80 friet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef Piger het volgende:
Zo. Drukte weer voorbij.
In de topdrukte het volgende continu op t scherm:
45 Bigmac
20 kroket
20 chicken
30 hb
20 cb
80 friet
15 kip9
10 kip6
Hamburgers vielen nog mee maar chickens en kroketten was niet tegenop te bakken.
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Studiotje het volgende:
80 friet, volgens mij heb je gewoon collega's die de bestelling niet weg serven..
14? De tering, welke McD werk jij manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:39 schreef Piger het volgende:
[..]
14 bemande kassa's, plus 'lopende' driver. Dan red je dat wel. Beide frietstations waren uiteraard bemand.
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:58 schreef Piger het volgende:
Arnhem. Is volgens mij één van de grootste.
Duiven heeft geen 14 kassa's, werk je niet bij Arnhem Gelredome?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:13 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Drukste is die van Duiven, die bedoel je neem ik aan?
Oei, jij zit in de Rijnstraat, daar kom ik het vaakst! (Woon vlakbij Arnhem)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kon je dit niet een paar uur eerder vragen? Dan had ik kunnen kijken
Iemand toevallig al een antwoord op deze vraag?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar McDonald zijn kroketten inkoopt? Heb er in 2005 gewerkt, maar heb er spijt van dat ik 't nooit op heb geschreven. Weet wel nog dat er 144 in een doos zitten. Ik onthou de verkeerde dingen
Vergelijkbaar met de McDonald's die vroeger in de Jaarbeurs zat gok ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Piger het volgende:
Arnhem Gelredome. Duiven is inderdaad druk, maar als er een concert is bij Gelredome dan is het echt ziek.
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ikquote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen
Haha met de vierdaagse/zomerfeesen in Nijmegen hebben we in de stad geen euroknallers, alleen simpele burgers (geen tasty en wraps bijvoorbeeld) en geen specials. En de prijzen gaan echt flink omhoog...quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze net zoals wij met koninginnedag het halve assortiment eruit gooien en geen specials doen. Dacht ik
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzienquote:Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie ben jij dan?moest je op koninginnedag als inleen naar rijnstraat. Mijn rijnstraat <3
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Yannick567 het volgende:
Bij Arnhem Gelredome gelden zeker ook andere prijzen als er concerten zijn oid? Ik was er een keer tijdens een concert, toen was de drive gesloten voor verkeer en mochten er alleen voetgangers doorheen
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik heb één keer gewerkt bij rijnstraat, paar jaar terug. Vind het werken bij jullie maar niks eigenlijk, veel te krap allemaal. En zover ik me kan herinneren maar 4 grills?? Hoe kan je daar het hele konginnedagvolk mee voorzien..?
[..]
Prijzen weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar inderdaad geen euroknallers en aantal broodjes. Drive is alleen voor voetgangers. Het is dan ook vrijwel onmogelijk mcdonalds met een auto te bereiken een paar uur voordat het begint.
Dat is flink aanpoten danquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
4 grills ja, 2 voor hb/big mac en 2 voor QP/tasty volgens mij (maar kan ook 1 zijn, dat er nog 1 voor grill salades is)
Maar dat kunnen wij. Iedereen loopt altijd op onze mac te zeiken, maar wij weten niet beter. Ze zijn nu aan het kijken of we BOP aankunnen, aankunnen in de zin van dat de vloer dan niet doorzaktquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is flink aanpoten danMaar grillpatties voor salades hebben dezelfde baktijd als QP/tasty
Bridge Operating Platformquote:
Ah, oke. Die staat in Arnhem Rijnstraat rechts in de keuken, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bridge Operating Platform
Daar worden alle kipproducten, kroketten etc gemaakt
http://www.missethoreca.n(...)nVisVersBereiden.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |