Ja, ik ben ook al even verder aan het googlen. Op wiki staat ook al een heleboel info hierover. En dan wat je net aangeeft, dat dat eigenlijk voor alle goedkope zaken geldt (zelfs de Ikea zag ik net langsflitsenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.
-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.
Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.
De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
ik ook! Ik ben er een keer verdwaald, samen met Mr.Moquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Vind Luik trouwens een heel mistroostige stad
Ik had boerenmetworst! Maar dan dus niet van die vette plakkies, maar zo'n hele worst met een touwtje eraanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Maria eet droge worst?
![]()
Dacht dat droge worst niet eens in het westen verkrijgbaar was...
M'n 'oom' uit A'dam haalt altijd speciaal hier droge worst op wanneer hij in de buurt is.
Weet trouwens niet of je 's weekends sport, anders zou ik snoepen juist op sportdagen doen, heeft het minder effect.
Tips voor vetverbranding
Is met bronvermeldingen (te lui om ze te controleren) en gezien de tips m.b.t. het trainen erg veel geholpen hebben ga ik toch wat dingetjes hiervan proberen.
Daar was ik al bang voorquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Ik noem al die worsten met touwtjes droge worst![]()
Handtasje inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Rituals het volgende:
Vakantie!
Mooie tas DaD!Is het meer echt een tasje of een tas?
Het lijkt een tasje namelijk
.
Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja okee die niet![]()
Vlijmscherp weer, V1z0Rmans
Is inderdaad een poos geledenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).
Same here...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer de hele middag al iets nuttigs te doen, maar 't is nog niet gelukt..
Braaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Is inderdaad een poos geleden
Correctie: Ik vond Luik ooit een mistroostige stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |