abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96461594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:D :D
Gebak haal ik bij de bakker :6
Haas eerste klas. _o-

Wedstrijden in de franchise hadden wij ook wel eens. Weet nog wel de wedstrijd wie de meeste frietsaus verkoopt. Hele dozen gingen er mee naar huis met crew :')
pi_96461616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Haas eerste klas. _o-

Wedstrijden in de franchise hadden wij ook wel eens. Weet nog wel de wedstrijd wie de meeste frietsaus verkoopt. Hele dozen gingen er mee naar huis met crew :')
_O-
wel met 50% korting hoop ik _O-
pi_96461663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

_O-
wel met 50% korting hoop ik _O-
Destijds nog wel ja. Als we nu zo'n wedstrijd houden kan dat met 70%, dus dat is best goedkoop :')
pi_96463120
Als ik dit zo lees, zijn wij het goedkoopst tot nu toe..
Big mac, QP, Chicken 3,25
Frietsaus 0,45
Ijshoorn 0,75
Flurry 2,00
Kip 9 3,50

Kan echt niet wachten tot dinsdag, dan begint bij ons die nieuwe wrap! Zijn 2 delight patties, in het buitenland wordt ie inderdaad gevoerd met een chickenpatty door de helft, maar dat hoeven we gelukkig niet te doen.
pi_96467626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zie echt zelden mensen een donut kopen :P

In het VK hebben ze het wel mooi geregeld met de sauzen, daar staat gewoon een vetpomp in het restaurant.
Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.

Als je met zijn 2'en gaat met een menu en een flurry na, dan ben je net zoveel kwijt als dat je een pannenkoek gaat eten met wat drinken en 2 bolletjes ijs na. En dan wordt ik ook nog eens bediend.

Mac die ik alleen nog maar als het snel en niet anders kan. Terwijl ik vroeger regelmatig kwam.
pi_96468357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Smoothies en donuts zijn echt mijn bijverkoop producten; maar dan wel op raam 1.
Op het tweede probleem kunnen ze dan heel goed het verschil tussen een grote cola en een smoothie uitleggen :')

Management bij ons roept dat wij de goedkoopste McDo van 't land zouden zijn... En als ik hier zo de prijzen hoor vliegen, is er niemand met lagere prijzen.
Big Mac/QP/McChicken: 3,25
Kip 9/20: 3,75/6,95
Flurry: 2
Frietsaus: 0,45

Alleen een ijshoorntje is bij ons relatief duur: ¤0,95
Dat zijn precies onze prijzen voor de prijsverhogingen. Nu is het bij ons:

Bic Mac/QP/McChicken: 3,45
Kip9: 3,95
Flurry: 2,15
Frietsaus: 0,50

Ik vind vooral frietsaus 0,50 euro absurd hoog, zo'n klein bakje..... Verder als iemand een kip9 vraagt, geef ik altijd het advies om 2xkip6 te nemen, dat is bij ons dan 5 cent meer voor 3 extra nuggets :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Geloof me, dat is niet alleen in het VK. Je gaat voor je plezier in Frankrijk, Duitsland of de Vs naar de Mac. Daar krijg je onbeperkt gratis ketchup. Ideaal. In de VS is het sowieso allemaal een stuk beter, 2x BigMac voor 3 dollar (2euro30 ofzo) en een grote coke kost je 1 dollar met gratis refill (en de beker is al een liter). Die woekerprijzen hier, doen mij steeds minder naar de Mac gaan.

Als je met zijn 2'en gaat met een menu en een flurry na, dan ben je net zoveel kwijt als dat je een pannenkoek gaat eten met wat drinken en 2 bolletjes ijs na. En dan wordt ik ook nog eens bediend.

Mac die ik alleen nog maar als het snel en niet anders kan. Terwijl ik vroeger regelmatig kwam.
Ik ben het ermee eens. Ik merk ook regelmatig dat mensen schrikken van het hoge bedrag wanneer ze afrekenen. Soms geloven ze het zelfs niet. En dat terwijl wij landelijk gezien ook tot de goedkopere helft horen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nightshadow op 07-05-2011 12:05:20 ]
pi_96469005
Die frietsaus/ketchup pomp is dus niks voor in Nederland. Hetzelfde verhaal voor een frisdranktaptoren in het restaurant waarbij je onbeperkt gaan hervullen.
We leven in Nederland he? Zie je het al voor je.. mensen die bakjes ketchup vullen voor thuis :')
Buiten dat moet ik er niet aan denken zeg. Wat een teringzooi zal dat geven.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:52:35 #108
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96470204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ik vind vooral frietsaus 0,50 euro absurd hoog, zo'n klein bakje..... Verder als iemand een kip9 vraagt, geef ik altijd het advies om 2xkip6 te nemen, dat is bij ons dan 5 cent meer voor 3 extra nuggets :')
2 keer kip 6 is hier goedkoper dan 1 keer kip 9, toch wanneer ik het aangeef dat ze dan goedkoper uit zijn melden de mensen vaak: Ja, maar 12 kan ik er niet op :')

Donuts, Appeltaart en die andere muffin zooi verkopen hier tegenwoordig amper :') eerst stond het vaak de hele tijd op de counter een beetje de aandacht te trekken in zo'n vitrine ding en tegenwoordig staat het op 2 dienbladen achter op een beker rij ding die niet gebruikt word :') (voor Mr. Tapper). :P Smoothy is gewoon belachelijk duur voor dat tyfus flesje.

Maar ja, vanavond weer werken, lekker warm vandaag dus het word ijsjes hel waardoor de ijsmachine het niet meer aankan en iedereen naar de andere gaat die het dan 5 minuten later ook niet meer doet waardoor we boze gasten krijgen met de opmerking: "McDonald's zonder ijs? Dat kan toch niet!" :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:26:56 #109
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96470936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het ermee eens. Ik merk ook regelmatig dat mensen schrikken van het hoge bedrag wanneer ze afrekenen. Soms geloven ze het zelfs niet. En dat terwijl wij landelijk gezien ook tot de goedkopere helft horen.
Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..

Gister had ik iemand aan mijn kassa. Vis menu. dus ik vraag 'met cola en frietsaus?' Ja was goed. Zet ik het neer, vraagt ze wat voor een drinken ze heeft. Cola... nee, ze wil sprite. Om gek van te worden. Net zoals mensen die 'een voordeelmenu willen...' en dan afwachten tot je dingen gaat pakken. Grmbl
Anonimity is a bliss
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:34:06 #110
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96471060
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Bij ons is kip9 4.10... dat mensen serieus nog kip9 vragen. Ik raad ze altijd aan 2x kip6 te nemen omdat dat goedkoper is en dan willen ze toch nog een kip 9. Eigenwijze mensen..

Gister had ik iemand aan mijn kassa. Vis menu. dus ik vraag 'met cola en frietsaus?' Ja was goed. Zet ik het neer, vraagt ze wat voor een drinken ze heeft. Cola... nee, ze wil sprite. Om gek van te worden. Net zoals mensen die 'een voordeelmenu willen...' en dan afwachten tot je dingen gaat pakken. Grmbl
"Mag ik een Voordeel menu?"
> "Welke wilt u?"
"Oh, kun je kiezen"

:')
pi_96471072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

"Mag ik een Voordeel menu?"
> "Welke wilt u?"
"Oh, kun je kiezen"

nee alleen met een bigmac :Y
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:47:58 #112
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_96471373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

nee alleen met een bigmac :Y

Ook belachelijk duur he, een groot Big Tasty menu met een milkshake en 2 frietsaus, ¤10,20 ofzo :')
pi_96473313
Waarom is de MC donnalds in NL zo duur dan?
Als je naar de burger king gaat krijg je echt veel grotere burgers voor het zelfde geld.

En in de VS en Duitsland krijg je echt veel meer voor je geld en vooral duitsland werkt met kortingsbonnen.
Onze euroknallers zijn al 5 jaar hetzelfde :?

Bij de ikea kan je ook onbeperkt cola sprite casis enzo bijvullen waarom niet bij de Mc donnalds?

Waar ik me echt aan erger is op die fotos zien die burgers er heel netjes uit maar als je er 1 koopt ziet het echt soms eruit als een drama op een hamburger maar 1 ringetje augurk :') een beetje ketjup en dat is het.
Interessant he ?
pi_96473602
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ook leuk als ze zeggen dat ze een menu willen, vervolgens vraag je welke, zeggen ze 'ja'. Als je ze erop gewezen hebt dat ze kunnen kiezen vraag je medium of groot, en zeggen ze weer 'ja'. 'Wat wilt u er bij drinken?' - 'Ja'

Ik heb hier ook nog wel is als de bestelling betaald is en ik vraag of ze het mee willen nemen of binnen opeten, ze hier opeten zeggen, en vervolgens als je bijna klaar bent zeggen 'oh, maar ik wilde het toch meenemen' :') best jammer is dat.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:36:53 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96475945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Die frietsaus/ketchup pomp is dus niks voor in Nederland. Hetzelfde verhaal voor een frisdranktaptoren in het restaurant waarbij je onbeperkt gaan hervullen.
We leven in Nederland he? Zie je het al voor je.. mensen die bakjes ketchup vullen voor thuis :')
Zal wel meevallen, je hebt het wel over het VK he :P

Bovendien hebben ze een vergelijkbaar systeem bij de Ikea en daar gaat het ook prima.

Volgens mij had Enschede centrum heel vroegah nog een refill automaat staan...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:53:11 #116
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96483969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ook leuk als ze zeggen dat ze een menu willen, vervolgens vraag je welke, zeggen ze 'ja'. Als je ze erop gewezen hebt dat ze kunnen kiezen vraag je medium of groot, en zeggen ze weer 'ja'. 'Wat wilt u er bij drinken?' - 'Ja'

Ik heb hier ook nog wel is als de bestelling betaald is en ik vraag of ze het mee willen nemen of binnen opeten, ze hier opeten zeggen, en vervolgens als je bijna klaar bent zeggen 'oh, maar ik wilde het toch meenemen' :') best jammer is dat.
Oh dat is zo irritant. Dat flikken ze nou altijd bij mij net nadat ik de frietjes heb neergelegd en die dus all over the place liggen. Zie ze dan nog maar in een zakje te krijgen. Vandaag was er zo'n man, zijn blouse zat zo strak dat je zijn buik tussen de knoopjes zag.. ik wou dus zeggen: een salade en een cola light, maar dat is dan ook zo lullig. Dus hij bestelde... een big mac menu... groot. Met cola. Light? Nee, cola. En een extra hb. Ah dat verklaart! Dacht ik, neemt die man er ook nog een flurry bij. Meneer, je eet jezelf nog eens dood! Ik wilde hem door elkaar rammelen, maar bleef beleefd en zei dat is dan 9.20 alstublieft..

Tot zover mijn lief dagboek verhaal
Anonimity is a bliss
pi_96483972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Natuurlijk wel. Het is gewoon een mentaliteit. En je gaat mij niet vertellen dat mensen die kleine bakjes mee naar huis nemen. En een zooi, dat zal allemaal nog wel meevallen.

Het komt de snelheid van de service wel ten goede. In de VS krijg je gewoon een beker (waarom je daarin kan kiezen qua formaat is me nog even een raadsel) en dan kan je zelf dat ding vullen. Scheelt de medewerkers weer een stuk werk.

Ook mooi in de VS is hoe ze het klaarmaken, niks met van die warmhoudlampen en onzin. Gewoon vers maken en direct serveren. Burgers liggen in een soort van laatje om warm te blijven,en dan bouwen ze hem dus a la minute.

Probleem in NL is de hoge prijs die bedrijven kwijt zijn aan allerlei onzin in dit kut land. Het is niet de schuld van de Mac dat de prijzen zo hoog zijn, net als bij brandstof. De overheid heeft overal wel een belasting of debiele regel voor. Ondernemen is geen reet aan hier.
pi_96484130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Ook mooi in de VS is hoe ze het klaarmaken, niks met van die warmhoudlampen en onzin. Gewoon vers maken en direct serveren. Burgers liggen in een soort van laatje om warm te blijven,en dan bouwen ze hem dus a la minute.

Dat is dus niet waar, je hebt gelijk dat ze de burgers in een tray bewaren. Maar het vlees kan dan al 10 tot 20 minuten oud zijn, terwijl in Nederland elke burger die word ingepakt vers vlees zit dat 20 seconden daarvoor nog op de grill lag.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:02:43 #119
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96484322
quote:
Probleem in NL is de hoge prijs die bedrijven kwijt zijn aan allerlei onzin in dit kut land. Het is niet de schuld van de Mac dat de prijzen zo hoog zijn, net als bij brandstof. De overheid heeft overal wel een belasting of debiele regel voor. Ondernemen is geen reet aan hier.
Ze rijden toch voor een deel op hun eigen frituurvet?
pi_96484478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, je hebt gelijk dat ze de burgers in een tray bewaren. Maar het vlees kan dan al 10 tot 20 minuten oud zijn, terwijl in Nederland elke burger die word ingepakt vers vlees zit dat 20 seconden daarvoor nog op de grill lag.
Liever 10 tot 20 minuten in zo'n ding, dan een doosje waar alles warm in is geworden en slap wordt na een minuut of 5 :{
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:06:57 #121
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96484500
quote:

[..]

Dat gebeurt op kva toch ook?
Anonimity is a bliss
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:10:31 #122
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96484657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom is de MC donnalds in NL zo duur dan?
Als je naar de burger king gaat krijg je echt veel grotere burgers voor het zelfde geld.

En in de VS en Duitsland krijg je echt veel meer voor je geld en vooral duitsland werkt met kortingsbonnen.
Onze euroknallers zijn al 5 jaar hetzelfde :?

Bij de ikea kan je ook onbeperkt cola sprite casis enzo bijvullen waarom niet bij de Mc donnalds?

Waar ik me echt aan erger is op die fotos zien die burgers er heel netjes uit maar als je er 1 koopt ziet het echt soms eruit als een drama op een hamburger maar 1 ringetje augurk :') een beetje ketjup en dat is het.
Reclamefoto's he.. maar ik denk dat je bij de mac gewerkt moet hebben om echt te weten hoe het is. De opbouw enzo.

En sorry, maar je spelling irriteert me best wel, al heb ik qua interpunctie ook geen recht van spreken
Anonimity is a bliss
pi_96484715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?
pi_96484797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Doen de prijzen er eigenlijk nog toe als het al niet te vreten is in the first place? En waarom zou je nog een liter van die waterige cola willen hebben?
Ik oordeel niet over de smaak, want daarover kan je twisten. Zo vind ik BK echt niet te vreten, altijd koude kut hamburgers met een halve doorweekte tomaat om de kosten te drukken. In een kloterig papiertje. Maar iedereen zijn meug.

In de VS kan je zelf kiezen of je er ijs (dus water) bijdoet. Voor de rest smaakte het prima de cola. Maar dat doet het hier ook bij de Mac.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:15:31 #125
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_96484855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Zeuren mag in CUL
Anonimity is a bliss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')