Vodafone in Den Bosch.quote:
Schijnt erg mee te vallen. Zwart op dit scherm is ook echt zwart en kost geen stroom in tegenstelling tot andere toestellen die deze zwartwaarden niet halen en dan altijd nog stroom verbruiken. Verder schijnt het processor gedeelte redelijk zuinig te zijn. Ook zit er een grotere accu in.quote:
Het wordt na een paar weken beter, de accu moet even 'leren'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Rnnz het volgende:
Toch vind ik het tegenvallen. Blijkbaar is het niets nieuws tegenwoordig met alle mobiele toestellen, maar ik heb hem sinds gistermiddag en hij zit nu al voor de tweede keer in het stopcontact.
Tuurlijk ben ik er nu veel mee bezig en tuurlijk vreet dat veel energie, maar ik ben de Samsung star gewend die het wel een week volhoudt.
Blijft het ook mooi bij wat sneller bewegen? (dus van links naar rechts en zo)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan wacht ik nog even af voordat ik een definitief oordeel vel.
Camera is overigens wel echt van sublieme kwaliteit, wauw. Ik hoef geen dig. camera meer te kopen.Net ook even een filmpje geschoten in 1080p en op m'n 23'' computerscherm af laten spelen, ziet er echt prachtig uit.
Jep, vind ik wel. Hij moet af en toe wel even scherpstellen wat betreft focus en kleur als je hem snel beweegt, maar de kwaliteit blijft erg goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blijft het ook mooi bij wat sneller bewegen? (dus van links naar rechts en zo)
Ha!, werd dat ook niet bij de SGS gezegd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Heb mijn Galaxy S2 sinds gisteren, bevalt tot nu toe helemaal top! Super scherm, goede koptelefoon erbij echt een top toestel! En ja hij is heel erg snel haperen bestaat geloof ik niet bij de S2
Reviews(van Tweakers gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wacht nog wel even tot maandag, ga eerst wat reviews lezen.
Wil niet weer een blunder begaan door blind een toestel te kopen
zoals ik met mijn BB heb gedaan.Ziet er tot nu wel goed uit btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |