Jan Mulder heeft er 31000 is net begonnen en geen wereldster.quote:
Twitteraars kennende zouden alle Yolanthe aanhangers ook Wesley toevoegen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft er 31000 is net begonnen en geen wereldster.![]()
Maar ik vind het ook wel redelijk wat, denk dat de account wel echt is.
wat mij betreft winnen ze en gaat VVV er alsnog uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Willem2 een punt pakt tegen Twente ga ik kapot hahah.
Jan Mulder twittert langer dan Sneijder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft er 31000 is net begonnen en geen wereldster.![]()
Maar ik vind het ook wel redelijk wat, denk dat de account wel echt is.
Heel Nederland muv de achterhoek en Eindhovenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Willem2 een punt pakt tegen Twente ga ik kapot hahah.
Jammer dat we nog niet van Jacqueline Govaert af zijn. Overschatte tokkelaarster met de rijmelarij van het niveau lik-me-vestje...quote:
Owh ik dacht dat Twente t.o.v Ajax redelijk populair was in de provincie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Heel Nederland muv de achterhoek en Eindhoven
Dan geloof ik die Sneijder account wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Jan Mulder twittert langer dan Sneijder.
Hopelijk niet langer dan 2 minuten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat Derksen dit afkraakt?
ik hoop dat ie zegt dat het een verschrikkelijke auto isquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat Derksen dit afkraakt?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef Vinifera het volgende:
[..]
ik hoop dat ie zegt dat het een verschrikkelijke auto is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |