abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96297354
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
Arnhem Rijnstraat toch? Ik woon in Arnhem! :D
pi_96297374
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden? :P
pi_96301911
Laat ik me hier maar even voorstellen:
Crewlid:
McDonald's 's-Hertogenbosch
- Markt C&A
- Hoogesteenweg

Ik heb de meest unieke kleding in nederland, namelijk een zwarte blouse(samen met de oude blauwe halterschort)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:18:48 #29
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96304184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef LimaOscarLima het volgende:
Laat ik me hier maar even voorstellen:
Crewlid:
McDonald's 's-Hertogenbosch
- Markt C&A
- Hoogesteenweg

Ik heb de meest unieke kleding in nederland, namelijk een zwarte blouse(samen met de oude blauwe halterschort)
Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeft :')
pi_96305177
ik heb slechts 3 soorten petjes:
Hoe meer je weet hoe lekkerder je eet(leugenaars)
blauwe M
road to america
pi_96306400
Ik had vandaag crewtrainersworkshop op het hoofdkantoor. Niets nieuws geleerd eigenlijk, maar dat had ik ook niet echt verwacht.

Gister ben ik naar het nieuwe restaurant in zaandam geweest om daar een presentatie te krijgen over een wrap die we gaan testen, zijn 1 van de 6 restaurants en ik ben er echt blij mee want hij is ECHT heel erg lekker! Hij is een stuk groter dan de wrap die we nu hebben, wordt gestoomd en heeft een nieuwe saus erop en een ander nieuw ingredient. Vanaf volgende week dinsdag issie bij ons beschikbaar en dan gaan de chicken salsa en de tomato cheese wrap eruit. Benieuwd hoe het gaat lopen en offie na 2 x nog zo lekker is!!

[ Bericht 8% gewijzigd door misz--kelliej op 03-05-2011 22:53:42 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:17:07 #32
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96307177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef LimaOscarLima het volgende:
ik heb slechts 3 soorten petjes:
Hoe meer je weet hoe lekkerder je eet(leugenaars)
blauwe M
road to america
:')

Ik heb alleen de standaard pet met de blauwe M, iemand hier had een pet, compleet uit elkaar geknipt, stukken zwart tussen gezet en lelijk in elkaar genaaid omdat haar hoofd te groot was voor de normale petten :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:42:32 #33
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96308594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:')

Ik heb alleen de standaard pet met de blauwe M, iemand hier had een pet, compleet uit elkaar geknipt, stukken zwart tussen gezet en lelijk in elkaar genaaid omdat haar hoofd te groot was voor de normale petten :')
Ik had een standaard pet, crewtrainers pet, BOP pet en een pet uit de VS :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:22:03 #34
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96318311
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Liannuh het volgende:

[..]

En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden? :P
Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainster :)
Anonimity is a bliss
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:30:05 #35
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96318870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had vandaag crewtrainersworkshop op het hoofdkantoor. Niets nieuws geleerd eigenlijk, maar dat had ik ook niet echt verwacht.

-heel verhaal-
Mag je dit wel op fok zetten?
Anonimity is a bliss
pi_96319908
Het wordt bij ons gewoon gecommuniceerd naar de gasten enzovoorts, dus zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou mogen.
Net zoals dat je die 19-weetikveel-burger hebt in bepaalde restaurants, daar wordt ook over gesproken in het CUL-topic voor zover ik weet, dus zal dit ook wel mogen. Het is geen top secret experiment, gewoon een wrap die getest wordt in 6 restaurants ;)
pi_96321992
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainster :)
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale! :D Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden :P

Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog? :P
pi_96322148
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale! :D Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden :P

Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog? :P
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat :r
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:35:07 #39
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_96322787
Meeste tests langdurige zijn in restaurants van McOpCo, andere in heel er gemiddelde restaurants :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_96326503
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef Battlefan het volgende:
Meeste tests langdurige zijn in restaurants van McOpCo, andere in heel er gemiddelde restaurants :P
Dat dus :+ En over het andere gesproken, zulke dingen mag je best op FOK vertellen, zolang het al gecommuniceerd is naar gasten, en anders niet :9

Maar ben wel benieuwd dan. Zal wel zo'n maaltijdwrap zijn die ze ook in Duitsland hebben denk ik?
pi_96330650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat :r
hahaha Beuningen ligt naast Nijmegen, zijn gewoon franchise en dus niet bepaald naast A'dam ;)
pi_96330771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Daarnaast is het mij ook een raadsel hoe ze dat geflikt hebben. We hebben dit jaar alleen nog maar 100% CSO score's gehaald...
pi_96333050
Het is inderdaad een maaltijdwrap, volgens mij hebben ze hem ook in duitsland, heb er wel collega's over gehoord in ieder geval. En wij zijn inderdaad een McOpCo restaurant.

Nu maar mn bedje uit en richting werk... =P
pi_96334184
Hoe eet je dat dan fatsoenlijk op, 2 delight patty's? Dat bedenk ik me ook nog steeds bij de Sensation/Salsa, dat broodje is echt 2x te klein voor de patty.
pi_96336089
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:

[..]

Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam :D
Anonimity is a bliss
pi_96336475
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam :D
Geen BOP? Tijd voor verbouwing dan :')
pi_96336804
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Haha ja i know, kom nog wel eens bij jullie! Jammer dat je niet mee kon doen met de friet, volgensmij is dat best een leuk station om mee te doen met sterrenslag!
pi_96337247
Wij hebben ook geen BOP, toch hebben ze meegedaan met BOP voor sterrenslag.
..
pi_96338391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef Frankvbr het volgende:
Wij hebben ook geen BOP, toch hebben ze meegedaan met BOP voor sterrenslag.
Wow netjes! Hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_96338934
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef Liannuh het volgende:

Wow netjes! Hoe hebben jullie dat gedaan?
Je kan op zich al redelijk trainen met soc's. En ze zijn 2 of 3x naar een andere vestiging gegaan om te oefenen. Ze zijn volgens mij alleen niet ver gekomen. Ze geven bij sterrenslag ook geen scores vrij, en welke fouten er gemaakt zijn. Wat ik dan weer vreemd vind, want het doel is juist toch om iedereen perfect te leren werken.
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')