quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Battlefan het volgende:
Blij dat wij wc-vrouwen hebben en dat er op koninginnedag genoeg personeel en beveiliging was
Pinksteren! Nu al zin inquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Liannuh het volgende:
Bij ons was het lekker rustig op koninginnedag!Bij ons wil je echt niet komen met pasen/pinksteren/hemelvaart wanneer de woonboulevards open zijn, zitten wij precies naast }:|
Donderdag & vrijdag hebben we KSK/FOR/SOR (hoe heet dat tegenwoordig? Al die wisselende namen ook altijd...) over de vloer, ik ben benieuwd hoe t gaat dan! :')
Haha bij jullie ook al zo gruwelijk druk? Met hemelvaart ben ik gelukkig op vakantie. Alhoewel pasen toch wel flink tegenvielquote:
Dat is volgens mij nog steeds de drukste tijd bij ons, Pinksterenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Haha bij jullie ook al zo gruwelijk druk? Met hemelvaart ben ik gelukkig op vakantie. Alhoewel pasen toch wel flink tegenviel
Haha, wij lopen echt zwaar achter wat dat betreft! Geen side-by-side drive, geen ding waar mensen zelf hun bestellin op kunnen aangeven en ook niet van die handheld dingen...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog steeds de drukste tijd bij ons, Pinksterenaltijd leuk, de hele vloer vol met mensen die werken en nog moet iedereen aanpoten om het een beetje op rolletjes te laten lopen
En natuurlijk word dan de Side-by-side drive echt getest bij ons
Is dat niet heel saai?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werkt bij het rustigste restaurant van nederland (denk ik)
Soms wel, ik werk 1 avond in de week (19-23) en ik begin altijd al om 19.15 met voorsluitquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Is dat niet heel saai?Ik vind het juist altijd wel leuk als die drive/counter helemaal vol staat, proberen zo snel mogelijk weer leeg te krijgen!
Pfoee ik zou gek worden!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Soms wel, ik werk 1 avond in de week (19-23) en ik begin altijd al om 19.15 met voorsluit
Delft Noordquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Ralphmeister het volgende:
Een McDonald's Crew topicik heb 8 jaar bij Delft Noord gewerkt
Dat denk ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werkt bij het rustigste restaurant van nederland (denk ik)
Dat is zo'n geval van vroeger druk, tot dat de doorgaande weg werd vervangen door een snelwegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, ik vergiste me. Het is Kessel, ergens in Limburg
http://goo.gl/maps/XTlD
Nieuwe soort salade?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef Krimpen het volgende:
Weer hier iemand iets over een nieuwe soort salade...?
Arnhem Rijnstraat toch? Ik woon in Arnhem!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef LimaOscarLima het volgende:
Laat ik me hier maar even voorstellen:
Crewlid:
McDonald's 's-Hertogenbosch
- Markt C&A
- Hoogesteenweg
Ik heb de meest unieke kleding in nederland, namelijk een zwarte blouse(samen met de oude blauwe halterschort)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef LimaOscarLima het volgende:
ik heb slechts 3 soorten petjes:
Hoe meer je weet hoe lekkerder je eet(leugenaars)
blauwe M
road to america
Ik had een standaard pet, crewtrainers pet, BOP pet en een pet uit de VSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de standaard pet met de blauwe M, iemand hier had een pet, compleet uit elkaar geknipt, stukken zwart tussen gezet en lelijk in elkaar genaaid omdat haar hoofd te groot was voor de normale petten
Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainsterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Liannuh het volgende:
[..]
En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden?
Mag je dit wel op fok zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had vandaag crewtrainersworkshop op het hoofdkantoor. Niets nieuws geleerd eigenlijk, maar dat had ik ook niet echt verwacht.
-heel verhaal-
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainster
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale!Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden
Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog?
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef Battlefan het volgende:
Meeste tests langdurige zijn in restaurants van McOpCo, andere in heel er gemiddelde restaurants
hahaha Beuningen ligt naast Nijmegen, zijn gewoon franchise en dus niet bepaald naast A'damquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat
Daarnaast is het mij ook een raadsel hoe ze dat geflikt hebben. We hebben dit jaar alleen nog maar 100% CSO score's gehaald...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat
Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale!Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden
Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog?
Geen BOP? Tijd voor verbouwing danquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam
Haha ja i know, kom nog wel eens bij jullie! Jammer dat je niet mee kon doen met de friet, volgensmij is dat best een leuk station om mee te doen met sterrenslag!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam
Wow netjes! Hoe hebben jullie dat gedaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef Frankvbr het volgende:
Wij hebben ook geen BOP, toch hebben ze meegedaan met BOP voor sterrenslag.
Je kan op zich al redelijk trainen met soc's. En ze zijn 2 of 3x naar een andere vestiging gegaan om te oefenen. Ze zijn volgens mij alleen niet ver gekomen. Ze geven bij sterrenslag ook geen scores vrij, en welke fouten er gemaakt zijn. Wat ik dan weer vreemd vind, want het doel is juist toch om iedereen perfect te leren werken.quote:
Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Remzz het volgende:
Hoe eet je dat dan fatsoenlijk op, 2 delight patty's? Dat bedenk ik me ook nog steeds bij de Sensation/Salsa, dat broodje is echt 2x te klein voor de patty.
En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen etenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!
Juist. Heel dat broodje onder de sausquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Liannuh het volgende:
[..]
En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen eten
Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wrapsquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik heb informatie over de wraps gelezen, en het zijn inderdaad die grote wraps die ze al in het buitenland hebben. Zien er smakelijk uit
Ze worden eerst getest in 6 restaurants, dan gaan ze daar dingen over analyseren etc., en als het succesvol is komt er wellicht een tweede testronde voordat ze echt in het assortiment komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wraps
Ik heb ook een redelijk unieke cap (ja, cap nog), de golden cap. Komt nog uit de tijd dat er geen crewtrainers waren (weet niet of dat landelijk was of alleen bij ons). In ieder geval alleen Zutphen en Winterswijk kennen dat. Tegenwoordig zijn wij eigenlijk een soort veredelde crewleden als ondersteuning voor de crewtrainers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeft
Ja dat is idd jammerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die vervelende personeelsfeesten altijd![]()
![]()
Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?quote:Maak je ambities waar! Velen zijn je al voorgegaan en wie weet groei jij binnen ongeveer een jaar door naar Floormanager. Naast je training in het restaurant volg je ook trainingen bij het McDonald's Opleidingscentrum in Amsterdam.
Ik ben net anderhalf jaar trainee geweest en nu floormanager. Het houd eigenlijk gewoon in dat jij verantwoordelijk bent voor de gang van zaken in het restaurant dus van de keuken tot de counter en van de toiletten tot de drive.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek bij een Mac in Eindhoven. Als management trainee. Op de site staat een erg korte en vage omschrijving:
[..]
Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?
Ligt compleet aan de zaak. Ik werk op een hele kleine zaak waar ik eignelijk vanaf de eerste dag alleen shift draaide en de taken van een floormanager deed. Op een grotere zaak word je eerst als zonemanager gebruikt en word je dus aangestuurd door een floormanager/assistent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Vanuit een opleiding inderdaad.
Je bent verantwoordelijk voor de gang van zaken... dit klinkt nog erg vaag. Je stuurt mensen aan die de dingen moeten doen? Of jij wordt aangestuurd om die dingen te doen?
Als het eerste het geval, zit je dan niet in het vaarwater van een floormanager?
In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothiequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Gaan ze die euroknallers nog een keer veranderen?
Bijv Quaterpounder 2,- Big mag burger 2,- Mc Chicken 2,-
Cheeseburger 1,-
Enzo?
Ik zie die euroknallers nooit veranderen namelijk.
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothie
Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen
Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!
Fruit&Yoghurt en side salades.. eeuwige zonde dat die geen euroknallers meer zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen
Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
Flurry een euro knallerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallers
Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn![]()
Is een Big Mac 3,60 bij jullie? Bij ons sinds een tijdje 3,40, en dan vond ik al schandalig duurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.
Geen idee precies. maar iig rond de 3,50.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Is een Big Mac 3,60 bij jullie? Bij ons sinds een tijdje 3,40, en dan vond ik al schandalig duur
Kip6 menu en Fish menu zijn goedkoper dan de andere menu'squote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn![]()
Die smoothie.. tja. Daar kan je niks aan doen. Ik vind het eerder 'beschamend' als mensen 4 McFlurries bestellen en ze ¤10,60 moeten betalen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij ons is een flurry 2.35, een bigmac 3.35 en frietsaus 50 cent..
Wie schaamt zich nog meer als een volwassenen een smoothie koopt en je dan zo'n kneuzig kutflesje neerzet?
Voor dat bedrag koop je er 5 bij ons en dan heb je nog 10 cent overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die smoothie.. tja. Daar kan je niks aan doen. Ik vind het eerder 'beschamend' als mensen 4 McFlurries bestellen en ze ¤10,60 moeten betalen.
Klein flesje, dus 0.33quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef Erasmo het volgende:
De euroknallers in de OP kunnen wel een update gebruiken
Hoor je trouwens bij een normaal menu een klein flesje of een 0,5l flesje water te krijgen?
Smoothies en donuts zijn echt mijn bijverkoop producten; maar dan wel op raam 1.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie schaamt zich nog meer als een volwassenen een smoothie koopt en je dan zo'n kneuzig kutflesje neerzet?
Ik zie echt zelden mensen een donut kopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Smoothies en donuts zijn echt mijn bijverkoop producten; maar dan wel op raam 1.
Op het tweede probleem kunnen ze dan heel goed het verschil tussen een grote cola en een smoothie uitleggen![]()
Dat klopt, en daarom hebben wij af en toe zo'n maand, waarin een product actief bijverkocht wordt. Bijvoorbeeld de donuts, die gaan dan naar ¤1,- en dan moeten we er in een maand zo'n 2000 - 2500 verkopen (weet de doelstelling niet meer precies). En dan zit er ook nog een competitief element in; strijdend tegen het andere drive-restaurant binnen onze franchise.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie echt zelden mensen een donut kopen
Enschede centrum en Hengelo zuid volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
K. Opvolgende vraag, op welke locaties wordt nou de 1955 burger getest?
Jep en 2 andere Mcopco's maar geen idee welkequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Enschede centrum en Hengelo zuid volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet.
Bodengraven en ik dacht Leiderdorpquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep en 2 andere Mcopco's maar geen idee welke
Relatief duur? Volgensmij een van de goedkoperequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Alleen een ijshoorntje is bij ons relatief duur: ¤0,95
3,45quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee precies. maar iig rond de 3,50.
REMZZ ?
Bij ons is een ijshoorn duur: ¤1,25, gebak gaat bij ons redelijk goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Smoothies en donuts zijn echt mijn bijverkoop producten; maar dan wel op raam 1.
Op het tweede probleem kunnen ze dan heel goed het verschil tussen een grote cola en een smoothie uitleggen![]()
Management bij ons roept dat wij de goedkoopste McDo van 't land zouden zijn... En als ik hier zo de prijzen hoor vliegen, is er niemand met lagere prijzen.
Big Mac/QP/McChicken: 3,25
Kip 9/20: 3,75/6,95
Flurry: 2
Frietsaus: 0,45
Gebakquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is een ijshoorn duur: ¤1,25, gebak gaat bij ons redelijk goed.
Zoals ik in bovenstaande quote lees zijn jullie nog relatief goedkoop
Wist je niet dat wij een ruim assortiment aan gebak hadden dan? Woensdag vlaaiendag, bij elk groot menu 2 vlaaipunten voor de halve prijsquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wist je niet dat wij een ruim assortiment aan gebak hadden dan? Woensdag vlaaiendag, bij elk groot menu 2 vlaaipunten voor de halve prijs![]()
jij haas marko, beetje ninja edit
Haas eerste klas. _o-quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Haas eerste klas. _o-
Wedstrijden in de franchise hadden wij ook wel eens. Weet nog wel de wedstrijd wie de meeste frietsaus verkoopt. Hele dozen gingen er mee naar huis met crew
Destijds nog wel ja. Als we nu zo'n wedstrijd houden kan dat met 70%, dus dat is best goedkoopquote:
Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie echt zelden mensen een donut kopen
In het VK hebben ze het wel mooi geregeld met de sauzen, daar staat gewoon een vetpomp in het restaurant.
Dat zijn precies onze prijzen voor de prijsverhogingen. Nu is het bij ons:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Management bij ons roept dat wij de goedkoopste McDo van 't land zouden zijn... En als ik hier zo de prijzen hoor vliegen, is er niemand met lagere prijzen.
Big Mac/QP/McChicken: 3,25
Kip 9/20: 3,75/6,95
Flurry: 2
Frietsaus: 0,45
Ik ben het ermee eens. Ik merk ook regelmatig dat mensen schrikken van het hoge bedrag wanneer ze afrekenen. Soms geloven ze het zelfs niet. En dat terwijl wij landelijk gezien ook tot de goedkopere helft horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.
Als je met zijn 2'en gaat met een menu en een flurry na, dan ben je net zoveel kwijt als dat je een pannenkoek gaat eten met wat drinken en 2 bolletjes ijs na. En dan wordt ik ook nog eens bediend.
Mac die ik alleen nog maar als het snel en niet anders kan. Terwijl ik vroeger regelmatig kwam.
2 keer kip 6 is hier goedkoper dan 1 keer kip 9, toch wanneer ik het aangeef dat ze dan goedkoper uit zijn melden de mensen vaak: Ja, maar 12 kan ik er niet opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Dat zijn precies onze prijzen voor de prijsverhogingen. Nu is het bij ons:
Bic Mac/QP/McChicken: 3,45
Kip9: 3,95
Flurry: 2,15
Frietsaus: 0,50
Ik vind vooral frietsaus 0,50 euro absurd hoog, zo'n klein bakje..... Verder als iemand een kip9 vraagt, geef ik altijd het advies om 2xkip6 te nemen, dat is bij ons dan 5 cent meer voor 3 extra nuggets
Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Dat zijn precies onze prijzen voor de prijsverhogingen. Nu is het bij ons:
Bic Mac/QP/McChicken: 3,45
Kip9: 3,95
Flurry: 2,15
Frietsaus: 0,50
Ik vind vooral frietsaus 0,50 euro absurd hoog, zo'n klein bakje..... Verder als iemand een kip9 vraagt, geef ik altijd het advies om 2xkip6 te nemen, dat is bij ons dan 5 cent meer voor 3 extra nuggets
[..]
Ik ben het ermee eens. Ik merk ook regelmatig dat mensen schrikken van het hoge bedrag wanneer ze afrekenen. Soms geloven ze het zelfs niet. En dat terwijl wij landelijk gezien ook tot de goedkopere helft horen.
"Mag ik een Voordeel menu?"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..
Gister had ik iemand aan mijn kassa. Vis menu. dus ik vraag 'met cola en frietsaus?' Ja was goed. Zet ik het neer, vraagt ze wat voor een drinken ze heeft. Cola... nee, ze wil sprite. Om gek van te worden. Net zoals mensen die 'een voordeelmenu willen...' en dan afwachten tot je dingen gaat pakken. Grmbl
nee alleen met een bigmacquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Mag ik een Voordeel menu?"
> "Welke wilt u?"
"Oh, kun je kiezen"
quote:
Ook leuk als ze zeggen dat ze een menu willen, vervolgens vraag je welke, zeggen ze 'ja'. Als je ze erop gewezen hebt dat ze kunnen kiezen vraag je medium of groot, en zeggen ze weer 'ja'. 'Wat wilt u er bij drinken?' - 'Ja'quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..
Gister had ik iemand aan mijn kassa. Vis menu. dus ik vraag 'met cola en frietsaus?' Ja was goed. Zet ik het neer, vraagt ze wat voor een drinken ze heeft. Cola... nee, ze wil sprite. Om gek van te worden. Net zoals mensen die 'een voordeelmenu willen...' en dan afwachten tot je dingen gaat pakken. Grmbl
Zal wel meevallen, je hebt het wel over het VK hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Die frietsaus/ketchup pomp is dus niks voor in Nederland. Hetzelfde verhaal voor een frisdranktaptoren in het restaurant waarbij je onbeperkt gaan hervullen.
We leven in Nederland he? Zie je het al voor je.. mensen die bakjes ketchup vullen voor thuis
Buiten dat moet ik er niet aan denken zeg. Wat een teringzooi zal dat geven.
Oh dat is zo irritant. Dat flikken ze nou altijd bij mij net nadat ik de frietjes heb neergelegd en die dus all over the place liggen. Zie ze dan nog maar in een zakje te krijgen. Vandaag was er zo'n man, zijn blouse zat zo strak dat je zijn buik tussen de knoopjes zag.. ik wou dus zeggen: een salade en een cola light, maar dat is dan ook zo lullig. Dus hij bestelde... een big mac menu... groot. Met cola. Light? Nee, cola. En een extra hb. Ah dat verklaart! Dacht ik, neemt die man er ook nog een flurry bij. Meneer, je eet jezelf nog eens dood! Ik wilde hem door elkaar rammelen, maar bleef beleefd en zei dat is dan 9.20 alstublieft..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ook leuk als ze zeggen dat ze een menu willen, vervolgens vraag je welke, zeggen ze 'ja'. Als je ze erop gewezen hebt dat ze kunnen kiezen vraag je medium of groot, en zeggen ze weer 'ja'. 'Wat wilt u er bij drinken?' - 'Ja'
Ik heb hier ook nog wel is als de bestelling betaald is en ik vraag of ze het mee willen nemen of binnen opeten, ze hier opeten zeggen, en vervolgens als je bijna klaar bent zeggen 'oh, maar ik wilde het toch meenemen'best jammer is dat.
Natuurlijk wel. Het is gewoon een mentaliteit. En je gaat mij niet vertellen dat mensen die kleine bakjes mee naar huis nemen. En een zooi, dat zal allemaal nog wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Die frietsaus/ketchup pomp is dus niks voor in Nederland. Hetzelfde verhaal voor een frisdranktaptoren in het restaurant waarbij je onbeperkt gaan hervullen.
We leven in Nederland he? Zie je het al voor je.. mensen die bakjes ketchup vullen voor thuis
Buiten dat moet ik er niet aan denken zeg. Wat een teringzooi zal dat geven.
Dat is dus niet waar, je hebt gelijk dat ze de burgers in een tray bewaren. Maar het vlees kan dan al 10 tot 20 minuten oud zijn, terwijl in Nederland elke burger die word ingepakt vers vlees zit dat 20 seconden daarvoor nog op de grill lag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook mooi in de VS is hoe ze het klaarmaken, niks met van die warmhoudlampen en onzin. Gewoon vers maken en direct serveren. Burgers liggen in een soort van laatje om warm te blijven,en dan bouwen ze hem dus a la minute.
Ze rijden toch voor een deel op hun eigen frituurvet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Probleem in NL is de hoge prijs die bedrijven kwijt zijn aan allerlei onzin in dit kut land. Het is niet de schuld van de Mac dat de prijzen zo hoog zijn, net als bij brandstof. De overheid heeft overal wel een belasting of debiele regel voor. Ondernemen is geen reet aan hier.
Liever 10 tot 20 minuten in zo'n ding, dan een doosje waar alles warm in is geworden en slap wordt na een minuut of 5quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, je hebt gelijk dat ze de burgers in een tray bewaren. Maar het vlees kan dan al 10 tot 20 minuten oud zijn, terwijl in Nederland elke burger die word ingepakt vers vlees zit dat 20 seconden daarvoor nog op de grill lag.
Dat gebeurt op kva toch ook?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook mooi in de VS is hoe ze het klaarmaken, niks met van die warmhoudlampen en onzin. Gewoon vers maken en direct serveren. Burgers liggen in een soort van laatje om warm te blijven,en dan bouwen ze hem dus a la minute.
Reclamefoto's he.. maar ik denk dat je bij de mac gewerkt moet hebben om echt te weten hoe het is. De opbouw enzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom is de MC donnalds in NL zo duur dan?
Als je naar de burger king gaat krijg je echt veel grotere burgers voor het zelfde geld.
En in de VS en Duitsland krijg je echt veel meer voor je geld en vooral duitsland werkt met kortingsbonnen.
Onze euroknallers zijn al 5 jaar hetzelfde![]()
Bij de ikea kan je ook onbeperkt cola sprite casis enzo bijvullen waarom niet bij de Mc donnalds?
Waar ik me echt aan erger is op die fotos zien die burgers er heel netjes uit maar als je er 1 koopt ziet het echt soms eruit als een drama op een hamburger maar 1 ringetje augurkeen beetje ketjup en dat is het.
Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.
Als je met zijn 2'en gaat met een menu en een flurry na, dan ben je net zoveel kwijt als dat je een pannenkoek gaat eten met wat drinken en 2 bolletjes ijs na. En dan wordt ik ook nog eens bediend.
Mac die ik alleen nog maar als het snel en niet anders kan. Terwijl ik vroeger regelmatig kwam.
Ik oordeel niet over de smaak, want daarover kan je twisten. Zo vind ik BK echt niet te vreten, altijd koude kut hamburgers met een halve doorweekte tomaat om de kosten te drukken. In een kloterig papiertje. Maar iedereen zijn meug.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?
Zeuren mag in CULquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?
Bij KVA gebeurde dat juist niet; dat was ook op voorraad maken en de broodjes lagen dan in de bin.quote:
Het is 70 cent duurder (bij ons dan), maar je wordt niet genaaid. Drinken staat los van menu zegmaar en bij een milkshake is die dan duurder. Een shake is normaal ook duurder, dus in een menu ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
Goedenavond,
als Mac-Klant, favoriete bestelling 6kip, mcfish en hamburger, heb ik een vraagje.
Heb altijd het idee dat ik genaaid wordt als ik een menu bestel en een McShake bestel ipv. cola.
Klopt dit?
OK bedankt, dan lijkt het maar zo. Maar bedankt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is 70 cent duurder (bij ons dan), maar je wordt niet genaaid. Drinken staat los van menu zegmaar en bij een milkshake is die dan duurder. Een shake is normaal ook duurder, dus in een menu ook
En vergeet de frietsaus niet! nog bijna een euro d'r bovenopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
OK bedankt, dan lijkt het maar zo. Maar bedankt.
Komt denk ik ook door dat je opeens een bedrag rond de 5,50 euro ziet staan en dan bij het bestellen van de shake opeens 7,80 ofzo ziet staan
Ach, ik kan klagen over de Mac.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef Krimpen het volgende:
[..]
En vergeet de frietsaus niet! nog bijna een euro d'r bovenop
Daar komt ook de naam BOP vandaan, het moet gezien worden als een brug tussen het oude (Grill Direct noemde ze dat, KVA viel daar ook onder, nu alleen de Grill nog) en het nieuwe, Made For You. Er zijn zeker plannen om daar op over te gaan, daar komt het hele BOP project vandaan, omdat in 1x een te grote overstap zou zijn en het binnen Europa anders is qua hoeveelheid en samenstelling van bestellingen in vergelijking met de VS.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Bij KVA gebeurde dat juist niet; dat was ook op voorraad maken en de broodjes lagen dan in de bin.
Gebaseerd op dat verhaal uit de States is er in NL wel BOP (Bridge Operating Platform). Daarbij worden de producten die bereid worden met patties die gefrituurd worden, op die wijze geproduceerd. Deze patties liggen in een dergelijk mandje op voorraad, een bestelling wordt real-time doorgegeven, en het betreffende crewlid 'bouwt het broodje' (vers dus!) en plaats uiteindelijk de benodigde patty op het broodje.
Aan de andere kant van de plas gebeurd dit dus ook voor de producten met rundvlees. Daarin worden de vleespatties gegrild, en vervolgens in een mandje in een soort warmhoudkast geplaatst. Wachtend om op het broodje geplaatst te worden.
Waarom dat systeem in Nederland voor de producten met rundvlees nog niet gebruikt wordt, weet ik niet. Ik kan alleen maar gissen:
- Te veel vraag naar producten met rundvlees...?
- Kwaliteit...?
- Resultaten in de USA vallen tegen...?
- Te kostbare investering...?
Ik weet het niet... anderen misschien wel?
Bedankt voor de aanvullingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:02 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Daar komt ook de naam BOP vandaan, het moet gezien worden als een brug tussen het oude (Grill Direct noemde ze dat, KVA viel daar ook onder, nu alleen de Grill nog) en het nieuwe, Made For You. Er zijn zeker plannen om daar op over te gaan, daar komt het hele BOP project vandaan, omdat in 1x een te grote overstap zou zijn en het binnen Europa anders is qua hoeveelheid en samenstelling van bestellingen in vergelijking met de VS.
100% mee eens dat het geen michelin ster waardig is; maar ik kan me geen enkel michelin ster waardig restaurant indenken, waarbij mensen zo snel geholpen worden. Waarbij 16-jarigen het eten bereiden. Waarbij je voor een menu + dessert ongeveer ¤10,- kwijt bent. Waarbij (zoals je zelf al noemt) je van 's ochtends vroeg, tot diep in de nacht terecht kunt...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach, ik kan klagen over de Mac.
Eerlijk is eerlijk het is geen michelin ster waard..
Maar dat ik op een kilometer van mijn huis tot 02.00 's nachts er eten kan halen, daar zijn heel veel mensen uit de Hoeksche Waard jaloers op
Het eten is goed te doen, alleen de prijs/ kwaliteit is niet in evenwicht.
Ik heb het idee, kan het alleen niet uitvoeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:11 schreef Krimpen het volgende:
[..]
100% mee eens dat het geen michelin ster waardig is; maar ik kan me geen enkel michelin ster waardig restaurant indenken, waarbij mensen zo snel geholpen worden. Waarbij 16-jarigen het eten bereiden. Waarbij je voor een menu + dessert ongeveer ¤10,- kwijt bent. Waarbij (zoals je zelf al noemt) je van 's ochtends vroeg, tot diep in de nacht terecht kunt...
Ik zou dus echt nooit naar een reastaurant gaan om dat te bestellen en in een zakje mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb het idee, kan het alleen niet uitvoeren.
Maar de eerste die , gekookte aardappelen, sperziebonen, biefstuk drive through voor 8,50 euro, opent, kan over 5 jaar stoppen met werken.
Dat is de truc, een mooie afdek schotel zoals shoarma of nog iets luxer, mensen voelen zich best schuldig als ze weer vette hap halen bij de mac. Met hollandse pot denken ze dat ze goed bezig zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zou dus echt nooit naar een reastaurant gaan om dat te bestellen en in een zakje mee naar huis nemengatver.
(as we speak zit ik naast een collega die na elk frietje smakt als de tering en daarna kreunt alsof die een bakje frietsaus heeft gevuld)
Dat dachten de mensen van Stampot to go ook, maar dat is onderhand een stille dood gestorven...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb het idee, kan het alleen niet uitvoeren.
Maar de eerste die , gekookte aardappelen, sperziebonen, biefstuk drive through voor 8,50 euro, opent, kan over 5 jaar stoppen met werken.
Toen ik jouw reactie nog niet gezien had wilde ik dat inderdaad posten ja. Dat is ook geen succes geworden. Kennelijk is het dus nog best lastig om zoiets op te starten, buiten het fastfood gebeuren om. Ik las laatst wel ergens dat er, volgens mij was het in Spanje, een drive-thru supermarkt was. Dat liep volgens mij best welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat dachten de mensen van Stampot to go ook, maar dat is onderhand een stille dood gestorven...
En dat jaquote:
Leuk filmpje, hierin merk je toch wel dat wij (in ieder geval Zutphen) nog wat achterlopen op de ontwikkelingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een leuk filmpje over McDonald's, over dat gehele concept waarbij onder andere dat vlees op voorraad ligt en wacht op productie.
McDonald's d10 heet het.
Wat een vet filmpjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een leuk filmpje over McDonald's, over dat gehele concept waarbij onder andere dat vlees op voorraad ligt en wacht op productie.
McDonald's d10 heet het.
Als ik me niet vergis heb ik dat van die Spamsno.. Spamkip/Matthijs gehad.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat een vet filmpje
Hoe kom je daar aan, aangezien het echt nog maar een paar keer is bekeken?
Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen
Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLSquote:
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Remzz het volgende:
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS
[..]
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
Wanneer hadden we fishnuggets dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen
Neeuh, echt geen 4/5 jaar, eerder 3 jaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij
McDonalds deel 15, stedentripweken & de McFLurry KitKatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah okeja ik wist het ook niet meer precies
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah okeja ik wist het ook niet meer precies
Ik werk er al uuuh 7 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 11:14:39 ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]Hehe, ik werk ook maar 4 uurtjes per week! En werk er nu 4,5 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schijn ook al een half jaar een vast contract te hebben volgens mijn restaurant manager, nooit ondertekend. Misschien moet ik die maar snel tekenen, ze mogen mij volgens de CAO nog één tijdelijk contract aanbieden, maar dat weten ze volgens mij niet. Hebben jullie nog ergens over onderhandeld in het contract?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg
[..]
Ik werk er al uuuh 7 jaar![]()
![]()
Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het![]()
![]()
mac
Same for me! Werk er nu 6 jaar, ben over +/- 2 weken klaar met mn studie. Alleen wil ik eigenlijk niet weg, en willen hun mij ook niet weg hebben. Ze willen dat ik manager word. Maarja, management trainee worden na je HBO is best wel euh, jammer denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag de eerste 0% score van dit jaar gehaald!Wij zijn slecht...
4 jaar en 4 maandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijkMaarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden
[..]
Ik werk er al uuuh 7 jaar![]()
![]()
Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het![]()
![]()
mac
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was
![]()
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
4 jaar en 4 maand
Ik werk er eind deze maand 4 jaar
[..]
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen.Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was
![]()
Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-
Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.
Gezellig is misschien het verkeerde woord, maar hoe je sommige dingen hoort. Hoe bepaalde dingen geregeld zijn etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Dale. het volgende:
Me vriendin werkt bij de Mac... toen ik het hoorde kon ik me niet inhouden
En, heeft je dat geleerd, die straf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.![]()
Lalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-
Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees..
Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien...
En de gesprekken in het rokershok.
Voor de sfeer zou ik er voor altijd willen blijven werken
Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden..
Hahaha heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien...
Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.
Mag dat niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?
Ook hier heel herkenbaar, behalve van de gesprekken in het rokershok omdat wij die niet hebben! Misschien na de verbouwing, geen idee van eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.quote:
Bij ons wordt een manager naar een andere vestiging van onze franchisenemer overgeplaatst als hij een relatie heeft met gewone crew... Is niet echt de bedoeling dat die in dezelfde zaak werken :p Onze regio heeft trouwens wel erg veel stelletjes, (verliefd,samenwonend of getrouwd) maar werken allemaal in een andere vestiging...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.
Op je werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst werken in Zwolle centrum.
Geen idee wat ik moet doen op mijn eerste dag
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoenfaal.
Wij moeten alles mee naar huis nemen. De meeste komen al aangekleed aan, pet en schort doen ze even snel daar. Schort is toch niet moeilijk. Dubbelvouwen naar binnen omslaan en touwtje achterlangs naar voren en vastknopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst werken in Zwolle centrum.
Geen idee wat ik moet doen op mijn eerste dag
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoenfaal.
80 friet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef Piger het volgende:
Zo. Drukte weer voorbij.
In de topdrukte het volgende continu op t scherm:
45 Bigmac
20 kroket
20 chicken
30 hb
20 cb
80 friet
15 kip9
10 kip6
Hamburgers vielen nog mee maar chickens en kroketten was niet tegenop te bakken.
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Studiotje het volgende:
80 friet, volgens mij heb je gewoon collega's die de bestelling niet weg serven..
14? De tering, welke McD werk jij manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:39 schreef Piger het volgende:
[..]
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:58 schreef Piger het volgende:
Arnhem. Is volgens mij één van de grootste.
Duiven heeft geen 14 kassa's, werk je niet bij Arnhem Gelredome?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:13 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan?
Oei, jij zit in de Rijnstraat, daar kom ik het vaakst! (Woon vlakbij Arnhem)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijken
Iemand toevallig al een antwoord op deze vraag?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen
Vergelijkbaar met de McDonald's die vroeger in de Jaarbeurs zat gok ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ikquote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen
Haha met de vierdaagse/zomerfeesen in Nijmegen hebben we in de stad geen euroknallers, alleen simpele burgers (geen tasty en wraps bijvoorbeeld) en geen specials. En de prijzen gaan echt flink omhoog...quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ik
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzienquote:Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie ben jij dan?moest je op koninginnedag als inleen naar rijnstraat. Mijn rijnstraat <3
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzien..?
[..]
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.
Dat is flink aanpoten danquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzaktquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is flink aanpoten danMaar grillpatties voor salades hebben dezelfde baktijd als QP/tasty
Bridge Operating Platformquote:
Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bridge Operating Platform
Daar worden alle kipproducten, kroketten etc gemaakt
http://www.missethoreca.n(...)nVisVersBereiden.htm
Nee dat is het niet, dat is gewoon KVA met zo'n ding met laatjes. Ken je Bo?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?
(Heb er zelf in 2005 gewerkt, volgens mij heette het toen anders)
Boquote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dat is gewoon KVA met zo'n ding met laatjes. Ken je Bo?
Is het zo'n oud pand dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzakt
Is wel een pand wat er aan z'n uiterlijk te zien al honderden jaren staat. Staat ook echt in het midden van de oude binnenstad.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het zo'n oud pand dan?Wel kansloos als dat niet zou kunnen omdat de vloer het dan zou begeven
die is weer terug van weggeweestquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
BoMijn excuus voor als ik te laat terugkwam van pauze. "Ja ik stond met Bo te praten / Ah dat verklaart het, ga maar lekker aan 't werk".
Nelson werkt er ook nog hé?
Het was een van de eerste McDonalds in Nederland... En nooit veranderd verderquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het zo'n oud pand dan?Wel kansloos als dat niet zou kunnen omdat de vloer het dan zou begeven
Pfoe, geen idee. Misschien als ik z'n gezicht zie. Wanneer werk je weer? Kan ik kijken of ik je kan spottenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die is weer terug van weggeweestEn mark, ken je die ook? Die donkere die nu manager is
Kan me nog herinneren dat jullie regelmatig brood moesten halen met de lift. (Sowieso die liftquote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzakt
Woensdag ben ik weer aan de beurt, 's avonds dat dan weer welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Pfoe, geen idee. Misschien als ik z'n gezicht zie. Wanneer werk je weer? Kan ik kijken of ik je kan spottenBen zeker doordeweeks vaak in de binnenstad te vinden...
3 kratten brood op elkaar pleuren en als er eentje leeg is, die eraf gooien, die deur bij de counter eruit halen en overal mensen vandaan halenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Piger het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jullie regelmatig brood moesten halen met de lift. (Sowieso die liftHoe doen jullie dat tijdens koninginnedag dan? Weinig plek om complete torens brood neer te zetten, maar t vliegt er wel doorheen.
Dat moet echt een zooi daar zijn met koninginnedag. En 3 kratjes bigmac brood heb je er in een kwartier al doorheen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
3 kratten brood op elkaar pleuren en als er eentje leeg is, die eraf gooien, die deur bij de counter eruit halen en overal mensen vandaan halen
Ik stond er overdag en counter, je krijgt er vrij weinig van meequote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat moet echt een zooi daar zijn met koninginnedag. En 3 kratjes bigmac brood heb je er in een kwartier al doorheen.
Nou Faye.. nu heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over beeldvorming gesproken! Daar heb ik nog een verhaal van, maar die is meer voor het crew topic
Ik had dus een vrouw aan mijn kassa en die wilde een mcflurry Stroopwafel, want die stond op dat bordje voor de kassa. Dus ik maak die flurry en dat ding ziet er natuurlijk meer uit als chaos na een tornado dan als wat op dat bord staat. Verder zat de flurry best vol, dus dat was het probleem niet, maar die vrouw was helemaal boos omdat de flurry niet op die van de reclame leek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nou Faye.. nu heb je me nieuwsgierig gemaakt
Mensen kunnen soms zo moeilijk doen! Ik had er enige tijd geleden ook ééntje. Ik was net voor de rush nog even de lobby in (we hadden die dag geen lobby-personeel) om de prullenbakken te legen. Dus ik vervang een vuilniszak die half vol was. Komt er een vrouw naar mij toe (zoiets van): "Ik vind dat niet kunnen dat je een halve zak vervangt. Ik ga dit melden bij je manager". Dus ik maar terug bluffen naar haar hoe: "Dan kunt u beter gelijk naar de bedrijfsleider gaan, ik doe dit in opdracht van hem". En toen liep ze ook weg zonder één woord te laten vallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had dus een vrouw aan mijn kassa en die wilde een mcflurry Stroopwafel, want die stond op dat bordje voor de kassa. Dus ik maak die flurry en dat ding ziet er natuurlijk meer uit als chaos na een tornado dan als wat op dat bord staat. Verder zat de flurry best vol, dus dat was het probleem niet, maar die vrouw was helemaal boos omdat de flurry niet op die van de reclame leek.en ze snapte het maar niet. Uiteindelijk liep ze boos weg, met flurry
Haha of mensen die bijvoorbeeld bij de chili wrap dachten dat ze de chilisaus apart in een bakje kregen, zoals ook op het bord stondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Yannick567 het volgende:
Mensen die zeuren omdat de caramelsaus niet over de 'stervorm' van het ijs loopt zoals op het plaatje.
Please.
Tegelijkertijd vind ik t dan ook weer vreemd dat mcdonalds reclame maakt met sausjes en dressings die in een apart bakje liggen. Wat is daar nou weer het nut van?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:42 schreef Liannuh het volgende:
Haha of mensen die bijvoorbeeld bij de chili wrap dachten dat ze de chilisaus apart in een bakje kregen, zoals ook op het bord stond
En ik vind het ook prachtig om te zien wat voor gezichten mensen trekken als ik de smoothie op het dienblad zet, hilarisch
Ja en mensen die McDonalds kennen weten dat dit nergens op slaat. De mensen die wat minder vaak bij McDonalds komen zijn teleurgesteld.quote:
Ik denk niet zozeer om het luxer te laten lijken, eerder voor de beeldvorming van de gast zodat ze zien wat voor saus het is. Komt duidelijker over denk ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Piger het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vind ik t dan ook weer vreemd dat mcdonalds reclame maakt met sausjes en dressings die in een apart bakje liggen. Wat is daar nou weer het nut van?
Ik zeg dan meestal iets van dat het nou eenmaal niet gaat en dat ze het ook best zelf mogen proberenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Yannick567 het volgende:
Mensen die zeuren omdat de caramelsaus niet over de 'stervorm' van het ijs loopt zoals op het plaatje.
Please.
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had laatst een leuke aan mijn kassa: ik wil zo'n wrap, honingmosterd, maar zonder mosterd.
Ehhm
Chickensaus bij de nuggetsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'
Maar het is wel een beetje misleidend ja, die saus in dat kuipje ernaast. Ik heb regelmatig mensen die vragen honingmosterdsaus bij hun kipnuggets.
Mcchicken sensationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'
Maar het is wel een beetje misleidend ja, die saus in dat kuipje ernaast. Ik heb regelmatig mensen die vragen honingmosterdsaus bij hun kipnuggets.
"Ik wil een euroknaller"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die is ook geniaal ja. 'Bigtasty hamburger'
Daar trek ik zo'n kutkop van he... Echt een spuughekel heb ik daaraan.quote:
mckrokket ja, die is ook echt walgelijk, of nog erger: M C krokketquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Piger het volgende:
hetzelfde met mensen die om "een medium voordeelmenu" vragen. of een "mckrokket".
maar dit doet me herinneren aan een aantal jaar geleden, toen ik nog wel regelmatig kassa stond.
"doe maar een medium strawberry milkshake banaan, twee strawberry milkshake chocola, en een strawberry milkshake aardbei".
Serieus, weet die kerel niet wat strawberry betekent, kan hij gewoon helemaal geen engels of wat?
Prachtig ja. M C krokket ook wel eens mogen horen. Maar dat hoor ik nou nooit bij een ander broodje, zoals een M C fish filet of M C chicken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:33 schreef gewoonfaye het volgende:
mckrokket ja, die is ook echt walgelijk, of nog erger: M C krokket
vishamburgers, stukjes kip, die normale saus van de nuggets, melk (en dan een milkshake bedoelen), die daar! (over happy meal toetjes)
Wat voor een toetje wil je in je HM?
EEN MCFLURRY
Wat wilt u in het HM?
Visburger.
Mag ik u helpen?
Ik wil een voordeelmenu... met friet!
Bij ons kan er wel een vis in het HM! Niet meer die met ketchup, maar een gewone vis. Ze betalen er wel meer voor, maar het kan wel. Net zoals en kroket en een groenteburger!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons hangt er nog steeds een bord in de lobby van warm appelgebakEn het is niet iets wat je makkelijk weg kan halen
En iets met vis mag wel weer terug komen in de happy meal, eigenlijk is het slecht zoals het nu is
Vandaar dat ik altijd die boze mensen aan mijn kassa krijg, 'want daar en daar kan het wel'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Bij ons kan er wel een vis in het HM! Niet meer die met ketchup, maar een gewone vis. Ze betalen er wel meer voor, maar het kan wel. Net zoals en kroket en een groenteburger!
'doe mij maar een euroknaller' is eigen schuld van de mc donalds, ze zeggen het in de reclames ook ongeveer zo. rest is wel dom jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd die boze mensen aan mijn kassa krijg, 'want daar en daar kan het wel'
Het blijft ook leuk als mensen met een Engels accent producten bestellen ja. M C Krokket is er zoeen, of Hamburger op zijn bekakt Engels uitspreken. Damn _o-
Maar, die ene die Faye zei, 'Ik wil een Euroknaller'Die hoor ik elke dag hier, voornamelijk scholieren
Haha soms is het zo heerlijk om je lekker dom voor te doen! Bijvoorbeeld als iemand een menu bestelt vragen "welke van de 6 menu's wilt u?" Even laten weten dat ze irritant zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Een keer was ik zo chagrijnig dat ik een side salade aansloeg. 'Oh, dat wilde je niet? Nee want je zei euroknaller en ik dacht dat je een salade bedoelde'
"Ik wil een big mac menu"quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Ik wil een groot Bigmac menu
> Wat voor drinken wilt u er bij
En ik wil een happymeal
> Hamburger, Cheeseburger of Kip Nuggets?
En mijn vrouw wilt een McChicken menu
Ik wil een medium menu... Met Frietsaus, dat was het.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef Liannuh het volgende:
[..]
"Ik wil een big mac menu"
"Wilt u een groot of een medium menu"
"Ja"
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Studiotje het volgende:
Wilt u het hier opeten of meenemen?
> Meenemen... naar mijn tafel, kom nou, ga het hier toch niet opeten,
Wij hebben zo'n man die altijd komt, het ingepakt wil hebben en het dan boven opeetquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Studiotje het volgende:
Wilt u het hier opeten of meenemen?
> Meenemen... naar mijn tafel, kom nou, ga het hier toch niet opeten,
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n man die altijd komt, het ingepakt wil hebben en het dan boven opeet
King size menu, alsof we bij de BK zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil een supersize menu/het allergrootste menu/ extra large menu / klein menu
Ja dan denk ik ook altijd, Nigga please..quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
King size menu, alsof we bij de BK zijn
Dan moeten ze het wel rustig hebben om zoiets te doenquote:
Als je héél goed kijkt, leest, zie je dat het niet voor de gasten was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan moeten ze het wel rustig hebben om zoiets te doenDan zal bij ons de rij al na 5 minuten buiten staan
Wat dacht je van gewoon niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef MCH het volgende:
Hoe vaak worden jullie nederige medewerkers nou gedist op skednet omdat de crewroom weer smerig was of omdat de mystery guest score te laag was en worden er dan ook weer van die belachelijke dreigementen bijgezet? Zoals we gaan spullen weggooien als het er volgende keer nog ligt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Piger het volgende:
"doe maar een medium strawberry milkshake banaan, twee strawberry milkshake chocola, en een strawberry milkshake aardbei".
Serieus, weet die kerel niet wat strawberry betekent, kan hij gewoon helemaal geen engels of wat?
Niet? We gebruiken niet eens Skednetquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef MCH het volgende:
Hoe vaak worden jullie nederige medewerkers nou gedist op skednet omdat de crewroom weer smerig was of omdat de mystery guest score te laag was en worden er dan ook weer van die belachelijke dreigementen bijgezet? Zoals we gaan spullen weggooien als het er volgende keer nog ligt?
Wasda?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Niet? We gebruiken niet eens Skednet
Steeds minder gebruiken het, aangezien HQ vind dat alle restaurants ESP moeten gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daarop je roosters zien. Niet alle restaurants gebruiken dat.
Dat jullie daar mee kunnen werken is nog steeds een raadsel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:02 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Steeds minder gebruiken het, aangezien HQ vind dat alle restaurants ESP moeten gebruikenWij gebruiken dus ESP, maar wel een antieke versie er van, zelfs SMS lijkt daar nog modern bij
Klopt nu de rolo weer terug is, is het helemaal feest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Studiotje het volgende:
Wat een ijsjes hel met dit weer, om het uur moeten we wel eventjes een kwartier/half uur wachten omdat het ijs te zacht word, brak machines, die kunnen er geen eens tegen dat er in een kwartier 50 flurry's worden gemaakt ofzo
Daar is die machine ook helemaal niet op berekend _o-quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Studiotje het volgende:
Wat een ijsjes hel met dit weer, om het uur moeten we wel eventjes een kwartier/half uur wachten omdat het ijs te zacht word, brak machines, die kunnen er geen eens tegen dat er in een kwartier 50 flurry's worden gemaakt ofzo
Same here, om 8 uur toen ik kwam was er nog 1 zakquote:Op zondag 22 mei 2011 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Rolo is ernstig onderschat door degene die bestelling voor vandaag maakte, hij was aan het eind van de avondrush helemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |