Soms wel, gewoon even bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
frontpage.fok.nlquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef -Turk- het volgende:
Wel klote dat als ik op fok wil dat ik dan een mobiele versie krijg. Ik kan ook geen optie vinden waarmee ik mobiele weergave uit kan schakelen. Iemand?
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
frontpage.fok.nl
Deze geeft bij mij iig een normale weergave.
Typ in je browser: about:useragentquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Ik vind het we kut dat als ik fok.nl invoer dat ik dan doorgestuurd wordt naar een mobiele versie. Zoals jij het zegt werkt het ook wel bij mij. Maar op sommige sites kom ik gewoon niet. Er moet wel ergens een optie zijn waarmee je mobiele versie kan uitschakelen.
Held.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Typ in je browser: about:useragent
Dan kan je kiezen voor "desktop".
Als het goed is kan je dan alle pagina's normaal bezoeken.
Mocht het de volgende keer weer problemen geven, moet je hetzelfde weer uitvoeren.
Dan zou ik mn abo opzeggen en vervolgens opnieuw aanmelden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Mag ik eindelijk mijn abbo verlengen, is het verlengen duurder dan een nieuw abbo.
Is dit normaal?
Nu moet ik 160 euro bij betalen voor 2 jaar met verlening voor de SGS2, i.p.v. 90 met nieuw abbo.
Zenus, heb ik ook besteld. Zie vorige pagina.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef blistah het volgende:
Wat een geweldige telefoon!![]()
Vraagje, ik zoek nog wel een goede case. Ik wil dus geen plastic rotzooi maar iets dat echt goed beschermt. Heeft iemand enig idee?
Heb 2 hoesjes op ebay besteld voor nog geen ¤ 2,50.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef blistah het volgende:
Wat een geweldige telefoon!![]()
Vraagje, ik zoek nog wel een goede case. Ik wil dus geen plastic rotzooi maar iets dat echt goed beschermt. Heeft iemand enig idee?
Ja. Gewoon overstappen uit principe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Is dit normaal?
Of, als je je nummer wilt behouden, je nummer naar een prepaid (bij een andere provider) laten porteren en dan een nieuw abonnement afsluiten en dan wederom nr portatie doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef kalinhos het volgende:
Dan zou ik mn abo opzeggen en vervolgens opnieuw aanmelden.
Want je kan geen nummer behoud doen bij een abbo als je een nieuw abbo afsluit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of, als je je nummer wilt behouden, je nummer naar een prepaid (bij een andere provider) laten porteren en dan een nieuw abonnement afsluiten en dan wederom nr portatie doen
Niet als je bij dezelfde provider blijft, afaik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef netolk het volgende:
[..]
Want je kan geen nummer behoud doen bij een abbo als je een nieuw abbo afsluit?
Nee. Batterij van de S2 heeft 4 contactpunten en van de S1 maar 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan iemand me zeggen of de accu van de S2 dezelfde is als van de S
buiten de capaciteit om dan? (dus of een S-accu ook in een S2 past)
Je piemel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
3x raden waarmee ik dit bericht type!
huh maar 860 is toch helemaal niet zo goedkoop? Dacht dat het met abo meer rond de 600-700 euro zou zitten, als het met abo minimaal 700+ wordt dan ga ik sowieso voor los toestel. En ja ik zal hem waarschijnlijk het meeste thuis of op school of in de trein gebruiken, en heb bij alledrie beschikking over wifi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef speknek het volgende:
Je kunt hem het beste met een abonnement kopen, hij heeft sowieso voornamelijk pas nut als je er een mobiel internet abonnement bijneemt (tenzij je hem alleen in wifi hotspots gebruikt), en die beginnen zo bij 15 euro. Dus dan heb je sowieso al 24*15 (uitgaande van 2 jaar abonnement, maar bij 1 jaar wordt het ook duurder) = 360 euro aan abonnementskosten.
Dan kun je er een los toestel bij kopen a 500 euro, of zorgen dat je in totaal (toestel met abonnement) onder de 860 euro komt, en dat moet wel lukken.
Ow dan heb ik je post niet goed begrepen. Maar mijn punt is dus dat ik weinig gebruik zal maken van een abo, voor bellen heb ik al een sim only abo en internetten kan ik via wifi overal waar ik vaak kom. Dus hierdoor zit ik er te twijfelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef speknek het volgende:
Ja dat probeer ik juist te zeggen, met abo zal het rond 600-700 liggen, dus kun je beter voor met abo gaan, dan los een toestel en sim-only nemen.
Je gebleekte anus?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
3x raden waarmee ik dit bericht type!
Bovenstaande is dus echt helemaal mis gelopen. Kom ik in die winkel, weten ze nergens wat van afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vodafone webcare is top, eigenlijk waren ze allemaal al gereserveerd,
maar ze leggen nú een S2 voor me klaar in een naburige winkel.![]()
Nice. Heb je wel een mooie trollface gemaakt daar in die winkel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bovenstaande is dus echt helemaal mis gelopen. Kom ik in die winkel, weten ze nergens wat van af
én hebben ze geen toestel. Lekker dan. Toch netjes gebleven en met een strak gezicht gevraagd
of ik met iemand kon spreken en er fijntjes op gewezen dat we nog wat zakelijke abonnementjes bij
ze hebben lopen welke bijna aflopen. Plots werd er een
manager gebeld waarmee ik mocht spreken.
Deze beloofde me dat dinsdag mijn telefoon klaar zou liggen met een leuke deal daaraan vast.
Note:
De winkelbedienden neem ik natuurlijk niets kwalijk, was gewoon een geval van miscommunicatie.
Nou ik had wel echt iets van..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nice. Heb je wel een mooie trollface gemaakt daar in die winkel?
De winkelbedienden zullen vast ook een nice cadeautje achterlaten in je telefoonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bovenstaande is dus echt helemaal mis gelopen. Kom ik in die winkel, weten ze nergens wat van af
én hebben ze geen toestel. Lekker dan. Toch netjes gebleven en met een strak gezicht gevraagd
of ik met iemand kon spreken en er fijntjes op gewezen dat we nog wat zakelijke abonnementjes bij
ze hebben lopen welke bijna aflopen. Plots werd er een manager gebeld waarmee ik mocht spreken.
Deze beloofde me dat dinsdag mijn telefoon klaar zou liggen met een leuke deal daaraan vast.
Note:
De winkelbedienden neem ik natuurlijk niets kwalijk, was gewoon een geval van miscommunicatie.
Hoe lang duurt dat rooten ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef -Turk- het volgende:
Ik heb hem geroot, mijn eerste keer. Nu zit ik in superuser maar er staan geen apps in het lijstje. Iemand met ervaring die weet hoe ik die hubs enz nu kan verwijderen?
Het is echt heel simpel. Ik denk dat het je -incl. zorgvuldig lezen hoe het moet- binnen een kwartier wel moet lukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat rooten ?
Ik wil dat ook en weet ook hoe..maar durf nie.![]()
Straks heb ik een dure baksteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |