quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef TTTNL het volgende:
iPhone wint
jullie verliezen allemaal, je krijgt zelfs meer aandacht/sex appeal met een iPhone 3g als met zon ding.
Tja, en Apple heeft het allemaal weer gestolen van Toshiba en die heeft het ook allemaal niet zelf bedacht. Een telefoon is een telefoon, een camera een camera, waar had je hem dan willen doen? Alle bedrijven leren van elkaar, zo zit de iPhone vol Samsung spul.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schaamteloos het design van de Iphone gejat, zelfs met de camera op dezelfde locatie en in dezelfde vorm.
Dat maakt mij geen flikker uit. Als dat ding krachtiger is dan een iPwn 4 dan koop ik liever deze. Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schaamteloos het design van de Iphone gejat, zelfs met de camera op dezelfde locatie en in dezelfde vorm.
Dat kun je wel stellen, maar dan nog heeft men zich te houden aan het Intellectueel eigendomsrecht . Het is simpel niet toegestaan om twee dezelfde producten in dezelfde markt en segment schaamteloos en op diverse wijzen te kopiëren waardoor de consument misleidt kan worden en daarnaast de producent inkomsten hierdoor misloopt. Overigens zie ik al dat Apple een rechtzaak tegen Samsung aangespannen heeft omtrent deze telefoon. http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/14381quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef ph4ge het volgende:
[..]
Tja, en Apple heeft het allemaal weer gestolen van Toshiba en die heeft het ook allemaal niet zelf bedacht. Een telefoon is een telefoon, een camera een camera, waar had je hem dan willen doen? Alle bedrijven leren van elkaar, zo zit de iPhone vol Samsung spul.
Dit wordt ook mijn nieuwe telefoon. Wordt echt hoogtijd, en aan dit ding is echt alles top, hij heeft geen concurrent, en de prijs valt op zich ook nog wel mee.
Voor jou zal het inderdaad niet veel uitmaken, maar wel een onderneming die hierdoor benadeelt wordt, aangezien er rechten aan het ontwerp kleven, waar Samsung niet voor betaald heeft. Waardoor dergelijke inkomsten misgelopen kunnen worden. Het gaat hierom miljoenen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen flikker uit. Als dat ding krachtiger is dan een iPwn 4 dan koop ik liever deze. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Waarom niet de Iphone 5. Zal vast deze overtreffen. Aan de andere kant is dit ook wel een goed toestel, met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef IDisposable het volgende:
Dat je full HD filmpjes kunt opnemen, vind ik echt wel een big plus. Mijn abbo (iPwn 3) loopt in augustus af, dus ik ben in dubio of ik de iPwn 4 of deze neem.
Maar hoe concreet is dat? Als die beter is, ga ik die zeker nemen. Maar ik ga er niet op wachten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom niet de Iphone 5. Zal vast deze overtreffen. Aan de andere kant is dit ook wel een goed toestel, met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.
Je abonnement loopt tot augustus door zeg je? De Iphone 5 komt meestal midden juli uit. Dat terzijde moet je de afweging zelf maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Maar hoe concreet is dat? Als die beter is, ga ik die zeker nemen. Maar ik ga er niet op wachten.
Maar je hebt plastic en plastic. Ik zou er een hekel aan hebben als het kraakte en bewoog maar de S2 is zeer stevig en solide. Verder zou een toestel met zo'n scherm anders erg veel gaan wegen, mensen zijn juist blij verrast dat zo'n groot toestel toch zo lekker licht is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Zolang ze puur plastic bodies blijven gebruiken is het niks voor mij.
Als je het over mij had, dan ik je zeggen dat het geen uithaal was maar dat ik gewoon een feit aanhaalde.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar je hebt plastic en plastic. Ik zou er een hekel aan hebben als het kraakte en bewoog maar de S2 is zeer stevig en solide. Verder zou een toestel met zo'n scherm anders erg veel gaan wegen, mensen zijn juist blij verrast dat zo'n groot toestel toch zo lekker licht is.
Dat is en blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik ben er blij mee dat hij zo lekker licht is.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Plastic vind ik gewoon kut, hoe stevig het ook is.
Het maakt mij bovendien niet uit hoeveel een telefoon weegt. Vind het wel fijn als ie wat zwaarder is zodat ik em in m'n broekzak voel zitten.
Er wordt hier anders meer uitgehaald naar de telefoon dan tegen de iPhone.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen niet gewoon enthousiast kunnen zijn over een goede telefoon zonder meteen de drang te voelen een uithaal te maken naar de iPhone.. Komt heel onzeker over.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt wel wat onzeker over..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef TTTNL het volgende:
iPhone wint
jullie verliezen allemaal, je krijgt zelfs meer aandacht/sex appeal met een iPhone 3g als met zon ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |