Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen
Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLSquote:
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Remzz het volgende:
Ik denk alleen dat je er niets aan hebt, worden vaak door een bedrijf gemaakt die ze speciaal in opdracht van McDonald's maakt.
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, want in 2005 heette het nog MLS
[..]
Of je maakt een deal met je restaurant manager. Toen mijn ex-restaurant manager 40 was geworden gaf hij een barbecue en had daarvoor een doos QP-patty's geregeld. Denk alleen niet dat dit volgens de regels van McDonald's mag.
Wanneer hadden we fishnuggets dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos met fishnuggets meegekregen
Neeuh, echt geen 4/5 jaar, eerder 3 jaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is al 4/5 jaar geleden volgens mij
McDonalds deel 15, stedentripweken & de McFLurry KitKatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah okeja ik wist het ook niet meer precies
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah okeja ik wist het ook niet meer precies
Ik werk er al uuuh 7 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh dat is van voor mijn tijd! Ik werk er trouwens alweer een jaar! Vandaag precies 13 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 11:14:39 ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]Hehe, ik werk ook maar 4 uurtjes per week! En werk er nu 4,5 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schijn ook al een half jaar een vast contract te hebben volgens mijn restaurant manager, nooit ondertekend. Misschien moet ik die maar snel tekenen, ze mogen mij volgens de CAO nog één tijdelijk contract aanbieden, maar dat weten ze volgens mij niet. Hebben jullie nog ergens over onderhandeld in het contract?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en ik heb een vast contract, dus niemand stuurt mij weg
[..]
Ik werk er al uuuh 7 jaar![]()
![]()
Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het![]()
![]()
mac
Same for me! Werk er nu 6 jaar, ben over +/- 2 weken klaar met mn studie. Alleen wil ik eigenlijk niet weg, en willen hun mij ook niet weg hebben. Ze willen dat ik manager word. Maarja, management trainee worden na je HBO is best wel euh, jammer denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag de eerste 0% score van dit jaar gehaald!Wij zijn slecht...
4 jaar en 4 maandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk niet dat degene die hier vroeg om die fabrikant van die kroketten ze daar kan kopen. Weet wel zeker van niet eigenlijkMaarja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
En over aantal-jaren-dat-ik-bij-de-mac-werk gesproken.. ik werk er vandaag 4 jaar en 4 maanden
[..]
Ik werk er al uuuh 7 jaar![]()
![]()
Nog een weekje stage, en dan ben ik klaar met mijn studie.
Zodra ik vast werk heb dan is het![]()
![]()
mac
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was
![]()
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
4 jaar en 4 maand
Ik werk er eind deze maand 4 jaar
[..]
Hehe, ik moet nog 4,5 week stage en dan is mijn studie voorbij, zie wel wat ik er na ga doen. Aan de ene kant wil ik wel weg en een normale baan, maar aan de andere kant, 't begint zo ontiegelijk gezellig te worden hier, sfeer is echt stukke beter dan voorheen.Maar werk zelf maar 6 uur in de week, alhoewel dat afgelopen weekend wel anders was
![]()
Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-
Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.
Gezellig is misschien het verkeerde woord, maar hoe je sommige dingen hoort. Hoe bepaalde dingen geregeld zijn etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Wat is er zoal gezelliger bij jullie dan bij andere restaurants? De sfeer is bij ons in ieder geval ook heel goed onder de crew!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Dale. het volgende:
Me vriendin werkt bij de Mac... toen ik het hoorde kon ik me niet inhouden
En, heeft je dat geleerd, die straf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft ze het er wel naar haar zin.![]()
Lalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik las tweets dat jij 's nachts ging werken én zelfs op vrijdag! Ik dacht dat er iemand anders op je twitteraccount zat.. _o-
Maar het is wel duidelijk dat het in ons restaurant heel anders is. Veel gezelliger als bij sommige als ik dat zo lees..
Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien...
En de gesprekken in het rokershok.
Voor de sfeer zou ik er voor altijd willen blijven werken
Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat een bazenbeschrijving, zo gaat dat bij ons ook. Ik rook niet eens, maar die gesprekken die daar gevoerd worden..
Hahaha heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Je kan echt een soap beginnen bij ons! Wat een gezellige boel is dat. Je merkt wel dat iedereen die stil is en niet zijn mannetje kan staan zo weg is, iedereen die zijn mond opentrekt en gewoon mee ouwehoert blijft wel een tijdje hangen. Je hebt stelletjes, managers die ouwehoeren. Laatst ben ik de prullenbak half ingesprongen omdat ik een kieteldood wilde ontwijken. Door een manager he! De opperbaas himself heeft me aan de kassa eens flink in de zeik genomen door ineens tegen een gast te zeggen "dit is bertha, 23 en student. Wil je met haar daten?" met zijn allen aan de friet als er niks te doen is. Liedjes zingen, dansen, pingpongen over de counter met dienbladen en propjes bonnetjes. Naamkaartjes met "flip", "frietmeisje", "S de G/lange" Crewfeesten die eindigen in een grote groep die uitgaat, ijsblokjes in elkaars nek gooien...
Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Leuk is dat he! Echt, het komt door de walm ofzo, maar daar echt hele openbaringen gehad joh! Datende managers, zwetende managers. Gister kwam een ex binnen van een van de managers, lachen joh. Hij zweette helemaal. Helemaal van slag.
Mag dat niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Trouwens, datende managers? Mag dat bij jullie?
Ook hier heel herkenbaar, behalve van de gesprekken in het rokershok omdat wij die niet hebben! Misschien na de verbouwing, geen idee van eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.quote:
Bij ons wordt een manager naar een andere vestiging van onze franchisenemer overgeplaatst als hij een relatie heeft met gewone crew... Is niet echt de bedoeling dat die in dezelfde zaak werken :p Onze regio heeft trouwens wel erg veel stelletjes, (verliefd,samenwonend of getrouwd) maar werken allemaal in een andere vestiging...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze baas dat leuk vind. Sowieso niet met crewleden volgens mij; mijn restaurant manager een relatie/verloofd/getrouwd (geen idee precies) met een werkneemster die niet al te lange tijd later overgeplaatst is naar de andere vestiging van onze franchisenemer.
Op je werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst werken in Zwolle centrum.
Geen idee wat ik moet doen op mijn eerste dag
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoenfaal.
Wij moeten alles mee naar huis nemen. De meeste komen al aangekleed aan, pet en schort doen ze even snel daar. Schort is toch niet moeilijk. Dubbelvouwen naar binnen omslaan en touwtje achterlangs naar voren en vastknopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Hendroit het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst werken in Zwolle centrum.
Geen idee wat ik moet doen op mijn eerste dag
Nemen jullie altijd je kleding mee en kleden jullie je daar om of doen jullie dat thuis? Ik kan dat schort nog niet eens normaal omdoenfaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |