abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96551644
Ohja, hier heet je anders. Noem jezelf gewoon zoals je heet, haas! :+
  maandag 9 mei 2011 @ 21:12:55 #152
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_96568108
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen ;(
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  maandag 9 mei 2011 @ 22:24:04 #153
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96573443
Havi toch? :P
pi_96575263
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:
Havi toch? :P
:')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:03:34 #155
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96579723
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:')
:@ Weet ik het gast
pi_96579899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:D

Ik moet morgen weer is werken, ik zal wel is ffies op de doos kijken.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:24:16 #157
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96580647
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen ;(
Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijken
Anonimity is a bliss
pi_96581199
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
pi_96585616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Remzz het volgende:
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
pi_96585754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS :Y

[..]

Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen _O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:58:54 #161
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96588709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen _O-
Wanneer hadden we fishnuggets dan?
Anonimity is a bliss
pi_96588752
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wanneer hadden we fishnuggets dan?
Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij :@
pi_96588789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij :@
Neeuh, echt geen 4/5 jaar, eerder 3 jaar! ;)
pi_96588814
ah oke :D ja ik wist het ook niet meer precies :Y
pi_96588860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
McDonalds deel 15, stedentripweken & de McFLurry KitKat
2 jaar geleden pas zelfs ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:04:48 #166
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96588965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
Anonimity is a bliss
pi_96589011
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
Ik werk er al uuuh 7 jaar ;( :@

Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het :W :W :W mac

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 11:14:39 ]
pi_96590629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ik werk ook maar 4 uurtjes per week! En werk er nu 4,5 jaar.
pi_96591051
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg :D
pi_96591294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg :D
Ik schijn ook al een half jaar een vast contract te hebben volgens mijn restaurant manager, nooit ondertekend. Misschien moet ik die maar snel tekenen, ze mogen mij volgens de CAO nog één tijdelijk contract aanbieden, maar dat weten ze volgens mij niet. Hebben jullie nog ergens over onderhandeld in het contract?

Denk alleen dat ze niet zo makkelijk onderhandelen. Ik verdien al meer dan 3x meer dan een 15-jarige geloof ik.
pi_96594156
Hier doen ze niet zo heel moeilijk met contracten voor onbepaalde tijd, mits je maar goed werkt. Van de andere kant hebben ze je voor die 4 uurtjes nou ook niet echt hard nodig.
Eerst denken, dan typen
pi_96600826
quote:

[..]

SPOILER
Same for me! Werk er nu 6 jaar, ben over +/- 2 weken klaar met mn studie. Alleen wil ik eigenlijk niet weg, en willen hun mij ook niet weg hebben. Ze willen dat ik manager word. Maarja, management trainee worden na je HBO is best wel euh, jammer denk ik.

Vandaag de eerste 0% score van dit jaar gehaald! :D Wij zijn slecht...
pi_96606756
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijk :') Maarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden :+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:20:55 #174
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96610646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijk :') Maarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden :+
4 jaar en 4 maand *O*

Ik werk er eind deze maand 4 jaar :P

quote:

[..]

SPOILER
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen. :P Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was :@
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:07:01 #175
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96613597
Ik werk er nu 5 jaar :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_96613685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Studiotje het volgende:

[..]

4 jaar en 4 maand *O*

Ik werk er eind deze maand 4 jaar :P

[..]

Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen. :P Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was :@
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-

Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees.. :')
pi_96619224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-

Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees.. :')
Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!
pi_96620777
Me vriendin werkt bij de Mac... toen ik het hoorde kon ik me niet inhouden :D _O-

SPOILER
Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.
pi_96622044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!
Gezellig is misschien het verkeerde woord, maar hoe je sommige dingen hoort. Hoe bepaalde dingen geregeld zijn etc.
pi_96622073
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Dale. het volgende:
Me vriendin werkt bij de Mac... toen ik het hoorde kon ik me niet inhouden :D _O-

SPOILER
Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.
En, heeft je dat geleerd, die straf? :+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:14:18 #181
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96628518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Lal :') Maar 's nachts is leuker, een kleiner groepje en je maakt nog eens wat mee :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:43:53 #182
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96630250
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien... O+

En de gesprekken in het rokershok.

Voor de sfeer zou ik er voor altijd willen blijven werken
Anonimity is a bliss
pi_96631164
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien... O+

Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden.. :7
_O_
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:25:38 #184
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96633706
Bij ons wisselt het sterk, hangt er echt vanaf met wie je staat :')
- Walt Disney
pi_96634026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden.. :7
_O_
Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.
Anonimity is a bliss
pi_96639385
quote:

Hahaha heel herkenbaar! :D Zo gaat dat bij ons ook :P Gelukkig merken de gasten ook dat wij het zo naar onze zin hebben en ouwehoeren ze soms ook flink mee :P
pi_96641610
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.
Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?
pi_96643110
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?
Mag dat niet?
Anonimity is a bliss
pi_96643753
quote:

Ook hier heel herkenbaar, behalve van de gesprekken in het rokershok omdat wij die niet hebben! Misschien na de verbouwing, geen idee van eigenlijk.
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Mag dat niet?
Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.
pi_96647959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.
Bij ons wordt een manager naar een andere vestiging van onze franchisenemer overgeplaatst als hij een relatie heeft met gewone crew... Is niet echt de bedoeling dat die in dezelfde zaak werken :p Onze regio heeft trouwens wel erg veel stelletjes, (verliefd,samenwonend of getrouwd) maar werken allemaal in een andere vestiging...
pi_96742142
Ik moet morgen voor het eerst werken in Zwolle centrum. :P
Geen idee wat ik moet doen op mijn eerste dag :P
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoen :') faal.
My dials are pupillated.
pi_96742474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoen :') faal.
Op je werk natuurlijk.
pi_96742748
broek en shirt thuis aan.rest op werk. ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:47:07 #194
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96747900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Wij moeten alles mee naar huis nemen. De meeste komen al aangekleed aan, pet en schort doen ze even snel daar. Schort is toch niet moeilijk. Dubbelvouwen naar binnen omslaan en touwtje achterlangs naar voren en vastknopen
Anonimity is a bliss
pi_96748218
jaja omkleden. Het is wat :')
pi_96751748
Ik kleed mij meestal daar om. Aangezien ik altijd om 17:00 begin en het dan druk is, is dat een mooie smoes om te laat te komen dat de kleedhokjes vol zaten :Y
*is eigenlijk al ruim een jaar niet meer te laat op het werk geweest

Maar bij de meeste Mac's zijn ze nog wel zo slim in je contract te zetten dat je zelf zorg moet dragen voor je kleding (wassen, strijken etc.). Als dat er niet in staat kan je je baas de kleding laten wassen :P
pi_96760612
Ik ga gewoon in werkkleding, hoef me niet om te kleden daar. Tenzij ik op de fiets ga en het is 30 graden (lees: warm) buiten, dan wel :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:33:59 #198
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96762480
Ik kleed me ook altijd thuis om, maar crewleden komen bij ons vrijwel allemaal in eigen kleding, managers nooit :P
- Walt Disney
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:33:21 #199
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_96768882
Het is in jou geval de bedoeling dat je, je beneden om kleed, en zorgt dat je vijf minuten van te voren meld bij de manager die op dat moment shift heeft. Je mag niet met je Werkkleding over straat.

Ik kan het weten (A)
pi_96770357
Zo. Drukte weer voorbij.
In de topdrukte het volgende continu op t scherm:
45 Bigmac
20 kroket
20 chicken
30 hb
20 cb
80 friet
15 kip9
10 kip6

Hamburgers vielen nog mee maar chickens en kroketten was niet tegenop te bakken.
Eerst denken, dan typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')