Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zenus is idd een goed merk, heb er zelf ook positieve ervaringen mee.
Zelf heb ik deze via ebay voor 2 tientjes.(..nu de telefoon nog
)
[ afbeelding ]
Dat is wel een fucking blits tasje. Heb je ook Zenus tasjes voor iPhone4?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zenus is idd een goed merk, heb er zelf ook positieve ervaringen mee.
Zelf heb ik deze via ebay voor 2 tientjes.(..nu de telefoon nog
)
[ afbeelding ]
Ik zal het je nog sterker zeggen, ik moet de telefoon nog kopen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is wel een fucking blits tasje. Heb je ook Zenus tasjes voor iPhone4?
Spekvingersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef De-Hamster het volgende:
Zoo ongelooflijk geniale telefoon, ik heb hem nu sinds maandag en ik ben er hartstikke tevreden over. Alleen typ ik nog vaak een punt ipv een spatie.
Ziet er extreem goed uit, ik zou het doen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn laatste offtopic post maar:
[ afbeelding ]supergeil.
Erg mooi idd, hopelijk binnenkort ook voor Desire S.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn laatste offtopic post maar:
[ afbeelding ]supergeil.
Ik had hem 1 dag na bestellingquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.
Soms wel, gewoon even bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
frontpage.fok.nlquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef -Turk- het volgende:
Wel klote dat als ik op fok wil dat ik dan een mobiele versie krijg. Ik kan ook geen optie vinden waarmee ik mobiele weergave uit kan schakelen. Iemand?
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
frontpage.fok.nl
Deze geeft bij mij iig een normale weergave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |