quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wordt vanzelf beter, accu moet even ingewerkt worden.
Nou, ik heb ze gisteravond dus een mailtje hierover gestuurd omdat ik nergens eenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef svenistheman het volgende:
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen of met abo, en hem zo snel mogelijk willen hebben...... Ritel.nl heeft hem op voorraad!
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef blistah het volgende:
Ben nummer 4 op de wachtlijst van de Vodafone winkel, nog even wachten dus!
Omdat ze dat zeiden? En omdat ik die wachtlijst zag..quote:
Als het goed is gaan ze Whatsapp niet blokkeren en VOIP gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog steeds een abonnement afnemen bij Hi (lees: KPN) volgen jullie geen nieuws??
Waar kan je die wachtlijst inzien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef blistah het volgende:
[..]
Omdat ze dat zeiden? En omdat ik die wachtlijst zag..
Bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Jullie krijgen allebei een mooie '', het is namelijk wel zo.
Hij bevalt prima, alleen gaat de accu wat snel leeg. Maar het lijkt erop dat hij inderdaad 'ingewerkt' moet worden, want hij gaat elke dag weer een stukje langer mee..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
Aan de mensen die 'm al een tijdje hebben: hoe bevalt de SII? Wat zijn de pluspunten en welke minpunten zijn vervelend?
Waarschijnlijk is het een systeem dat nog moet "leren" wanneer het energie uit de batterij kan halenquote:
tja, je bent niet de enige Xdquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:09 schreef themole het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik nogal ongeduldig ben, ik weet dat het tot twee weken kan duren maar toch check ik mijn mail echt te vaak.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1447644/247quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef robdriessen het volgende:
Goed, hi.nl heeft de SGS2 bestelpagina aangepast. Was "Introductie 18 mei" en is nu "Levertijd 10-15 dagen".....
Ik maar even bij Hi_Webcare nagevraagd hoe het zit met de pre-orders. Antwoord: "Ik kan niet zien wanneer je toestel geleverd word, ik zie wel dat er ongeveer 900 zijn besteld door klanten."
Wordt vervolgd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |