abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 14:22:17 #26
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_96205750
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
Als je het over mij had, dan ik je zeggen dat het geen uithaal was maar dat ik gewoon een feit aanhaalde.
Jeffster! _O_
  zondag 1 mei 2011 @ 14:24:28 #27
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96205817
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Maar je hebt plastic en plastic. Ik zou er een hekel aan hebben als het kraakte en bewoog maar de S2 is zeer stevig en solide. Verder zou een toestel met zo'n scherm anders erg veel gaan wegen, mensen zijn juist blij verrast dat zo'n groot toestel toch zo lekker licht is.
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
pi_96205979
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Dat is en blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik ben er blij mee dat hij zo lekker licht is.
pi_96208626
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
Er wordt hier anders meer uitgehaald naar de telefoon dan tegen de iPhone.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schaamteloos het design van de Iphone gejat, zelfs met de camera op dezelfde locatie en in dezelfde vorm.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef TTTNL het volgende:
iPhone wint
jullie verliezen allemaal, je krijgt zelfs meer aandacht/sex appeal met een iPhone 3g als met zon ding.
Komt wel wat onzeker over..
pi_96209052
Ik ga dit even volgen. In augustus loopt mijn contract af en ben op zoek naar een nieuwe foon en abo. Klinkt als ene goede optie.
pi_96259980
Hij staat nu ook op de Vodafone site: http://www.vodafone.nl/sh(...)xy-s-ii/sku51870036/

Ik wacht nog even de prijzen van T-Mobile af, en dan haal ik hem bij de voordeligste aanbieder van die twee.

Nog een week. w/
pi_96262899
Ik ga deze kopen. Heldentelefoon.
pi_96281002
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Plastic is natuurlijk wel een verzamelnaam voor heeeel erg veel verschillende stoffen met allemaal andere eigenschappen, het kan best zwaarden en/of sterker zijn dan metaal. De Galaxy SII is volgens de reviews in ieder geval erg stevig. Als jij gewicht prettig vind is dat persoonlijk iets waar de meeste mensen het niet mee eens zouden zijn. Alle plastic telefoons bij voorbaat afkeuren is wel een beetje krom.

Nog een weekje, kan niet wachten! Lekker wat te doen in het vliegtuig :)
pi_96281483
Wat is nou de officiële releasedatum? Volgende week... welke dag?
pi_96436632
Ik kopieer even het mailtje wat ik heb gestuurd naar een klantenservice.. jullie reageren waarschijnlijk sneller. :')

quote:
Ik wil binnenkort de nieuwe Samsung Galaxy S2 aanschaffen in combinatie met een abonnement. Op dit moment heb ik Vodafone prepaid en ik zou het nummer daarvan graag willen behouden. Het grote probleem voor mij is echter dat ik in augustus een halfjaar naar het buitenland (Mexico) vertrek om te studeren, en daardoor het abonnement minder zal gebruiken. Het enige wat ik dan verwacht te doen is smsen. Bellen zal ik niet vaak doen en het lijkt me dat ik in het buitenland geen internet van m'n abonnement kan gebruiken (of wel?). Op dit moment is smsen het voornaamste wat ik doe, daarnaast heb ik een blox abonnement van Vodafone om af en toe op internet te kijken.

Kunt u mij adviseren wat ik het beste kan doen wat betreft het type abonnement? Zijn er bijvoorbeeld abonnementen die hier rekening mee houden? En hoe werkt dat dan, in het buitenland? Is het daarnaast mogelijk om mijn nummer te behouden?
Ik heb geen ervaring met abonnementen, vandaar.
pi_96451578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik kopieer even het mailtje wat ik heb gestuurd naar een klantenservice.. jullie reageren waarschijnlijk sneller. :')

[..]

Ik heb geen ervaring met abonnementen, vandaar.
Ik ben op dit moment geen Vodafone klant, maar ik kan je de volgende antwoorden geven:

- Ik neem aan dat je je telefoonnummer gewoon kunt behouden. Ik zou niet weten waarom niet.

- Je kan in het buitenland wel gaan internetten, maar je krijgt dan wel enorm hoge kosten. Dus het is aan te raden alleen via wifi te internetten.

- Je zou een abonnement kunnen nemen met weinig belminuten, en dan daarbij de sms en internet blox nemen. De internet blox kan je dat weer uitzetten wanneer je naar Mexico gaat. Je gaat op deze manier waarschijnlijk wel een hoog bedrag betalen voor de telefoon.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:53:15 #38
189216 netolk
maar dan andersom
pi_96453955
ik ga er ook een halen

Alleen jammer dat die providers per minuut afrekenen

zijn er nog providers (met goed ontvangst in NL en goed internet) die gewoon per seconde rekenen?
Beware of the Raping Zebra's
pi_96457090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef rcco het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment geen Vodafone klant, maar ik kan je de volgende antwoorden geven:

- Ik neem aan dat je je telefoonnummer gewoon kunt behouden. Ik zou niet weten waarom niet.

- Je kan in het buitenland wel gaan internetten, maar je krijgt dan wel enorm hoge kosten. Dus het is aan te raden alleen via wifi te internetten.

- Je zou een abonnement kunnen nemen met weinig belminuten, en dan daarbij de sms en internet blox nemen. De internet blox kan je dat weer uitzetten wanneer je naar Mexico gaat. Je gaat op deze manier waarschijnlijk wel een hoog bedrag betalen voor de telefoon.
Thanks voor je antwoord. Nummer behouden schijnt inderdaad gewoon te kunnen.. was een beetje bang dat het niet kon omdat ik van prepaid -> abonnement ga. Van mobiel internet had ik al verwacht dat ik het niet veel zou kunnen gebruiken.

Ik wilde in eerste instantie de telefoon los kopen, maar ik zag toch een beetje op tegen de prijs, vandaar dat ik nu een abonnement wil. Denk dat ik er maar vrede mee moet hebben dat ik dan een paar maanden voor 'niets' betaal, zolang ik maar kan smsen. Zal daarnaast ook een Mexicaans telefoonnummer krijgen, dus dan wordt het verhaal nog ingewikkelder. Gelukkig is de telefoon simlockvrij. ;)
pi_96461291
Soms kun je voor buitenlandstages ed tijdelijk je abonnement stopzetten en dan bij terugkeer gaat het weer lopen, met nummerbehoud en een tijdelijk miniabo of prepaidachtige constructie. Duurt je abo natuurlijk wel een half jaar langer. Of tijdelijk heel laag zetten kan ook. De meeste bedrijven hebben hier wel een soort van oplossing voor in ieder geval.
pi_96462578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef netolk het volgende:
ik ga er ook een halen

Alleen jammer dat die providers per minuut afrekenen

zijn er nog providers (met goed ontvangst in NL en goed internet) die gewoon per seconde rekenen?
T-mobile

Weet iemand dit:

Mijn contract loopt af in juli 2011 bij t-mobile, kan ik dan nu al wijzigen/bestellen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_96462833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

T-mobile

Weet iemand dit:

Mijn contract loopt af in juli 2011 bij t-mobile, kan ik dan nu al wijzigen/bestellen?
Even inloggen op "my T-Mobile", en je weet het meteen.
Nee.
pi_96465543
quote:

[..]

T-mobile

Weet iemand dit:

t-mobile en goed ontvangst in 1 zin? Haha, de grap van vandaag
pi_96465582
quote:

[..]

T-mobile

Weet iemand dit:

Meestal kun je zo'n 2 maanden (ik meen bij tmobile 3 maanden) van te voren "verlengen" waarmee je dus kan wijzigen door bijv. een ander mob erbij te nemen.

Ik zou erover bellen als ik jou was naar hun klantenservice.

Overigens doet de s2 het niet echt veel beter dan de lg optimus x2 speed ..daar blijf ik dan ook bij sinds ik die zometeen krijg. :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:47:09 #45
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_96465672
Ik zit al mij ln hele leven bij T-mobile (daarvoor bij Ben!) En ik heb geen problemen met ontvangst hoor?? Niet altijd 3g maar verder prima....ik heb dan ook geen ervaring met andere providers dus kan niet vergelijken.
Ja, hoi!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:46:27 #46
189216 netolk
maar dan andersom
pi_96490684
quote:

[..]

T-mobile

Weet iemand dit:

Behalve T-mobile? Ik wil namelijk wel gewoon door het hele land bereikbaar zijn en 3g hebben
Beware of the Raping Zebra's
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:11:15 #47
302853 themole
graaft totaal door.
pi_96586969
Even een kickje: ik moet van mezelf nog een maand wachten tot mijn verjaardag, maar ik krijg steeds meer de behoefte om het ding alt te gaan halen.

Die reclame is echt te slecht. :')
Niet altijd serieus
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:23:30 #48
269 vats
Live life to the max!
pi_96587440
Heb mijn Galaxy S2 sinds gisteren, bevalt tot nu toe helemaal top! Super scherm, goede koptelefoon erbij echt een top toestel! En ja hij is heel erg snel haperen bestaat geloof ik niet bij de S2 :)
pi_96587985
Zit te twijfelen, heb nu een iPhone 4 mag abbo nu verlengen. Zal ik voor de S2 gaan of wachten op de iPhone 5, ik weet het niet.. Tips anyone?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:41:35 #50
269 vats
Live life to the max!
pi_96588125
ga is genieten van de vrijheid van een android telefoon zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')