Arnhem Rijnstraat toch? Ik woon in Arnhem!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ben er een beetje laat mee, maar koninginnenacht/dag waren echt top bij ons. Inleenmensen uit heel gelderland, alles oranje, volle bin, topsfeer. Maar ben blij dat het erop zit. Ik was kapot
Heb je ook een unieke pet? Zo nee, ik weet iemand die een unieke McD pet heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef LimaOscarLima het volgende:
Laat ik me hier maar even voorstellen:
Crewlid:
McDonald's 's-Hertogenbosch
- Markt C&A
- Hoogesteenweg
Ik heb de meest unieke kleding in nederland, namelijk een zwarte blouse(samen met de oude blauwe halterschort)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef LimaOscarLima het volgende:
ik heb slechts 3 soorten petjes:
Hoe meer je weet hoe lekkerder je eet(leugenaars)
blauwe M
road to america
Ik had een standaard pet, crewtrainers pet, BOP pet en een pet uit de VSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de standaard pet met de blauwe M, iemand hier had een pet, compleet uit elkaar geknipt, stukken zwart tussen gezet en lelijk in elkaar genaaid omdat haar hoofd te groot was voor de normale petten
Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainsterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Liannuh het volgende:
[..]
En hadden jullie niet ook een paar sterrenslag teams die de voorronde's bij ons (Beuningen) deden?
Mag je dit wel op fok zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had vandaag crewtrainersworkshop op het hoofdkantoor. Niets nieuws geleerd eigenlijk, maar dat had ik ook niet echt verwacht.
-heel verhaal-
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Yeah! Lobby stond zelfs in de landelijke finale, net zoals onze crewtrainster
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale!Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden
Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog?
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef Battlefan het volgende:
Meeste tests langdurige zijn in restaurants van McOpCo, andere in heel er gemiddelde restaurants
hahaha Beuningen ligt naast Nijmegen, zijn gewoon franchise en dus niet bepaald naast A'damquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat
Daarnaast is het mij ook een raadsel hoe ze dat geflikt hebben. We hebben dit jaar alleen nog maar 100% CSO score's gehaald...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
laat me raden, die restaurants zijn van mc donalds nederland, of een franchise die dicht bij mc donalds nederland staat
Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Haha nu voel ik me net een opschepper, maar Beuningen stond met DRIE teams in de finale!Drive, BOP en friet. BOP is trouwens 2e geworden
Haha ik heb thuis nog een oldschool groen salade petje liggen, wie kent die nog?
Geen BOP? Tijd voor verbouwing danquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam
Haha ja i know, kom nog wel eens bij jullie! Jammer dat je niet mee kon doen met de friet, volgensmij is dat best een leuk station om mee te doen met sterrenslag!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben geen drive en geen BOP, dus het was ook niet echt mogelijk. Ik ben wel echt goed op friet, dus ik snap niet waarom ik niet mee mocht. Ze noemen me "Frietmeisje" wat een bijnaam
Wow netjes! Hoe hebben jullie dat gedaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef Frankvbr het volgende:
Wij hebben ook geen BOP, toch hebben ze meegedaan met BOP voor sterrenslag.
Je kan op zich al redelijk trainen met soc's. En ze zijn 2 of 3x naar een andere vestiging gegaan om te oefenen. Ze zijn volgens mij alleen niet ver gekomen. Ze geven bij sterrenslag ook geen scores vrij, en welke fouten er gemaakt zijn. Wat ik dan weer vreemd vind, want het doel is juist toch om iedereen perfect te leren werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |