abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96139157
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.

-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.

Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.

De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
Ja, ik ben ook al even verder aan het googlen. Op wiki staat ook al een heleboel info hierover. En dan wat je net aangeeft, dat dat eigenlijk voor alle goedkope zaken geldt (zelfs de Ikea zag ik net langsflitsen :o Maar heb me er nog niet goed in verdiept, dus geen idee wat er van klopt).
pi_96139284
:o Maria eet droge worst? :9 O+ Dacht dat droge worst niet eens in het westen verkrijgbaar was...
M'n 'oom' uit A'dam haalt altijd speciaal hier droge worst op wanneer hij in de buurt is.
Weet trouwens niet of je 's weekends sport, anders zou ik snoepen juist op sportdagen doen, heeft het minder effect.

Vind Luik trouwens een heel mistroostige stad :{

Tips voor vetverbranding
Is met bronvermeldingen (te lui om ze te controleren) en gezien de tips m.b.t. het trainen erg veel geholpen hebben ga ik toch wat dingetjes hiervan proberen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96139337
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:

ik ook! Ik ben er een keer verdwaald, samen met Mr.Mo :') en dat was echt héél naar :')
Ja doei.
pi_96139349
Ik heb me er een tijd heel erg in verdiept maar het is echt best moeilijk om echt ethisch te kopen. Want waar hecht je waarde aan?

locaal geproduceerd? maar katoen groeit volgens mij niet in NL.
geen bestrijdingsmiddelen? maar biologisch geproduceerd schijnt slechter voor het milei te zijn dan niet-bio
geen kinderhandjes? maar hoe kom je daar achter?
waar komen de grondstoffen vandaan?
shipping? lokaal beter, want minder kosten, maar ja, je moet ook wel 250 euro voor een jas willen neerleggen (zie link van sigme).

heb me er nu bij neergelegd dat ik er als consument niets aan ga (willen) doen. Koop ethisch voor zover ik het kan maar ga er niet minder voor naar de H&M. Mocht ik de kans creeren/krijgen om er voor mijn beroep wat aan te doen, dan graag.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:26:53 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96139414
quote:
:o Maria eet droge worst? :9 O+ Dacht dat droge worst niet eens in het westen verkrijgbaar was...
M'n 'oom' uit A'dam haalt altijd speciaal hier droge worst op wanneer hij in de buurt is.
Weet trouwens niet of je 's weekends sport, anders zou ik snoepen juist op sportdagen doen, heeft het minder effect.

Tips voor vetverbranding
Is met bronvermeldingen (te lui om ze te controleren) en gezien de tips m.b.t. het trainen erg veel geholpen hebben ga ik toch wat dingetjes hiervan proberen.
Ik had boerenmetworst! Maar dan dus niet van die vette plakkies, maar zo'n hele worst met een touwtje eraan :9 Als dat is wat je bedoelt: ja dat haal ik hier bij de AH! Al weet ik nog van vroegahh dat je in Drenthe e.o. idd lekkere droge worst kon kopen :9

Ik sport meestal zaterdagochtend ook idd! Al is deze week dus de sportschule dicht op zaterdag :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96139794
Zo, ik ga richting huis. Verder tentamens nakijken.

Tot laters!
pi_96140034
Boerenmetworst is geen droge worst Maria :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:45:09 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96140503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
Boerenmetworst is geen droge worst Maria :P
Daar was ik al bang voor _O-

Ik noem al die worsten met touwtjes droge worst oO< :+
pi_96141363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor _O-

Ik noem al die worsten met touwtjes droge worst oO< :+

:6
pi_96141534
Het is worst en het is droog. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:10:41 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96141594
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:6
Ja okee die niet :')

Vlijmscherp weer, V1z0Rmans 8-)
pi_96141820
Geen warm water hier, naar Baardmans' huis gefietst om te douchen, bij thuiskomst had ik weer warm water. Maar nu kon ik wel mooi even langs de tassenwinkel om een mooie nieuwe tas te kopen. O-) .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96142078
douchen is fijn!
oh, ik had niet gelezen voor ik postte :o
Ja doei.
pi_96142099
maar fijn dat je nu weer warm water hebt! :P
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:34:42 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96142514
Zo, weer terug uit de stad. Vanavond wordt het kip kerrie, njam! :9. En ik had er nog even ijsbergsla bij willen doen, maar dat doe ik normaal nooit, dus ben het nu ook vergeten mee te nemen. Aan de andere kant: ijsbergsla zet toch geen zoden aan de dijk.

Ze zijn de Centrale OB aan het verbouwen hier. Gevolg: de uitleenbalies zijn verplaatst en er staan ellenlange rijen, want ze doen het niet echt goed. Leg je drie boeken neer, pakt 'ie er twee en net als je ze weer weghaalt, ziet 'ie ze wel alle drie etc. Dus ik heb ze maar per twee geleend en heb nu drie leenbonnen :P.

Nu ga ik nog even naar het parkje met één van de boeken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96142766
ik probeer de hele middag al iets nuttigs te doen, maar 't is nog niet gelukt.. :')
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:45:26 #242
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96142983
Vakantie! *O*

Mooie tas DaD! O+ Is het meer een tasje of echt een tas? :P Het lijkt een tasje namelijk :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_96143017
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Rituals het volgende:
Vakantie! *O*

Mooie tas DaD! O+ Is het meer echt een tasje of een tas? :P Het lijkt een tasje namelijk :+.
Handtasje inderdaad. :Y .

Wat een tegenvaller zeg, die kus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96143195
Hoi. Geen. Zin. Meer.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:53:17 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96143322
quote:

Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96143495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja okee die niet :')

Vlijmscherp weer, V1z0Rmans 8-)
B-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).
Is inderdaad een poos geleden :@
Correctie: Ik vond Luik ooit een mistroostige stad.
pi_96143508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer de hele middag al iets nuttigs te doen, maar 't is nog niet gelukt.. :')
Same here... :')

Heb trouwens ook helemaal niet het gevoel dat het al 4 uur is, waar is al die tijd heen? :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:05:35 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96143784
Terug van RPM :9 en sauna.

Nog even de bakken doen en dan zijn al mijn taakjes gedaan *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:06:16 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96143814
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

B-)

[..]

Is inderdaad een poos geleden :@
Correctie: Ik vond Luik ooit een mistroostige stad.
Braaf.
*geeft aai over bol
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96143897
Koffie gehad, nu hyper. En er is niks meer te doen, dus ik hups op mijn stoel oO<

Coco: ik durf niet mee :+ maar ben wel heel benieuwd wat er allemaal is, keep me posted.
Ben erg aan het twijfelen of ik niet toch vanavond meega naar de stad, voel me niet meer zo erg belabberd eigenlijk (maar dat kan ook de koffie zijn....).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')