Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen
Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLSquote:
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Remzz het volgende:
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS
[..]
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
Wanneer hadden we fishnuggets dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen
Neeuh, echt geen 4/5 jaar, eerder 3 jaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij
McDonalds deel 15, stedentripweken & de McFLurry KitKatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah okeja ik wist het ook niet meer precies
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah okeja ik wist het ook niet meer precies
Ik werk er al uuuh 7 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 11:14:39 ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]Hehe, ik werk ook maar 4 uurtjes per week! En werk er nu 4,5 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schijn ook al een half jaar een vast contract te hebben volgens mijn restaurant manager, nooit ondertekend. Misschien moet ik die maar snel tekenen, ze mogen mij volgens de CAO nog één tijdelijk contract aanbieden, maar dat weten ze volgens mij niet. Hebben jullie nog ergens over onderhandeld in het contract?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg
[..]
Ik werk er al uuuh 7 jaar![]()
![]()
Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het![]()
![]()
mac
Same for me! Werk er nu 6 jaar, ben over +/- 2 weken klaar met mn studie. Alleen wil ik eigenlijk niet weg, en willen hun mij ook niet weg hebben. Ze willen dat ik manager word. Maarja, management trainee worden na je HBO is best wel euh, jammer denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag de eerste 0% score van dit jaar gehaald!Wij zijn slecht...
4 jaar en 4 maandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijkMaarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden
[..]
Ik werk er al uuuh 7 jaar![]()
![]()
Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het![]()
![]()
mac
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |