80 friet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef Piger het volgende:
Zo. Drukte weer voorbij.
In de topdrukte het volgende continu op t scherm:
45 Bigmac
20 kroket
20 chicken
30 hb
20 cb
80 friet
15 kip9
10 kip6
Hamburgers vielen nog mee maar chickens en kroketten was niet tegenop te bakken.
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Studiotje het volgende:
80 friet, volgens mij heb je gewoon collega's die de bestelling niet weg serven..
14? De tering, welke McD werk jij manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:39 schreef Piger het volgende:
[..]
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:58 schreef Piger het volgende:
Arnhem. Is volgens mij één van de grootste.
Duiven heeft geen 14 kassa's, werk je niet bij Arnhem Gelredome?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:13 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan?
Oei, jij zit in de Rijnstraat, daar kom ik het vaakst! (Woon vlakbij Arnhem)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijken
Iemand toevallig al een antwoord op deze vraag?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen
Vergelijkbaar met de McDonald's die vroeger in de Jaarbeurs zat gok ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ikquote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen
Haha met de vierdaagse/zomerfeesen in Nijmegen hebben we in de stad geen euroknallers, alleen simpele burgers (geen tasty en wraps bijvoorbeeld) en geen specials. En de prijzen gaan echt flink omhoog...quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ik
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzienquote:Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie ben jij dan?moest je op koninginnedag als inleen naar rijnstraat. Mijn rijnstraat <3
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzien..?
[..]
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.
Dat is flink aanpoten danquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzaktquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is flink aanpoten danMaar grillpatties voor salades hebben dezelfde baktijd als QP/tasty
Bridge Operating Platformquote:
Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bridge Operating Platform
Daar worden alle kipproducten, kroketten etc gemaakt
http://www.missethoreca.n(...)nVisVersBereiden.htm
Nee dat is het niet, dat is gewoon KVA met zo'n ding met laatjes. Ken je Bo?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?
(Heb er zelf in 2005 gewerkt, volgens mij heette het toen anders)
Boquote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dat is gewoon KVA met zo'n ding met laatjes. Ken je Bo?
Is het zo'n oud pand dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzakt
Is wel een pand wat er aan z'n uiterlijk te zien al honderden jaren staat. Staat ook echt in het midden van de oude binnenstad.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het zo'n oud pand dan?Wel kansloos als dat niet zou kunnen omdat de vloer het dan zou begeven
die is weer terug van weggeweestquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
BoMijn excuus voor als ik te laat terugkwam van pauze. "Ja ik stond met Bo te praten / Ah dat verklaart het, ga maar lekker aan 't werk".
Nelson werkt er ook nog hé?
Het was een van de eerste McDonalds in Nederland... En nooit veranderd verderquote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het zo'n oud pand dan?Wel kansloos als dat niet zou kunnen omdat de vloer het dan zou begeven
Pfoe, geen idee. Misschien als ik z'n gezicht zie. Wanneer werk je weer? Kan ik kijken of ik je kan spottenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die is weer terug van weggeweestEn mark, ken je die ook? Die donkere die nu manager is
Kan me nog herinneren dat jullie regelmatig brood moesten halen met de lift. (Sowieso die liftquote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzakt
Woensdag ben ik weer aan de beurt, 's avonds dat dan weer welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Pfoe, geen idee. Misschien als ik z'n gezicht zie. Wanneer werk je weer? Kan ik kijken of ik je kan spottenBen zeker doordeweeks vaak in de binnenstad te vinden...
3 kratten brood op elkaar pleuren en als er eentje leeg is, die eraf gooien, die deur bij de counter eruit halen en overal mensen vandaan halenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Piger het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jullie regelmatig brood moesten halen met de lift. (Sowieso die liftHoe doen jullie dat tijdens koninginnedag dan? Weinig plek om complete torens brood neer te zetten, maar t vliegt er wel doorheen.
Dat moet echt een zooi daar zijn met koninginnedag. En 3 kratjes bigmac brood heb je er in een kwartier al doorheen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
3 kratten brood op elkaar pleuren en als er eentje leeg is, die eraf gooien, die deur bij de counter eruit halen en overal mensen vandaan halen
Ik stond er overdag en counter, je krijgt er vrij weinig van meequote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat moet echt een zooi daar zijn met koninginnedag. En 3 kratjes bigmac brood heb je er in een kwartier al doorheen.
Nou Faye.. nu heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over beeldvorming gesproken! Daar heb ik nog een verhaal van, maar die is meer voor het crew topic
Ik had dus een vrouw aan mijn kassa en die wilde een mcflurry Stroopwafel, want die stond op dat bordje voor de kassa. Dus ik maak die flurry en dat ding ziet er natuurlijk meer uit als chaos na een tornado dan als wat op dat bord staat. Verder zat de flurry best vol, dus dat was het probleem niet, maar die vrouw was helemaal boos omdat de flurry niet op die van de reclame leek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nou Faye.. nu heb je me nieuwsgierig gemaakt
Mensen kunnen soms zo moeilijk doen! Ik had er enige tijd geleden ook ééntje. Ik was net voor de rush nog even de lobby in (we hadden die dag geen lobby-personeel) om de prullenbakken te legen. Dus ik vervang een vuilniszak die half vol was. Komt er een vrouw naar mij toe (zoiets van): "Ik vind dat niet kunnen dat je een halve zak vervangt. Ik ga dit melden bij je manager". Dus ik maar terug bluffen naar haar hoe: "Dan kunt u beter gelijk naar de bedrijfsleider gaan, ik doe dit in opdracht van hem". En toen liep ze ook weg zonder één woord te laten vallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had dus een vrouw aan mijn kassa en die wilde een mcflurry Stroopwafel, want die stond op dat bordje voor de kassa. Dus ik maak die flurry en dat ding ziet er natuurlijk meer uit als chaos na een tornado dan als wat op dat bord staat. Verder zat de flurry best vol, dus dat was het probleem niet, maar die vrouw was helemaal boos omdat de flurry niet op die van de reclame leek.en ze snapte het maar niet. Uiteindelijk liep ze boos weg, met flurry
Haha of mensen die bijvoorbeeld bij de chili wrap dachten dat ze de chilisaus apart in een bakje kregen, zoals ook op het bord stondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Yannick567 het volgende:
Mensen die zeuren omdat de caramelsaus niet over de 'stervorm' van het ijs loopt zoals op het plaatje.
Please.
Tegelijkertijd vind ik t dan ook weer vreemd dat mcdonalds reclame maakt met sausjes en dressings die in een apart bakje liggen. Wat is daar nou weer het nut van?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:42 schreef Liannuh het volgende:
Haha of mensen die bijvoorbeeld bij de chili wrap dachten dat ze de chilisaus apart in een bakje kregen, zoals ook op het bord stond
En ik vind het ook prachtig om te zien wat voor gezichten mensen trekken als ik de smoothie op het dienblad zet, hilarisch
Ja en mensen die McDonalds kennen weten dat dit nergens op slaat. De mensen die wat minder vaak bij McDonalds komen zijn teleurgesteld.quote:
Ik denk niet zozeer om het luxer te laten lijken, eerder voor de beeldvorming van de gast zodat ze zien wat voor saus het is. Komt duidelijker over denk ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Piger het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vind ik t dan ook weer vreemd dat mcdonalds reclame maakt met sausjes en dressings die in een apart bakje liggen. Wat is daar nou weer het nut van?
Ik zeg dan meestal iets van dat het nou eenmaal niet gaat en dat ze het ook best zelf mogen proberenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Yannick567 het volgende:
Mensen die zeuren omdat de caramelsaus niet over de 'stervorm' van het ijs loopt zoals op het plaatje.
Please.
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had laatst een leuke aan mijn kassa: ik wil zo'n wrap, honingmosterd, maar zonder mosterd.
Ehhm
Chickensaus bij de nuggetsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'
Maar het is wel een beetje misleidend ja, die saus in dat kuipje ernaast. Ik heb regelmatig mensen die vragen honingmosterdsaus bij hun kipnuggets.
Mcchicken sensationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
'Ik wil een Chicken Sensation met satésaus'
Maar het is wel een beetje misleidend ja, die saus in dat kuipje ernaast. Ik heb regelmatig mensen die vragen honingmosterdsaus bij hun kipnuggets.
"Ik wil een euroknaller"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die is ook geniaal ja. 'Bigtasty hamburger'
Daar trek ik zo'n kutkop van he... Echt een spuughekel heb ik daaraan.quote:
mckrokket ja, die is ook echt walgelijk, of nog erger: M C krokketquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Piger het volgende:
hetzelfde met mensen die om "een medium voordeelmenu" vragen. of een "mckrokket".
maar dit doet me herinneren aan een aantal jaar geleden, toen ik nog wel regelmatig kassa stond.
"doe maar een medium strawberry milkshake banaan, twee strawberry milkshake chocola, en een strawberry milkshake aardbei".
Serieus, weet die kerel niet wat strawberry betekent, kan hij gewoon helemaal geen engels of wat?
Prachtig ja. M C krokket ook wel eens mogen horen. Maar dat hoor ik nou nooit bij een ander broodje, zoals een M C fish filet of M C chicken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:33 schreef gewoonfaye het volgende:
mckrokket ja, die is ook echt walgelijk, of nog erger: M C krokket
vishamburgers, stukjes kip, die normale saus van de nuggets, melk (en dan een milkshake bedoelen), die daar! (over happy meal toetjes)
Wat voor een toetje wil je in je HM?
EEN MCFLURRY
Wat wilt u in het HM?
Visburger.
Mag ik u helpen?
Ik wil een voordeelmenu... met friet!
Bij ons kan er wel een vis in het HM! Niet meer die met ketchup, maar een gewone vis. Ze betalen er wel meer voor, maar het kan wel. Net zoals en kroket en een groenteburger!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons hangt er nog steeds een bord in de lobby van warm appelgebakEn het is niet iets wat je makkelijk weg kan halen
En iets met vis mag wel weer terug komen in de happy meal, eigenlijk is het slecht zoals het nu is
Vandaar dat ik altijd die boze mensen aan mijn kassa krijg, 'want daar en daar kan het wel'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Bij ons kan er wel een vis in het HM! Niet meer die met ketchup, maar een gewone vis. Ze betalen er wel meer voor, maar het kan wel. Net zoals en kroket en een groenteburger!
'doe mij maar een euroknaller' is eigen schuld van de mc donalds, ze zeggen het in de reclames ook ongeveer zo. rest is wel dom jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd die boze mensen aan mijn kassa krijg, 'want daar en daar kan het wel'
Het blijft ook leuk als mensen met een Engels accent producten bestellen ja. M C Krokket is er zoeen, of Hamburger op zijn bekakt Engels uitspreken. Damn _o-
Maar, die ene die Faye zei, 'Ik wil een Euroknaller'Die hoor ik elke dag hier, voornamelijk scholieren
Haha soms is het zo heerlijk om je lekker dom voor te doen! Bijvoorbeeld als iemand een menu bestelt vragen "welke van de 6 menu's wilt u?" Even laten weten dat ze irritant zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Een keer was ik zo chagrijnig dat ik een side salade aansloeg. 'Oh, dat wilde je niet? Nee want je zei euroknaller en ik dacht dat je een salade bedoelde'
"Ik wil een big mac menu"quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Ik wil een groot Bigmac menu
> Wat voor drinken wilt u er bij
En ik wil een happymeal
> Hamburger, Cheeseburger of Kip Nuggets?
En mijn vrouw wilt een McChicken menu
Ik wil een medium menu... Met Frietsaus, dat was het.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef Liannuh het volgende:
[..]
"Ik wil een big mac menu"
"Wilt u een groot of een medium menu"
"Ja"
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Studiotje het volgende:
Wilt u het hier opeten of meenemen?
> Meenemen... naar mijn tafel, kom nou, ga het hier toch niet opeten,
Wij hebben zo'n man die altijd komt, het ingepakt wil hebben en het dan boven opeetquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Studiotje het volgende:
Wilt u het hier opeten of meenemen?
> Meenemen... naar mijn tafel, kom nou, ga het hier toch niet opeten,
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n man die altijd komt, het ingepakt wil hebben en het dan boven opeet
King size menu, alsof we bij de BK zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil een supersize menu/het allergrootste menu/ extra large menu / klein menu
Ja dan denk ik ook altijd, Nigga please..quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
King size menu, alsof we bij de BK zijn
Dan moeten ze het wel rustig hebben om zoiets te doenquote:
Als je héél goed kijkt, leest, zie je dat het niet voor de gasten was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan moeten ze het wel rustig hebben om zoiets te doenDan zal bij ons de rij al na 5 minuten buiten staan
Wat dacht je van gewoon niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef MCH het volgende:
Hoe vaak worden jullie nederige medewerkers nou gedist op skednet omdat de crewroom weer smerig was of omdat de mystery guest score te laag was en worden er dan ook weer van die belachelijke dreigementen bijgezet? Zoals we gaan spullen weggooien als het er volgende keer nog ligt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Piger het volgende:
"doe maar een medium strawberry milkshake banaan, twee strawberry milkshake chocola, en een strawberry milkshake aardbei".
Serieus, weet die kerel niet wat strawberry betekent, kan hij gewoon helemaal geen engels of wat?
Niet? We gebruiken niet eens Skednetquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef MCH het volgende:
Hoe vaak worden jullie nederige medewerkers nou gedist op skednet omdat de crewroom weer smerig was of omdat de mystery guest score te laag was en worden er dan ook weer van die belachelijke dreigementen bijgezet? Zoals we gaan spullen weggooien als het er volgende keer nog ligt?
Wasda?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Niet? We gebruiken niet eens Skednet
Steeds minder gebruiken het, aangezien HQ vind dat alle restaurants ESP moeten gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daarop je roosters zien. Niet alle restaurants gebruiken dat.
Dat jullie daar mee kunnen werken is nog steeds een raadsel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:02 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Steeds minder gebruiken het, aangezien HQ vind dat alle restaurants ESP moeten gebruikenWij gebruiken dus ESP, maar wel een antieke versie er van, zelfs SMS lijkt daar nog modern bij
Klopt nu de rolo weer terug is, is het helemaal feest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Studiotje het volgende:
Wat een ijsjes hel met dit weer, om het uur moeten we wel eventjes een kwartier/half uur wachten omdat het ijs te zacht word, brak machines, die kunnen er geen eens tegen dat er in een kwartier 50 flurry's worden gemaakt ofzo
Daar is die machine ook helemaal niet op berekend _o-quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Studiotje het volgende:
Wat een ijsjes hel met dit weer, om het uur moeten we wel eventjes een kwartier/half uur wachten omdat het ijs te zacht word, brak machines, die kunnen er geen eens tegen dat er in een kwartier 50 flurry's worden gemaakt ofzo
Same here, om 8 uur toen ik kwam was er nog 1 zakquote:Op zondag 22 mei 2011 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Rolo is ernstig onderschat door degene die bestelling voor vandaag maakte, hij was aan het eind van de avondrush helemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |