quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef TTTNL het volgende:
iPhone wint
jullie verliezen allemaal, je krijgt zelfs meer aandacht/sex appeal met een iPhone 3g als met zon ding.
Tja, en Apple heeft het allemaal weer gestolen van Toshiba en die heeft het ook allemaal niet zelf bedacht. Een telefoon is een telefoon, een camera een camera, waar had je hem dan willen doen? Alle bedrijven leren van elkaar, zo zit de iPhone vol Samsung spul.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schaamteloos het design van de Iphone gejat, zelfs met de camera op dezelfde locatie en in dezelfde vorm.
Dat maakt mij geen flikker uit. Als dat ding krachtiger is dan een iPwn 4 dan koop ik liever deze. Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schaamteloos het design van de Iphone gejat, zelfs met de camera op dezelfde locatie en in dezelfde vorm.
Dat kun je wel stellen, maar dan nog heeft men zich te houden aan het Intellectueel eigendomsrecht . Het is simpel niet toegestaan om twee dezelfde producten in dezelfde markt en segment schaamteloos en op diverse wijzen te kopiëren waardoor de consument misleidt kan worden en daarnaast de producent inkomsten hierdoor misloopt. Overigens zie ik al dat Apple een rechtzaak tegen Samsung aangespannen heeft omtrent deze telefoon. http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/14381quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef ph4ge het volgende:
[..]
Tja, en Apple heeft het allemaal weer gestolen van Toshiba en die heeft het ook allemaal niet zelf bedacht. Een telefoon is een telefoon, een camera een camera, waar had je hem dan willen doen? Alle bedrijven leren van elkaar, zo zit de iPhone vol Samsung spul.
Dit wordt ook mijn nieuwe telefoon. Wordt echt hoogtijd, en aan dit ding is echt alles top, hij heeft geen concurrent, en de prijs valt op zich ook nog wel mee.
Voor jou zal het inderdaad niet veel uitmaken, maar wel een onderneming die hierdoor benadeelt wordt, aangezien er rechten aan het ontwerp kleven, waar Samsung niet voor betaald heeft. Waardoor dergelijke inkomsten misgelopen kunnen worden. Het gaat hierom miljoenen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen flikker uit. Als dat ding krachtiger is dan een iPwn 4 dan koop ik liever deze. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Waarom niet de Iphone 5. Zal vast deze overtreffen. Aan de andere kant is dit ook wel een goed toestel, met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef IDisposable het volgende:
Dat je full HD filmpjes kunt opnemen, vind ik echt wel een big plus. Mijn abbo (iPwn 3) loopt in augustus af, dus ik ben in dubio of ik de iPwn 4 of deze neem.
Maar hoe concreet is dat? Als die beter is, ga ik die zeker nemen. Maar ik ga er niet op wachten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom niet de Iphone 5. Zal vast deze overtreffen. Aan de andere kant is dit ook wel een goed toestel, met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.
Je abonnement loopt tot augustus door zeg je? De Iphone 5 komt meestal midden juli uit. Dat terzijde moet je de afweging zelf maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Maar hoe concreet is dat? Als die beter is, ga ik die zeker nemen. Maar ik ga er niet op wachten.
Maar je hebt plastic en plastic. Ik zou er een hekel aan hebben als het kraakte en bewoog maar de S2 is zeer stevig en solide. Verder zou een toestel met zo'n scherm anders erg veel gaan wegen, mensen zijn juist blij verrast dat zo'n groot toestel toch zo lekker licht is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Zolang ze puur plastic bodies blijven gebruiken is het niks voor mij.
Als je het over mij had, dan ik je zeggen dat het geen uithaal was maar dat ik gewoon een feit aanhaalde.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar je hebt plastic en plastic. Ik zou er een hekel aan hebben als het kraakte en bewoog maar de S2 is zeer stevig en solide. Verder zou een toestel met zo'n scherm anders erg veel gaan wegen, mensen zijn juist blij verrast dat zo'n groot toestel toch zo lekker licht is.
Dat is en blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik ben er blij mee dat hij zo lekker licht is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Er wordt hier anders meer uitgehaald naar de telefoon dan tegen de iPhone.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt wel wat onzeker over..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef TTTNL het volgende:
iPhone wint
jullie verliezen allemaal, je krijgt zelfs meer aandacht/sex appeal met een iPhone 3g als met zon ding.
Plastic is natuurlijk wel een verzamelnaam voor heeeel erg veel verschillende stoffen met allemaal andere eigenschappen, het kan best zwaarden en/of sterker zijn dan metaal. De Galaxy SII is volgens de reviews in ieder geval erg stevig. Als jij gewicht prettig vind is dat persoonlijk iets waar de meeste mensen het niet mee eens zouden zijn. Alle plastic telefoons bij voorbaat afkeuren is wel een beetje krom.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Ik heb geen ervaring met abonnementen, vandaar.quote:Ik wil binnenkort de nieuwe Samsung Galaxy S2 aanschaffen in combinatie met een abonnement. Op dit moment heb ik Vodafone prepaid en ik zou het nummer daarvan graag willen behouden. Het grote probleem voor mij is echter dat ik in augustus een halfjaar naar het buitenland (Mexico) vertrek om te studeren, en daardoor het abonnement minder zal gebruiken. Het enige wat ik dan verwacht te doen is smsen. Bellen zal ik niet vaak doen en het lijkt me dat ik in het buitenland geen internet van m'n abonnement kan gebruiken (of wel?). Op dit moment is smsen het voornaamste wat ik doe, daarnaast heb ik een blox abonnement van Vodafone om af en toe op internet te kijken.
Kunt u mij adviseren wat ik het beste kan doen wat betreft het type abonnement? Zijn er bijvoorbeeld abonnementen die hier rekening mee houden? En hoe werkt dat dan, in het buitenland? Is het daarnaast mogelijk om mijn nummer te behouden?
Ik ben op dit moment geen Vodafone klant, maar ik kan je de volgende antwoorden geven:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik kopieer even het mailtje wat ik heb gestuurd naar een klantenservice.. jullie reageren waarschijnlijk sneller.
[..]
Ik heb geen ervaring met abonnementen, vandaar.
Thanks voor je antwoord. Nummer behouden schijnt inderdaad gewoon te kunnen.. was een beetje bang dat het niet kon omdat ik van prepaid -> abonnement ga. Van mobiel internet had ik al verwacht dat ik het niet veel zou kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef rcco het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment geen Vodafone klant, maar ik kan je de volgende antwoorden geven:
- Ik neem aan dat je je telefoonnummer gewoon kunt behouden. Ik zou niet weten waarom niet.
- Je kan in het buitenland wel gaan internetten, maar je krijgt dan wel enorm hoge kosten. Dus het is aan te raden alleen via wifi te internetten.
- Je zou een abonnement kunnen nemen met weinig belminuten, en dan daarbij de sms en internet blox nemen. De internet blox kan je dat weer uitzetten wanneer je naar Mexico gaat. Je gaat op deze manier waarschijnlijk wel een hoog bedrag betalen voor de telefoon.
T-mobilequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef netolk het volgende:
ik ga er ook een halen
Alleen jammer dat die providers per minuut afrekenen
zijn er nog providers (met goed ontvangst in NL en goed internet) die gewoon per seconde rekenen?
Even inloggen op "my T-Mobile", en je weet het meteen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Mijn contract loopt af in juli 2011 bij t-mobile, kan ik dan nu al wijzigen/bestellen?
t-mobile en goed ontvangst in 1 zin? Haha, de grap van vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Mijn contract loopt af in juli 2011 bij t-mobile, kan ik dan nu al wijzigen/bestellen?
Meestal kun je zo'n 2 maanden (ik meen bij tmobile 3 maanden) van te voren "verlengen" waarmee je dus kan wijzigen door bijv. een ander mob erbij te nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Behalve T-mobile? Ik wil namelijk wel gewoon door het hele land bereikbaar zijn en 3g hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Dat kwam er ook uit bij de reviews die ik heb gelezen. Dat het ding immens snel was bij zo'n beetje alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Heb mijn Galaxy S2 sinds gisteren, bevalt tot nu toe helemaal top! Super scherm, goede koptelefoon erbij echt een top toestel! En ja hij is heel erg snel haperen bestaat geloof ik niet bij de S2
welke provider heb je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Heb mijn Galaxy S2 sinds gisteren, bevalt tot nu toe helemaal top! Super scherm, goede koptelefoon erbij echt een top toestel! En ja hij is heel erg snel haperen bestaat geloof ik niet bij de S2
En hoe lang gaat de batterij ongeveer mee? Ik zit namelijk nog heel erg te twijfelen tussen de HTC Desire S en deze telefoon en dit hangt nog een beetje af van de batterijduur, eerlijk gezegd. Misschien rare afweging maja..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
China Unicom, maar heb de telefoon besteld via www.expansys.com.hk Maandag daar op kantoor afgheaald en $5880 Hong Kong Dollar betaald (527 euro)quote:
Daar is niets van te zeggen omdat ik er nu de hele dag mee heb lopen spelen. Maar heb het gevoel dat het zoals iedere goede smarphone is. Aan het einde van de dag lekker op de lader zodat die de volgende dag weer fris en fruitig isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef Aryon het volgende:
[..]
En hoe lang gaat de batterij ongeveer mee? Ik zit namelijk nog heel erg te twijfelen tussen de HTC Desire S en deze telefoon en dit hangt nog een beetje af van de batterijduur, eerlijk gezegd. Misschien rare afweging maja..
Dit had ik vroeger ook. Maar ik ben hier wel van terug. Goed plastic is gewoon prima, en een lichte telefoon is gewoon erg fijn. Ik merkte het sinds ik weer train met gewichten. Het voelt gewoon fijner aan. En mensen die meteen afknappen op plastic vind ik kortzichtig... Al gebied eerlijkheid me wel te zeggen dat ik de Nokia N8 en E7 erg waardeer door de constructiekwaliteit, waar het gebruikte materiaal veel mee te maken heeft....quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ow.. niet in NL dus Xdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef vats het volgende:
[..]
China Unicom, maar heb de telefoon besteld via www.expansys.com.hk Maandag daar op kantoor afgheaald en $5880 Hong Kong Dollar betaald (527 euro)
De telefoons die hun verkochten waren import uit de UK.
Helemaal mee eens. Juist omdat het een groot toestel is, is het van aanvullende waarde als het toch prettig licht aanvoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit had ik vroeger ook. Maar ik ben hier wel van terug. Goed plastic is gewoon prima, en een lichte telefoon is gewoon erg fijn. Ik merkte het sinds ik weer train met gewichten. Het voelt gewoon fijner aan. En mensen die meteen afknappen op plastic vind ik kortzichtig... Al gebied eerlijkheid me wel te zeggen dat ik de Nokia N8 en E7 erg waardeer door de constructiekwaliteit, waar het gebruikte materiaal veel mee te maken heeft....
Verder is het natuurlijk ook het voordeel van het bereik. Deels is het toch altijd plastic om de antenne en GPS niet te veel te blokkeren. Een metalen backplate is niet meteen veel degelijker.
Vodafone in Den Bosch.quote:
Schijnt erg mee te vallen. Zwart op dit scherm is ook echt zwart en kost geen stroom in tegenstelling tot andere toestellen die deze zwartwaarden niet halen en dan altijd nog stroom verbruiken. Verder schijnt het processor gedeelte redelijk zuinig te zijn. Ook zit er een grotere accu in.quote:
Het wordt na een paar weken beter, de accu moet even 'leren'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Rnnz het volgende:
Toch vind ik het tegenvallen. Blijkbaar is het niets nieuws tegenwoordig met alle mobiele toestellen, maar ik heb hem sinds gistermiddag en hij zit nu al voor de tweede keer in het stopcontact.
Tuurlijk ben ik er nu veel mee bezig en tuurlijk vreet dat veel energie, maar ik ben de Samsung star gewend die het wel een week volhoudt.
Blijft het ook mooi bij wat sneller bewegen? (dus van links naar rechts en zo)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan wacht ik nog even af voordat ik een definitief oordeel vel.
Camera is overigens wel echt van sublieme kwaliteit, wauw. Ik hoef geen dig. camera meer te kopen.Net ook even een filmpje geschoten in 1080p en op m'n 23'' computerscherm af laten spelen, ziet er echt prachtig uit.
Jep, vind ik wel. Hij moet af en toe wel even scherpstellen wat betreft focus en kleur als je hem snel beweegt, maar de kwaliteit blijft erg goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blijft het ook mooi bij wat sneller bewegen? (dus van links naar rechts en zo)
Ha!, werd dat ook niet bij de SGS gezegd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Reviews(van Tweakers gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wacht nog wel even tot maandag, ga eerst wat reviews lezen.
Wil niet weer een blunder begaan door blind een toestel te kopen
zoals ik met mijn BB heb gedaan.Ziet er tot nu wel goed uit btw.
Afhankelijk van Samsung, maar dat schijnt beter te worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan je android trouwens gewoon updaten of ben je afhankelijk van Samsung voor updates van het OS?
Dat was ook mijn volgende vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:26 schreef Pupp3t het volgende:
Zijn er mensen onder jullie die deze al geroot hebben ?
Of van Supercurioquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat was ook mijn volgende vraag.
..en heeft er al iemand met turn-by-turn navigatie (navigon e.d.) getest?
/edit
..and then there was ROOT!![]()
Ik heb bij studentmobiel besteld, is gewoon thuiswinkelwaarborg dus mocht er iets fout gaan kun je daar terecht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:23 schreef Dae1337 het volgende:
Is het handiger om bij websites als studentmobiel.nl te bestellen of gewoon direct bij de maatschappijen? Ik zie namelijk dat het soms wel goedkoper is maar ik weet niet of het wel 100% betrouwbaar is.
En KPN/Vodafone > T-Mobile toch?
Oh en is hij niet te groot om bijv. ff een smsje te sturen of gaat het nog?
Trust me, het is het wachten waardquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Besteld bij Hi, maar hij is nog niet op voorraad.. ik wil m'n nieuwe telefoon! Nu een HTC Hero en die is te traag geworden. Heb zelfs bewust de laatste update niet meer geïnstalleerd.
* themole is jaloers en kan nu al niet wachten op zijn exemplaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat een ding zeg![]()
Ben blij dat ik de gok snel had genomen en hem donderdagavond meteen bij Bol.com had besteld. Vrijdag in huis en kan er sindsdien niet van af blijven
Nee, de iPhone 5 fanboys, DIE zijn ongeduldigquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef -Kadesh- het volgende:
Bedankt Opa, internet uitzetten is alleen als ik over de grens ga.
Maar de Iphone 5 komt nietquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de iPhone 5 fanboys, DIE zijn ongeduldig
Studentmobiel heeft hem in bestelling, zal zo eens een mailtje sturen of zij een indicatie hebben wanneer ze hem binnen zullen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar de Iphone 5 komt niet
De 4S wel
http://tweakers.net/nieuw(...)mt-in-september.html
Ik ga de galaxy S2 vandaag ook bestellen , geen gekloot met abonnementen , ik zit bij simyo en dat bevalt me
Kijken of ik een shop kan vinden die hem nog heeft dan Ideal ik hem meteen maar de meeste winkels hebben hem niet op vooraad.
Balen !
Wie weet waar ie op voorraad is ?
HMM , ik denk dat ik de S2 dan maar gewoon ga bestellen , ik zie dan wel wanneer ik hem binnen heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef themole het volgende:
[..]
Studentmobiel heeft hem in bestelling, zal zo eens een mailtje sturen of zij een indicatie hebben wanneer ze hem binnen zullen krijgen.
Heb ik ook bij Vodafone site gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
HMM , ik denk dat ik de S2 dan maar gewoon ga bestellen , ik zie dan wel wanneer ik hem binnen heb.
Kosten die siliconen hoesjes bij jou ook ¤1.60 inclusief verzendkosten zoals bij mijn vaste leverancier?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef alexmeijer het volgende:
wie silicone hoesjes enz zoekt (tasjes) voor de SGS2 (DM me)
nee iets duurder.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kosten die siliconen hoesjes bij jou ook ¤1.60 inclusief verzendkosten zoals bij mijn vaste leverancier?
(zijn hoogstwaarschijnlijk wél exact dezelfde hoesjes)
Ach, 5 werkdagen overleef ik ook nog welquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee iets duurder.
wel de volgende dag in huis
Wordt vanzelf beter, accu moet even ingewerkt worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Tware het volgende:
Bij redelijk normaal gebruik gaat ie net een dag mee… Misschien toch maar eens een extra batterijtje scoren. Verder super ding
Hoe weet je dat, staat dat ergers op de site ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef svenistheman het volgende:
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen of met abo, en hem zo snel mogelijk willen hebben...... Ritel.nl heeft hem op voorraad!
Dat laatste bedoelde ik eigenlijk ook..quote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef rcco het volgende:
Hier zie je de accesoires van Samsung zelf met prijzen in Britse pond:
http://blog.clove.co.uk/2(...)fficial-accessories/
Ik zelf wacht wel op de Chinese webshop opties en prijzen.
Hahahaha humorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef Luman het volgende:
Mooie iPhone 4
Oh euh, ik bedoel Galaxy natuurlijk haha.
Omdat ik geen gebruik maak van VoIP. En dat met volgen wat je doet met je internet boeit me ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog steeds een abonnement afnemen bij Hi (lees: KPN) volgen jullie geen nieuws??
En jij denkt dat de rest dit niet gaat invoeren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog steeds een abonnement afnemen bij Hi (lees: KPN) volgen jullie geen nieuws??
SIM-onlyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Daar krijg je nog steeds een branded-toestel neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef blistah het volgende:
Ben nummer 4 op de wachtlijst van de Vodafone winkel, nog even wachten dus!
Que? Dat het Vodafone merkje erop staat bedoel je? Ben niet zo thuis in de telefoon wereld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Daar krijg je nog steeds een branded-toestel neem ik aan?
Vraag me ook af of Vodafone dat nog doet. Weet nog dat ze een jaar of zo geleden een Android OS beloofden en dat dat vooral Vodafone bloatware was. De protesten waren niet van de lucht. Ben benieuwd of ze nog steeds dat soort ongevraagde software er op zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Daar krijg je nog steeds een branded-toestel neem ik aan?
Ach.. en dan nog. Zolang het alleen een vodafone-logo'tje op het toestel is, heb ik er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vraag me ook af of Vodafone dat nog doet. Weet nog dat ze een jaar of zo geleden een Android OS beloofden en dat dat vooral Vodafone bloatware was. De protesten waren niet van de lucht. Ben benieuwd of ze nog steeds dat soort ongevraagde software er op zetten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wordt vanzelf beter, accu moet even ingewerkt worden.
Nou, ik heb ze gisteravond dus een mailtje hierover gestuurd omdat ik nergens eenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef svenistheman het volgende:
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen of met abo, en hem zo snel mogelijk willen hebben...... Ritel.nl heeft hem op voorraad!
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef blistah het volgende:
Ben nummer 4 op de wachtlijst van de Vodafone winkel, nog even wachten dus!
Omdat ze dat zeiden? En omdat ik die wachtlijst zag..quote:
Als het goed is gaan ze Whatsapp niet blokkeren en VOIP gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Waar kan je die wachtlijst inzien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef blistah het volgende:
[..]
Omdat ze dat zeiden? En omdat ik die wachtlijst zag..
Bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Jullie krijgen allebei een mooie '', het is namelijk wel zo.
Hij bevalt prima, alleen gaat de accu wat snel leeg. Maar het lijkt erop dat hij inderdaad 'ingewerkt' moet worden, want hij gaat elke dag weer een stukje langer mee..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
Aan de mensen die 'm al een tijdje hebben: hoe bevalt de SII? Wat zijn de pluspunten en welke minpunten zijn vervelend?
Waarschijnlijk is het een systeem dat nog moet "leren" wanneer het energie uit de batterij kan halenquote:
tja, je bent niet de enige Xdquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:09 schreef themole het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik nogal ongeduldig ben, ik weet dat het tot twee weken kan duren maar toch check ik mijn mail echt te vaak.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1447644/247quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef robdriessen het volgende:
Goed, hi.nl heeft de SGS2 bestelpagina aangepast. Was "Introductie 18 mei" en is nu "Levertijd 10-15 dagen".....
Ik maar even bij Hi_Webcare nagevraagd hoe het zit met de pre-orders. Antwoord: "Ik kan niet zien wanneer je toestel geleverd word, ik zie wel dat er ongeveer 900 zijn besteld door klanten."
Wordt vervolgd....
Meh, ik de 13e en sta nog op voorinschrijvingquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef -Turk- het volgende:
Vorige week ergens besteld via Hi en ik krijg em morgen binnen
Er zijn maar een paar kleine minpunten te noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
Aan de mensen die 'm al een tijdje hebben: hoe bevalt de SII? Wat zijn de pluspunten en welke minpunten zijn vervelend?
Prijzig geprijsd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef themole het volgende:
Zojuist alvast dit hoesje gekocht.Zenus werkte bij mijn vorige telefoons altijd goed.
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zenus is idd een goed merk, heb er zelf ook positieve ervaringen mee.
Zelf heb ik deze via ebay voor 2 tientjes.(..nu de telefoon nog
)
[ afbeelding ]
Dat is wel een fucking blits tasje. Heb je ook Zenus tasjes voor iPhone4?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zenus is idd een goed merk, heb er zelf ook positieve ervaringen mee.
Zelf heb ik deze via ebay voor 2 tientjes.(..nu de telefoon nog
)
[ afbeelding ]
Ik zal het je nog sterker zeggen, ik moet de telefoon nog kopen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is wel een fucking blits tasje. Heb je ook Zenus tasjes voor iPhone4?
Spekvingersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef De-Hamster het volgende:
Zoo ongelooflijk geniale telefoon, ik heb hem nu sinds maandag en ik ben er hartstikke tevreden over. Alleen typ ik nog vaak een punt ipv een spatie.
Ziet er extreem goed uit, ik zou het doen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn laatste offtopic post maar:
[ afbeelding ]supergeil.
Erg mooi idd, hopelijk binnenkort ook voor Desire S.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn laatste offtopic post maar:
[ afbeelding ]supergeil.
Ik had hem 1 dag na bestellingquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.
Soms wel, gewoon even bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
frontpage.fok.nlquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef -Turk- het volgende:
Wel klote dat als ik op fok wil dat ik dan een mobiele versie krijg. Ik kan ook geen optie vinden waarmee ik mobiele weergave uit kan schakelen. Iemand?
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
frontpage.fok.nl
Deze geeft bij mij iig een normale weergave.
Typ in je browser: about:useragentquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.
Held.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Typ in je browser: about:useragent
Dan kan je kiezen voor "desktop".
Als het goed is kan je dan alle pagina's normaal bezoeken.
Mocht het de volgende keer weer problemen geven, moet je hetzelfde weer uitvoeren.
Dan zou ik mn abo opzeggen en vervolgens opnieuw aanmelden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
Zenus, heb ik ook besteld. Zie vorige pagina.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef blistah het volgende:
Wat een geweldige telefoon!![]()
Vraagje, ik zoek nog wel een goede case. Ik wil dus geen plastic rotzooi maar iets dat echt goed beschermt. Heeft iemand enig idee?
Heb 2 hoesjes op ebay besteld voor nog geen ¤ 2,50.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef blistah het volgende:
Wat een geweldige telefoon!![]()
Vraagje, ik zoek nog wel een goede case. Ik wil dus geen plastic rotzooi maar iets dat echt goed beschermt. Heeft iemand enig idee?
Ja. Gewoon overstappen uit principe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Is dit normaal?
Of, als je je nummer wilt behouden, je nummer naar een prepaid (bij een andere provider) laten porteren en dan een nieuw abonnement afsluiten en dan wederom nr portatie doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef kalinhos het volgende:
Dan zou ik mn abo opzeggen en vervolgens opnieuw aanmelden.
Want je kan geen nummer behoud doen bij een abbo als je een nieuw abbo afsluit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of, als je je nummer wilt behouden, je nummer naar een prepaid (bij een andere provider) laten porteren en dan een nieuw abonnement afsluiten en dan wederom nr portatie doen
Niet als je bij dezelfde provider blijft, afaik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef netolk het volgende:
[..]
Want je kan geen nummer behoud doen bij een abbo als je een nieuw abbo afsluit?
Nee. Batterij van de S2 heeft 4 contactpunten en van de S1 maar 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan iemand me zeggen of de accu van de S2 dezelfde is als van de S
buiten de capaciteit om dan? (dus of een S-accu ook in een S2 past)
Je piemel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
3x raden waarmee ik dit bericht type!
huh maar 860 is toch helemaal niet zo goedkoop? Dacht dat het met abo meer rond de 600-700 euro zou zitten, als het met abo minimaal 700+ wordt dan ga ik sowieso voor los toestel. En ja ik zal hem waarschijnlijk het meeste thuis of op school of in de trein gebruiken, en heb bij alledrie beschikking over wifi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef speknek het volgende:
Je kunt hem het beste met een abonnement kopen, hij heeft sowieso voornamelijk pas nut als je er een mobiel internet abonnement bijneemt (tenzij je hem alleen in wifi hotspots gebruikt), en die beginnen zo bij 15 euro. Dus dan heb je sowieso al 24*15 (uitgaande van 2 jaar abonnement, maar bij 1 jaar wordt het ook duurder) = 360 euro aan abonnementskosten.
Dan kun je er een los toestel bij kopen a 500 euro, of zorgen dat je in totaal (toestel met abonnement) onder de 860 euro komt, en dat moet wel lukken.
Ow dan heb ik je post niet goed begrepen. Maar mijn punt is dus dat ik weinig gebruik zal maken van een abo, voor bellen heb ik al een sim only abo en internetten kan ik via wifi overal waar ik vaak kom. Dus hierdoor zit ik er te twijfelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef speknek het volgende:
Ja dat probeer ik juist te zeggen, met abo zal het rond 600-700 liggen, dus kun je beter voor met abo gaan, dan los een toestel en sim-only nemen.
Je gebleekte anus?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
3x raden waarmee ik dit bericht type!
Bovenstaande is dus echt helemaal mis gelopen. Kom ik in die winkel, weten ze nergens wat van afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vodafone webcare is top, eigenlijk waren ze allemaal al gereserveerd,
maar ze leggen nú een S2 voor me klaar in een naburige winkel.![]()
Nice. Heb je wel een mooie trollface gemaakt daar in die winkel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bovenstaande is dus echt helemaal mis gelopen. Kom ik in die winkel, weten ze nergens wat van af
én hebben ze geen toestel. Lekker dan. Toch netjes gebleven en met een strak gezicht gevraagd
of ik met iemand kon spreken en er fijntjes op gewezen dat we nog wat zakelijke abonnementjes bij
ze hebben lopen welke bijna aflopen. Plots werd er een
manager gebeld waarmee ik mocht spreken.
Deze beloofde me dat dinsdag mijn telefoon klaar zou liggen met een leuke deal daaraan vast.
Note:
De winkelbedienden neem ik natuurlijk niets kwalijk, was gewoon een geval van miscommunicatie.
Nou ik had wel echt iets van..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nice. Heb je wel een mooie trollface gemaakt daar in die winkel?
De winkelbedienden zullen vast ook een nice cadeautje achterlaten in je telefoonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bovenstaande is dus echt helemaal mis gelopen. Kom ik in die winkel, weten ze nergens wat van af
én hebben ze geen toestel. Lekker dan. Toch netjes gebleven en met een strak gezicht gevraagd
of ik met iemand kon spreken en er fijntjes op gewezen dat we nog wat zakelijke abonnementjes bij
ze hebben lopen welke bijna aflopen. Plots werd er een manager gebeld waarmee ik mocht spreken.
Deze beloofde me dat dinsdag mijn telefoon klaar zou liggen met een leuke deal daaraan vast.
Note:
De winkelbedienden neem ik natuurlijk niets kwalijk, was gewoon een geval van miscommunicatie.
Hoe lang duurt dat rooten ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef -Turk- het volgende:
Ik heb hem geroot, mijn eerste keer. Nu zit ik in superuser maar er staan geen apps in het lijstje. Iemand met ervaring die weet hoe ik die hubs enz nu kan verwijderen?
Het is echt heel simpel. Ik denk dat het je -incl. zorgvuldig lezen hoe het moet- binnen een kwartier wel moet lukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat rooten ?
Ik wil dat ook en weet ook hoe..maar durf nie.![]()
Straks heb ik een dure baksteen.
Chainfire. Ik had voor de zekerheid een backup gemaakt. Maar na het rooten was alles nog hetzelfde. Heb dus mijn simkaart er niet uitgehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Pupp3t het volgende:
Welke heb jij gebruikt dan ?
Chainfire of Supercurio?
En moet ik voordat ik ga rooten mijn sim en geheugenkaartje eruit halen ?
Ach, wat kunnen ze nou doen. Een foto van een middelvinger maken ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
De winkelbedienden zullen vast ook een nice cadeautje achterlaten in je telefoon
Hoezo wilde je die hubs niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef -Turk- het volgende:
Heeeerlijk, hubs wegnog een hele waslijst van apps te gaan.
Omdat ik er niks mee deed. Ik merk ook echt duidelijk dat mijn batterij een stuk langer mee gaat sinds ik dat hele zooitje heb verwijderd.quote:
Super. Scherm is echt mooi vergeleken met mijn Desire. Je kan supermooie foto's maken. Video staat wel op 720p, werkt toch soepeler dan 1080p. Verder is hij gewoon retesnel. Wel is het aan te raden om hem te rooten. Zit echt te veel troep opquote:
En qua apps e.d. ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Super. Scherm is echt mooi vergeleken met mijn Desire. Je kan supermooie foto's maken. Video staat wel op 720p, werkt toch soepeler dan 1080p. Verder is hij gewoon retesnel. Wel is het aan te raden om hem te rooten. Zit echt te veel troep op
Of ze werken? Zoja, alle apps die ik gebruikte op mijn Desire werken ook gewoon op de sg2.quote:
Als je je telefoon gaat rooten, vervalt dan ook je garantie? En zo niet, zitten er ook nadelen aan? Dat hij trager wordt ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Verder is hij gewoon retesnel. Wel is het aan te raden om hem te rooten. Zit echt te veel troep op
Ik weet het niet zeker maar volgens mij vervalt je garantie alleen als je je telefoon sloopt tijdens het rooten. Geen nadelen in mijn geval. Hij wordt juist sneller doordat je apps kan verwijderen die normaal niet kan verwijderen. Zo heb je ook minder apps lopen op de achtergrond waardoor je batterij ook langer mee gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Als je je telefoon gaat rooten, vervalt dan ook je garantie? En zo niet, zitten er ook nadelen aan? Dat hij trager wordt ofzo?
Als je gaat rooten, vervalt de garantie. Da's overigens ook logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:58 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm opzich lijkt me dit ook wel een idee, alleen durf ik het niet aan als mijn garantie dan vervalt.
Ik kreeg een error na het verwijderen van iets. Ik kon het niet meer fixen dus heb ik een custom rom geprobeerd van Villain. Werkt gewoon goed. Ik zou je aanraden om ook die van Villain te gebruiken. Dan is je S2 ook gelijk geroot en heb je dat irritante opstartdeuntje niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Pupp3t het volgende:
Welke heb jij gebruikt dan ?
Chainfire of Supercurio?
En moet ik voordat ik ga rooten mijn sim en geheugenkaartje eruit halen ?
quote:Helaas het door u ingevoerde IMEI nummer niet geldig.
Om te controleren of je recht hebt op deelname aan deze promotie dien je het IMEI-nummer in te voeren van je Samsung toestel. Toets *#06# in op je telefoon en het 15-cijferige IMEI-nummer verschijnt in je display. Let op! Vul enkel getallen in zonder leestekens. (Voorbeeld: 352441234567890)
Whehe, was op pagina van de Galaxy S. Het is nu wel gelukt met het sd kaartje maar ik ben te lui om die gegevens op te sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lekker dan, ik zou even je provider bellen.
Zo'n MicroSD van 8gb. Maar je moet eerst een bon van aankoop en bewijs van registratie die je krijgt via mail, opsturen. Dan word je kaartje opgestuurd. In de doos zit er dus geen SD kaartje. Je hebt 16gb intern geheugen waarvan 11.50gb voor eigen gebruik(muziek, foto's etc.). Ongeveer 2gb voor apps.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat voor kaartje krijg je eigenlijk (welke grootte), en zit er bij de telefoon zelf geen geheugenkaart? (in de doos bedoel ik)
Nog? Na een heeeele week??quote:Op zondag 22 mei 2011 16:07 schreef Pupp3t het volgende:
Zo..
Vanochtend mijn S2 ook geroot. Titanium Backup erop gegooid en direct een lading apps gefreezed.
Nu eens even kijken hoe 't is gesteld met de accuduur.
Heb 'm nu ruim een week ,maar ben nog steeds zo blij als een kind.
Is me een keer opgevallen dat ik er echt even van schrok ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef mantoe het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat hij erg heet wordt?
Tja dat krijg je met een dual core hequote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Is me een keer opgevallen dat ik er echt even van schrok ja.
Denk dat ie wel wat warmer wordt dan de gemiddelde telefoon.
http://www.engadget.com/2011/03/10/samsung-galaxy-s-4g-review/quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef kalinhos het volgende:
Is het verschil met de S1 echt heel groot of is het eigenlijk alleen de video ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |