Soms wel, gewoon even bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
frontpage.fok.nlquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef -Turk- het volgende:
Wel klote dat als ik op fok wil dat ik dan een mobiele versie krijg. Ik kan ook geen optie vinden waarmee ik mobiele weergave uit kan schakelen. Iemand?
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
frontpage.fok.nl
Deze geeft bij mij iig een normale weergave.
Typ in je browser: about:useragentquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.
Held.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Typ in je browser: about:useragent
Dan kan je kiezen voor "desktop".
Als het goed is kan je dan alle pagina's normaal bezoeken.
Mocht het de volgende keer weer problemen geven, moet je hetzelfde weer uitvoeren.
Dan zou ik mn abo opzeggen en vervolgens opnieuw aanmelden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
Zenus, heb ik ook besteld. Zie vorige pagina.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef blistah het volgende:
Wat een geweldige telefoon!![]()
Vraagje, ik zoek nog wel een goede case. Ik wil dus geen plastic rotzooi maar iets dat echt goed beschermt. Heeft iemand enig idee?
Heb 2 hoesjes op ebay besteld voor nog geen ¤ 2,50.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef blistah het volgende:
Wat een geweldige telefoon!![]()
Vraagje, ik zoek nog wel een goede case. Ik wil dus geen plastic rotzooi maar iets dat echt goed beschermt. Heeft iemand enig idee?
Ja. Gewoon overstappen uit principe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Is dit normaal?
Of, als je je nummer wilt behouden, je nummer naar een prepaid (bij een andere provider) laten porteren en dan een nieuw abonnement afsluiten en dan wederom nr portatie doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef kalinhos het volgende:
Dan zou ik mn abo opzeggen en vervolgens opnieuw aanmelden.
Want je kan geen nummer behoud doen bij een abbo als je een nieuw abbo afsluit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of, als je je nummer wilt behouden, je nummer naar een prepaid (bij een andere provider) laten porteren en dan een nieuw abonnement afsluiten en dan wederom nr portatie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |