quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar toen was ik nog een klein Vikje (puber, zij was een lerares) en ik wist in eerste instantie niet wat er aan de hand was, alleen dat ik samen met haar in een tentje in Frankrijk wilde kamperen. En Marks zus heb ik ook een tijdje leuk gevonden, maar nu niet meer, al blijft dat een mooie vrouw
.
Dit!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Relax Maria! Is veel beter voor je.
En focus en zen enzo.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik vind het ook wel leuk allemaal hoor! Maar ik maak me al snel drukAls in: "Oei ik moet nog zoveel en er komt een deadline voor een hoofdstuk aan
" en *FLOEP*, insert blowfish!
![]()
Mooi, jij ziet voor me wat ik probeerde te beschrijven!quote:
lolquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
mijn zus doet voortaan trouwens aan bikram yogamaar ze snapte niet waarom ik dat grappig vind
Er zijn wel wat middeltjes in de handel (spuitspul) wat zo'n plek onaantrekkelijker moet maken. Dierenwinkel. Ik zou er geen wonderen van verwachten. Je zou ook twee potjes kattegras kunnen kopen en links & rechts van de deur zetten. Dat lokt 'm, maar mogelijk weerhoudt het hem ook van gezeik daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:24 schreef loveli het volgende:
Een van de buren heeft een kat die "vrij"rons mag lopen en de laatste tijd ook in het trappenhuis zit. Geen problemen mee, behalve dat het een kater is en het er nu stinkt naar kattepis (tegen de muur bij de deurmat zie je sporen). Is er een middeltje behalve opvoeden om ém daar niet te laten plassen? Klagen hoeft niet, laat ik aan de buuf over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door anna82 op 29-04-2011 10:11:29 ]
Ah zo...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja ik moet tegen maandag terug op dagritme zitten...
Inderdaad, volgens mij moet je dit helemaal niet persoonlijk nemen, maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Gewoon genieten van je vriendje, en volgende keer weer dolle pret met je vriendinnen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Rituals het volgende:
@ anna, kan me voorstellen dat het rot is, maar het is heus niet zo gelopen omdat ze je niet leuk vinden!Gewoon lekker genieten van je mini-vakantie met je vriendje
.
Thanks! Het voelt dan wel meteen zo he : Ha! We zeggen lekker niets tegen anna82!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Rituals het volgende:
@ anna, kan me voorstellen dat het rot is, maar het is heus niet zo gelopen omdat ze je niet leuk vinden!Gewoon lekker genieten van je mini-vakantie met je vriendje
.
Ja! Jouw tijd komt nog wel straks in Italiëquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Macaroni op de camping: eerst je macaroni koken en afgieten, dit zet je dan in een pan + deksel in je slaapzak en daarna maak je je saus.
Kamperen. Leuk!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!
Ik vind onderstaande niet zo leuk:Volgens mij zijn er twee opties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je "vriendinnen" zijn hele vuige rotwijven waarvoor een valse nicht nog op de loop zou gaan
• Je vriendinnen zijn niet zo van de plannerige, in elk geval deze keer niet, er organiseerde zich toch iets en ze vonden het lullig als jij daar achteraf van zou horen dus laten ze het even weten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Globaal, maar niets ligt vastquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Jouw tijd komt nog wel straks in Italië! Is de reis al helemaal uitgestippeld?
Oh, heerlijk relaxed, dan is het ook echt vakantie (ipv hotspots najagen) Wij willen dit jaar kamperen in Frankrijk en dan nog een weekje naar een appartement in Barcelona, maar Italië is toch ook wel erg tof.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Globaal, maar niets ligt vast. Tips als de jouwe nemen we bijv. zeker mee. We kijken onderweg/ter plekke wat we willen zien en hoe lang we ergens blijven e.d. Heb er echt zin in!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee opties:
• Je "vriendinnen" zijn hele vuige rotwijven waarvoor een valse nicht nog op de loop zou gaan
Ook een goeie uitlegquote:• Je vriendinnen zijn niet zo van de plannerige, in elk geval deze keer niet, er organiseerde zich toch iets en ze vonden het lullig als jij daar achteraf van zou horen dus laten ze het even weten.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee opties:
• Je vriendinnen zijn niet zo van de plannerige, in elk geval deze keer niet, er organiseerde zich toch iets en ze vonden het lullig als jij daar achteraf van zou horen dus laten ze het even weten.
Waar kwamen dan al die mensen vandaan bij je vrijgezellenfeestje en bruiloft?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zou meteen bullet 1 kiezen...maargoed, daarom heb ik dus geen vriendinnen!
"De dames van het internet"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar kwamen dan al die mensen vandaan bij je vrijgezellenfeestje en bruiloft?
Dat waren toch niet alleen maar vage kennissen?
Ook nog in een paar andere smaakjes.quote:
16% aardbeiensapconcentraat, 15% mandarijnsapconcentraat, fructose, glucose, plantaardige vezels, gelatine, rijstebloem, voedingszuur: citroenzuur
Op het vrijgezellenfeestje niet hoor!quote:
Oi, ik las niet goed wat er stond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Op het vrijgezellenfeestje niet hoor!
Jij bent stiekem Koreaans?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de kapper en ik heb een oranje boa en een broche. Best. Shirtjes waren vreselijk tacky en stonden me ook niet.
En mn rechtermondhelft voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven.
To do nog vandaag:
Kapper
Oranje iets scoren
Sporten
Kattenbakken
Boodschappen
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapperquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de kapper en ik heb een oranje boa en een broche. Best. Shirtjes waren vreselijk tacky en stonden me ook niet.
En mn rechtermondhelft voelt alsof iemand er een klap op heeft gegeven.
To do nog vandaag:
Kapper
Oranje iets scoren
Sporten
Kattenbakken
Boodschappen
quote:
Leven, ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapper.
Straks alle vragen op het tentamen maar even rustig leven.
Katten bakkenquote:
Zo oud ben je toch nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je je haar oranje had laten verven bij de kapper.
Straks alle vragen op het tentamen maar even rustig leven.
Oh, maar ik had het niet los geschreven vizortje!quote:
Ik ben oost-Indisch dyslectischquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, maar ik had het niet los geschreven vizortje!Maar als je het exact wilt weten: ik moet de kattenbakken nog ontdoen van poep en plas
.
Goede tip!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij de Bijoux Brigitte zijn de veren boa's 2 euro. Dat vond ik nog wel te doen.
Quote ipv edit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag het, wilde het verbeteren, maar ook dat ging mis.
Jaquote:
Waarom ben je dan 1 keer in de 4 weken zenuwachtig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja.
@ Neen, ik word met de minuut minder chill, maar vanmiddag komt het helemaal goed. Hoe is het met jou?
Zwanger of niet zwanger!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan 1 keer in de 4 weken zenuwachtig?.
Mirenaquote:
Behalve dat ik last van mn rug heb en serieus probeer thuis te werken, gaat het hier wel.quote:
Ik wel ja. Maar de bedrijfsovername verloopt niet helemaal soepeltjes dan? Nou ja, als het komt dan komt het. Komt wel goed toch, net als dat tentamen van Rituals.quote:
Oh daar ga ik eens naar kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie "plukfruit snoep"? Ik zag het gister bij de Plus en heb er wat van gekocht (om aan liefste mee te geven met alle lekkernijen in z'n werk-eet-trommeltjes)
[..]
Ook nog in een paar andere smaakjes.
Misschien wat voor de snoepers onder ons?
Ik weet het niet ik doe wel gewoon kleren aan. Hoe is het met de verbouwing?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef sigme het volgende:
Iets oranjes aan op koninginnedag? Is dat weer een nieuwe afspraak die me ontgaan is?
Verbouwing vordert gestaag. Nu bezig met de laatste grote rotklus: graven van een 15 meter lange geul om nieuw gas/water/licht door te laten aanleggen. Daarna begint opbouwwerk, dat is altijd leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik doe wel gewoon kleren aan. Hoe is het met de verbouwing?
Viking nog geen baan las ik, jammer natuurlijk maar je bent wel goed bezig met sollicitaties dacht ik. Goed bezig, die baan komt eraan.
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg toch altijd wat last van plaatsvervangende schaamte, van al die in het oranje geklede mensen..
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Syrena het volgende:
Mijn collega kijkt Het Huwelijk via stream. Met commentaar. Kill me now.
Leuk! Heb jij daar de benen en billen voor?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh daar ga ik eens naar kijken
Koninginnedag ehhh durps laat ik het daar maar op houden en no way dat ik iets oranjigsaantrek.
Net deze besteld;
[ afbeelding ]
Nee, die komt pas om 10.51 naar buiten geloof ik.quote:
Ach ja, wat dom werk dat graven maar wel snel resultaat en met dit weer toch ook wel fijn. Opbouwen is inderdaad wel leuk, hoewel.... daar zit ook veel werk in wat je niet zietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Verbouwing vordert gestaag. Nu bezig met de laatste grote rotklus: graven van een 15 meter lange geul om nieuw gas/water/licht door te laten aanleggen. Daarna begint opbouwwerk, dat is altijd leuker.
Hoe is het met je enkel? En met je rest?
Met die Kate is helemaal niets mis trouwens, wat jij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat de bruiloft ook op.
Ik vind het een knappe vent, maar wel jammer van z'n haar. Miss moet 'ie eens met Gerard J. bellen?.
Ehh heb er nog zo één (met lange broekspijpen) en iedereen roept altijd dat het zo leuk staat..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Heb jij daar de benen en billen voor?![]()
Ohquote:
Vergeet niet om extra veel groente te kopen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu iedere huismoedert voor de tv zit, ga ik mooi ff boodschappen doen.
Same here. Als je me dat had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hier gewoon een beetje emo van, erg hè?.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer Club Powahhh gedaanEn instructrice zei dat ik beter werd al
Toch prettig om te horen! Het is best wel zwaar maar gelukkig vind ik het ook nog best leuk!
![]()
Ik krijg nu intussen beter door wat ik op welke zwaarte kan doen ongeveer, dus ik kan mezelf op bepaalde punten (squats enzo) uitdagen, terwijl ik met andere (een bepaalde arm-oefening) meer techniek oefen nog, omdat het me daar vooral gaat om het volhouden.
</Rocky out>
Wortels, oranje paprika's...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet niet om extra veel groente te kopen!
quote:
Mweh dat vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Mini. het volgende:
Ze trouwt met William, dat lijkt mij inderdaad goede smaak.
Al had 'ie dezelfde kop als z'n pa zou ze nog met 'm trouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Mini. het volgende:
Ze trouwt met William, dat lijkt mij inderdaad goede smaak.
Zo te zien een 80s feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een onlogisch pakje van die Pippa op die foto hier!![]()
Jurken check ik achteraf wel op het interwebzVolgens mij heeft mademoiselle Kate best een puike smaak, dat blauwe jurkje was echt awesome
En dat vond geloof ik het merendeel van Engeland, met alle spoofs die er uitgekomen waren
![]()
Hij is toch één van de minder lelijke troonopvolgers op dit moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mweh dat vind ik dan weer minderSmaken verschillen he!
Klopt, maar dat maakt hem nog niet fysiek aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij is toch één van de minder lelijke troonopvolgers op dit moment.Beter dan die van ons...
Kate of de bisschop?quote:
Ze hebben het net over zijn worldly possessions...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt hem nog niet fysiek aantrekkelijkerWel economisch aantrekkelijker
![]()
Hij lijkt wat op de baas van het Engelse bedrijf waarvoor ik werk. Cannot unsee.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zou best grappig wezen:
"Neem jij, Kate, William tot je wettige echtgenoot bladiebla?"
"Nehh toch maar niet".
Wereldwijd![]()
![]()
Ja, een soort Todd in een bananahammockquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja of als er gevraagd wordt of er bezwaren zijn, dat er dan een jeugdliefde van W. zich losmaakt uit de aanwezigen en zegt: "Ja! Hij moet met mij trouwen!![]()
"
* High five ! *quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, een soort Todd in een bananahammock"Will! Je hield toch van mij
"
Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen.quote:
Nee, dat doen ze pas op het balkon en dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaat dat nog gebeuren, any time soon? Anders kan ik eindelijk eens gaan douchen..
Ze zijn nu even 'achter' om e.e.a. te tekenen. Kan me niet voorstellen dat ze nu niet even zoenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Mini. het volgende:
Aww, moeten ze zo lang wachten...
Wat die vent net zei over niet mogen scheiden is ook leuk voor Charles trouwens.
Da's niet zo mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen binnen en ik heb gewoon niks slechts gehaald!
SPOILER: Zoiets is de bedoelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar m'n zus brengt van het weekend 't boek 'Grip op koolhydraten' langs, dus dan kan ik ideeën opdoen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Slank worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef Mini. het volgende:
Tjee V1z0R, jij neemt geen halve maatregelen.Wat is je doel precies?
Onder de 10, is dat niet heel laag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest ook opzoeken wat Primark was
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
[..]
Slank worden!
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.
Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug
Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest ook opzoeken wat Primark was
Wel trots op Coco met d'r niet snoepen! Hoe gaat dat bij jou eigenlijk Maria, nog vol te houden?
[..]
Slank worden!
Heb een poosje wat meer gelet op spiermassa kweken, beetje uitvinden wat nou het beste werkt enzo. Nu is het doel om m'n vetpercentage onder die 10% te krijgen.
Is afwachten Maria, nog nooit echt zo 'low-carb' gegeten dus we zullen het zien. Denk wel dat het beter te doen is dan het hongerdieet van een aantal jaar terug
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik ga vanavond met een paar vriendinnen naar de Primark. Maar eerst nog even werken.
Oh, en het is nu al 2 weken dat ik niet heb gesnoept (op een heel klein beetje na in het weekend, maar dan mag ik).
8-16% is normaal voor mannen, voor vrouwen is het veel te laag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Mini. het volgende:
Knap hoor Coco!
[..]
Onder de 10, is dat niet heel laag?Nou ja, je doet het wel gezond. Ik hoop voor je dat dat low-carb een beetje te combineren valt met al dat sporten. Succes!
Selfcontrol FTW! Netjes hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plan Jätje gaat gestaag door! Nog steeds geen cola doordeweeks, heb laatst wel bij een bbq in het weekend een glas op en een glaasje bij het wokrestaurant twee weken oids terug. Maar ik kan het nu iig bij 1 glas houden![]()
Verders ontzeg ik mezelf niet alles. Met Pasen mocht ik 1 zakje choco-eitjes halen, en samen met vriendje opetenDat is ook volgens plan gegaan.
ja, ik snap het nu allemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
is dat alles?je kreeg toch al erasmusbeurs?
Yup, kledingwinkel. Er ligt er een in Luik, da's een half uurtje rijden ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Primark? Da's toch een kledingwinkel?![]()
Zoo hee V1z0R! Dat klinkt wel lekker maar ook alsof het niet makkelijk gaat wezen
Ja, wat dat snoepen betreft: ik heb echt een knop omgezet. Deal met een vriend van mij. Hij is cold turkey gestopt met roken. Nou, als hij dát kan (en hij rookte een pakje per dag!), dan kan ik ook wel niet snoepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoHad zomaar over je 2 weken niet snoepen heen gelezen
Hoe is het nu met je keel?
Ja, Luik dus! Ga je mee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag!![]()
Awww, ook last van je keel? Beterschap <3quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
En tussendoor thee met honing voor de keel![]()
Primark: heul veel heul goedkope klerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Liège.
Wat is Primark?.
Ik ga even nieuw leesvoer + eten halen.
Gemaakt door goedkope kinderhandjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Primark: heul veel heul goedkope klerenThat about sums it up
Niet! Wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gemaakt door goedkope kinderhandjes.
Njaa! Weet niet hoe het komt, misschien omdat ik gisteren ongeveer de hele dag af en aan de hik heb gehad XDquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, ook last van je keel? Beterschap <3
Reken maar!quote:
Ze beweren zelf van niet, op hun website ende zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heb je die hik de hele tijd nog gehad? Heb je zeker dat anti-hik-rijmpje niet opgezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Njaa! Weet niet hoe het komt, misschien omdat ik gisteren ongeveer de hele dag af en aan de hik heb gehad XD
Grazie bella!
Er is een webshop die zich richt op fatsoenlijk geproduceerde kledij: http://www.watmooi.nl/shop/about.phpquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.
-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.
Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.
De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
Ja, ik ben ook al even verder aan het googlen. Op wiki staat ook al een heleboel info hierover. En dan wat je net aangeeft, dat dat eigenlijk voor alle goedkope zaken geldt (zelfs de Ikea zag ik net langsflitsenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.
-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.
Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.
De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
ik ook! Ik ben er een keer verdwaald, samen met Mr.Moquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Vind Luik trouwens een heel mistroostige stad
Ik had boerenmetworst! Maar dan dus niet van die vette plakkies, maar zo'n hele worst met een touwtje eraanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Maria eet droge worst?
![]()
Dacht dat droge worst niet eens in het westen verkrijgbaar was...
M'n 'oom' uit A'dam haalt altijd speciaal hier droge worst op wanneer hij in de buurt is.
Weet trouwens niet of je 's weekends sport, anders zou ik snoepen juist op sportdagen doen, heeft het minder effect.
Tips voor vetverbranding
Is met bronvermeldingen (te lui om ze te controleren) en gezien de tips m.b.t. het trainen erg veel geholpen hebben ga ik toch wat dingetjes hiervan proberen.
Daar was ik al bang voorquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Ik noem al die worsten met touwtjes droge worst![]()
Handtasje inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Rituals het volgende:
Vakantie!
Mooie tas DaD!Is het meer echt een tasje of een tas?
Het lijkt een tasje namelijk
.
Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja okee die niet![]()
Vlijmscherp weer, V1z0Rmans
Is inderdaad een poos geledenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).
Same here...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer de hele middag al iets nuttigs te doen, maar 't is nog niet gelukt..
Braaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Is inderdaad een poos geleden
Correctie: Ik vond Luik ooit een mistroostige stad.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Syrena het volgende:
Koffie gehad, nu hyper. En er is niks meer te doen, dus ik hups op mijn stoel![]()
Coco: ik durf niet mee![]()
Die plekjes heb je er ook nog wel. Gewoon naar de ring nét buiten het opgeknapte stadscentrum gaan. Of naar de industrieterreinen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik vond Luik leuker toen het nog een grauwe mistroostige stad was.
Wat een lekker dag heb jij! Vrij genomen en lekker je ding aan het doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van RPMen sauna.
Nog even de bakken doen en dan zijn al mijn taakjes gedaan
Nee hoor, 1x in de twee weken ben ik vrijdags vrijquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een lekker dag heb jij! Vrij genomen en lekker je ding aan het doen?
Lekker en zie veel leuke dingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, 1x in de twee weken ben ik vrijdags vrij.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker en zie veel leuke dingen
Iemand enig idee of de post morgen bezorgd?
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er hélemaal klaar mee..
Wil eerst een foto van de zijkant zien want volgens mij sta je niet rechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Niet recht? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil eerst een foto van de zijkant zien want volgens mij sta je niet recht
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er hélemaal klaar mee..
Met zo'n figuurtje zou ik me ook niet meer druk maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
Holle rug?quote:
Bekken gekanteld, hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Holle rug?
Maar kan zijn dat ik me vergis hoorhet ziet er gewoon prima uit.
Ik teken voor zulke heupen
Dat.quote:
Nee, ik weet zeker van niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker en zie veel leuke dingen
Iemand enig idee of de post morgen bezorgd?
Wat goed om te horen, het belangrijkste is dat je goed in je vel zit uiteindelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry, ik heb de foto al helemaal verwijderd..
Bedankt dames. Ik ben vooral erg blij dat m'n weegschaal al een hele poos stuk is en ik 'm nauwelijks mis. Geen idee meer wat ik weeg, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk.
Zag het al aan de opmerking van Muisquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker van niet..
Maar misschien bezorgt de post wel.
Even lekker in het parkje gelegen. Maar ik voel me leeg en rusteloos, dus ik kan er nu niet echt van genieten. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel weer, maar ik vrees dat dat pas gebeurt als ik een baan heb. Bleh.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat goed om te horen, het belangrijkste is dat je goed in je vel zit uiteindelijk!
Oveirgens heb je wel een bijzonder mooi lichaam.
Nou, dat ik het heel fijn vind dat de dame die ik quote goed in dr vel zit en dat dat er ook nog eens geweldig uitziet!quote:
Boterham extra en een grapefruit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien..
O: kom havermoutpap (200 ml melk, geen idee hoeveel havermout, ik schud er altijd maar wat in)
L: 2 bth, 1x kaas, 1x pindakaas
S: RPM
D: volkorenpasta (75 gr ongekookt) met een bak voorgesneden groente (450 gr) en een pot arrabiata saus (64 kcals per 100 gr / 400 gr totaal)
Mag nog wel wat bij he?
Rammsteinquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Mini. het volgende:
Wat is er met je pols gebeurd, MarMar?
Duitse muziek kan eigenlijk best mooi zijn.
"Mooi" is nou niet direct het eerste woord dat in me opkomt, maar okee...quote:
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoelquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Mini. het volgende:
Wat is er met je pols gebeurd, MarMar?
Duitse muziek kan eigenlijk best mooi zijn.
Oh, wat vervelend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoel![]()
Ik ga er wel een tijdje zoet mee zijn volgens dok.
Dat het in Aziatische landen wordt gemaakt, wil niet gelijk zeggen dat er sprake is van uitbuiting of kinderarbeid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Kleding van Nike wordt ook in Aziatische landen gemaakt, volgens mij, ook door kindervingertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |