abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96339036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Remzz het volgende:
Hoe eet je dat dan fatsoenlijk op, 2 delight patty's? Dat bedenk ik me ook nog steeds bij de Sensation/Salsa, dat broodje is echt 2x te klein voor de patty.
Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!
pi_96339379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!
En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen eten :P
pi_96341545
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Liannuh het volgende:

[..]

En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen eten :P
Juist. Heel dat broodje onder de saus :') Lekker kut met eten is dat. Ik heb informatie over de wraps gelezen, en het zijn inderdaad die grote wraps die ze al in het buitenland hebben. Zien er smakelijk uit :9
pi_96342201
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik heb informatie over de wraps gelezen, en het zijn inderdaad die grote wraps die ze al in het buitenland hebben. Zien er smakelijk uit :9
Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wraps :9~
pi_96342667
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wraps :9~
Ze worden eerst getest in 6 restaurants, dan gaan ze daar dingen over analyseren etc., en als het succesvol is komt er wellicht een tweede testronde voordat ze echt in het assortiment komen :9
pi_96372302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeft :')
Ik heb ook een redelijk unieke cap (ja, cap nog), de golden cap. Komt nog uit de tijd dat er geen crewtrainers waren (weet niet of dat landelijk was of alleen bij ons). In ieder geval alleen Zutphen en Winterswijk kennen dat. Tegenwoordig zijn wij eigenlijk een soort veredelde crewleden als ondersteuning voor de crewtrainers.

Hier foto van mijn reserve-cap, nogal verfrommeld doordat hij in de was terecht is gekomen.

Reden dat ik niet voor crewtrainer ga is dat ik weinig werk en toch al hetzelfde verdien als een crewtrainer.
pi_96373547
Die vervelende personeelsfeesten altijd :9 :9 :9
pi_96375497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die vervelende personeelsfeesten altijd :9 :9 :9
Ja dat is idd jammer
pi_96380458
Morgen een sollicitatiegesprek bij een Mac in Eindhoven. Als management trainee. Op de site staat een erg korte en vage omschrijving:

quote:
Maak je ambities waar! Velen zijn je al voorgegaan en wie weet groei jij binnen ongeveer een jaar door naar Floormanager. Naast je training in het restaurant volg je ook trainingen bij het McDonald's Opleidingscentrum in Amsterdam.
Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?
blijf van mijn sig af homo!
pi_96395696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek bij een Mac in Eindhoven. Als management trainee. Op de site staat een erg korte en vage omschrijving:

[..]

Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?
Ik ben net anderhalf jaar trainee geweest en nu floormanager. Het houd eigenlijk gewoon in dat jij verantwoordelijk bent voor de gang van zaken in het restaurant dus van de keuken tot de counter en van de toiletten tot de drive.

Maar werk je al bij de McDonalds, of solliciteer je vanuit een opleiding o.i.d.?
pi_96395743
Vanuit een opleiding inderdaad.

Je bent verantwoordelijk voor de gang van zaken... dit klinkt nog erg vaag. Je stuurt mensen aan die de dingen moeten doen? Of jij wordt aangestuurd om die dingen te doen?

Als het eerste het geval, zit je dan niet in het vaarwater van een floormanager?
blijf van mijn sig af homo!
pi_96395748
Gaan ze die euroknallers nog een keer veranderen?

Bijv Quaterpounder 2,- Big mag burger 2,- Mc Chicken 2,-
Cheeseburger 1,-

Enzo?

Ik zie die euroknallers nooit veranderen namelijk.
Interessant he ?
pi_96395788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Vanuit een opleiding inderdaad.

Je bent verantwoordelijk voor de gang van zaken... dit klinkt nog erg vaag. Je stuurt mensen aan die de dingen moeten doen? Of jij wordt aangestuurd om die dingen te doen?

Als het eerste het geval, zit je dan niet in het vaarwater van een floormanager?
Ligt compleet aan de zaak. Ik werk op een hele kleine zaak waar ik eignelijk vanaf de eerste dag alleen shift draaide en de taken van een floormanager deed. Op een grotere zaak word je eerst als zonemanager gebruikt en word je dus aangestuurd door een floormanager/assistent.
pi_96403374
Als het volgens het boekje gaat ben je als management trainee nog nergens verantwoordelijk voor, je loopt samen met een ervaren manager (wellicht een floormanager of een 2e assistent) shift, hij/zij laat jou wat dingen regelen en zo gaat dit langzaam aan verder tot het alleen lopen van shift. Als je cursussen hebt gevolgd op het hoofdkantoor, zoals de Basic Shift Management cursus, mag je voor het eerst alleen shift lopen.

Maar zoals hier al gezegd wordt, dat ligt aan het restaurant waar je werkt. Als je in een groot/druk restaurant werkt zul je niet snel alleen gezet worden. Ik stond een week of 3/4 samen met een ervaren manager en mocht het daarna zelf proberen :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:16:23 #65
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96416646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Gaan ze die euroknallers nog een keer veranderen?

Bijv Quaterpounder 2,- Big mag burger 2,- Mc Chicken 2,-
Cheeseburger 1,-

Enzo?

Ik zie die euroknallers nooit veranderen namelijk.
In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothie
Anonimity is a bliss
pi_96416720
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothie
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen :9

Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
pi_96417631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen :9

Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!
pi_96417674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!
Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallers
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:17:25 #69
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96418444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Fruit&Yoghurt en side salades.. eeuwige zonde dat die geen euroknallers meer zijn
Anonimity is a bliss
  vrijdag 6 mei 2011 @ 03:11:12 #70
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_96419841
Is de McSicano al in het assortiment?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_96423655
Wij hebben ook een vrij groot restaurant, maar trainee's gaan toch al vrij snel zelf shifts draaien. Dan hebben ze de opleiding nog lang niet voltooid. Set-up en sluit wordt in het begin wel flink begeleidt.
Eerst denken, dan typen
pi_96424689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallers
Flurry een euro knaller :'), het is nu al nauwelijks bij te houden.
pi_96430331
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn :)
Interessant he ?
pi_96430579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn :)
Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.
pi_96431971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.
Is een Big Mac 3,60 bij jullie? Bij ons sinds een tijdje 3,40, en dan vond ik al schandalig duur :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')