Trust me, het is het wachten waardquote:Op zondag 15 mei 2011 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Besteld bij Hi, maar hij is nog niet op voorraad.. ik wil m'n nieuwe telefoon! Nu een HTC Hero en die is te traag geworden. Heb zelfs bewust de laatste update niet meer geïnstalleerd.
* themole is jaloers en kan nu al niet wachten op zijn exemplaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat een ding zeg![]()
Ben blij dat ik de gok snel had genomen en hem donderdagavond meteen bij Bol.com had besteld. Vrijdag in huis en kan er sindsdien niet van af blijven
Nee, de iPhone 5 fanboys, DIE zijn ongeduldigquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef -Kadesh- het volgende:
Bedankt Opa, internet uitzetten is alleen als ik over de grens ga.
Maar de Iphone 5 komt nietquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de iPhone 5 fanboys, DIE zijn ongeduldig
Studentmobiel heeft hem in bestelling, zal zo eens een mailtje sturen of zij een indicatie hebben wanneer ze hem binnen zullen krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar de Iphone 5 komt niet
De 4S wel
http://tweakers.net/nieuw(...)mt-in-september.html
Ik ga de galaxy S2 vandaag ook bestellen , geen gekloot met abonnementen , ik zit bij simyo en dat bevalt me
Kijken of ik een shop kan vinden die hem nog heeft dan Ideal ik hem meteen maar de meeste winkels hebben hem niet op vooraad.
Balen !
Wie weet waar ie op voorraad is ?
HMM , ik denk dat ik de S2 dan maar gewoon ga bestellen , ik zie dan wel wanneer ik hem binnen heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef themole het volgende:
[..]
Studentmobiel heeft hem in bestelling, zal zo eens een mailtje sturen of zij een indicatie hebben wanneer ze hem binnen zullen krijgen.
Heb ik ook bij Vodafone site gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
HMM , ik denk dat ik de S2 dan maar gewoon ga bestellen , ik zie dan wel wanneer ik hem binnen heb.
Kosten die siliconen hoesjes bij jou ook ¤1.60 inclusief verzendkosten zoals bij mijn vaste leverancier?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef alexmeijer het volgende:
wie silicone hoesjes enz zoekt (tasjes) voor de SGS2 (DM me)
nee iets duurder.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kosten die siliconen hoesjes bij jou ook ¤1.60 inclusief verzendkosten zoals bij mijn vaste leverancier?
(zijn hoogstwaarschijnlijk wél exact dezelfde hoesjes)
Ach, 5 werkdagen overleef ik ook nog welquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee iets duurder.
wel de volgende dag in huis
Wordt vanzelf beter, accu moet even ingewerkt worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Tware het volgende:
Bij redelijk normaal gebruik gaat ie net een dag mee… Misschien toch maar eens een extra batterijtje scoren. Verder super ding
Hoe weet je dat, staat dat ergers op de site ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef svenistheman het volgende:
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen of met abo, en hem zo snel mogelijk willen hebben...... Ritel.nl heeft hem op voorraad!
Dat laatste bedoelde ik eigenlijk ook..quote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef rcco het volgende:
Hier zie je de accesoires van Samsung zelf met prijzen in Britse pond:
http://blog.clove.co.uk/2(...)fficial-accessories/
Ik zelf wacht wel op de Chinese webshop opties en prijzen.
Hahahaha humorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef Luman het volgende:
Mooie iPhone 4
Oh euh, ik bedoel Galaxy natuurlijk haha.
Omdat ik geen gebruik maak van VoIP. En dat met volgen wat je doet met je internet boeit me ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog steeds een abonnement afnemen bij Hi (lees: KPN) volgen jullie geen nieuws??
En jij denkt dat de rest dit niet gaat invoeren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog steeds een abonnement afnemen bij Hi (lees: KPN) volgen jullie geen nieuws??
SIM-onlyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Daar krijg je nog steeds een branded-toestel neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef blistah het volgende:
Ben nummer 4 op de wachtlijst van de Vodafone winkel, nog even wachten dus!
Que? Dat het Vodafone merkje erop staat bedoel je? Ben niet zo thuis in de telefoon wereld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Daar krijg je nog steeds een branded-toestel neem ik aan?
Vraag me ook af of Vodafone dat nog doet. Weet nog dat ze een jaar of zo geleden een Android OS beloofden en dat dat vooral Vodafone bloatware was. De protesten waren niet van de lucht. Ben benieuwd of ze nog steeds dat soort ongevraagde software er op zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Daar krijg je nog steeds een branded-toestel neem ik aan?
Ach.. en dan nog. Zolang het alleen een vodafone-logo'tje op het toestel is, heb ik er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vraag me ook af of Vodafone dat nog doet. Weet nog dat ze een jaar of zo geleden een Android OS beloofden en dat dat vooral Vodafone bloatware was. De protesten waren niet van de lucht. Ben benieuwd of ze nog steeds dat soort ongevraagde software er op zetten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wordt vanzelf beter, accu moet even ingewerkt worden.
Nou, ik heb ze gisteravond dus een mailtje hierover gestuurd omdat ik nergens eenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef svenistheman het volgende:
Tips voor de mensen die hem los willen bestellen of met abo, en hem zo snel mogelijk willen hebben...... Ritel.nl heeft hem op voorraad!
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef blistah het volgende:
Ben nummer 4 op de wachtlijst van de Vodafone winkel, nog even wachten dus!
Omdat ze dat zeiden? En omdat ik die wachtlijst zag..quote:
Als het goed is gaan ze Whatsapp niet blokkeren en VOIP gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef ToerkCep het volgende:
Waar kan je die wachtlijst inzien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef blistah het volgende:
[..]
Omdat ze dat zeiden? En omdat ik die wachtlijst zag..
Bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Jullie krijgen allebei een mooie '', het is namelijk wel zo.
Hij bevalt prima, alleen gaat de accu wat snel leeg. Maar het lijkt erop dat hij inderdaad 'ingewerkt' moet worden, want hij gaat elke dag weer een stukje langer mee..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
Aan de mensen die 'm al een tijdje hebben: hoe bevalt de SII? Wat zijn de pluspunten en welke minpunten zijn vervelend?
Waarschijnlijk is het een systeem dat nog moet "leren" wanneer het energie uit de batterij kan halenquote:
tja, je bent niet de enige Xdquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:09 schreef themole het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik nogal ongeduldig ben, ik weet dat het tot twee weken kan duren maar toch check ik mijn mail echt te vaak.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1447644/247quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef robdriessen het volgende:
Goed, hi.nl heeft de SGS2 bestelpagina aangepast. Was "Introductie 18 mei" en is nu "Levertijd 10-15 dagen".....
Ik maar even bij Hi_Webcare nagevraagd hoe het zit met de pre-orders. Antwoord: "Ik kan niet zien wanneer je toestel geleverd word, ik zie wel dat er ongeveer 900 zijn besteld door klanten."
Wordt vervolgd....
Meh, ik de 13e en sta nog op voorinschrijvingquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef -Turk- het volgende:
Vorige week ergens besteld via Hi en ik krijg em morgen binnen
Er zijn maar een paar kleine minpunten te noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
Aan de mensen die 'm al een tijdje hebben: hoe bevalt de SII? Wat zijn de pluspunten en welke minpunten zijn vervelend?
Prijzig geprijsd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef themole het volgende:
Zojuist alvast dit hoesje gekocht.Zenus werkte bij mijn vorige telefoons altijd goed.
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zenus is idd een goed merk, heb er zelf ook positieve ervaringen mee.
Zelf heb ik deze via ebay voor 2 tientjes.(..nu de telefoon nog
)
[ afbeelding ]
Dat is wel een fucking blits tasje. Heb je ook Zenus tasjes voor iPhone4?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zenus is idd een goed merk, heb er zelf ook positieve ervaringen mee.
Zelf heb ik deze via ebay voor 2 tientjes.(..nu de telefoon nog
)
[ afbeelding ]
Ik zal het je nog sterker zeggen, ik moet de telefoon nog kopen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is wel een fucking blits tasje. Heb je ook Zenus tasjes voor iPhone4?
Spekvingersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef De-Hamster het volgende:
Zoo ongelooflijk geniale telefoon, ik heb hem nu sinds maandag en ik ben er hartstikke tevreden over. Alleen typ ik nog vaak een punt ipv een spatie.
Ziet er extreem goed uit, ik zou het doen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn laatste offtopic post maar:
[ afbeelding ]supergeil.
Erg mooi idd, hopelijk binnenkort ook voor Desire S.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn laatste offtopic post maar:
[ afbeelding ]supergeil.
Ik had hem 1 dag na bestellingquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Als ik zo de voorspellingen lees verwacht ik dat mijn hoesje ook eerder binnen is dan mijn telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |