Jan Mulder heeft er 31000 is net begonnen en geen wereldster.quote:
Twitteraars kennende zouden alle Yolanthe aanhangers ook Wesley toevoegen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft er 31000 is net begonnen en geen wereldster.![]()
Maar ik vind het ook wel redelijk wat, denk dat de account wel echt is.
wat mij betreft winnen ze en gaat VVV er alsnog uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Willem2 een punt pakt tegen Twente ga ik kapot hahah.
Jan Mulder twittert langer dan Sneijder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft er 31000 is net begonnen en geen wereldster.![]()
Maar ik vind het ook wel redelijk wat, denk dat de account wel echt is.
Heel Nederland muv de achterhoek en Eindhovenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Willem2 een punt pakt tegen Twente ga ik kapot hahah.
Jammer dat we nog niet van Jacqueline Govaert af zijn. Overschatte tokkelaarster met de rijmelarij van het niveau lik-me-vestje...quote:
Owh ik dacht dat Twente t.o.v Ajax redelijk populair was in de provincie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Heel Nederland muv de achterhoek en Eindhoven
Dan geloof ik die Sneijder account wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Jan Mulder twittert langer dan Sneijder.
Hopelijk niet langer dan 2 minuten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat Derksen dit afkraakt?
ik hoop dat ie zegt dat het een verschrikkelijke auto isquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat Derksen dit afkraakt?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef Vinifera het volgende:
[..]
ik hoop dat ie zegt dat het een verschrikkelijke auto is
Daar hopen we dan maar op...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef GGMM het volgende:
Wel slim om daarna direct een reclame in te lassen. Wellicht vergeet Derksen het.
Die vond ik geweldigquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Missen jullie soms ook niet die ene gare gast die wel eens meespeelde bij Danny Vera die zo loco gaat op trompet?
Geweldig was dat inderdaad de jaren 80, chillen in de baarmoeder jeweetsquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heerlijk toch.Waan je jezelf weer een beetje in de jaren 80/90.
zeker als je prof geweest bentquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff als je op je 35/45e al niet meer 11 tegen 11 kan spelen dan doe je iets niet goed.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Vuurwerkwinkeltje.. zonne grote vuurbal jonge.. BAM!
Lol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
gevoel voor humor in Den Haag hequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
hij is ook geen slicke presentator zoals genee dat kanquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef tralalala het volgende:
Komt wel heel erg geforceerd over Derksen
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Hun tijd is veel te duur, gaat niet lukken.
Ja man, echt verschrikkelijk een man die van het leven geniet op zijn manier en niet zoals iedere andere tokkie in dit landquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:55 schreef tralalala het volgende:
We gaan medelijden met Gijpie krijgen denk ik van deze docu
Morgen 21:40 of zo? NL 1, 2 of 3.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
Wanneer komt dit? Hoorde het niet.
Ik moet dit zien.
Derksen ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef Vinifera het volgende:
Gijp ziet er slecht uit zonder make-up!
Nee je moet die eenvoud juist waarderen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:55 schreef tralalala het volgende:
We gaan medelijden met Gijpie krijgen denk ik van deze docu
Je wijf neuken en haar dan het huis uittrappen is wel weer een voordeel inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja man, echt verschrikkelijk een man die van het leven geniet op zijn manier en niet zoals iedere andere tokkie in dit land
Zaterdagavond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
Wanneer komt dit? Hoorde het niet.
Ik moet dit zien.
wat een heerlijke man hequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee je moet die eenvoud juist waarderen.
Fonsie Fonsiequote:
4 á 5 potentiële FP berichten misgelopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Beste aflevering sinds tijden![]()
pberends, eat your heart out!!
Was lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Beste aflevering sinds tijden![]()
pberends, eat your heart out!!
iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
"daar ben ik alweer, heh!" wordt nu de nieuwe blattertje
Die gaan we idd vaker terugzienquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Was lekker inderdaad.
Dat "Owh hier ben ik alweer" is geniaal.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
"daar ben ik alweer, heh!" wordt nu de nieuwe blattertje
Het staat aan, maar daar is alles mee gezegd eigenlijk, pak af en toe een uitslag en de stand mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Kijken er hier ook mensen naar de Jupiler League?
Zat het even te kijken maar ga nu even Snooker kijken en dan stadje in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
nope, na VI ga ik meteen naar ned1/2/3/quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
neequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Yes, heb het niet kunnen kijken maar dadelijk genieten!
Even een vraagje; zijn er beelden van de ruzie tussen Genee en Derksen van donderdag?
Ja, ergens in het vorig topic kun je dat wel vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Yes, heb het niet kunnen kijken maar dadelijk genieten!
Even een vraagje; zijn er beelden van de ruzie tussen Genee en Derksen van donderdag?
Hoe laat jij Alizee lelijk lijkenquote:
Lekker hequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, ergens in het vorig topic kun je dat wel vinden.
[..]
Hoe laat jij Alizee lelijk lijkenKnap werk hoor.
Dit is niet gespeeldquote:
Echt heerlijke tv. Wat een bazen.quote:
quote:
Die reacties op YouTubequote:
http://www.nederland3.nl/programma/996202100quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef laucas het volgende:
Ik zag ergens in een post staan dat Gijp in een programma kwam op ned1/2/3/ ? Kan het nergens meer vinden
Sjek zei het al; Genee bedrijft geen journalistiek.quote:
Die man met dat matjequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:48 schreef Halcon het volgende:
Leuke uitzending. Ook leuk dat stukje met oud-FCDH.
Knudde is of niet grappig, of de grap valt niet uit te leggen. Dus zeg het maar jongens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:55 schreef Littlerabbit1 het volgende:
Omdat Knudde toch een beetje gerelateerd is aan VI post ik het hier...
Ok normaal kan ik wel janken om de humor maar begrijp ik het nog, maar kan iemand mij deze uitleggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Knudde is of niet grappig, of de grap valt niet uit te leggen. Dus zeg het maar jongens.
Ze kunnen beter kappen met die onzin en Van Driel de zak geven met z'n crap. Cartoons en tv gaan uitermate slecht samen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ascotte-Robben.dhtmlquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:55 schreef Littlerabbit1 het volgende:
Omdat Knudde toch een beetje gerelateerd is aan VI post ik het hier...
Ok normaal kan ik wel janken om de humor maar begrijp ik het nog, maar kan iemand mij deze uitleggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:26 schreef Absurditeit het volgende:
Was nog niet gepost, zie ik:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:25 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 29 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)_International_s.mp4
Wat zeik je nou? Het was gisteren een topshowquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Die man met dat matje.
Maar verder een aardige uitzending, beter dan verwacht. Maar echt boeiend ook weer niet. Van Hintum![]()
.
Ik zeik toch niet, het was meer een gewone aflevering, das opzich ook primaquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zeik je nou? Het was gisteren een topshow
Je boycot Marc Van Hintum gewoon.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zeik toch niet, het was meer een gewone aflevering, das opzich ook prima.
Er was gewoon niet heel veel voetbalnieuws, aangezien we in NL toch vooral gericht zijn op Nederlands voetbal. Dat maakt een uitzending gewoon minder interessant.
Ah joh, wat kan ons het voetbalnieuws nou schelen man..quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zeik toch niet, het was meer een gewone aflevering, das opzich ook prima.
Er was gewoon niet heel veel voetbalnieuws, aangezien we in NL toch vooral gericht zijn op Nederlands voetbal. Dat maakt een uitzending gewoon minder interessant.
Ik hoop dat Twente met 6-0 wint van Willem II.quote:
Dat is de goede instelling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente met 6-0 wint van Willem II.
Wat een vertrouwen ook... ik zie PSV nog steeds wel kampioen (kunnen) wordenquote:PSV-fans snappen niets van nominatie Rutten
Laatst gewijzigd: zaterdag 30 april 2011 - 16:50 | Auteur: Nick Renders
EINDHOVEN - De fans van PSV snappen niet waarom Fred Rutten genomineerd is om coach van het jaar te worden. Vrijdagochtend werd duidelijk dat de trainer van PSV kanshebber is voor de Rinus Michels Award.
Forum Omroep Brabant
Op het forum van Omroep Brabant laat Braboman weten: "Deze verkiezing hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen als dit soort angsthazen wordt genomineerd." Brabander46 sluit zich hierbij aan. Volgens hem heeft Rutten "helemaal niets laten zien. Weg ermee."
PSV Netwerk
Ook op de populaire fansite PSV Netwerk zijn de reacties niet mild. Er kwamen meer dan honderd reacties binnen op het bericht. Bijvoorbeeld van Lucch: "Moet niet gekker worden. Straks pakt ie toch nog een prijs haha..."
Selectiecriteria
Om überhaupt genomineerd te worden moet een trainer aan het volgende lijstje met eisen voldoen:
- Heeft hij met de juiste balans tussen aanvallend en verdedigend voetbal het maximale rendement uit zijn spelersgroep gehaald?
- Hanteert de coach een aantrekkelijke speelwijze?
- Heeft hij de teamfunctie en teamtaak centraal gesteld, zonder geweld te doen aan individuele en specifieke kwaliteiten?
- Bewaart hij de rust in de tent, is hij stressbestendig en houdt hij vast aan zijn ideeën?
- Heeft hij een reële visie gezien de mogelijkheden van zijn team?
- Is hij een coach die zijn ideeën waarmaakt?
- Is hij een coach die als voorbeeld voor zijn collega’s gesteld kan worden?
- Levert deze coach een bijdrage aan de ontwikkeling van het voetbal?
Wat een grap
De supporters vinden dat Rutten niet aan deze eisen voldoen. VASCO: "Haha aan alle voorwaarden voldoet hij niet in ieder geval. Ik zeg Van de Brom." "Wat een grap! Berg schijnt overigens ook genomineerd te zijn voor beste 'aankoop' van het seizoen! (stond in dezelfde fabeltjeskrant)", zegt ToTo13.
http://www.omroepbrabant.(...)ominatie+Rutten.aspx
Ook al zouden ze kampioen worden - die kans is min of meer wel verkeken trouwens -, dan nog heeft Rutte zich een laffe, behoudende coach getoond die zich nauwelijks weet te presenteren en zijn elftal ook nauwelijks meer weet te motiveren. Heeft niets met een topcoach te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen ook... ik zie PSV nog steeds wel kampioen (kunnen) worden.
Veel alternatieven zijn er niet met dit soort nominaties. Mario Been heeft het ook niet echt lekker gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen ook... ik zie PSV nog steeds wel kampioen (kunnen) worden.
Over het hele seizoen genomen heeft Pieter Huistra het ook niet zo verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef Halcon het volgende:
Ik zou zeggen John v/d Brom, Michel Preud'homme, Frank de Boer, Harm van Veldhoven en dan moet je er nog eentje nomineren... Valt niet echt mee.
Niet verkeerd, maar ook niets bijzonders. Haalt hij straks Europees voetbal dan doet hij het prima, ligt hij er in de 1e ronde van de PO uit, dan is het gewoon een 6-je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Over het hele seizoen genomen heeft Pieter Huistra het ook niet zo verkeerd gedaan.
Kalezic heeft ook wel zo'n beetje het optimale rendement gehaald uit de zeer povere selectie van De Graafschap.
Dat 1e geldt voor vrijwel alle trainers die je nomineert. Vanaf dag 1 heeft het er altijd naar uitgezien dat Groningen de playoffs ging halen en dat is ook eenvoudig gebeurd. Zo'n bijzonder materiaal hebben ze niet en een zeer zwakke keeper. Prima dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar ook niets bijzonders. Haalt hij straks Europees voetbal dan doet hij het prima, ligt hij er in de 1e ronde van de PO uit, dan is het gewoon een 6-je.
Kalezic heeft het ook aardig gedaan inderdaad, maar om nu die prijs toe te kennen aan iemand die niet eens in het linkerrijtje is geeindigd...
Dat klopt. Daarom zou de prijs voor v/d Brom moeten zijn. Van Veldhoven heeft het tot nu toe ook heel prima gedaan bij Roda. Die club stond letterlijk al met 'n been in de Jupiler League toen hij aan de klus begon.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat 1e geldt voor vrijwel alle trainers die je nomineert. Vanaf dag 1 heeft het er altijd naar uitgezien dat Groningen de playoffs ging halen en dat is ook eenvoudig gebeurd. Zo'n bijzonder materiaal hebben ze niet en een zeer zwakke keeper. Prima dus.
Zo'n prijs zal me verder ook een worst wezen, maar ik vind het interessanter om te kijken in hoeverre ze spelen naar de mogelijkheden. In dat opzicht heeft een Kalezic het een stuk beter gedaan dan bijv. Rutte.
Hij is toch teruggekomen met Ajax en heeft wat jeugd ingepast. Ook zijn Suarez en Furby intussentijd nog verkocht. De Boer heeft het echt wel beter gedaan dan Rutten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef msnk het volgende:
Frank komt niet in aanmerking omdat hij halverwege het seizoen begon neem ik maar aan dan? Rutte
Müller en Robben maken van Andries een toptrainer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Der Andries heeft weer met 4-1 gewonnen. Wordt weer lachen maandag.
Hij werd zowel tijdens VI als hier niet genoemd (alleen door jou zie ik nu) dus ging ik ervan uit dat hij niet genomineerd was. Als dat wel zo is en hij wint een prijs lijkt het mij een gesloten zaakquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is toch teruggekomen met Ajax en heeft wat jeugd ingepast. Ook zijn Suarez en Furby intussentijd nog verkocht. De Boer heeft het echt wel beter gedaan dan Rutten.
Furby, was dat geen knuffel ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is toch teruggekomen met Ajax en heeft wat jeugd ingepast. Ook zijn Suarez en Furby intussentijd nog verkocht. De Boer heeft het echt wel beter gedaan dan Rutten.
Ook al wint Andries al z'n wedstrijden met 5-0 dan is het nog ondanks hem en moet hij zichzelf niet wijsmaken dat hij een goede coach is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Müller en Robben maken van Andries een toptrainer.
Verder lopen zoeken en ik kan nergens Frank de Boer zijn naam vinden.... Alleen de jeugdopleiding van Ajax.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Van den Brom neemt het op tegen Michel Preud'homme (FC Twente), Fred Rutten (PSV), Harm van Veldhoven (Roda JC) en Rene Trost (MVV), die allen ook genomineerd zijn.
Oké meneer Hofstadquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef lamvarken het volgende:
De boer is niet beter dan van den brom !!
Iedere trainer wordt gemaakt door zijn beste spelers. Of we schaffen de term 'topcoach' af, of we zijn eerlijk en bekennen dat Der Andries inmiddels ook een topcoach is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook al wint Andries al z'n wedstrijden met 5-0 dan is het nog ondanks hem en moet hij zichzelf niet wijsmaken dat hij een goede coach is.
hoe lang duurt t doorgaans voordat een programma op uitzendinggemist staat?quote:
Ik denk dat het er morgen wel op staatquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe lang duurt t doorgaans voordat een programma op uitzendinggemist staat?
kwam echt precies tijdens de aftiteling thuis
bedankt !!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef heiden6 het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100995
Dat gaat ook allemaal een stuk eenvoudiger als je financieel onafhankelijk bent en nauwelijks verantwoordelijkheden hebt / ze neemt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Eenskijken het volgende:
Aparte man die Gijp ja, wel een leuk figuurrustig leventje, beetje chillen
hij heeft 't goed bekeken.
Die lezingen verdient ie veel aan schijnt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:53 schreef Eenskijken het volgende:
Maar hij leeft dus nog steeds van 't geld dat ie als voetballer verdiend heeft en met de shows die hij nu af en toe doet? Want hij leeft in een fantastisch mooi huis, mooie tuin enzo.. dat kan je toch niet tot je pensioen volhouden? Hij is nog geen 50 iirc.
Hij geeft lezingen door het land waar hij paar duizend euro voor krijgt ofzo. Plus de inkomsten van VI. Best een lekker maandsalarisquote:Op zondag 1 mei 2011 00:53 schreef Eenskijken het volgende:
Maar hij leeft dus nog steeds van 't geld dat ie als voetballer verdiend heeft en met de shows die hij nu af en toe doet? Want hij leeft in een fantastisch mooi huis, mooie tuin enzo.. dat kan je toch niet tot je pensioen volhouden? Hij is nog geen 50 iirc.
http://www.itb-entertainm(...)A9_van_der_Gijp.aspxquote:Op zondag 1 mei 2011 00:53 schreef Eenskijken het volgende:
een echte levensgenieterquote:
Is toch heerlijk man. Wat de gek ervoor geeft. Beetje anekdotes vertellen etc.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Eenskijken het volgende:
2.5-5k per lezing? en dat mag ie zo boter bij de vis in z'n zak steken?Stel dat ie 4 lezingen per maand doet.. mooi bekeken toch.
Als ie betaald wordt met briefjes van 50 uit de kantinekassa, dan hoeft de fiscus het niet eens te wetenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Eenskijken het volgende:
2.5-5k per lezing? en dat mag ie zo netto in zijn zak steken?Stel dat ie 4 lezingen per maand doet.. mooi bekeken toch.
Wat kost een uurtje Gijp? 3k?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Evertjan het volgende:
onze PV wou is een keer Gijp uitnodigen voor een personeelsfeest alleen toen we de prijs op zochten voor 1 uur Gijp bleek dat dan gelijk de helft van ons budget op zou zijn
Misschien was Gijp zo slim om een hypotheekvrij huis te nemen. Dan boeit het weinig hoeveel je huis waard is, kosten zijn toch enorm laag.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:53 schreef Eenskijken het volgende:
443.000 kijkers vind ik nog erg veel voor zo'n slap en oninteressant BNN-format.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef pberends het volgende:
Comedy Live naar dieptepunt
Gijp versloeg zelfs Nederland 1.
Nederland 1 he, daar kijken altijd standaard 1,5 miljoen mensen naar. Met Gijp's docu had Nederland 3 het best bekeken programma van de zender van gisteravond.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
443.000 kijkers vind ik nog erg veel voor zo'n slap en oninteressant BNN-format.
Nouja, standaard kijken er sowieso niet veel meer dan 500.000 mensen naar die pruts-show van Jan Jaap van der Wal.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nederland 1 he, daar kijken altijd standaard 1,5 miljoen mensen naar. Met Gijp's docu had Nederland 3 het best bekeken programma van de zender van gisteravond.
Het is gewoon een slechte cabaretier. Die one-man shows van hem zijn eigenlijk nog dramatischer dan die stukjes Comedy Live. Alleen als hij als bijzettafel wordt gebruikt is hij te doen (Zoals bij Pauw & Witteman of DWHN).quote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, standaard kijken er sowieso niet veel meer dan 500.000 mensen naar die pruts-show van Jan Jaap van der Wal.
Uit het verhaal van Johan te halen wel ja.. hij (Gijp) zei dat hij niet in zo'n bezemkast ging slapen, toen grapte de eigenaar we hebben nog de bruidssuite.. clinton en zijn vrouw waren er tevreden over, toen vroeg Gijp hoeveel het kosten.. en toen zei Gijp, doe hem maar voor 35 dagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft ie trouwens zelf die suite in het Kurhaus betaald? Daar leek het wel op...
Volgens mij zeiden ze dat al eens tijdens VI Oranje en zoals Derksen het vertelde in Profiel, leek het daar ook erg op. Zou ook volkomen terecht zijn natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft ie trouwens zelf die suite in het Kurhaus betaald? Daar leek het wel op...
Terecht omdat je anders Genee en Derksen ook zo'n kamer moet geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Natuurlijk terecht dat ie het zelf moet betalen. Wel een bazenactie
Zal hem wel 50.000 ofzo hebben gekost. Dat zijn weer 20 lezingkjes
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Persoonlijk maakt het mij ook weinig uit welk land een WK wint en dan is dat hysterische, onrealistische gedrag van omstanders die erg caren al snel irritant. Wijven die amper weten of er lucht of zand in een bal zit, maar tijdens een WK begint te gillen als er een corner wordt genomen. Aub zeg..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Droopie het volgende:
Wel apart dat hij gewoon zo'n finale in zijn uppie op zijn kamer gaat kijken.
Tja dat kan, maar hij gaf/geeft er ook niks om wanneer hij met PSV of zijn eigen club verloor.. dat is dan wel apart.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Persoonlijk maakt het mij ook weinig uit welk land een WK wint en dan is dat hysterische, onrealistische gedrag van omstanders die erg caren al snel irritant. Wijven die amper weten of er lucht of zand in een bal zit, maar tijdens een WK begint te gillen als er een corner wordt genomen. Aub zeg..
Zelfde mechanisme dat ie overal de humor van inziet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja dat kan, maar hij gaf/geeft er ook niks om wanneer hij met PSV of zijn eigen club verloor.. dat is dan wel apart.
Maar aan de andere kant dat kan ook weer een mechanisme zijn want als je altijd verkondigd dat je er niks om geeft 'kun je niet falen', en hoef je je niet emotioneel op te stellen.
Als hij zich in 1e instantie al niet gevoelsmatig bindt aan een club - waar hij toch maar een paar jaartjes zal rondlopen -, kan ik me nog best voorstellen dat je niet wakker ligt van een gelijkspel bij Zwolle-uit. En als je verder ook geen geldingsdrang hebt of jezelf wilt bewijzen..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja dat kan, maar hij gaf/geeft er ook niks om wanneer hij met PSV of zijn eigen club verloor.. dat is dan wel apart.
Maar aan de andere kant dat kan ook weer een mechanisme zijn want als je altijd verkondigd dat je er niks om geeft 'kun je niet falen', en hoef je je niet emotioneel op te stellen.
Meende Gijp nou serieus dat hij dacht dat iedereen dat wel eens heeft of zat hij Fons in de zeik te nemen?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef Absurditeit het volgende:
Hij loopt aardig wat inkomsten mis als hij weer eens een paar maanden het huis niet uit durft. Of zou hij daar voor verzekerd zijn?
Volgende mij doelde hij er meer op dat ieder mens op een gegeven moment in zijn/haar leven wel eens twijfelt en wat minder lekker in z'n vel zit. Of het was meer om het probleem te bagatelliseren en er een beetje omheen te draaien. Want 3 maanden de straat niet op durven, is niet zomaar iets onschuldigs.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Meende Gijp nou serieus dat hij dacht dat iedereen dat wel eens heeft of zat hij Fons in de zeik te nemen?
geen kloon geenn trol gewoon lamvarkenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
Wiens kloon ben jij eigenlijk troll?
Als mensen die zichzelf bloedserieus nemen - type Hans van Breukelen - een lezing geven voor een groep medewerkers worden er ook alleen maar open deuren ingetrapt of hoor je verhalen die 90% van de aanwezigen na 1,5 dag alweer zijn vergeten.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef Loohcs het volgende:
Begrijp toch niet echt dat serieuze bedrijven hem duizenden euro's voor een lezinkje geven. Tuurlijk hij heeft wat grappige anekdotes (die hij leuk kan brengen), maar hij wist zelf ook niet te zeggen wat hij nu echt te melden had.
Dat is juist zijn kracht.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef Loohcs het volgende:
Begrijp toch niet echt dat serieuze bedrijven hem duizenden euro's voor een lezinkje geven. Tuurlijk hij heeft wat grappige anekdotes (die hij leuk kan brengen), maar hij wist zelf ook niet te zeggen wat hij nu echt te melden had.
Eens, maar er wordt soms (door de mensen die 'm inhuren) toch gedaan alsof Gijp ook zo'n serieus verhaal heeft dat echt invloed zal hebben op de (samenwerking binnen de) organisatie, terwijl dat imho dus echt niet het geval is. Dat is vooral waar ik op doelde.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als mensen die zichzelf bloedserieus nemen - type Hans van Breukelen - een lezing geven voor een groep medewerkers worden er ook alleen maar open deuren ingetrapt of hoor je verhalen die 90% van de aanwezigen na 1,5 dag alweer zijn vergeten.
Dan kun je beter maar zorgen dat je een gezellige avond hebt en dat je nog eens iets hoort dat minder voor de hand liggend is.
Vast wel met een flinke korting. Het Kurhaus heeft nog nooit zoveel publiciteit gehad als die maand.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Natuurlijk terecht dat ie het zelf moet betalen. Wel een bazenactie
Zal hem wel 50.000 ofzo hebben gekost. Dat zijn weer 20 lezingkjes
Wie? Quote dan wie FFS. OMG LAMVARKEN MSNK OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef msnk het volgende:
Ja maar als ik jou quote dan moet ik het ook weer gaan editten en daar ben ik weer te lamvarken voor
en check de timestamps dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |