ging daarna droog zitten :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:05:37 #276
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96997234
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil een supersize menu/het allergrootste menu/ extra large menu / klein menu
King size menu, alsof we bij de BK zijn :')
pi_96997280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

King size menu, alsof we bij de BK zijn :')
Ja dan denk ik ook altijd, Nigga please..
Anonimity is a bliss
pi_96998218
McDonalds even sterrenrestaurant

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 18:28:37 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:35:29 #279
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96998561
quote:
Dan moeten ze het wel rustig hebben om zoiets te doen :') Dan zal bij ons de rij al na 5 minuten buiten staan _O-
pi_97000549
Hoe vaak worden jullie nederige medewerkers nou gedist op skednet omdat de crewroom weer smerig was of omdat de mystery guest score te laag was en worden er dan ook weer van die belachelijke dreigementen bijgezet? Zoals we gaan spullen weggooien als het er volgende keer nog ligt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 19:14:12 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:47:59 #281
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_97002387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dan moeten ze het wel rustig hebben om zoiets te doen :') Dan zal bij ons de rij al na 5 minuten buiten staan _O-
Als je héél goed kijkt, leest, zie je dat het niet voor de gasten was.
pi_97004396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef MCH het volgende:
Hoe vaak worden jullie nederige medewerkers nou gedist op skednet omdat de crewroom weer smerig was of omdat de mystery guest score te laag was en worden er dan ook weer van die belachelijke dreigementen bijgezet? Zoals we gaan spullen weggooien als het er volgende keer nog ligt?
Wat dacht je van gewoon niet?
pi_97008237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Piger het volgende:

_O- geniaal.
  donderdag 19 mei 2011 @ 01:00:49 #284
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_97017229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef MCH het volgende:
Niet? We gebruiken niet eens Skednet :')
- Walt Disney
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:17:22 #285
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_97059360
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Niet? We gebruiken niet eens Skednet :')
Wasda?
Anonimity is a bliss
pi_97059678
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wasda?
Volgens mij kun je daarop je roosters zien. Niet alle restaurants gebruiken dat.
pi_97060507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon niet?
Zie ik toch vaak genoeg voorbij komen.
pi_97065333
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 01:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Zie ik toch vaak genoeg voorbij komen.
Bij ons niet hoor, enige meldingen die op skednet staan zijn crewmeetings, crewtrainersbijeenkomsten, nieuwe managers (heel af en toe) en uitjes.

Dit is trouwens skednet:

Hoe gaat dat bij jullie dan, die geen skednet gebruiken? Kunnen jullie wel online jullie roosters zien?
pi_97066258
ik krijg de werktijden via de mail.
pi_97079097
Wij hadden skednet, maar hebben nu ESP als het goed is. Krijg je je rooster via de mail. Bij ons gaan ze het geloof ik ook nog zo knutselen dat we een eigen soort skednet krijgen, waarop je roosters online kan zien :9
Skednet is wel handig voor memo's enzo, maar daar hebben wij een digitaal memobord voor :)
pi_97079188
Zijn er trouwens nog mensen die in de medewerkerslijst willen? Het topic is alweer bijna vol zie ik :p
pi_97079432
:@
  zaterdag 21 mei 2011 @ 03:02:30 #293
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_97108042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daarop je roosters zien. Niet alle restaurants gebruiken dat.
Steeds minder gebruiken het, aangezien HQ vind dat alle restaurants ESP moeten gebruiken :+ Wij gebruiken dus ESP, maar wel een antieke versie er van, zelfs SMS lijkt daar nog modern bij :')
- Walt Disney
pi_97111454
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:02 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Steeds minder gebruiken het, aangezien HQ vind dat alle restaurants ESP moeten gebruiken :+ Wij gebruiken dus ESP, maar wel een antieke versie er van, zelfs SMS lijkt daar nog modern bij :')
Dat jullie daar mee kunnen werken is nog steeds een raadsel ja.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:07:35 #295
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_97114430
Wat een ijsjes hel met dit weer, om het uur moeten we wel eventjes een kwartier/half uur wachten omdat het ijs te zacht word, brak machines, die kunnen er geen eens tegen dat er in een kwartier 50 flurry's worden gemaakt ofzo :')
pi_97114487
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Studiotje het volgende:
Wat een ijsjes hel met dit weer, om het uur moeten we wel eventjes een kwartier/half uur wachten omdat het ijs te zacht word, brak machines, die kunnen er geen eens tegen dat er in een kwartier 50 flurry's worden gemaakt ofzo :')
Klopt nu de rolo weer terug is, is het helemaal feest.
pi_97116362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Studiotje het volgende:
Daar is die machine ook helemaal niet op berekend _o-
Maar de Rolo gaat echt hard hier, niet normaal zeg.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:29:19 #298
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_97143982
Rolo is ernstig onderschat door degene die bestelling voor vandaag maakte, hij was aan het eind van de avondrush helemaal op :')
- Walt Disney
  zondag 22 mei 2011 @ 14:10:39 #299
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_97153109
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Rolo is ernstig onderschat door degene die bestelling voor vandaag maakte, hij was aan het eind van de avondrush helemaal op :')
Same here, om 8 uur toen ik kwam was er nog 1 zak :P
Om een uur of 01:00 verkochten we ook geen Milkshakes meer, was geen shakemix meer en beide apparaten begonnen te piepen dat ze een nieuw zakje wouden :')!!

Maar ja, was ook schandalig druk gister, bleef maar door gaan, eerste echte stille moment viel rond 03:00 :P
pi_97162831
Ook bij ons was het bestellen niet helemaal goed gegaan. Toen ik binnen kwam om 5 uur hadden we al geen milkshake framboos meer. Om kwart over 8 was de mcflurry rolo op, om 10 uur de barbequesaus en een kwartier daarna hadden we geen tasty-patties meer.. Echt verschrikkelijk!
pi_97170670
Heeft iedereen voorraad-problemen ofzo?
Ook bij ons lage voorraden. Het kon allemaal net. Gelukkig kwam er vandaag weer een aardige vracht bij.
Eerst denken, dan typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')