Trust me, het is het wachten waardquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Besteld bij Hi, maar hij is nog niet op voorraad.. ik wil m'n nieuwe telefoon! Nu een HTC Hero en die is te traag geworden. Heb zelfs bewust de laatste update niet meer geīnstalleerd.
* themole is jaloers en kan nu al niet wachten op zijn exemplaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat een ding zeg![]()
Ben blij dat ik de gok snel had genomen en hem donderdagavond meteen bij Bol.com had besteld. Vrijdag in huis en kan er sindsdien niet van af blijven
Nee, de iPhone 5 fanboys, DIE zijn ongeduldigquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef -Kadesh- het volgende:
Bedankt Opa, internet uitzetten is alleen als ik over de grens ga.
Maar de Iphone 5 komt nietquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de iPhone 5 fanboys, DIE zijn ongeduldig
Studentmobiel heeft hem in bestelling, zal zo eens een mailtje sturen of zij een indicatie hebben wanneer ze hem binnen zullen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar de Iphone 5 komt niet
De 4S wel
http://tweakers.net/nieuw(...)mt-in-september.html
Ik ga de galaxy S2 vandaag ook bestellen , geen gekloot met abonnementen , ik zit bij simyo en dat bevalt me
Kijken of ik een shop kan vinden die hem nog heeft dan Ideal ik hem meteen maar de meeste winkels hebben hem niet op vooraad.
Balen !
Wie weet waar ie op voorraad is ?
HMM , ik denk dat ik de S2 dan maar gewoon ga bestellen , ik zie dan wel wanneer ik hem binnen heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef themole het volgende:
[..]
Studentmobiel heeft hem in bestelling, zal zo eens een mailtje sturen of zij een indicatie hebben wanneer ze hem binnen zullen krijgen.
Heb ik ook bij Vodafone site gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
HMM , ik denk dat ik de S2 dan maar gewoon ga bestellen , ik zie dan wel wanneer ik hem binnen heb.
Kosten die siliconen hoesjes bij jou ook ¤1.60 inclusief verzendkosten zoals bij mijn vaste leverancier?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef alexmeijer het volgende:
wie silicone hoesjes enz zoekt (tasjes) voor de SGS2 (DM me)
nee iets duurder.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kosten die siliconen hoesjes bij jou ook ¤1.60 inclusief verzendkosten zoals bij mijn vaste leverancier?
(zijn hoogstwaarschijnlijk wél exact dezelfde hoesjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |