Chainfire. Ik had voor de zekerheid een backup gemaakt. Maar na het rooten was alles nog hetzelfde. Heb dus mijn simkaart er niet uitgehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Pupp3t het volgende:
Welke heb jij gebruikt dan ?
Chainfire of Supercurio?
En moet ik voordat ik ga rooten mijn sim en geheugenkaartje eruit halen ?
Ach, wat kunnen ze nou doen. Een foto van een middelvinger maken ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
De winkelbedienden zullen vast ook een nice cadeautje achterlaten in je telefoon
Hoezo wilde je die hubs niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef -Turk- het volgende:
Heeeerlijk, hubs wegnog een hele waslijst van apps te gaan.
Omdat ik er niks mee deed. Ik merk ook echt duidelijk dat mijn batterij een stuk langer mee gaat sinds ik dat hele zooitje heb verwijderd.quote:
Super. Scherm is echt mooi vergeleken met mijn Desire. Je kan supermooie foto's maken. Video staat wel op 720p, werkt toch soepeler dan 1080p. Verder is hij gewoon retesnel. Wel is het aan te raden om hem te rooten. Zit echt te veel troep opquote:
En qua apps e.d. ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Super. Scherm is echt mooi vergeleken met mijn Desire. Je kan supermooie foto's maken. Video staat wel op 720p, werkt toch soepeler dan 1080p. Verder is hij gewoon retesnel. Wel is het aan te raden om hem te rooten. Zit echt te veel troep op
Of ze werken? Zoja, alle apps die ik gebruikte op mijn Desire werken ook gewoon op de sg2.quote:
Als je je telefoon gaat rooten, vervalt dan ook je garantie? En zo niet, zitten er ook nadelen aan? Dat hij trager wordt ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef -Turk- het volgende:
[..]
Verder is hij gewoon retesnel. Wel is het aan te raden om hem te rooten. Zit echt te veel troep op
Ik weet het niet zeker maar volgens mij vervalt je garantie alleen als je je telefoon sloopt tijdens het rooten. Geen nadelen in mijn geval. Hij wordt juist sneller doordat je apps kan verwijderen die normaal niet kan verwijderen. Zo heb je ook minder apps lopen op de achtergrond waardoor je batterij ook langer mee gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Als je je telefoon gaat rooten, vervalt dan ook je garantie? En zo niet, zitten er ook nadelen aan? Dat hij trager wordt ofzo?
Als je gaat rooten, vervalt de garantie. Da's overigens ook logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:58 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm opzich lijkt me dit ook wel een idee, alleen durf ik het niet aan als mijn garantie dan vervalt.
Ik kreeg een error na het verwijderen van iets. Ik kon het niet meer fixen dus heb ik een custom rom geprobeerd van Villain. Werkt gewoon goed. Ik zou je aanraden om ook die van Villain te gebruiken. Dan is je S2 ook gelijk geroot en heb je dat irritante opstartdeuntje niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Pupp3t het volgende:
Welke heb jij gebruikt dan ?
Chainfire of Supercurio?
En moet ik voordat ik ga rooten mijn sim en geheugenkaartje eruit halen ?
quote:Helaas het door u ingevoerde IMEI nummer niet geldig.
Om te controleren of je recht hebt op deelname aan deze promotie dien je het IMEI-nummer in te voeren van je Samsung toestel. Toets *#06# in op je telefoon en het 15-cijferige IMEI-nummer verschijnt in je display. Let op! Vul enkel getallen in zonder leestekens. (Voorbeeld: 352441234567890)
Whehe, was op pagina van de Galaxy S. Het is nu wel gelukt met het sd kaartje maar ik ben te lui om die gegevens op te sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lekker dan, ik zou even je provider bellen.
Zo'n MicroSD van 8gb. Maar je moet eerst een bon van aankoop en bewijs van registratie die je krijgt via mail, opsturen. Dan word je kaartje opgestuurd. In de doos zit er dus geen SD kaartje. Je hebt 16gb intern geheugen waarvan 11.50gb voor eigen gebruik(muziek, foto's etc.). Ongeveer 2gb voor apps.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat voor kaartje krijg je eigenlijk (welke grootte), en zit er bij de telefoon zelf geen geheugenkaart? (in de doos bedoel ik)
Nog? Na een heeeele week??quote:Op zondag 22 mei 2011 16:07 schreef Pupp3t het volgende:
Zo..
Vanochtend mijn S2 ook geroot. Titanium Backup erop gegooid en direct een lading apps gefreezed.
Nu eens even kijken hoe 't is gesteld met de accuduur.
Heb 'm nu ruim een week ,maar ben nog steeds zo blij als een kind.
Is me een keer opgevallen dat ik er echt even van schrok ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef mantoe het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat hij erg heet wordt?
Tja dat krijg je met een dual core hequote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Is me een keer opgevallen dat ik er echt even van schrok ja.
Denk dat ie wel wat warmer wordt dan de gemiddelde telefoon.
http://www.engadget.com/2011/03/10/samsung-galaxy-s-4g-review/quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef kalinhos het volgende:
Is het verschil met de S1 echt heel groot of is het eigenlijk alleen de video ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |