Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Remzz het volgende:
Hoe eet je dat dan fatsoenlijk op, 2 delight patty's? Dat bedenk ik me ook nog steeds bij de Sensation/Salsa, dat broodje is echt 2x te klein voor de patty.
En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen etenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er gaat een chicken patty op die doormidden gesneden is volgens mij. En dat sensation/salsabrood is te klein ja. Veel te smal!
Juist. Heel dat broodje onder de sausquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Liannuh het volgende:
[..]
En bij de salsa teveel saus om dat broodje fatsoenlijk op te kunnen eten
Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wrapsquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik heb informatie over de wraps gelezen, en het zijn inderdaad die grote wraps die ze al in het buitenland hebben. Zien er smakelijk uit
Ze worden eerst getest in 6 restaurants, dan gaan ze daar dingen over analyseren etc., en als het succesvol is komt er wellicht een tweede testronde voordat ze echt in het assortiment komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Wanneer zou die in t assortiment komen? Ik hou wel van die wraps
Ik heb ook een redelijk unieke cap (ja, cap nog), de golden cap. Komt nog uit de tijd dat er geen crewtrainers waren (weet niet of dat landelijk was of alleen bij ons). In ieder geval alleen Zutphen en Winterswijk kennen dat. Tegenwoordig zijn wij eigenlijk een soort veredelde crewleden als ondersteuning voor de crewtrainers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeft
Ja dat is idd jammerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die vervelende personeelsfeesten altijd![]()
![]()
Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?quote:Maak je ambities waar! Velen zijn je al voorgegaan en wie weet groei jij binnen ongeveer een jaar door naar Floormanager. Naast je training in het restaurant volg je ook trainingen bij het McDonald's Opleidingscentrum in Amsterdam.
Ik ben net anderhalf jaar trainee geweest en nu floormanager. Het houd eigenlijk gewoon in dat jij verantwoordelijk bent voor de gang van zaken in het restaurant dus van de keuken tot de counter en van de toiletten tot de drive.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek bij een Mac in Eindhoven. Als management trainee. Op de site staat een erg korte en vage omschrijving:
[..]
Zijn er in dit topic mensen die al werken in deze functie? Of anderen die er wel wat meer over kunnen vertellen?
Ligt compleet aan de zaak. Ik werk op een hele kleine zaak waar ik eignelijk vanaf de eerste dag alleen shift draaide en de taken van een floormanager deed. Op een grotere zaak word je eerst als zonemanager gebruikt en word je dus aangestuurd door een floormanager/assistent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Vanuit een opleiding inderdaad.
Je bent verantwoordelijk voor de gang van zaken... dit klinkt nog erg vaag. Je stuurt mensen aan die de dingen moeten doen? Of jij wordt aangestuurd om die dingen te doen?
Als het eerste het geval, zit je dan niet in het vaarwater van een floormanager?
In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothiequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Gaan ze die euroknallers nog een keer veranderen?
Bijv Quaterpounder 2,- Big mag burger 2,- Mc Chicken 2,-
Cheeseburger 1,-
Enzo?
Ik zie die euroknallers nooit veranderen namelijk.
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In 1 jaar: bitterballen werden garnalen, fruit en yoghurt werd klein flesje water, side salade werd smoothie
Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen
Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de McKroket en McFlurry beiden weer 1-euroknaller moeten worden (net als 3-4 jaar geleden).. Ben alleen bang dat het binnen niet al te lange tijd 2-euroknallers worden. Wat zijn de prijzen toch akelig hoog gestegen!
Fruit&Yoghurt en side salades.. eeuwige zonde dat die geen euroknallers meer zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er waren ooit plannen voor een kleine friet en cheeseburger in de euroknallers, voor resp. ¤2,- en ¤1,-, maar daar hebben ze toen vanaf gezien omdat je anders heel goedkoop een menu kon krijgen
Maar die zullen verder niet zo snel veranderen. Ben wel van mening dat die Fruit&Yoghurt had moeten blijven, verkocht best goed bij ons.
Flurry een euro knallerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad. dat worden never nooit 1 euro knallers
Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Big Mac 2,- kan toch?
Kip Nuggs 6 was ook 2,- als knaller en die zit ook in een medium menu als de quater pounder en big mac burger dus dan kunnen die toch ook een x een jaar lang een ¤ knaller zijn![]()
Is een Big Mac 3,60 bij jullie? Bij ons sinds een tijdje 3,40, en dan vond ik al schandalig duurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het verschil tussen 2 euro en 3,60 is wel groot he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |