Dat kwam er ook uit bij de reviews die ik heb gelezen. Dat het ding immens snel was bij zo'n beetje alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Heb mijn Galaxy S2 sinds gisteren, bevalt tot nu toe helemaal top! Super scherm, goede koptelefoon erbij echt een top toestel! En ja hij is heel erg snel haperen bestaat geloof ik niet bij de S2
welke provider heb je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Heb mijn Galaxy S2 sinds gisteren, bevalt tot nu toe helemaal top! Super scherm, goede koptelefoon erbij echt een top toestel! En ja hij is heel erg snel haperen bestaat geloof ik niet bij de S2
En hoe lang gaat de batterij ongeveer mee? Ik zit namelijk nog heel erg te twijfelen tussen de HTC Desire S en deze telefoon en dit hangt nog een beetje af van de batterijduur, eerlijk gezegd. Misschien rare afweging maja..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
China Unicom, maar heb de telefoon besteld via www.expansys.com.hk Maandag daar op kantoor afgheaald en $5880 Hong Kong Dollar betaald (527 euro)quote:
Daar is niets van te zeggen omdat ik er nu de hele dag mee heb lopen spelen. Maar heb het gevoel dat het zoals iedere goede smarphone is. Aan het einde van de dag lekker op de lader zodat die de volgende dag weer fris en fruitig isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef Aryon het volgende:
[..]
En hoe lang gaat de batterij ongeveer mee? Ik zit namelijk nog heel erg te twijfelen tussen de HTC Desire S en deze telefoon en dit hangt nog een beetje af van de batterijduur, eerlijk gezegd. Misschien rare afweging maja..
Dit had ik vroeger ook. Maar ik ben hier wel van terug. Goed plastic is gewoon prima, en een lichte telefoon is gewoon erg fijn. Ik merkte het sinds ik weer train met gewichten. Het voelt gewoon fijner aan. En mensen die meteen afknappen op plastic vind ik kortzichtig... Al gebied eerlijkheid me wel te zeggen dat ik de Nokia N8 en E7 erg waardeer door de constructiekwaliteit, waar het gebruikte materiaal veel mee te maken heeft....quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Ow.. niet in NL dus Xdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef vats het volgende:
[..]
China Unicom, maar heb de telefoon besteld via www.expansys.com.hk Maandag daar op kantoor afgheaald en $5880 Hong Kong Dollar betaald (527 euro)
De telefoons die hun verkochten waren import uit de UK.
Helemaal mee eens. Juist omdat het een groot toestel is, is het van aanvullende waarde als het toch prettig licht aanvoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit had ik vroeger ook. Maar ik ben hier wel van terug. Goed plastic is gewoon prima, en een lichte telefoon is gewoon erg fijn. Ik merkte het sinds ik weer train met gewichten. Het voelt gewoon fijner aan. En mensen die meteen afknappen op plastic vind ik kortzichtig... Al gebied eerlijkheid me wel te zeggen dat ik de Nokia N8 en E7 erg waardeer door de constructiekwaliteit, waar het gebruikte materiaal veel mee te maken heeft....
Verder is het natuurlijk ook het voordeel van het bereik. Deels is het toch altijd plastic om de antenne en GPS niet te veel te blokkeren. Een metalen backplate is niet meteen veel degelijker.
Vodafone in Den Bosch.quote:
Schijnt erg mee te vallen. Zwart op dit scherm is ook echt zwart en kost geen stroom in tegenstelling tot andere toestellen die deze zwartwaarden niet halen en dan altijd nog stroom verbruiken. Verder schijnt het processor gedeelte redelijk zuinig te zijn. Ook zit er een grotere accu in.quote:
Het wordt na een paar weken beter, de accu moet even 'leren'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Rnnz het volgende:
Toch vind ik het tegenvallen. Blijkbaar is het niets nieuws tegenwoordig met alle mobiele toestellen, maar ik heb hem sinds gistermiddag en hij zit nu al voor de tweede keer in het stopcontact.
Tuurlijk ben ik er nu veel mee bezig en tuurlijk vreet dat veel energie, maar ik ben de Samsung star gewend die het wel een week volhoudt.
Blijft het ook mooi bij wat sneller bewegen? (dus van links naar rechts en zo)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan wacht ik nog even af voordat ik een definitief oordeel vel.
Camera is overigens wel echt van sublieme kwaliteit, wauw. Ik hoef geen dig. camera meer te kopen.Net ook even een filmpje geschoten in 1080p en op m'n 23'' computerscherm af laten spelen, ziet er echt prachtig uit.
Jep, vind ik wel. Hij moet af en toe wel even scherpstellen wat betreft focus en kleur als je hem snel beweegt, maar de kwaliteit blijft erg goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blijft het ook mooi bij wat sneller bewegen? (dus van links naar rechts en zo)
Ha!, werd dat ook niet bij de SGS gezegd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef vats het volgende:
Reviews(van Tweakers gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wacht nog wel even tot maandag, ga eerst wat reviews lezen.
Wil niet weer een blunder begaan door blind een toestel te kopen
zoals ik met mijn BB heb gedaan.Ziet er tot nu wel goed uit btw.
Afhankelijk van Samsung, maar dat schijnt beter te worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan je android trouwens gewoon updaten of ben je afhankelijk van Samsung voor updates van het OS?
Dat was ook mijn volgende vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:26 schreef Pupp3t het volgende:
Zijn er mensen onder jullie die deze al geroot hebben ?
Of van Supercurioquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat was ook mijn volgende vraag.
..en heeft er al iemand met turn-by-turn navigatie (navigon e.d.) getest?
/edit
..and then there was ROOT!![]()
Ik heb bij studentmobiel besteld, is gewoon thuiswinkelwaarborg dus mocht er iets fout gaan kun je daar terecht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:23 schreef Dae1337 het volgende:
Is het handiger om bij websites als studentmobiel.nl te bestellen of gewoon direct bij de maatschappijen? Ik zie namelijk dat het soms wel goedkoper is maar ik weet niet of het wel 100% betrouwbaar is.
En KPN/Vodafone > T-Mobile toch?
Oh en is hij niet te groot om bijv. ff een smsje te sturen of gaat het nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |