Als je het over mij had, dan ik je zeggen dat het geen uithaal was maar dat ik gewoon een feit aanhaalde.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar je hebt plastic en plastic. Ik zou er een hekel aan hebben als het kraakte en bewoog maar de S2 is zeer stevig en solide. Verder zou een toestel met zo'n scherm anders erg veel gaan wegen, mensen zijn juist blij verrast dat zo'n groot toestel toch zo lekker licht is.
Dat is en blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik ben er blij mee dat hij zo lekker licht is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Er wordt hier anders meer uitgehaald naar de telefoon dan tegen de iPhone.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schaamteloos het design van de Iphone gejat, zelfs met de camera op dezelfde locatie en in dezelfde vorm.
Komt wel wat onzeker over..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef TTTNL het volgende:
iPhone wint
jullie verliezen allemaal, je krijgt zelfs meer aandacht/sex appeal met een iPhone 3g als met zon ding.
Plastic is natuurlijk wel een verzamelnaam voor heeeel erg veel verschillende stoffen met allemaal andere eigenschappen, het kan best zwaarden en/of sterker zijn dan metaal. De Galaxy SII is volgens de reviews in ieder geval erg stevig. Als jij gewicht prettig vind is dat persoonlijk iets waar de meeste mensen het niet mee eens zouden zijn. Alle plastic telefoons bij voorbaat afkeuren is wel een beetje krom.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Ik heb geen ervaring met abonnementen, vandaar.quote:Ik wil binnenkort de nieuwe Samsung Galaxy S2 aanschaffen in combinatie met een abonnement. Op dit moment heb ik Vodafone prepaid en ik zou het nummer daarvan graag willen behouden. Het grote probleem voor mij is echter dat ik in augustus een halfjaar naar het buitenland (Mexico) vertrek om te studeren, en daardoor het abonnement minder zal gebruiken. Het enige wat ik dan verwacht te doen is smsen. Bellen zal ik niet vaak doen en het lijkt me dat ik in het buitenland geen internet van m'n abonnement kan gebruiken (of wel?). Op dit moment is smsen het voornaamste wat ik doe, daarnaast heb ik een blox abonnement van Vodafone om af en toe op internet te kijken.
Kunt u mij adviseren wat ik het beste kan doen wat betreft het type abonnement? Zijn er bijvoorbeeld abonnementen die hier rekening mee houden? En hoe werkt dat dan, in het buitenland? Is het daarnaast mogelijk om mijn nummer te behouden?
Ik ben op dit moment geen Vodafone klant, maar ik kan je de volgende antwoorden geven:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik kopieer even het mailtje wat ik heb gestuurd naar een klantenservice.. jullie reageren waarschijnlijk sneller.
[..]
Ik heb geen ervaring met abonnementen, vandaar.
Thanks voor je antwoord. Nummer behouden schijnt inderdaad gewoon te kunnen.. was een beetje bang dat het niet kon omdat ik van prepaid -> abonnement ga. Van mobiel internet had ik al verwacht dat ik het niet veel zou kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef rcco het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment geen Vodafone klant, maar ik kan je de volgende antwoorden geven:
- Ik neem aan dat je je telefoonnummer gewoon kunt behouden. Ik zou niet weten waarom niet.
- Je kan in het buitenland wel gaan internetten, maar je krijgt dan wel enorm hoge kosten. Dus het is aan te raden alleen via wifi te internetten.
- Je zou een abonnement kunnen nemen met weinig belminuten, en dan daarbij de sms en internet blox nemen. De internet blox kan je dat weer uitzetten wanneer je naar Mexico gaat. Je gaat op deze manier waarschijnlijk wel een hoog bedrag betalen voor de telefoon.
T-mobilequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef netolk het volgende:
ik ga er ook een halen
Alleen jammer dat die providers per minuut afrekenen
zijn er nog providers (met goed ontvangst in NL en goed internet) die gewoon per seconde rekenen?
Even inloggen op "my T-Mobile", en je weet het meteen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Mijn contract loopt af in juli 2011 bij t-mobile, kan ik dan nu al wijzigen/bestellen?
t-mobile en goed ontvangst in 1 zin? Haha, de grap van vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Mijn contract loopt af in juli 2011 bij t-mobile, kan ik dan nu al wijzigen/bestellen?
Meestal kun je zo'n 2 maanden (ik meen bij tmobile 3 maanden) van te voren "verlengen" waarmee je dus kan wijzigen door bijv. een ander mob erbij te nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Behalve T-mobile? Ik wil namelijk wel gewoon door het hele land bereikbaar zijn en 3g hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T-mobile
Weet iemand dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |